Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je grote voorbeeld geen gedag zeggen...
Beetje laagdrempelig programmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik denk dat Buma wel even wat Godenbeeldjes kapotgeslagen heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ik ga dan ook mijn rebus herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontpagequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je niet voor FOK!sport trouwens?
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De belastingdienst stond al op de stoep bij Jetske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |