Jij en Pino natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke twee zijn dat of wil je dat niet openbaar maken?
Nee man dat zijn sexy druppels water. Jij bent duidelijk geen fan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Druppels? Is dat niet gewoon een soort huiduitslag?
Wow, da's best een hoog Karina-gehalte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een leuke site voor jouw fans
http://www.google.nl/sear(...)241&bih=572#imgdii=_
Oh sorry, dan zeg ik het wel: en Elflettering ook natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schandalig... ik word gewoon niet eens als fan genoemd.
Een film of fictieve dating-profielen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
Oh er is nog een film op RTL7 met Lady Gaga muziekje op de achtergrond.
Kun je Keith niet wat vrolijker laten kijken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die met dat hart vond ik mooier, maar ja, ik ben een kunstenaar (volgens mijn profiel), ik probeer eens wat.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Gaga?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
Oh er is nog een film op RTL7 met Lady Gaga muziekje op de achtergrond.
dit blijkt onmogelijk. Ik kan hem wel bozer laten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je Keith niet wat vrolijker laten kijken?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent meer van gospel natuurlijk.
Nee joh, die heeft deze wallpaper al:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
wallpaper, het is allemaal mogelijk. Het lijkt me wel wat voor Specularium.
[ afbeelding ]
Liedjes waar gevoel in gelegd wordt. Want dat ben ik, een gevoelsmens.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Liedjes waar gevoel in gelegd wordt. Want dat ben ik, een gevoelsmens.
Zou je wel willen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Het was weer dolle boel.
Kan Corrie niet vaker gaan sjoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |