Chicks met een neuspiercingquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou Joop tegenkomen als hij met een camera de wijken in gaat?
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'quote:
Morgen naar het Dolfinarium met Buma.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Is marcodej ook sjoelen met al zijn vrienden?
Ah, daar is -ie weer. De man die aanstelling van Specularium als NWS-mod al in februari zag aankomen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb anders nog wel een mening over gevlekte koeien.
Toen was het paalliften. Er moet rust komen in dit huishouden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'
Om maar een legendarische figuur te quoten.
Die zitten omstebeurt bordjes voor en tegen een resolutie omhoog te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Is marcodej ook sjoelen met al zijn vrienden?
Preciesquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'
Om maar een legendarische figuur te quoten.
Hoi mod in spéquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de verhalen over Truus die de laatste jaren van haar leven tegen een heg moet aankijken die 20 centimeter te hoog is schrijnender.
Spec vroeg je wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de verhalen over Truus die de laatste jaren van haar leven tegen een heg moet aankijken die 20 centimeter te hoog is schrijnender.
Jij post even niet mee en alles ontspoort meteen. Ik heb de meest grote onzin het topic langs zien komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een cola zuiperquote:
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen naar het Dolfinarium met Buma.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Coup Egypte:Je plaatje is net zo kapot als EgypteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was in Afrika, aids uitdelen aan kindertjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
Mag ik wat vragen aan de gelovigen hier he.
Als er dan een god is, waarom helpt die die mensen niet die allemaal bidden in Egypte maar laat Hij ze afbranden in een kerk?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Coup Egypte:Je plaatje faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb je 'm pootje gelicht?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.
Heb je hem gedag gezegd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.
Nee man, geen tijd, moest nog even naar de Appie.quote:
Je grote voorbeeld geen gedag zeggen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee man, geen tijd, moest nog even naar de Appie.
Dit vind ik geen leuke grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |