Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
Wim Kieft ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
En vanavond bij Pearlquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
En geen Renske, want die komt donderdag pas.
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar waarom staat probleemwijk-Ruud hier nou te janken dan?
Ah ok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
Glazen slijpen kost twee daagjes he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst vermeldde je al dat je die gekocht had, maar leuk dat je 'm op hebt gezet.
Eén hoogstaande mod-actie volstond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
En zo kan het dus ook!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén hoogstaande mod-actie volstond.
Schijtlollig doen kan altijd nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zo kan het dus ook!!!
Elke keer als je mis sjoelt moet je een wijntje atten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Een tennisvariant lijkt me wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.
Alsof dat nodig is. Hoog zelfregulerend vermogen hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Die vaste modjes van TV heb ik hier nog nooit gezien.
C'est une schandaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Scheelt, bij bijv TDF waren die er ook amper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Karina is de kantineheld van dit topic.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Clubhuisheld bedoel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Karina is de kantineheld van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |