Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je grote voorbeeld geen gedag zeggen...
Beetje laagdrempelig programmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik denk dat Buma wel even wat Godenbeeldjes kapotgeslagen heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ik ga dan ook mijn rebus herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontpagequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je niet voor FOK!sport trouwens?
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De belastingdienst stond al op de stoep bij Jetske.
Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
Wim Kieft ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
En vanavond bij Pearlquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
En geen Renske, want die komt donderdag pas.
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar waarom staat probleemwijk-Ruud hier nou te janken dan?
Ah ok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
Glazen slijpen kost twee daagjes he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst vermeldde je al dat je die gekocht had, maar leuk dat je 'm op hebt gezet.
Eén hoogstaande mod-actie volstond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
En zo kan het dus ook!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén hoogstaande mod-actie volstond.
Schijtlollig doen kan altijd nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zo kan het dus ook!!!
Elke keer als je mis sjoelt moet je een wijntje atten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Een tennisvariant lijkt me wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.
Alsof dat nodig is. Hoog zelfregulerend vermogen hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Die vaste modjes van TV heb ik hier nog nooit gezien.
C'est une schandaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Scheelt, bij bijv TDF waren die er ook amper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Karina is de kantineheld van dit topic.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Clubhuisheld bedoel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Karina is de kantineheld van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |