abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 07:32:17 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130226154
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130226353
Goedemorgen allemaal :W

Vandaag schoonmaakdag. Meh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130226365
LadyO, je moet natuurlijk zelf weten hoe je eet. Ik kan op basis van je lijstjes niet precies inschatten hoeveel kcal je die dagen binnen hebt gekregen en ik weet ook niet hoe je doordeweeks eet. Maar op het eerste oog lijkt het echt heel weinig (onder de 1200 kcal) en geef je ook op beide dagen aan erbij te sporten. Mogen we elkaar niet op dit soort dingen aanspreken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130226461
Ik vind het heel moeilijk om mensen aan te spreken met enorm afwijkende lijstjes en totaal andere ideeën over afvallen en wat gezonde voeding is. Ik doe dat dan ook maar niet, want misschien heeft diegene zich wel heel goed in zijn of haar methode verdiept en is er verder van overtuigd dat het de juiste is. Het is soms net religie, voedsel 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130226632
Nieuwe week, nieuwe kansen, mijn vorige week begon goed totdat het in het weekend helemaal mis ging.
Dat was deels ingecalculeerd, maar kwam toch knuppelhard binnen, 3 kg erbij in 2 dagen :o
Waarschijnlijk deels geflatteerd, maar zeer pijnlijk (heul veul bier + BBQ).
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:51:57 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_130226718
Ja, da's een killer combo :D
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:53:06 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130226731
Kilogrammetje eraf *O*

Vorige weken waren frustrerend, al heb ik nu geleerd dat ik ws spieren heb opgebouwd door (te) veel sporten. Dus nu iets minder gesport en juist wel op kcal gelet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:55:24 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130226758
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om mensen aan te spreken met enorm afwijkende lijstjes en totaal andere ideeën over afvallen en wat gezonde voeding is. Ik doe dat dan ook maar niet, want misschien heeft diegene zich wel heel goed in zijn of haar methode verdiept en is er verder van overtuigd dat het de juiste is. Het is soms net religie, voedsel 8-)
+1, maar ik doe toch even een poging:
LadyO, ik vind je lijstje ook wel wat vreemd. Het is weinig en de dingen die je dan neemt, zijn niet altijd de gezondste keuzes. Je geeft aan dat het enige alternatief is om te kotsen tijdens het sporten, maar kun je niet iets anders nemen waar je niet misselijk van wordt? Een bak kwark ofzo? Iets substantielers dan twee dadels iig?

Hier was het weekend heel erg gezellig en tof, maar zeker niet het beste ooit qua eten en bewegen. Wel op gewicht gebleven -nou ja, + 0,2 tov atl-, maar ik verwacht dat ik morgen de twee wijntjes, bbq, stokbroodjes en chipjes wel ga zien. Vreemd eigenlijk, het gaat al jaren goed om op een borrel eerst te bedenken waar ik het meeste zin in heb, maar het was gisteren allemaal aantrekkelijk. Uiteindelijk als avondeten alleen nog komkommer met een beetje feta en 3 lijnzaadcrackers gegeten. Zat redelijk vol van de borrel en had niet echt meer trek, maar zat ook weer niet zo vol dat ik er de rest van de avond op zou kunnen teren. Ben er niet trots op, maar ergens denk ik ook wel 'mweh, maar twee wijntjes, valt reuze mee... en ach, af en toe kan het best, enz.'. En dat is dus mijn valkuil: van af en toe langzaam naar net iets vaker dan de bedoeling is naar wanneer ik er dan ook maar zin in heb. De 31e gaat een van mijn beste vriendinnen trouwen en mijn bedoeling is om tot dan binnen de lijntjes te eten. Dat betekent: gewone lijstjes, genoeg eten, twee keer per week bewegen, maar eventjes niks extra's...

Voor vandaag in ieder geval een aardige planning:
O: 1 volkoren bth met aardbeien. 125 ml kwark met aardbeien. 2 theelepeltjes suiker.
T: Heb zo een extern overleg, dus doe een pakje crackertjes of een appel. Iets wat onderweg kan, iig.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas, 1/3 komkommer.
T: Komkommer met een beetje feta. Jum!
D: Airfryer-aardappeltjes, tilapiafilet, sugarsnaps of ijsbergsla.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130226956
Nu 0,5 van de twee vakantiekilo's eraf. Had verwacht dat t wel wat sneller zou gaan, omdat ik ook donderdag weer begonnen ben met hockeyen.
Vandaag weer aan t werk en dan val ik altijd wel goed af, want veel staan+ structuur :)
My salvation lies in your love..
pi_130227007
Morning :W

Eerst een half uur gehoepeld, nu ontbijten en daarna tijd voor Jillian *O*
Vanavond ook nog buikdanstraining dus het is een goede dag :D
pi_130227091
quote:
Daarom reageer ik er ook weinig op, want ik zie hier iedere dag lijstjes die ik niet gezond zou noemen, maar die prima passen bij wat mensen daar zelf van vinden. Daar kan ik iedere dag over gaan beginnen, maar ik accepteer liever dat mensen op verschillende manieren eten en daar verschillende ideeën over hebben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130227095
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:55 schreef Tink89 het volgende:
Vreemd eigenlijk, het gaat al jaren goed om op een borrel eerst te bedenken waar ik het meeste zin in heb, maar het was gisteren allemaal aantrekkelijk.
Frustrerende gevoelens en heel herkenbaar :Y En als je er wel afblijft is het eten nog het enige waar je aan kan denken en ga je je heel sacherijnig en sip voelen omdat je niets neemt. Helaas kennen we dat denk ik allemaal wel na een hele tijd lijnen. Gelukkig is het doorgaans maar kortdurend en zolang je niet gaat denken 'dieet mislukt!' of andere catastrofale denkwijzen waar Kwak het gisteren over had dan is 1 zo'n avond niet heel rampzalig. En dat je je van die valkuil bewust bent is al een goed teken ;)
pi_130227158
Tja zo lang je lijstjes post kan je commentaar verwachten.
Het is misschien geen gezond slank maar ik denk dat we toch wel een beetje kunnen proberen om gezond te leven en niet alleen af te vallen.
pi_130227221
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

+1, maar ik doe toch even een poging:
LadyO, ik vind je lijstje ook wel wat vreemd. Het is weinig en de dingen die je dan neemt, zijn niet altijd de gezondste keuzes. Je geeft aan dat het enige alternatief is om te kotsen tijdens het sporten, maar kun je niet iets anders nemen waar je niet misselijk van wordt? Een bak kwark ofzo? Iets substantielers dan twee dadels iig?

Hier was het weekend heel erg gezellig en tof, maar zeker niet het beste ooit qua eten en bewegen. Wel op gewicht gebleven -nou ja, + 0,2 tov atl-, maar ik verwacht dat ik morgen de twee wijntjes, bbq, stokbroodjes en chipjes wel ga zien. Vreemd eigenlijk, het gaat al jaren goed om op een borrel eerst te bedenken waar ik het meeste zin in heb, maar het was gisteren allemaal aantrekkelijk. Uiteindelijk als avondeten alleen nog komkommer met een beetje feta en 3 lijnzaadcrackers gegeten. Zat redelijk vol van de borrel en had niet echt meer trek, maar zat ook weer niet zo vol dat ik er de rest van de avond op zou kunnen teren. Ben er niet trots op, maar ergens denk ik ook wel 'mweh, maar twee wijntjes, valt reuze mee... en ach, af en toe kan het best, enz.'. En dat is dus mijn valkuil: van af en toe langzaam naar net iets vaker dan de bedoeling is naar wanneer ik er dan ook maar zin in heb. De 31e gaat een van mijn beste vriendinnen trouwen en mijn bedoeling is om tot dan binnen de lijntjes te eten. Dat betekent: gewone lijstjes, genoeg eten, twee keer per week bewegen, maar eventjes niks extra's...

Voor vandaag in ieder geval een aardige planning:
O: 1 volkoren bth met aardbeien. 125 ml kwark met aardbeien. 2 theelepeltjes suiker.
T: Heb zo een extern overleg, dus doe een pakje crackertjes of een appel. Iets wat onderweg kan, iig.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas, 1/3 komkommer.
T: Komkommer met een beetje feta. Jum!
D: Airfryer-aardappeltjes, tilapiafilet, sugarsnaps of ijsbergsla.
Ik kan echt niet eten voor het sporten. Nog nooit gekund. Als ik vroeger langer moest sporten nam ik verdund appelsap mee en van tevoren 3 hapjes muesli, meer dan zo'n hoeveelheid lukt gewoon niet.

Verder ben ik nogal van een grote lijnen. Wat er vandaag te weinig binnen komt, komt later in de week wel weer.

Weet je waarom je nu uitgerekend bij dit feestje meer geheten hebt dan je wilde? Is er een moment waarop je verandert van 'opletten' naar 'het mag wel weer'?

Zijn die lijnzaadcrackers trouwens niet heel calorierijk? Of zijn het gewoon crackers met lijnzaad? Want van 'mijn' merk was ik nogal geschrokken...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_130227226
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Tja zo lang je lijstjes post kan je commentaar verwachten.
Het is misschien geen gezond slank maar ik denk dat we toch wel een beetje kunnen proberen om gezond te leven en niet alleen af te vallen.
Dat moet iedereen eigenlijk zelf weten. En wat gezond is, daar is de wetenschap het nog niet eens over eens. In grote lijnen wel natuurlijk 8-) De enige crux is dat je bepaalde voedingsstoffen nodig hebt om bijv vet af te breken. Je hebt eiwitten nodig, B-vitamines etc. En als je daar niet voldoende van binnen krijgt dan wordt de vetafbraak al moeizamer en kan je lichaam vocht vasthouden en aan spierweefsel beginnen als energiebron. Ook als je veel sport heb je bepaalde energie nodig in de vorm van koolhydraten. Dus als je goed wilt afvallen, is goed en gezond eten wel belangrijk, maar zelfs de slechtste lijstjes hier kunnen nog wel eens een stuk beter zijn dan wat mensen voorheen gewend waren te eten en in hun ogen dus al een énorme verbetering zijn.
pi_130227243
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:32 schreef LadyOracle het volgende:
Ik kan echt niet eten voor het sporten. Nog nooit gekund. Als ik vroeger langer moest sporten nam ik verdund appelsap mee en van tevoren 3 hapjes muesli, meer dan zo'n hoeveelheid lukt gewoon niet.
Je hebt voor zeker 2 uur glycogeenvoorraad in je lijf, maak je verder niet druk. Sporten op nuchtere maag kan zelfs prima hoor. Verwacht alleen geen topprestaties, maar dat doen we geen van allen geloof ik *)
pi_130227457
Bah, 0.3 aangekomen volgens de weegschaal vandaag. Ook ongesteld geworden, dus de rest van de week maar proberen niet te wegen, want anders ga ik waarschijnlijk heel erg hard balen.

Eigenlijk zou ik hier niet van morgen balen overigens, sinds vorige week zaterdag al 3 kilo kwijt. Het kan niet altijd zo'n feest zijn he. Maar ik wilde op mijn verjaardag gewoon zo graag een lager getalletje zien. :')

Vanavond sushi eten. Ik ga het weer proberen tenminste, moet er telkens van kokhalzen. :') Ach, is in ieder geval iets eten waarbij ik geen patat zit te eten. En m'n vriend is er wel gek op, dus ik wil het ook leren eten.
pi_130227537
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:48 schreef Myraela het volgende:
Bah, 0.3 aangekomen volgens de weegschaal vandaag. Ook ongesteld geworden, dus de rest van de week maar proberen niet te wegen, want anders ga ik waarschijnlijk heel erg hard balen.

Eigenlijk zou ik hier niet van morgen balen overigens, sinds vorige week zaterdag al 3 kilo kwijt. Het kan niet altijd zo'n feest zijn he. Maar ik wilde op mijn verjaardag gewoon zo graag een lager getalletje zien. :')

Vanavond sushi eten. Ik ga het weer proberen tenminste, moet er telkens van kokhalzen. :') Ach, is in ieder geval iets eten waarbij ik geen patat zit te eten. En m'n vriend is er wel gek op, dus ik wil het ook leren eten.
Ik ga altijd vanaf de eerste dag van ongesteldheid naar beneden.
En ja je mag daar inderdaad niet van balen, 0,3 is een normale schommeling en als je normaal ook zwaarder bent met je ongesteldheid hoort het er gewoon bij en is het ook zo weer verdwenen.

Ben je vandaag jarig? :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:03:07 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130227753
Lijstje van wat ik tot nu toe heb *O*

O:150gr magere kwark, 100gr yoghurt, minneola, 30gr muesli.
S: 1,5u fitness zometee : Crosstrainer, bovenste extremiteiten, buikspieren, evt fietsen of lopen op de loopband of hometrainer.
L: 4 vlk brood. 2 met dieet halvarine, 2 met light jam 2 met 20+ smeerkaas (of rosbief, miss haal ik wel rosbief)
T: Kwark of een appel ofzulks.
D : 300gr bloemkool, 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 100gr kipfilet, vla.
T: Kwark met muesli en een smoothie.

1646kcal.

Ik ga maar noten halen :')

En ik schommel echt ontzettend _O-

Eerst 76, toen 76,4, toen was ik zaterdag na de pizza van vrijdag 76,7, toen had ik zaterdag decibel, echt alles gevreten wat los en vast zat en 5 biertjes gehad, en vandaag 76,5 _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130227817
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat moet iedereen eigenlijk zelf weten. En wat gezond is, daar is de wetenschap het nog niet eens over eens. In grote lijnen wel natuurlijk 8-) De enige crux is dat je bepaalde voedingsstoffen nodig hebt om bijv vet af te breken. Je hebt eiwitten nodig, B-vitamines etc. En als je daar niet voldoende van binnen krijgt dan wordt de vetafbraak al moeizamer en kan je lichaam vocht vasthouden en aan spierweefsel beginnen als energiebron. Ook als je veel sport heb je bepaalde energie nodig in de vorm van koolhydraten. Dus als je goed wilt afvallen, is goed en gezond eten wel belangrijk, maar zelfs de slechtste lijstjes hier kunnen nog wel eens een stuk beter zijn dan wat mensen voorheen gewend waren te eten en in hun ogen dus al een énorme verbetering zijn.
Maar je hebt wel dingen die duidelijk ongezond zijn toch?
En tuurlijk kan het al een grote verbetering zijn, alleen maar goed :)

Jillian ging weer lekker *O* geen last van mijn heup
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:06:51 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130227859
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:24 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Daarom reageer ik er ook weinig op, want ik zie hier iedere dag lijstjes die ik niet gezond zou noemen, maar die prima passen bij wat mensen daar zelf van vinden. Daar kan ik iedere dag over gaan beginnen, maar ik accepteer liever dat mensen op verschillende manieren eten en daar verschillende ideeën over hebben.
Mocht je commentaar op mijn lijstje hebben, hoor ik die graag :+ :P
pi_130227943
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt voor zeker 2 uur glycogeenvoorraad in je lijf, maak je verder niet druk. Sporten op nuchtere maag kan zelfs prima hoor. Verwacht alleen geen topprestaties, maar dat doen we geen van allen geloof ik *)
Ik rende ook altijd op een lege maag :Y alleen at ik dan direct daarna wel wat meestal.

Ik geloof dat ik verder niks toe te voegen heb want ik ben het gewoon met isa eens in alle posts op deze pagina (saaaaaaaai)
Kwak
pi_130227949
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:06 schreef Qwea het volgende:
Mocht je commentaar op mijn lijstje hebben, hoor ik die graag :+ :P
Uitstekend lijstje _O_
pi_130227980
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:10 schreef kwakz0r het volgende:

Ik rende ook altijd op een lege maag :Y alleen at ik dan direct daarna wel wat meestal.

Ik geloof dat ik verder niks toe te voegen heb want ik ben het gewoon met isa eens in alle posts op deze pagina (saaaaaaaai)
*;
pi_130227982
quote:

Heeeeeeeppie bursdeeeeeeeeee!
Kwak
pi_130227991
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat was ook wat iedereen miste in het lijstje van LadyOracle.

Wandelen en hoepelen kan ik trouwens wel op een lege maag maar dingen zoals hardlopen en Jillian weer niet.
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:12:45 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130228003
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uitstekend lijstje _O_
Ik heb mijn appel vervangen door een broodje. Leek me handiger vanwege het sporten -> koolhydraten en mijn appels smaken kei melig :')

Maar thnx O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:13:21 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130228025
quote:

Gefeliciteerd babe! O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:13:23 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130228028
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
En ik schommel echt ontzettend _O-

Eerst 76, toen 76,4, toen was ik zaterdag na de pizza van vrijdag 76,7, toen had ik zaterdag decibel, echt alles gevreten wat los en vast zat en 5 biertjes gehad, en vandaag 76,5 _O-
Dat heeft iedereen: verschil in vocht, veel/weinig kakken op een dag etc.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:18:05 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130228142
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:32 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Verder ben ik nogal van een grote lijnen. Wat er vandaag te weinig binnen komt, komt later in de week wel weer.

Weet je waarom je nu uitgerekend bij dit feestje meer geheten hebt dan je wilde? Is er een moment waarop je verandert van 'opletten' naar 'het mag wel weer'?

Zijn die lijnzaadcrackers trouwens niet heel calorierijk? Of zijn het gewoon crackers met lijnzaad? Want van 'mijn' merk was ik nogal geschrokken...
Heb het even opgezocht. Mijn crackers zijn niet meer lijnzaadcrackers, maar de lichtgewicht crackers van Wasa. Volgens mij zijn de lijnzaadcrackers uit het assortiment. Ze bevatten trouwens maar 30 kcals per stuk, vind ik reuze meevallen :)

En ik weet het niet, eigenlijk. Het was mooi weer, iedereen was aan de rosé, alles wat er stond, was lekker én een heleboel lactosevrij en ik kon de rem even niet vinden. Voor een idee van wat ik gegeten heb:

- stuk of 10 olijven met knoflook.
- 10 stokbroodjes ofzo waarvan 2 met tomatentapenade, de rest droog.
- 8 keer een chipje of twee. Waren kleine chipjes, zakken waren geplet geweest...
- twee roseetjes
- 10 plakken komkommer

Op zich nog steeds niet vreselijk dramatisch, maar ik vind het jammer. Het was een borrel van 15 tot 19 en ik had trek in avondeten, maar dat was er niet echt, dus werd het stokbrood... Zaterdagavond bij de bbq overigens een half chipolataworstje gehad, 1,5 grilburger (zo'n dunne runderhamburger), een speklapje, stuk of 5 plakjes stokbrood, alleen water en spa rood, rucola met zongedroogde tomaatjes, paprika en balsamicoazijn en een gepofte zoete aardappel en een paar gewone aardappelschijfjes. We bbqden bij broerlief en die had verder helemaal niks van groente ofzo op de bbq, de zoete aardappel had ik zelf bij me... Volgende keer pleur ik een courgette en een aubergine ofzo in mijn tas, denk ik :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130228210
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:53 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik ga altijd vanaf de eerste dag van ongesteldheid naar beneden.
En ja je mag daar inderdaad niet van balen, 0,3 is een normale schommeling en als je normaal ook zwaarder bent met je ongesteldheid hoort het er gewoon bij en is het ook zo weer verdwenen.

Ben je vandaag jarig? :)
Ja. O+

En de schommeling is ook normaal, ik kom bij mijn ongesteldheid meestal wel aan. Vooral als het net begint.

quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Heeeeeeeppie bursdeeeeeeeeee!
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gefeliciteerd babe! O+
Dank. O+ Nu ben ik 21 en kan ik officieel alle foute dingen doen, ohnee wacht, dat kon al. Wat is er ookal weer leuk aan 21 worden? :') IK GA NAAR AMERIKA OM BIER TE DRINKEN GEWOON OMDAT HET KAN! :D

Ik zou stiekem wel naar Amerika willen, eigenlijk. O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:22:10 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_130228222
21 O+ gefeliciteerd ;)
disclaimer
pi_130228225
Gefeliciteerd Myraela *O* *O* *O*
pi_130228262
Myraela gefeliciteerd *O* *O* *O* Maak er een leuke dag van O+
pi_130228273
Vandaag een jarige op het werk, gebak dus.
Ik heb niets genomen, vroeger (2 maanden geleden) nam ik er 2.
Was nieteens moeilijk.
Ben nu al benieuwd naar de weegschaal morgenvroeg.
pi_130228292
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:24 schreef sorcees het volgende:
Vandaag een jarige op het werk, gebak dus.
Ik heb niets genomen, vroeger (2 maanden geleden) nam ik er 2.
Was nieteens moeilijk.
Ben nu al benieuwd naar de weegschaal morgenvroeg.
De meeste van mijn collega's nemen er nog steeds twee. Bij de koffie 's morgens één en 's middags.
pi_130228330
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De meeste van mijn collega's nemen er nog steeds twee. Bij de koffie 's morgens één en 's middags.
Ik geloof niet dat wij collega's zijn (waren) ;)
pi_130228367
quote:

[..]

Echt waar......
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:28:44 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_130228371
Ik vertik vette taart op te dringen omdat ik jarig ben :@ gelukkig denkt de rest van mijn team er net zo over, scheelt weer iets :')
disclaimer
pi_130228390
Gefeliciteerd myraela!

Zo ik ga maar een poging doen om uit bed te gaan. Wat een rot nacht . Vriend zou opgehaald worden om 5 uur om half 7 was er nog niemand..

Toen ik er uit om hem weg te brengen en op zoek naar de vermiste collega die gewoon nog in bed lag. Pff maar dus wel van 4 tot half 8 continue wakker geweest. Kan ik zo slecht tegen! En nu zit ik in de penarie.
Wilde zo al warm eten omdat ik vanavond uit het werk meteen wil sporten.
Maar dat zie ik nu nog niet echt zitten..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130228427
Bij ons hebben ze altijd van die ranzige multivlaai. Die neem ik sowieso niet. Er is maar 1 shirt die ik lekker vind, brownievlaai, als die er is wil ik wel even uitrekenen of ik nog punten over heb.
Kwak
pi_130228451
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Gefeliciteerd myraela!

Zo ik ga maar een poging doen om uit bed te gaan. Wat een rot nacht . Vriend zou opgehaald worden om 5 uur om half 7 was er nog niemand..

Toen ik er uit om hem weg te brengen en op zoek naar de vermiste collega die gewoon nog in bed lag. Pff maar dus wel van 4 tot half 8 continue wakker geweest. Kan ik zo slecht tegen! En nu zit ik in de penarie.
Wilde zo al warm eten omdat ik vanavond uit het werk meteen wil sporten.
Maar dat zie ik nu nog niet echt zitten..
Dan eet je nu iets lichts en na het werk en tussendoortje en na het sporten de rest van je avondmaaltijd?
Kwak
pi_130228464
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Sarabi het volgende:

Echt waar......
:Y Ik heb geen verjaardagen meer zolang ik daar nog werk *) (tot 1 september)
Ik wilde op de laatste werkdag iets meenemen en ik heb nog een bon voor een gratis appeltaartje van de Hema, maar ik wil dan zelf niets en dat is dan wel een beetje vaag natuurlijk :') En om nu gezonde cupcakes met havermout en lijnzaad en zo mee te nemen is ook zo raar :@
pi_130228467
quote:

[..]

Ik dat echt gewoon bijna normaal dat je dat doet?

Ik heb met zulke dingen altijd het voordeel dat ik enorm angstig ben met in zulke situaties eten. Ik zou het nooit zomaar pakken, mensen zouden het echt moeten aanbieden. En zelfs dan zou ik de helft van de tijd nog afwijzen, afhankelijk van of andere wel of niet nemen.
pi_130228495
@Kwak typ jij de laatste tijd vaak op je mobiel/tablet? Zie steeds bijzondere autocorrects :D

@Isa ja dat heb ik ook altijd met trakteren, meestal trakteer ik dus maar helemaal niet.....
pi_130228515
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
Bij ons hebben ze altijd van die ranzige multivlaai. Die neem ik sowieso niet. Er is maar 1 shirt die ik lekker vind, brownievlaai, als die er is wil ik wel even uitrekenen of ik nog punten over heb.
Ik vind de meeste multivlaai ook best lekker :@ Misschien nog niet te veel gehad :D
En een collega heeft een relatie met een bakker en heeft ook vaak lekkere dingen mee.
Maar ik probeer het meeste toch altijd af te slaan, omdat ik al geplande tussendoortjes mee heb.
pi_130228532
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Sarabi het volgende:
@Kwak typ jij de laatste tijd vaak op je mobiel/tablet? Zie steeds bijzondere autocorrects :D

@Isa ja dat heb ik ook altijd met trakteren, meestal trakteer ik dus maar helemaal niet.....
Voordeel is dat als je niet meer trakteert, je op een gegeven moment ook niets meer aangeboden krijgt.
pi_130228540
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dan eet je nu iets lichts en na het werk en tussendoortje en na het sporten de rest van je avondmaaltijd?
Ik denk dat dan het word. Zorg ik gewoon dat ik het alleen nog maar aan hoef te zetten. Ben rond 8 uur thuis van het sporten denk ik. Dus dat gaat nog wel..
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:36:00 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130228571
quote:

multivlaaishirts :9 :D

Ik vind ze ook niet lekker muv appelkruimel en citroen. Maar alles met chocola en slagroom, nah.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130228582
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef sorcees het volgende:

[..]

Voordeel is dat als je niet meer trakteert, je op een gegeven moment ook niets meer aangeboden krijgt.
Zo werkt dat bij ons op de dansschool helaas niet :D
pi_130228591
Enige taarten die ik echt niet lekker vind zijn met cake er tussen, van het type slagroomtaart en zo.
En taarten die uit de diepvries komen
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:37:25 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130228605
Multivlaai :D

Ik heb trouwens ondekt dat als ik een zoete bek wil, ik berry kauwgom in mijn muiltje stop. Heb ik nu ook :9
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:37:53 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130228619
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Enige taarten die ik echt niet lekker vind zijn met cake er tussen, van het type slagroomtaart en zo.
Die slagroomtaart van de hema :r
pi_130228646
Verse Bosche Bollen :9
pi_130228662
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Er is zo'n schuimtaart, uit de diepvries. Die is best wel lekker. :@ Overigens houd ik voor de rest sowieso helemaal niet van taart.
pi_130228764
Bah, Multivlaai. Ik hou niet van gezoet slagroom, dat maakt het vaak wel makkelijk. Maar goed, ik heb geen collega's dus dat houdt het leven makkelijk wat taart betreft.

Was 10 van 13 zit er in. Het einde is in zicht *O* Alle handwasjes zijn ook al gedaan. Alleen een beetje jammer dat ik de keuken kon dweilen omdat het glazen dak nog openstond tijdens een flinke regenbui...
Spoilers!
pi_130228777
Oh ja, gefeliciteerd Myreala w/ Lekker jong ding!
Spoilers!
pi_130228845
Ongezoete slagroom (duitse sahne) is niet lekker, dan liever helemaal zonder.
pi_130228921
Oh gefeliciteerd dan Myraela :D
pi_130228950
Heb even een dipje na het sporten....had niet op de bank moeten gaan zitten.
Gelukkig over een uurtje naar mijn werk, dan moet ik wel weer nuttig bezig zijn :)
pi_130228952
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:46 schreef sorcees het volgende:
Wel bij een goed dessert. Dan wordt de smaak van ijs of iets dergelijks niet verpest :9
Spoilers!
pi_130228964
quote:

Vrijwel uitsluitend op mobiel (in de vakantie zetk mn laptop zelden aan). Ik probeer de meeste te verbeteren, maar soms maakt hij er pad op het laatst ineens een ander woord van en zie ik het niet :,)
Kwak
pi_130228982
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Was 10 van 13 zit er in. Het einde is in zicht Alle handwasjes zijn ook al gedaan. Alleen een beetje jammer dat ik de keuken kon dweilen omdat het glazen dak nog openstond tijdens een flinke regenbui...
wow, 10 van 13!!! :o Hoe krijg je dat voor elkaar _O-

En over handwasjes gesproken, ik heb nog een shirt dat op de hand moet, maar ik blijf het maar uitstellen.
pi_130228998
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:46 schreef sorcees het volgende:
Oh, juist wel lekker! :9
pi_130229082
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik dat echt gewoon bijna normaal dat je dat doet?

Ik heb met zulke dingen altijd het voordeel dat ik enorm angstig ben met in zulke situaties eten. Ik zou het nooit zomaar pakken, mensen zouden het echt moeten aanbieden. En zelfs dan zou ik de helft van de tijd nog afwijzen, afhankelijk van of andere wel of niet nemen.
Er gaan bij mij toch wel regelmatig alarmbellen af als ik je over eten hoor praten. :@
Kwak
pi_130229134
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wow, 10 van 13!!! :o Hoe krijg je dat voor elkaar _O-

En over handwasjes gesproken, ik heb nog een shirt dat op de hand moet, maar ik blijf het maar uitstellen.
Ik had voor de vakantie niet alles wassen gedaan maar meer prioriteit gegeven aan schoonmaken. Wel een goede keuze hoor, ik heb alleen nu nog veel sopdoekjes, beddengoed en badhanddoeken. Plus de kleding van 2 weken vakantie, een was met weekendtas, rugzak en toilettas en een was strandlakens.
De helft gaat in de droger trouwens, ik heb zo'n wasdroogcombi dus daar heb ik nauwelijks omkijken naar. En mijn vriend strijkt. En zoekt tegenwoordig ook sokken bij elkaar O+
Spoilers!
pi_130229185
Een wasdroogcombinatie lijkt me hemels O+ Nu nog een wasdroogstrijkcombinatie _O_
Of een vriend die kan en wil strijken :7
pi_130229306
Ik ben vanmorgen als een oud wijf uit bed gekomen. Alles doet me zeer. Bah! En ook totaal geen trek in eten (beetje misselijk)..

Ik wil niet ziek worden :( Want ik moet woensdag meedraaien op een kinderdagverblijf voor een sollicitatie die ik een tijdje terug had.
pi_130229316
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Een wasdroogcombinatie lijkt me hemels O+ Nu nog een wasdroogstrijkcombinatie _O_
Of een vriend die kan en wil strijken :7
Het is wel heel handig maar je kunt dus nooit wassen en drogen tegelijk. En als het ene apparaat kapot gaat, heb je helemaal niets meer. We willen de bovenverdieping verbouwen en willen dan de wasmachine naar boven verplaatsen en twee aansluitingen laten maken. Als deze kapot gaat, kiezen we toch voor 2 apparaten denk ik.

En mijn vriend doet echt alleen de strijk. Ik vertel wat er gestreken moet worden, vouw op, hang op hangertjes, ruim op, etc. Ik klaag niet hoor verder maar het is helaas niet zo dat de strijk op magische wijze in mijn kast verschijnt ;)
Spoilers!
pi_130229373
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben vanmorgen als een oud wijf uit bed gekomen. Alles doet me zeer. Bah! En ook totaal geen trek in eten (beetje misselijk)..

Ik wil niet ziek worden :( Want ik moet woensdag meedraaien op een kinderdagverblijf voor een sollicitatie die ik een tijdje terug had.
Veel groente en fruit er in gooien :)
pi_130229396
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:
En tijd nemen om te rusten als je je niet goed voelt! Voldoende slaap en dergelijke.
pi_130229438
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan moet mijn lijf eerst willen eten..
pi_130229453
Gefeliciteerd Myr!

Verder: taart :9! Slagroom:9!

Ik ga vanaf vandaag weer m'n big-girl-pants aandoen en het leven weer bij z'n ballen grijpen. Vanavond dus hardlopen. Koste wat het kost.
pi_130229473
Is het je lijf of je hoofd dat niet wil eten? Met kleine porties beginnen, van niet eten ga je je nu niet beter voelen.
Gewoon goed voor jezelf zorgen en dan kan je er woensdag tegen aan *O*
pi_130229514
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En tijd nemen om te rusten als je je niet goed voelt! Voldoende slaap en dergelijke.
Ik hoop dus stiekem dat ik niet word gebeld voor een dienst morgen. Want ik wil vanavond gewoon sporten. Anders kom ik nooit in mijn ritme terug.. En moet woensdag van 8.45 tot 18.00 meedraaien. Zolang heb ik al heel lang niet meer gewerkt dus zal wel pittig worden.
pi_130229558
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Is het je lijf of je hoofd dat niet wil eten? Met kleine porties beginnen, van niet eten ga je je nu niet beter voelen.
Gewoon goed voor jezelf zorgen en dan kan je er woensdag tegen aan *O*
Het is echt mijn lijf dat niet wilt eten. Mijn verstand weet dat ik toch echt iets binnen moet krijgen.
pi_130229687
Als je ziek bent en niet kan eten moet je natuurlijk niet gaan sporten lijkt mij?
pi_130229727
Planning voor vandaag

O: (11.15) Boterham met jam
L: (12.45) Kwark met fruit
T: Stuk komkommer
T: Boterham met ham
S: Cardio en krachttraining
D: Aardappels met peentjes en wat vlees.

Qua kcals veel te weinig. Maar dat komt ook omdat ik net uit bed ben. En omdat ik niet moet denken aan eten.
pi_130229754
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Als je ziek bent en niet kan eten moet je natuurlijk niet gaan sporten lijkt mij?
Ik weet het, maar dat voelt zo als falen op het moment als ik niet ga sporten.
pi_130229813
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dat voelt zo als falen op het moment als ik niet ga sporten.
-O-
sowieso is het niet gezond maar het lijkt me ook belangrijk (belangrijker dan sporten) dat je zorgt dat je woensdag kan werken, toch?
pi_130229832
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Er gaan bij mij toch wel regelmatig alarmbellen af als ik je over eten hoor praten. :@
Hoezo alarmbellen?
pi_130229876
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Planning voor vandaag

O: (11.15) Boterham met jam
L: (12.45) Kwark met fruit

Qua kcals veel te weinig. Maar dat komt ook omdat ik net uit bed ben. En omdat ik niet moet denken aan eten.
Niet toevallig nog wat fruit in huis, vind ik tenminste fijn als ik ziek ben of begin te worden.
pi_130229877
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
sowieso is het niet gezond maar het lijkt me ook belangrijk (belangrijker dan sporten) dat je zorgt dat je woensdag kan werken, toch?
Je hebt gelijk.
Als ik zo in de spiegel kijk denk ik ook blij ben als mijn dienst erop zit vanmiddag.
En woensdag werken is zeker belangrijk.
pi_130229888
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo alarmbellen?
Het klinkt als niet-gezonde gedachten over eten.

Bang zijn om eten te pakken in gezelschap, dat is echt niet ok en niet normaal.
Kwak
pi_130229915
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet toevallig nog wat fruit in huis, vind ik tenminste fijn als ik ziek ben of begin te worden.
Genoeg groente en fruit in huis. Maar als ik er naar kijk dan word ik al misselijk. Ga mijn boterham met jam maar eens proberen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:37:06 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130230284
Ziek zijn en sporten :N stelregel is dat je voor elke dag ziek een dag rust neemt. Drie dagen ziek = zes dagen niet sporten.
Beterschap! :)
And eternity in an hour.
pi_130230535
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het klinkt als niet-gezonde gedachten over eten.

Bang zijn om eten te pakken in gezelschap, dat is echt niet ok en niet normaal.
Mja, dat soort trekjes zijn een beetje de nasleep van mijn eetstoornis. Maar ik vind het allemaal geen ramp. Geen taart durven eten is niet echt een gemis. Zo zijn er nog wel wat dingen die ik niet durf te eten, zeker niet als ik alleen in het openbaar ben. Vooral geen ongezonde dingen, maar ook weer geen extreem gezonde dingen, alsin fruit of een salade.

Ik kan al wel weer zonder stress uiteten en alles eigenlijk wel als ik niet alleen ben. Dus misschien is het niet normaal, het stoort me niet. En ik kom niets te kort, thuis eet ik alles. :')
pi_130230610
Ik zoek een nieuwe weegschaal, tegenwoordig kunnen die ook al vetpercentages meten.
Is dat betrouwbaar en welk merk/type kunnen jullie me aanraden?
pi_130230685
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef sorcees het volgende:
Ik zoek een nieuwe weegschaal, tegenwoordig kunnen die ook al vetpercentages meten.
Ik heb er zelf gewoon eentje die alleen het gewicht meet, maar mijn moeder had zo'n fancy ding gekocht. En uiteindelijk kon die ook alleen het gewicht weergeven, bij de statistiekjes gaf die een error omdat ze nog te zwaar was of iets. :') Terwijl dat ding tot 200 kg zou wegen en mijn moeder weegt misschien de helft.
pi_130231794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Planning voor vandaag

O-L: Thuis 1 boterham met pindakaas en een minneola, mee naar werk 2 boterhammen met pindakaas

pi_130232571
Yoghurt, blauwe bessen, walnoten, beetje honing...nomnomnom :9~

Zijn blauwe bessen en bosbessen overigen hetzelfde?
pi_130232727
De blauwe bosbes ja Hebt dus 2 soorten blauwe bessen :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130232849
quote:
Vind ik ook. Ik ben er heel terughoudend in, maar met name bij heel weinig (en weinig voedzaam) eten vind ik dat er wel een opmerking over gemaakt mag worden. Want laten we wel wezen, dit is een dieettopic en als je daar al niet meer over kunt praten, waar dan wel over?

Ik kreeg pas wat opmerkingen over hoeveel calorieën er in drumsticks uit de oven zouden zitten die ik in mijn keurige lijst had staan. Dat vond ik ergens wel muggenzifterij, maar ik begreep ook dat het bedoeld was om met me mee te denken. Als ik het onnodige bemoeienis vind, dan geef ik het wel aan. En dat moet LadyO ook vooral doen. Ik kan het onverstandig vinden, maar ik zal er dan verder niks meer over zeggen.
pi_130232909
Iemand die als lunch elke dag frikandellen met mayonaise eet zal ik ook absoluut aanspreken hoor :7
pi_130232976
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
Lijstje van wat ik tot nu toe heb *O*

O:150gr magere kwark, 100gr yoghurt, minneola, 30gr muesli.
S: 1,5u fitness zometee : Crosstrainer, bovenste extremiteiten, buikspieren, evt fietsen of lopen op de loopband of hometrainer.
L: 4 vlk brood. 2 met dieet halvarine, 2 met light jam 2 met 20+ smeerkaas (of rosbief, miss haal ik wel rosbief)
T: Kwark of een appel ofzulks.
D : 300gr bloemkool, 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 100gr kipfilet, vla.
T: Kwark met muesli en een smoothie.

1646kcal.

Ik ga maar noten halen :')
Ja, noten zijn een goede manier om wat meer kcal binnen te krijgen! Een handvol tikt al enorm aan. Misschien kun je ook ander broodbeleg gaan kiezen nu je meer kcal binnen wilt krijgen?
pi_130233052
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die als lunch elke dag frikandellen met mayonaise eet zal ik ook absoluut aanspreken hoor :7
De mensen die Sonja Bakkers dieet volgden zijn er ook op aangesproken dat ze wel heel weinig aten. Ik vind dat wel goed om te blijven benadrukken in dit topic, dat eten niet een vijand is of zo en dat je moet proberen om er maar zo weinig mogelijk van binnen te krijgen. Vooral als je bedenkt dat velen van ons een problematische relatie met eten hebben of hebben gehad.
pi_130233196
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef sorcees het volgende:
Ik heb er een van Withings omdat 'ie automatisch m'n specs naar een online profiel wegschrijft en ik kick op dat soort dingen. :+
pi_130233243
En Myraela gefeliciteerd! *O*

21 nog maar. Jemig. Ik had gewoon je moeder kunnen zijn. 8-)
pi_130233489
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb er een van Withings omdat 'ie automatisch m'n specs naar een online profiel wegschrijft en ik kick op dat soort dingen. :+
gadgets _O_
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:22:38 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130233999
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef _Dido_ het volgende:
Ziek zijn en sporten :N stelregel is dat je voor elke dag ziek een dag rust neemt. Drie dagen ziek = zes dagen niet sporten.
Beterschap! :)
Dat doe ik echt NOOIT. Ik probeer juist te gaan sporten als ik ziek ben. Lekker de griep eruit zweten en daarna de hele dag bijkomen op de bank.
pi_130234092
Qwea, noten zijn een goede aanvulling ja, met al die mineralen. Paranoten bijvoorbeeld bevatten selenium wat meeste mensen weinig binnen krijgen, en amandelen bevatten veel calcium. En bananen zijn ook fijn als je veel sport.

Verder zou ik minder zuivel gebruiken. Tenzij je de volvette varianten gebruikt zijn ze niet erg nuttig voor calcium (integendeel) en die zijn weer erg vet. Op een dag kwark, yoghurt, kaas, kwark, vla en weer kwark is wel erg veel en gaat je waarschijnlijk ook de keel uit hangen als je dat dagelijks doet.

In plaats daarvan kun je bijvoorbeeld meer peulvruchten toevoegen, salades met kikkererwten of linzen bijvoorbeeld, of snack van groente met hummus of guacamole als dip. Kokos en avocado zetten ook meer aan een bevatten gezonde vetten.

Als gezonde snack hou ik erg van medjouldadels, maar niet te veel: ze bevatten zo'n 65 kcal geloof ik. Maar dan heb ik verder ook geen trek meer in zoet en even geen honger meer.

Ook eiwitrijke maar vetarme producten als tofu of tempeh, zijn denk ik een goede optie. In het westen zijn we tofu en tempeh niet gewend en wordt het gezien als 'nepvlees' maar dat is een onderschatting van die producten. Tempehsalade of een broodje tempeh is echt superlekker. Tofu vinden veel mensen wat minder.

Of een eitje natuurlijk.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:25:38 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130234112
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, noten zijn een goede manier om wat meer kcal binnen te krijgen! Een handvol tikt al enorm aan. Misschien kun je ook ander broodbeleg gaan kiezen nu je meer kcal binnen wilt krijgen?
Ja had al bedacht pindakaas :9 en neem soms ook maar chocoladepasta :9 Had gisteren om 22u nog honger en ik had al een evergreen gehad (dat ga ik ook maar eens schrappen trouwens) en toen nam ik een broodje pindakaas. Vulde goed. En vanaf Donderdag (boodschappen dag) maar eens ander vlees meenemen. Rundervinken, haaskarbonade, ect.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:26:53 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130234156
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:o link van dat ding :o
pi_130234225
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:25 schreef LadyOracle het volgende:
Tempehsalade of een broodje tempeh is echt superlekker. Tofu vinden veel mensen wat minder.
Heb je een lekker recept? Ik vind tofu namelijk echt niet lekker, ook niet met allerlei marinades etc. Ben wel benieuwd naar een broodje tempeh.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:29:33 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130234240
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:25 schreef LadyOracle het volgende:
Qwea, noten zijn een goede aanvulling ja, met al die mineralen. Paranoten bijvoorbeeld bevatten selenium wat meeste mensen weinig binnen krijgen, en amandelen bevatten veel calcium. En bananen zijn ook fijn als je veel sport.
Bananen :9 ! Goeie!

quote:
Verder zou ik minder zuivel gebruiken. Tenzij je de volvette varianten gebruikt zijn ze niet erg nuttig voor calcium (integendeel) en die zijn weer erg vet. Op een dag kwark, yoghurt, kaas, kwark, vla en weer kwark is wel erg veel en gaat je waarschijnlijk ook de keel uit hangen als je dat dagelijks doet.
Gaat me om de eiwitten. Niet calcium :) En kaas eet ik zelden :P Kwark vult zo lekker O+ ik ga er wel even mee experimenteren.

quote:
In plaats daarvan kun je bijvoorbeeld meer peulvruchten toevoegen, salades met kikkererwten of linzen bijvoorbeeld, of snack van groente met hummus of guacamole als dip. Kokos en avocado zetten ook meer aan een bevatten gezonde vetten.
Klinkt allemaal niet erg lekker :+

quote:
Als gezonde snack hou ik erg van medjouldadels, maar niet te veel: ze bevatten zo'n 65 kcal geloof ik. Maar dan heb ik verder ook geen trek meer in zoet en even geen honger meer.
Dadels :r *ril*

quote:
Ook eiwitrijke maar vetarme producten als tofu of tempeh, zijn denk ik een goede optie. In het westen zijn we tofu en tempeh niet gewend en wordt het gezien als 'nepvlees' maar dat is een onderschatting van die producten. Tempehsalade of een broodje tempeh is echt superlekker. Tofu vinden veel mensen wat minder.

Of een eitje natuurlijk.
Ja, ik ga dan wel voor dat eitje :P
pi_130234295
Ken je medjoul dadels, Qwea? Paar weken geleden aan iemand die geen dadels lust laten proeven en deze vond ze wel lekker. Alhoewel ze nog steeds dadelig smaken, zijn ze wel veel zachter en 'smeuïger' (ook niet het juiste woord).
pi_130234405
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je een lekker recept? Ik vind tofu namelijk echt niet lekker, ook niet met allerlei marinades etc. Ben wel benieuwd naar een broodje tempeh.
Acquired taste denk ik. Tofu kreeg ik ook nooit weg, tot mijn zelfgemaakte tofu saté. Nu vind ik het wel lekker. Zelfs rauw door een salade, gemarineerd, ipv feta. Maar dat is redelijk hardcore. :-p

Tempeh is heel anders. Ik kan het zelf niet goed maken en haal de salade bij de biologische supermarkt en de broodjes bij de Surinamer. ;-) Maar ooit ga ik het leren!
pi_130234422
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ken je medjoul dadels, Qwea? Paar weken geleden aan iemand die geen dadels lust laten proeven en deze vond ze wel lekker. Alhoewel ze nog steeds dadelig smaken, zijn ze wel veel zachter en 'smeuïger' (ook niet het juiste woord).
Dat. Ik lustte ook geen dadels. :-p
pi_130234458
Ik haal ze alleen niet in huis :') Ik kan ze in dit dorp maar op 1 plek kopen en dan heb je direct een doos met een kilo. En die zijn gewoon binnen een paar dagen op.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:37:25 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130234515
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef Isabeau het volgende:
jup, mijn ouders hadden ze vorige week. Ik vind ze niet te pruimen.
pi_130234537
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat doe ik echt NOOIT. Ik probeer juist te gaan sporten als ik ziek ben. Lekker de griep eruit zweten en daarna de hele dag bijkomen op de bank.
De reden dat het wordt afgeraden is dat virale infecties, en zeker echte griep, door sporten je spieren kunnen beschadigen en met name je hart. Dat laatste is heel gevaarlijk en niet omkeerbaar.

Doktersadvies is met klem om niet te sporten als je koorts hebt. Nooit. Ook al vind je het lekker.

Verkoudheid zonder koorts kan juist wel lekker en goed zijn om t eruit te snotteren.
Kwak
pi_130234567
Dadels :9
Vorige week gekocht maar ik heb ze deze week maar weer laten liggen, eet er ook snel te veel van.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:43:24 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130234781
Brrt, dadels! Die vind ik alleen lekker met spek in een goed tapasrestaurant... En da's nou weer niet echt gezond.

Verder liep mijn overleg uit en heb ik net met échte trek m'n brood gegeten. Normaal verdeel ik dat wat meer over een uur ofzo, maar dat ging nu niet en dan merk ik pas dat het soms wel lekker is om net iets te lang te wachten... eten smaakt veel lekkerder als je enorm trek hebt :) No worries btw, dat ga ik niet vaker doen, vandaag waren het gewoon omstandigheden die niet zo praktisch waren.
pi_130235093
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

jup, mijn ouders hadden ze vorige week. Ik vind ze niet te pruimen.
Wij houden echt van andere dingen. Ik ben gek op kikkererwten en hummus en avocado. Mijn vriend heeft me wel een tijdelijk kikkererwtenverbod opgelegd omdat hij ze zat was :')
pi_130235179
Mij maak je ook heel blij met kikkererwten, linzen en bonen in het algemeen :9 Maar vriendlief wil het ook niet zo vaak als ik. Net wel een lekkere soep gemaakt; ik zit voor de rest van de middag wel vol. Een hele courgette en 1 zoete aardappel gekookt en gepureerd met een bouillonblokje en een flinke lepel marmite. *burp*

Een van mijn favo werksalades bestaat momenteel uit zwarte bonen, cottage cheese, tomaat, spinazie en een paar plakjes rode biet. Oh zo lekker O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:54:52 #117
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130235197
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De reden dat het wordt afgeraden is dat virale infecties, en zeker echte griep, door sporten je spieren kunnen beschadigen en met name je hart. Dat laatste is heel gevaarlijk en niet omkeerbaar.

Doktersadvies is met klem om niet te sporten als je koorts hebt. Nooit. Ook al vind je het lekker.

Verkoudheid zonder koorts kan juist wel lekker en goed zijn om t eruit te snotteren.
met verkoudheid sporten mag idd wel. Ging idd om pijn vanaf de schouders.

Ik ben ook een lijstje aan het maken :9 beetje te veel troep gehad dit weekend (de stroopwafelstukjes met stroop waren nergens voor nodig) en nu voel ik me weer dik terwijl ik me net wat slanker voelde :'). Gelukkig eet ik de komende twee weken iig weer thuis, dus heb ik het weer goed in de hand. Uit eten gaan en goede keuzes maken zal mij nooit lukken, vrees ik. Dan heb ik zoiets van: nu mag het, het is er, ik wil het!
And eternity in an hour.
pi_130235247
Dadels :P
Kikkerwrwten :r
Zo heeft iedereen wel zijn voorkeuren en aversies, maar ook met gewoon (wat is gewoon?) gevarieerd eten, met meer nadruk op eiwitten en minder op koolhydraten, vaker kleine porties en veel groente lukt het ook best.
pi_130235306
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef _Dido_ het volgende:
Uit eten gaan en goede keuzes maken zal mij nooit lukken, vrees ik. Dan heb ik zoiets van: nu mag het, het is er, ik wil het!
Ik ga tegenwoordig bijzonder weinig uit eten (mijn vorige partners waren er dol op, Ross vindt het alleen maar geldverspilling...), maar als ik dan ga dan heb ik ook grote moeite met verantwoorde keuzes. Het woord alleen al 'verantwoord'. Nah, dan wil ik gewoon waar ik zin in heb. Met friet! En een toetje! :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:58:42 #120
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130235365
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga tegenwoordig bijzonder weinig uit eten (mijn vorige partners waren er dol op, Ross vindt het alleen maar geldverspilling...), maar als ik dan ga dan heb ik ook grote moeite met verantwoorde keuzes. Het woord alleen al 'verantwoord'. Nah, dan wil ik gewoon waar ik zin in heb. Met friet! En een toetje! :@
ik ook maar weinig, gelukkig :P. Hooguit eens in de een à twee maanden. En gisteren wilde ik bittergarnituur op het terras "want dat hoort erbij" :')
And eternity in an hour.
pi_130235999
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik ook maar weinig, gelukkig :P. Hooguit eens in de een à twee maanden. En gisteren wilde ik bittergarnituur op het terras "want dat hoort erbij" :')
Tuurlijk, moet kunnen, maar niet helemaal zelf alleen opeten!
pi_130237550
Meelezer hier... met een vraag.
Ik ben nu eindelijk weer een beetje op gewicht na zwangerschap en wil dat graag zou houden. Het schommelde door de jaren heen nogal.
Maar goed, ik ga uit eten (of snack eens wat tijdens een uitje) en dan.... compenseer je de calorieen gedurende de dag al? Of de dag daarna uit-balanseren?
Echt geen idee :@
Met een meidenkwartet
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:04:41 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130238070
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef kwakz0r het volgende:

Dan kan ik beter stoppen met sporten geloof ik :P
pi_130238109
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan kan ik beter stoppen met sporten geloof ik :P
Zoveel, zo vaak koorts?
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:07:13 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130238168
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:05 schreef sorcees het volgende:

[..]

Zoveel, zo vaak koorts?
:Y Regelmatig ja. Laatste 1.5e week gaat het erg goed *afkloppen*
pi_130238258
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Cathmar het volgende:
Meelezer hier... met een vraag.
Ik ben nu eindelijk weer een beetje op gewicht na zwangerschap en wil dat graag zou houden. Het schommelde door de jaren heen nogal.
Maar goed, ik ga uit eten (of snack eens wat tijdens een uitje) en dan.... compenseer je de calorieen gedurende de dag al? Of de dag daarna uit-balanseren?
Echt geen idee :@
Als je gedurende de dag veel minder gaat eten dan heb je juist op het moment dat je uit eten gaat veel meer honger en eet je waarschijnlijk meer dan je had gedaan als je normaal gegeten had. Als ik al ga compenseren dan eerder de dagen er na, en dan ook niet overdreven veel. Ik probeer dan gewoon netjes te eten zonder extraatjes.
pi_130238402
Yay, mijn leren jasje voor op de motor past weer dicht. *O* Alleen heb ik er met dit weer niet zo veel aan. :P
pi_130238441
Wat fijn Mokkels *O*
pi_130238588
Ik ga niet zo vaak uiteten, de laatste tijd wel vaker, gewoon omdat ik het gezellig vind. Scheelt dat ik in ieder geval nooit toetjes neem. Veul te duur. :')
pi_130238696
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet zo vaak uiteten, de laatste tijd wel vaker, gewoon omdat ik het gezellig vind. Scheelt dat ik in ieder geval nooit toetjes neem. Veul te duur. :')
Terechte klacht, toetjes zijn te duur en vaak niet lekker, prijs/kwalietsverhouding is subzero.
En over prijs/kwantiteit wordt hier niet meer gesproken.
pi_130238844
De afgelopen weken ben ik wel vaker uit eten geweest vanwege de vakantie.
Maar normaal is dat ook maar 1x in de 2 a 3 maanden.
Sowieso te duur....
pi_130238919
Vast nooit bastongemousse gegeten jullie. De best besteedde 6, 75 ooit :Y

Vrijdag weer uit eten. Kok gaat iets met haloumi voor mij maken.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:03 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130238990
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y Regelmatig ja. Laatste 1.5e week gaat het erg goed *afkloppen*
ook al voordat je veel sportte?
And eternity in an hour.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:32:23 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130239041
bahn kah _O_

Ik ging sinds lange tijd weer uit eten :
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10

_O_
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:57 #135
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130239099
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je gedurende de dag veel minder gaat eten dan heb je juist op het moment dat je uit eten gaat veel meer honger en eet je waarschijnlijk meer dan je had gedaan als je normaal gegeten had. Als ik al ga compenseren dan eerder de dagen er na, en dan ook niet overdreven veel. Ik probeer dan gewoon netjes te eten zonder extraatjes.
ik in principe ook maar merk wel dat ik liever niet te veel eet als ik uit eten ga. Zeker bij een all you can eat restaurant wil ik zo veel mogelijk eten :@ haal zeker drie rondes bij Sumo. Toch wel 25 hapjes, alles bij elkaar.
And eternity in an hour.
pi_130240616
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik in principe ook maar merk wel dat ik liever niet te veel eet als ik uit eten ga. Zeker bij een all you can eat restaurant wil ik zo veel mogelijk eten :@ haal zeker drie rondes bij Sumo. Toch wel 25 hapjes, alles bij elkaar.
Ja dat merk ik bij een all you can eat restaurant ook wel.
Eigenlijk best slecht :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:30 #137
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130241052
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat merk ik bij een all you can eat restaurant ook wel.
Eigenlijk best slecht :@
in een gewoon restaurant maakt het minder uit maar je denkt: het kost 25 euro pp, dan wil ik ook alles eruit halen!!

T was wel lekker :9 zou vanavond wel weer sushi willen :')
And eternity in an hour.
pi_130241060
Ik vind uit eten gaan echt geweldig :@. M'n beste vriend ook, helaas, dus ik doe het vrij regelmatig. Het is dan inderdaad wel lastig om écht gezond te eten, al gaat dat de laatste tijd wel beter.
pi_130241211
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:32 schreef Qwea het volgende:
bahn kah _O_

Ik ging sinds lange tijd weer uit eten :
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10

_O_
Ik wilde er bijna ook heen gaan, zeker met die verjaardag actie. Maarja, toch maar niet.
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 17:05:37 #140
5428 crew  miss_sly
pi_130242281
Ik hou van uit eten gaan, maar we gaan ook zelden meer. Pre-kind gingen we wel 2-3 keer in de week :D
We gaan wel weer wat vaker nu ze wat oud is, maar nog steeds niet heel vaak.

Daar staat tegenover dat ik intussen heb ontdekt dat ik graag kook en we eten dus eigenlijk nog altijd erg lekker. Alleen wel wat gezonder, denk ik ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 17:05:58 #141
5428 crew  miss_sly
pi_130242292
O ja, gefeliciteerd Myraela!
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:32 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130242308
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wilde er bijna ook heen gaan, zeker met die verjaardag actie. Maarja, toch maar niet.
De neuk, woon je hier in de buurt?

En waarom niet? :o
pi_130242326
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

De neuk, woon je hier in de buurt?

En waarom niet? :o
Nou nee, ik woon in Rotterdam en dus omdat ik niet in de buurt woon. :')

Maar het eten zag er zo lekker uit in jouw review. :9
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:08:27 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130242356
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou nee, ik woon in Rotterdam en dus omdat ik niet in de buurt woon. :')

Maar het eten zag er zo lekker uit in jouw review. :9
ooooooh _O-
pi_130242915
Vanavond pasta met zeevruchten :9
pi_130243174
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef _Dido_ het volgende:

Ik vermijd all you can eat concepts zo veel mogelijk! En bij een wokrestaurant (wil mijn familie nog wel eens naar toe) neem ik geen rijst, nasi of bami.
pi_130243218
Dat is ook mijn strategie bij de Wok :Y mis het ook echt niet dan
pi_130243236
Eten wat de pot schaft -O- Vanavond is het 'makkelijk' bij m'n moeder. Als ik zeg dat het lijkt op een blik waar van dat hondenvoer inzit overdrijf ik niet. Iets met saté ofzo.... :r
pi_130243252
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vermijd all you can eat concepts zo veel mogelijk! En bij een wokrestaurant (wil mijn familie nog wel eens naar toe) neem ik geen rijst, nasi of bami.
Happy Grill? :)
pi_130243304
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:37 schreef Mokkels het volgende:
Eten wat de pot schaft -O- Vanavond is het 'makkelijk' bij m'n moeder. Als ik zeg dat het lijkt op een blik waar van dat hondenvoer inzit overdrijf ik niet. Iets met saté ofzo.... :r
Nou, sterkte...

En 'happy grill' ken ik niet :? Wel Melvin's bbq restaurant in de vroegere Kei O+
Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.
pi_130243357
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten. :')

Onbeperkt tapas zijn wel lekker. :9
pi_130243381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, sterkte...

En 'happy grill' ken ik niet :? Wel Melvin's bbq restaurant in de vroegere Kei O+
Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.
Dankje.... :'(

Dat is in Pesse, waar eerder ook zo'n wok restaurant zat maar wat echt bagger was. Nu is het echt (zoals ik anderen hoor zeggen, ik lust niet zoveel) echt goed! Ben er zelf ook één keertje geweest en ze hebben genoeg verschillende dingen.

Melvin's BBQ, zit dat er nog? Daar ben ik als afscheid voor groep 8 heen geweest. Toen was het erg lekker!
pi_130243421
Kent iemand trouwens de tapasboot in Rotterdam?
Daar ga ik over een paar weken heen, ben erg benieuwd.
pi_130243460
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Kent iemand trouwens de tapasboot in Rotterdam?
Daar ga ik over een paar weken heen, ben erg benieuwd.
Nee, maar laat weten hoe het was, want ik ben wel nieuwsgierig. O+
pi_130243481
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten. :')

Helemaal mee eens _O_

En naar die in Pesse zijn we met de familie regelmatig geweest. Dat was toch Wok Palace oid? Was op een gegeven moment echt een enorme vreetschuur. Afgeladen vol op bijv een zondag (kwam daar met schoonfamilie terecht. bleh).
pi_130243489
Ik ga vrijdag bij zo'n hotelletje met heel klein restaurant waar de kok op verzoek echt verrukkelijk lekker vega kookt. Heb er nu al zin in :9
pi_130243493
Melvin's BBQ heet nu geloof ik De Kei Grill of zo. Dat verandert allemaal maar van naam.
pi_130243528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens _O_

En naar die in Pesse zijn we met de familie regelmatig geweest. Dat was toch Wok Palace oid? Was op een gegeven moment echt een enorme vreetschuur. Afgeladen vol op bijv een zondag (kwam daar met schoonfamilie terecht. bleh).
Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!
pi_130243556
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.

Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
pi_130243608
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef Mokkels het volgende:

Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!
Als ik al ga dan is dat de beslissing van bijv mijn ouders hoor, dus dan heb ik niets te zeggen over de dag 8-)
pi_130243616
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.

Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
Dat had ik kunnen zeggen :') (en ik weet zeker dat ik dat al regelmatig op FOK! gedaan heb in de afgelopen jaren :D )
pi_130243740
Er is een wezenlijk verschil tussen ergens een hapje eten en uit eten gaan. Uit eten gaan kan op dit moment eigenlijk maar op kosten en initiatief van mijn ouders. Gelukkig denken die er hetzelfde over als ik. Het mag wat kosten, als het het maar waard is *O*

Gelukkig hebben ze ook geen liggende gelden, dus we doen het niet vaak. Een hapje eten is vaak omdat het makkelijker is ivm een avondplanning oid en de ligt zowel de standaard als de rekening een stuk lager. Ik vind het al snel best zolang prijs en kwaliteit maar in verhouding zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130244141
Oh bah, ik weet niet wat ik aan moet doen. Ik loop nu helemaal zwart rond, maar dat is wel erg zwart. :')
Had net rode hoge hakken erbij, maar dat ga ik niet volhouden. :') Wat moet ik nou. ;(
pi_130244315
Hey liefies, ben weer terug van Lowlands. Volgens mij ben ik 1921928 kilo aangekomen, maar dat maakt niet uit want het was heel leuk! Geen stem meer en permanent zure oprispingen nu, maar het is het waard.

Het was heel leuk om Lonaa en SQ (en haar man wat ook een schatje was) te ontmoeten! Nu ga ik nog even bestelpizza eten en dan morgen weer netjes doen :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:12:14 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244316
Ik heb net creme brulee gemaakt B-) Staat nu in de oven *O*
pi_130244440
Ook welkom terug, Zeester :W O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:20:26 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130244559
Welkom terug Zeester!

Zijn er hier btw nog mensen die (mensen kennen die) behoefte hebben aan banken of eetkamerstoelen? Heb een FHF-topic geopend en een topic in V&A, maar niemand wilt ze hebben... :(
pi_130244707
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
pi_130244765
Qwea, als ik het goed heb is jouw koets door ontstekingen? Dan weet je dat het geen virus is en dan kan het wel.

Het gaat om virusinfecties en het voorkomen van virale myocarditis...
Kwak
pi_130244770
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
WALK AWAY FROM THE PIZZA!!

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:32:37 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244922
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Ja dat laatste had ik Vrijdag ook. MikeyMo wilde perse pizza van Domino's. Nou, okeeeej. En echt, halverwege was ik misselijk :') heb echt lopen stouwen om alles naar binnen te krijgen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:33:49 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244957
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
Qwea, als ik het goed heb is jouw koets door ontstekingen? Dan weet je dat het geen virus is en dan kan het wel.

Het gaat om virusinfecties en het voorkomen van virale myocarditis...
Jup, reuma :) En idd, virale infectie is dat niet nee :)

Maar goed, hartspier ontsteking kun je ook krijgen van wondjes op je handen :+
pi_130245274
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jup, reuma :) En idd, virale infectie is dat niet nee :)

Maar goed, hartspier ontsteking kun je ook krijgen van wondjes op je handen :+
Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...

Een van leven ga je dood enzo.
Kwak
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 18:51:34 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130245532
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik kunnen zeggen :') (en ik weet zeker dat ik dat al regelmatig op FOK! gedaan heb in de afgelopen jaren :D )
Me too... Daarom landen we heel veel alsnog thuis aan tafel als we eigenlijk een avond uit eten zouden gaan. Dan weet ik dat het lekker is en ben ik voor 20 euro incl wijn klaar ipv 80 :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:01:47 #175
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130245862
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

onbeperkt sushi ook :{w het een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
And eternity in an hour.
pi_130246021
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:

onbeperkt sushi ook :{w het een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 19:08:12 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130246061
Relaxxxxxxx *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:15:19 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130246286
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...

Een van leven ga je dood enzo.
True story, bro! True story!

Kolere, 400gr bloemkool, ik zit stampvol :')
pi_130246311
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het met _Dido_ eens hoor.

Onbeperkt sushi kan absoluut heel lekker zijn.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:18:37 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130246381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening :)
And eternity in an hour.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:22:16 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130246520
Ik vind tapas, sushi, mezzes e.d. zo leuk en lekker omdat je van alles wat kunt proeven :9 ook wel eens risotto gehad in een restaurant, maar daar ben ik na een paar happen ook wel flauw van :@
And eternity in an hour.
pi_130246525
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening :)
Maar dat is het toch ook, haar mening :?
pi_130246542
quote:

[..]

En all you can eat tapas zijn altijd lekker. Dat lijkt me ook wat voorbarig.

Het is soms wel zoeken, maar de goede adresjes bestaan echt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 19:23:38 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130246560
quote:

[..]

zij zegt dat zij eten in een all-you-can-eat restaurant niet lekker vind, prima toch... Blijft er meer sushi voor ons over :)

Ik ga me eens klaarmaken voor Zumba *)
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:27:10 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130246671
Wokken O+
Groente, geen saus of wat knoflook met zwarte bonen ofzo.
Lekker alles zelf samenstellen, smaakjes zelf ook maken met sambal, wasibi, weet ik veel wat er allemaal staan, blussen met een zelfgemaakte salade, lekkere atjar,
Gegrilde zalm/vis/koteletje met verse bieslook, knoflook e.d.
Mensen, wokken kan je zelf zo vreselijk lekker maken en niet zo doen als de gros: Scheppen met bami, satesaus, babi pangang en zo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130247014
Fok doet bij mij zo raar. Alles is wit, geen lay out.. Ik heb adblock toch afstaan , iemand een idee?
pi_130247553
Flamenco-rok aan *O* klaar voor danstraining
pi_130249672
Wat leuk dat zeester, SQ en lonaa elkaar ook echt even gezien hebben! O+
pi_130250621
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
pi_130251435
In de restaurants waar ik naartoe ga, zijn de porties meestal juist aan de kleine kant. Behalve dan in Italië en dat is meteen een succesrecept voor veel aankomen. }:|
pi_130251449
En nu heb ik zin in truffelrisotto.
pi_130251530
Ik ben net thuis van het sporten. Vanmiddag niets meer gegeten, ook totaal geen honger.
Nu MOET ik iets eten van mezelf.

Moet trouwens ook niet overgeven of veel naar het toilet. Dus snap echt niet wat het is.

Het is dus echt slecht. Maar heb maar 3 boterhammen en een minneola vandaag.. En een uur flink gesport.
Maar denk dat mijn lijf wel genoeg reserves heeft :)
pi_130251611
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
Zeg ik overigens ook weer niet goed, want ook daarin zijn er genoeg uitzonderingen. Mijn stief-oom zit in de catering, en die zet op filmsets buffetten neer waar ik totaal geen problemen mee zou hebben.

Maar die Hollandse "Chinese" lopende buffetten vind ik pure bagger, behalve dat het geen Chinees eten is, lijkt het er ook niet beter op te worden door halve avonden in een grote bak te liggen wachten.

Ik heb zojuist echt heerlijk gegeten. O+ Allemaal kleine hapjes, Chinees/Japans. Geweldig.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:16:43 #194
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130251734
Nee wokken vind ik ook niets :') dan eet ik ook alleen maar sushi _O- en ijs :9
And eternity in an hour.
pi_130251870
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
Kwak
pi_130251922
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
Klik op je naam, kies dm, klik op je ui. Dmen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130251941
Bovenin op je usericoon klikken, dan krijg je de optie DM.

http://dm.fok.nl/ zou ook moeten werken.
pi_130252184
Thanks
Kwak
pi_130253188
Zo, dat was wel weer een dagje :)

O: 2 zelfgesneden schots en scheve stukken speltbrood met pindakaas :')
T: banaan
L: 3 volkoren met eiersalade en tomaat
T: rijstwafel, peer
D: bietjesrisotto met rucola
S: Evy les 11 (en 20 minuten wandelen van/naar park)
T: Magere kwark met muesli en 3 gedroogde abrikozen.

Kom uit op zo'n 1750 kcal.
pi_130253382
Poeh, ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. Vrije dag en die zo stom ingepland dat ik net pas op de bank zit. Mijn vriend en ik hebben mijn leven gehackt op vakantie en een aantal nieuwe regeltjes voor me gemaakt. Moet van mezelf natuurlijk, niet van hem.
Maar goed, ik 'moet' dus een uur voor ik naar bed ga de tablet en mobiel neerleggen. En na het eten een eetlijstje maken voor morgen. Ik ga over 3 kwartier slapen, wil hier even klagen en weet niet meer hoe ik een lijstje moet maken. En mijn Duitse blauwe bessen zijn melig.

:{
Spoilers!
pi_130253573
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. Vrije dag en die zo stom ingepland dat ik net pas op de bank zit. Mijn vriend en ik hebben mijn leven gehackt op vakantie en een aantal nieuwe regeltjes voor me gemaakt. Moet van mezelf natuurlijk, niet van hem.
Maar goed, ik 'moet' dus een uur voor ik naar bed ga de tablet en mobiel neerleggen. En na het eten een eetlijstje maken voor morgen. Ik ga over 3 kwartier slapen, wil hier even klagen en weet niet meer hoe ik een lijstje moet maken. En mijn Duitse blauwe bessen zijn melig.

:{
Kom op L_S, dat lijstje lukt je wel.
Ontbijt, lunch, diner. 2-3 tussendoortjes en wellicht nog wat sport? Denk aan je groenten en fruit en gezond doch lekker voedsel.

Je kan het *O*
pi_130253610
Alle schermen uitzetten een uur voordat je gaat slapen is wel een goede, zou je een stuk beter van moeten gaan slapen.
pi_130254024
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
Alle schermen uitzetten een uur voordat je gaat slapen is wel een goede, zou je een stuk beter van moeten gaan slapen.
Het is meer stoppen met internetten terwijl ik tv kijk :')
Spoilers!
pi_130254115
Oh. Nouja, het is een begin. :') Ik doe het zelf overigens ook niet. :@
pi_130254374
Ok, toch maar even proberen. Ik ga alles behalve het avondeten nog niet klaar maken dus dat is een klein faaltje maar het is pas de eerste dag :')

O: smoothie met blauwe bessen, mango, kwark en amandelmelk.
T: crackers ofzo met smeerkaas, philadelphia oid
L: 3 bruin met sellerie, kaas. Glas tomatensap als dat er nog is.
S: half uur wandelen
T: paprika, komkommer, en nog iets onbekends
S: Jillian
A: wraps/gordita's/taco's met gehakt en veel groente
T: rode bessen

Ok, dat was niet eens zo heel moeilijk als je eenmaal een begin hebt. Nu de rest van mijn nagels nog lakken. Ik ben echt vermoeiend vandaag zeg.
Spoilers!
pi_130254446
Goedzo L_S :*
pi_130254499
Huh, gekke zin hierboven. Het plan was dus om mijn lijstje te bedenken en zoveel mogelijk van te voren klaar te maken voor de volgende dag.
Spoilers!
pi_130254590
Dat geeft niet. Je planning is er iig ^O^
pi_130254953
Ik snap niet dat sommige mensen proppen (Sorry las het een tijd geleden, kon toen even niet replyen) als je wil afvallen lijkt het me de makkelijkste stap de dingen die je niet meer wil eten te laten staan :?
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 22:19:46 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130255022
Mijn lijstje van vandaag
O: 2 volkoren, pindakaas
T: banaan, pruim
L: Griekse yoghurt, kersen, lijnzaad, kokosolie
T: meergranenstokbrood pannenkoek met lik nutella
D: couscous, gegrilde courgette, gegrild speklapje
S: uur Zumba
T: wel zin in koekje ofzo maar hou het bij thee met honing :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 19-08-2013 22:40:27 ]
pi_130255609
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen proppen (Sorry las het een tijd geleden, kon toen even niet replyen) als je wil afvallen lijkt het me de makkelijkste stap de dingen die je niet meer wil eten te laten staan :?
ja met die pizza bedoel je? Dat snapte ik ook niet helemaal nee..
pi_130255614
O: 2 sneetjes vlk brood met oude kaas, halve beker melk, 1 senseo
S: 12 km fietsen in 25 min
T: appel 2 mandarijnen
L: kommetje muesli met halfvolle vanille yochurt + sneetje wasa vezelrijk met heinz sandwichspread
T: mueslireep
S: 40 km fietsen in 90 min
D: makreel - aardappelsalade, augurken en tomaten, peer waterijsje toe
pi_130255657
Meergranenstokbrood pannenkoek? Que?
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 22:40:01 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130255827
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meergranenstokbrood pannenkoek? Que?
Autocorrect :') meergranen pannenkoek
pi_130255880
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet niet precies op welke post/discussie je doelt. Maar goed punt ja. Al heb ik dat mezelf wel weer moeten leren hoor. Dat ik mijn bord niet leeg hoef te eten en dat de pannen niet leeg moeten.
pi_130255898
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Autocorrect :') meergranen pannenkoek
:D Die zag ik echt niet he. Bij elke nieuwe telefoon wordt autocorrect gelijk uitgeschakeld. Waar bemoeit zo'n ding zich mee :{w
Spoilers!
pi_130256557
Ik heb een beetje moeite met lekkere dingen laten staan, daarom eet ik ze normaal niet. Dingen als pizza en burgerking mag ik natuurlijk sowieso niet als ik op dieet ben (of het moet een gezonde zelfgemaakte variant zijn) en dan mag ik het van mezelf bij uitzondering in zo'n feestweekend wel, en dan wil ik ook tot het gaatje ervan genieten. Zelfs al zegt m'n lijf al 'nee, het is genoeg.' Maar dat moet ik natuurlijk maar af gaan leren!
pi_130257087
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben net thuis van het sporten. Vanmiddag niets meer gegeten, ook totaal geen honger.
Nu MOET ik iets eten van mezelf.

Moet trouwens ook niet overgeven of veel naar het toilet. Dus snap echt niet wat het is.

Het is dus echt slecht. Maar heb maar 3 boterhammen en een minneola vandaag.. En een uur flink gesport.
Maar denk dat mijn lijf wel genoeg reserves heeft :)
Misschien heeft je lichaam niet genoeg reserves
De laatste tijd ben je volgens mij vaker ziek geweest
pi_130257724
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet niet precies op welke post/discussie je doelt. Maar goed punt ja. Al heb ik dat mezelf wel weer moeten leren hoor. Dat ik mijn bord niet leeg hoef te eten en dat de pannen niet leeg moeten.
Vind ik ook makkelijker gezegd dan gedaan. Dat wil zeggen, ik ben enorm voorgeprogrammeerd om mijn bord leeg te eten doordat het bij ons thuis zo hoorde. Niet dat het moest van mijn ouders, maar het was een gewoonte. De borden werden zelfs afgelikt en niets ging de prullenbak in. Ik merk dat ik nog steeds de neiging heb mijn bord leeg te eten of om zelfs wat van het bord van mijn lief te eten als hij dingen laat staan, met name als het vlees of vis is. Want dat gooi je toch niet weg!
pi_130257795
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat je dat zegt, want ik ben nooit zo ziek, zwak en misselijk geweest als toen ik dikker was. Nu gaat het qua gezondheid heel aardig en dat schrijf ik voor het gemak maar toe aan regelmatig bewegen, gezond eten en het slikken van vitamine D en een multivitamine. Ik heb echt het idee dat alles elkaar beïnvloedt, het me fysiek sterk voelen en het me daardoor ook mentaal sterk voelen en daardoor niet ziek worden. Misschien is het dikke onzin, maar ik houd het mezelf graag voor. :+
pi_130263518
Even duimen voor mijn nichtje, die krijgt vandaag haar gastric bypass. Kan ze ook eindelijk eens slank worden O+ Ze vertelde me nog wel dat ze in de voorlichtingsbijeenkomsten allerlei dingen had geleerd die ze niet wist over afvallen, terwijl ze daar toch al 26 jaar mee bezig was geweest... Maar goed, ze was dan ook meer het type van dieethype naar dieethype (vooral van de pillen, triltherapie en ahornsiroop varianten) dan van het gezond verstand afvallen.

Hier alweer ontbeten en een wandeling gemaakt en straks weer een dagje werken. Nog 4 dagen daar werken :o Wel vreemd hoor, wan tik ga mijn ontzettend leuke collega's wel heel erg missen :{
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:09:11 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130263865
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat laatste had ik Vrijdag ook. MikeyMo wilde perse pizza van Domino's. Nou, okeeeej. En echt, halverwege was ik misselijk :') heb echt lopen stouwen om alles naar binnen te krijgen :')
Deze snap ik niet hoor... Als je gaat zitten proppen en je bent halverwege de pizza al misselijk, waarom eet je dan door :?

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
In de restaurants waar ik naartoe ga, zijn de porties meestal juist aan de kleine kant. Behalve dan in Italië en dat is meteen een succesrecept voor veel aankomen. }:|
Uhm, misschien zou dat een eye-opener kunnen zijn dat de porties die we zelf maken eigenlijk aan de grote kant zijn? Al weet ik natuurlijk niet in wat voor restaurants jij gaat eten... Ik merk in restaurants dat ik vaak minder eet dan thuis en dat ik me er dan wel opeens bewust van word dat ik thuis best veel eet. In hoeveel restaurants krijg je niet een stukje aardappelgratin of twee aardappelkroketjes bij je vlees/vis en groente? Dat is eigenlijk best prima, alleen eten wij thuis met z'n tweeën een halve zak aardappelkroketjes (en dat is dan al de helft van wat we vroeger aten).

Lijstje!
O: 3 volkoren. 2 lv smeerkaas, 1 aardbeien. 250 ml lv kwark, aardbeien. Theelepeltje suiker.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of crackertjes.
D: Maaltijdsalade met pasta, zongedroogde tomaatjes, gegrilde courgette, olijfjes (als die nog goed zijn), croutons, 1/2 plakje 30+kaas, honingmosterddressing of vinaigrette en misschien wat stukjes gegrilde kip.
pi_130263970
Dilemma van vandaag, ik wil eigenlijk iets ontbijten van m'n boodschapjes, maar die komen tussen 8 en 2, dus met een beetje geluk staan ze zo voor de deur, met een beetje pech pas in de middag. Ik heb niets in huis zo'n beetje. Behalve misschien wat eieren. En kan niet even langs de bakker of iets.
pi_130264165
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Uhm, misschien zou dat een eye-opener kunnen zijn dat de porties die we zelf maken eigenlijk aan de grote kant zijn? Al weet ik natuurlijk niet in wat voor restaurants jij gaat eten... Ik merk in restaurants dat ik vaak minder eet dan thuis en dat ik me er dan wel opeens bewust van word dat ik thuis best veel eet. In hoeveel restaurants krijg je niet een stukje aardappelgratin of twee aardappelkroketjes bij je vlees/vis en groente? Dat is eigenlijk best prima, alleen eten wij thuis met z'n tweeën een halve zak aardappelkroketjes (en dat is dan al de helft van wat we vroeger aten).
Volgens mij is restauranteten er op gemaakt dat er nog een voorafje en dessert bij past.
Spoilers!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:43:20 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130264272
Hmmz, what teh fuck. 77,1. Ik woog 76,5 gisteren
pi_130264319
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:43 schreef Qwea het volgende:
Hmmz, what teh fuck. 77,1. Ik woog 76,5 gisteren
Misschien moet je ook een programma met trendlijn gaan gebruiken, want je raakt veel te gefrustreerd van doodnormale schommelingen.
pi_130264344
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:

Dat vind ik ook. 'Helaas' kan ik zelf vrij aardig koken en gebeurt dat me dus nogal eens...

Op vakantie ook echt een aantal keer heel slecht gegeten. In Marokko hebben we pizza gegeten en in het huis gekookt omdat het eten overal zo slecht was. Zelfs een of andere luxe club waar we 50 euro kwijt waren, met keihard brood en waar het enige vega gerecht kale spaghetti met olijfolie was. (En daar kreeg ik een laag van 10 cm hoog van in een soort hondenbak/fruitschaal). En in Spanje werd alles verzopen in 'roze saus' wat blijkbaar overal hip was of het was zo zout dat ik het niet weg kreeg. Alhoewel er ook een biercafé in Ronda was met heel goede tapas. Vlakbij het grote plein van het stadje, wat megavol zat, en in een zijstraatje zat dus opeens een leeg café. Dan verwacht je niks bijzonders, maar ik heb de hele vakantie niet zo lekker gegeten. :-)

Blij dat ik in Nederland tenminste weet waar ik goed terecht kan. En Shabu Shabu vind ik af en toe ook prima hoor. Vanavond afhaalsushi want m'n vriend is er niet (en die houdt niet van sushi).

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Mij maak je ook heel blij met kikkererwten, linzen en bonen in het algemeen :9 Maar vriendlief wil het ook niet zo vaak als ik.
Zullen we een praatgroep oprichten voor lotgenoten? ;-(
(en hij wil dus ook al geen sushi...)
pi_130264358
Oh ja, weegschaal. Exact 2 kilo aangekomen in 2,5 week tijd. Ging wel pas halverwege ontbijt er op, dat scheelt heus wel :')
Spoilers!
pi_130264368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij is restauranteten er op gemaakt dat er nog een voorafje en dessert bij past.
Vaak wel ja, toch ben ik er zo wel wel achter gekomen dat wat voor mij een normale portie pasta was, niet echt een normale portie was. :') Is best wel een eyeopener als je gewoon opgegroeid bent met altijd veel eten en verplicht zijn om je bord leeg te eten.

Dilemma overigens opgelost. Boodschappen binnen. O+ Dus tijd voor mijn ontbijtje van twee volkoren beschuitjes met slankie smeerkaas. :9
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:04:14 #230
5428 crew  miss_sly
pi_130264573
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Blij dat ik in Nederland tenminste weet waar ik goed terecht kan. En Shabu Shabu vind ik af en toe ook prima hoor. Vanavond afhaalsushi want m'n vriend is er niet (en die houdt niet van sushi).

Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
pi_130264692
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt ziek is lang geleden. Wel niet lekker en het blegh-gevoel.. Maar er speelt op dit moment een stuk meer bij mij, waardoor ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Zou ook niet zeggen dat ik echt ziek was gisteren. Maar totaal geen eetlust. En 's morgens ook Wat last van mijn lichaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130264816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:04 schreef miss_sly het volgende:

Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
Je hebt toch ook sushi met komkommer en zo? Misschien ook wel met tofoe en dergelijke. Lijkt me toch niet hetzelfde als sushi met zalm of ei oid. Lang geleden dat ik zelf sushi heb gemaakt trouwens! Toch weer een keertje doen, altijd lekker :9
pi_130264959
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Echt ziek is lang geleden. Wel niet lekker en het blegh-gevoel.. Maar er speelt op dit moment een stuk meer bij mij, waardoor ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Zou ook niet zeggen dat ik echt ziek was gisteren. Maar totaal geen eetlust. En 's morgens ook Wat last van mijn lichaam.

SPOILER
Wat naar! Wanneer laat je je onderzoeken? Zo snel mogelijk lijkt me, dan ben je er vanaf.
Spoilers!
pi_130265178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat naar! Wanneer laat je je onderzoeken? Zo snel mogelijk lijkt me, dan ben je er vanaf.
Ik ga vandaag voor een verwijzing bellen. En die hoop ik vanmiddag op te kunnen halen en dan ga ik meteen een afspraak maken.

Zal nog wel een afspraak overheen gaan ben ik bang omdat ze moeten kortsluiten wat er onderzocht moet worden met het Erasmus in Rotterdam. En ik dus eerst het verhaal bij de cardioloog moet uitleggen.
Het zal nog wel wat tranen kosten de komende dagen.. Maar ben blij denk ik als het achter de rug is. Hopende op een goede uitslag..
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:49:37 #235
5428 crew  miss_sly
pi_130265398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt toch ook sushi met komkommer en zo? Misschien ook wel met tofoe en dergelijke. Lijkt me toch niet hetzelfde als sushi met zalm of ei oid. Lang geleden dat ik zelf sushi heb gemaakt trouwens! Toch weer een keertje doen, altijd lekker :9
O ja, die rijst met komkommer of avocado. Dat zijn voor zover ik me herinner een beetje degene zonder dierlijke produkten, maar ik ben slecht op de hoogte, hoor. :)
pi_130265431
Hugs Joyce! Dat is wel vervelend.
Toch blijf ik er bij dat je juist ook in die situaties moet proberen lief te zijn voor je lichaam.
En niet op bijna geen eten een lichamelijke inspanning gaan leveren.
pi_130265872
Wat is het rustig hier....iedereen aan het werk?
pi_130265921
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga vandaag voor een verwijzing bellen. En die hoop ik vanmiddag op te kunnen halen en dan ga ik meteen een afspraak maken.

Zal nog wel een afspraak overheen gaan ben ik bang omdat ze moeten kortsluiten wat er onderzocht moet worden met het Erasmus in Rotterdam. En ik dus eerst het verhaal bij de cardioloog moet uitleggen.
Het zal nog wel wat tranen kosten de komende dagen.. Maar ben blij denk ik als het achter de rug is. Hopende op een goede uitslag..
Wat heftig allemaal. Maar wie weet mankeer je helemaal niets en heb je ook geen reden meer om jezelf angstig te maken. Ik heb ook een tijdje paniekaanvallen gehad en daar hoorde ook druk op mijn borst bij.

:*
Spoilers!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:27:17 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_130266199
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef Zeester het volgende:
Hey liefies, ben weer terug van Lowlands. Volgens mij ben ik 1921928 kilo aangekomen, maar dat maakt niet uit want het was heel leuk! Geen stem meer en permanent zure oprispingen nu, maar het is het waard.

Het was heel leuk om Lonaa en SQ (en haar man wat ook een schatje was) te ontmoeten! Nu ga ik nog even bestelpizza eten en dan morgen weer netjes doen :D
mijn man, nu klink ik zo als enen oud lijck :')
Maar het genoegen was wederzijds! :D
disclaimer
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:27:50 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_130266212
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier....iedereen aan het werk?
Ja, mailbox openen na drie dagen vrij en 110 ongelezen emails vinden, mijn hart sloeg even over _O-
disclaimer
pi_130266285
Hallon.

Ook ik ben weer thuis. Evenals Zeester 1000 kilo aangekomen, al 2 dagen brandend maagzuur van alle drank, tot aan gisterenmiddag in een permanente zweverige, dronken, lacherige feeststemming geweest.

Ontbijten met bier en tequila, fruit in de vorm van caprison, (en stukjes sinaasappel en limoen in mijn cocktails. Veel cocktails), lekker gegeten, ontzettend gelachen, ontezettend gedanst, gisteren een afhaalpizza en nu nagenieten.

De meet was tof! Leuk om een gezicht te hebben bij Zeester en SQ. en inderdaad, SQ's man is een schatje.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:34:09 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_130266346
ohai kleine rooie :D :D
disclaimer
pi_130266397
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ohai kleine rooie :D :D
O+

Ik vond het fijn dat jij op de meet net zo plat bent als dat ik dacht (ik heb het niet over je voorgevel dus, maar over de gesprekken.)
Na 5 minuten een gesprek over hangende balzakken heb ik, helaas, meestal niet met iedereen. :D
pi_130266415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat heftig allemaal. Maar wie weet mankeer je helemaal niets en heb je ook geen reden meer om jezelf angstig te maken. Ik heb ook een tijdje paniekaanvallen gehad en daar hoorde ook druk op mijn borst bij.

:*
Ja er kan van alles uitkomen. Of ik heb het niet of wel of ik ben alleen draagster. Heb net de dokter gebeld. En word donderdagmiddag teruggebeld. Hij had vandaag geen telefonisch spreekuur.
Die stap is gezet.

Vanmiddag ook nog een dienstje werken :) dus even afleiding. Ga zo eerst goed voor mezelf zorgen en lekker ontbijten :)
pi_130266445
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, mailbox openen na drie dagen vrij en 110 ongelezen emails vinden, mijn hart sloeg even over _O-
Ahh dat is altijd weer leuk beginnen.

@Lonaa _O- klinkt goed
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:39:20 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_130266487
Joycie :*

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

O+

Ik vond het fijn dat jij op de meet net zo plat bent als dat ik dacht (ik heb het niet over je voorgevel dus, maar over de gesprekken.)
Na 5 minuten een gesprek over hangende balzakken heb ik, helaas, meestal niet met iedereen. :D
hehe, valt mee he? Zou wat zijn, als ik IRL ineens een heel verlegen kakmeisje zou zijn ja :')
disclaimer
pi_130266524
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehe, valt mee he? Zou wat zijn, als ik IRL ineens een heel verlegen kakmeisje zou zijn ja :')
Ja. :')

Ik heb het idee dat ik dat ook niet echt was. :')

Hoe is Lowlands je bevallen? O+
pi_130266527
Oh, en Joycie: :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:41:23 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_130266555
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Ik heb het idee dat ik dat ook niet echt was. :')

Hoe is Lowlands je bevallen? O+
Ja, erg goed! En mijn man ( :') ) wonderwel ook! Dus misschien gaan we nog wel een keer :D :D
disclaimer
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:41:57 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_130266568
Ik merkte wel pijnlijck dat ik geen 17 meer ben en heb derhalve zondagochtend mijn boeltje gepakt en ben teruggereden :@ :@ :')
disclaimer
pi_130266580
Lowlands was geniaal. _O_
pi_130266628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands was geniaal. _O_
Natuurlijk _O_

quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merkte wel pijnlijck dat ik geen 17 meer ben en heb derhalve zondagochtend mijn boeltje gepakt en ben teruggereden :@ :@ :')
Dat geeft niks. Ik heb het zondagochtend licht zien worden.
Vind het wel knap van mezelf, ik heb vanaf donderdagmiddag tot aan gisterenmiddag niet meer dan 10 uur geslapen. :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, erg goed! En mijn man ( :') ) wonderwel ook! Dus misschien gaan we nog wel een keer :D :D
Moet je doen! Het is zo leuk O+
pi_130266635
Ik merkte ook dat ik geen 17 meer was. Ik heb zoveel gedronken dat deze Lowlands minstens een dag korter leek door alle gaten in mijn geheugen!
pi_130266651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:
Ik merkte ook dat ik geen 17 meer was. Ik heb zoveel gedronken dat deze Lowlands minstens een dag korter leek door alle gaten in mijn geheugen!

iemand ondertussen al op de weegschaal durven staan?
pi_130266661
En mijn fles jagermeister was donderdagavond al op, en heb de rest vh festival rondgelopen met heel groot 'Jagermeister?' op m'n arm :D
pi_130266669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, + 0,7 geloof ik.

Hoewel, ik kan me niet herinneren of ik donderdag op de weegschaal ben gaan staan, maar het laatste getal dat ik heb onthouden is -0,7 ten op izche van vanochtend.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:45:35 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_130266672
nou, ik ging dus zaterdagnacht/zondagochtend pissen om 5 uur (ik moet elke nacht pissen, erg fijn) en toen waren er echt teringveel mensen op de been die nog aan het feesten waren. Ik sliep al 5,5 uur. Toen voelde ik me wel serieus oud :')!!!
disclaimer
pi_130266675
quote:

[..]

Morgen. Ik denk trouwens echt dat het wel meevalt. Ja, je drinkt je naar de tering, maar je eet relatief weinig en beweegt relatief veel.
pi_130266681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Zeester het volgende:
En mijn fles jagermeister was donderdagavond al op, en heb de rest vh festival rondgelopen met heel groot 'Jagermeister?' op m'n arm :D
Jagermeister. :r

Gewoon bier. Veel bier. En cocktails, heeeeeeel veel cocktails.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:45:51 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_130266683
quote:

[..]

ja, kilo er bij, viel me erg mee _O-
disclaimer
pi_130266718
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ging dus zaterdagnacht/zondagochtend pissen om 5 uur (ik moet elke nacht pissen, erg fijn) en toen waren er echt teringveel mensen op de been die nog aan het feesten waren. Ik sliep al 5,5 uur. Toen voelde ik me wel serieus oud :')!!!
Ik heb de hele zaterdagnacht/zondagochtend bij de partytent gezeten met nog een zooitje anderen. Toen werd het ook half 6. :')

En dan gewoon om 8 uur weer wakker worden he, godverdomme. Nog dronken opstaan uit je tent omdat je moet pissen. :') Koffie erin, pannekoek erin, shotje tequila?, naja, oke prima, shotje tequila!, biertje erbij?, prima, biertje erbij! *O*
pi_130266838
Ik ben altijd degene die regelt dat er decoratie meekomt voor ons campinggebied, en nou hebben we bedacht dat we volgend jaar een bar willen, en dat dan iedereen een fles drank mee moet nemen zodat de bar goed gestockt is. En dat ik dan iedereen mail welke drank hij/zij mee moet nemen. En dat ik dan stiekem tegen iedereen zeg dat zij degene zijn die de jagermeister meeneemt :D.

Ik heb trouwens heel Lowlands in mijn korte broek rondgelopen. Op een gegeven moment werd het een principe kwestie dat ik GEEN lange broek aan ging doen :D
pi_130266843
Ik weeg me morgen. Ik ben eerlijk gezegd niet heel bang, heb relatief gezond gegeten. De wereldsoepen waren heerlijk :9

Ik heb enorm veel gedanst, op de ehbo gelegen voor blaren, veel gelopen en lange dagen gemaakt. Wel veel bier, maar ja. :P

1 nadeel: hot sandwich. Aiii. Als ik ergens van aangekomen ben..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:52:26 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_130266863
ik heb churro's staan nassen zaterdagavond :@ :')
disclaimer
pi_130266906
Ik heb zaterdagnacht na heel veel bier eindelijk het zo gewilde broodje kaassoufflé met satesaus gegeten, want dat tentje was alleen 's nachts open. En toen wilde ik er nog 1 en zei de jongen achter de counter 'Wil je extra satésaus, want het zit nog om je mond heen :D'
pi_130266911
Dat valt inderdaad wel mee :)

Churro's! Die mag ik tijdens mijn volgende 'festival' ook.
pi_130266936
Ik mocht alles van mezelf dit weekend. Op dat soort dagen ga ik echt niet opletten hoor. No fucking way.

Niet dat ik me nou hele dagen bij de eettentjes heb vol staan vreten, maar als ik honger had, had ik honger.

Zo heb ik kaasfondue gehad. O+

En zondagavond had ik een broodje dat onder een warmteplaat vandaan kwam met daarop: kaas, kruidenkaas, kaas, andere kaas, een dikke plak beenham en bovenop het broodje nog kaas. Dikke boeie.
pi_130266937
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb churro's staan nassen zaterdagavond :@ :')
Ik had bijna wafels gehaald, maar niets van dat alles. Ook geen friet.

Even denken:
O - fruitsalade, melk, koffie
T - vergeten want dansen maar koffie
L - hot sandwich, bier
T - vergeten want dansen, bier, koffie
D - Panini caprese, waterrrrr
Late night snack - paddestoelensoep (geen room) want ik was doorweekt van de regen.

Ik heb gewoon heel veel kaas gehad eigenlijk :(
pi_130266951
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:

En zondagavond had ik een broodje dat onder een warmteplaat vandaan kwam met daarop: kaas, kruidenkaas, kaas, andere kaas, een dikke plak beenham en bovenop het broodje nog kaas. Dikke boeie.
De hot sandwich :9~ :9~ :9~
Die is geniaal.

Verder wilde ik ook gewoon er niet teveel mee bezig zijn. Ik wil het een beetje leuk houden.
pi_130266963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

De hot sandwich :9~ :9~ :9~
Die is geniaal.
_O-
pi_130266972
Oh jongens, ik wil zo graag terug. ;(

Dit was zo heerlijk:

En maar dansen in het zonnetje met een cocktail in de hand. O+
pi_130266973
Oh ja, nu we het toch over veuls te veul vreten hebben, jullie hebben nog vakantiefoto's tegoed.

[ Bericht 46% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-08-2013 11:07:23 ]
Spoilers!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:58:46 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_130267016
Die kaasfondue was ook chill, jammer dat ik een uur later over de grond lag te rollen van de darmkrampen :')
Mijn maagleverdarmstelsel is het nooit zo eens met dit soort weekenden _O- ;(
disclaimer
pi_130267027
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die kaasfondue was ook chill, jammer dat ik een uur later over de grond lag te rollen van de darmkrampen :')
Mijn maagleverdarmstelsel is het nooit zo eens met dit soort weekenden _O- ;(
Hier is er anderhalve strip Rennies ingegaan!
pi_130267071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hier is er anderhalve strip Rennies ingegaan!
Hier ook. :') Hehe, zondag en maandag wel de meeste. :')
pi_130267170
Ik heb geen Rennies gehad. Ik heb wel te weinig water gedronken, en dat merk ik meteen aan mijn huid. Ik heb in ieder geval genoten. De weegkater komt later.
pi_130267171
Mensen, hoe verklein ik foto's?
Spoilers!
pi_130267185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb geen Rennies gehad. Ik heb wel te weinig water gedronken, en dat merk ik meteen aan mijn huid. Ik heb in ieder geval genoten. De weegkater komt later.
Volgens mij heb ik 3 slokken water gehad.

De rest van mijn water kwam uit het bier. En de ijsblokjes in de cocktails.
pi_130267196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, hoe verklein ik foto's?
[img=400] aan het begin ipv die andere img tag.
pi_130267211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:06 schreef Puala het volgende:

[..]

[img=400] aan het begin ipv die andere img tag.
Dank!
Spoilers!
pi_130267219
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik 3 slokken water gehad.

De rest van mijn water kwam uit het bier. En de ijsblokjes in de cocktails.
Lemon Coolers van de Oxfam Novib :9
pi_130267232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lemon Coolers van de Oxfam Novib :9
Jane Bug bij de Charlie. _O_
Sex on the beach. O+
pi_130267241
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jane Bug bij de Charlie. _O_
Sex on the beach. O+
Hamburger _O_
pi_130267266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:08 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Hamburger _O_
Broodje beenham _O_
pi_130267278
Sowieso Kendrick Lamar, Empire of the sun, Dj Koze, en al het andere dat ik gezien heb O+
pi_130267496
SPOILER: hoe ik 2 kilo aankwam :')
Spoilers!
pi_130267571
Lijstje voor vandaag.

O-L: (tussen en 11 en 12) 2 boterhammen magere grilham, 1 snee pindakaas 1 snee dun laagje krabsalade. 1 beker arla zin.
T: (rond 2 uur) minneola.
T: (rond 4 uur) komkommer
D: (rond half 7) aardappels met peentjes en vlees of een maaltijdsalade. Ligt eraan of ik het red om het eten klaar te zetten voor ik ga werken :)
T: Bakje griekse yoghurt met fruit.
pi_130269015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziet er allemaal lekker uit. Op de varkensknie na ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:11:14 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_130269038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
2 kilo maar? :D
disclaimer
pi_130269111
Jeetje, Lucky, ziet er goed uit! Maar meer iets voor het "Gewichtstoename topic" dan het dieettopic _O-
pi_130269525
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2 kilo maar? :D
Hoe langer ik bezig was met de foto's, hoe knapper ik het vond van mezelf :') We zijn ook wel vrij actief geweest voor ons doen. We zijn zelfs een berg afgelopen. Een hele berg! Wel met de lift naar boven natuurlijk :+ Bij die twee kilo zit ook nog wat menstruatiegewicht trouwens.
Spoilers!
pi_130270160
Een Berg. Bij Biddinghuizen? De befaamde bergketen daar?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:43:27 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_130270266
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Een Berg. Bij Biddinghuizen? De befaamde bergketen daar?
volgens mij was L_S nou net weer niet op Lowlands :D
disclaimer
pi_130270604
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, die was in Tsjechie ;)
Spoilers!
pi_130270619
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
! Oh, ik ging er al vanuit dat iedereen naar Lowlands is geweest _O- Maar sommige mensen zijn ook 'gewoon' op vakantie geweest natuurlijk 8-) (vandaar de varkenspoot, vond het al niet echt Lowlands, maar wel apart :') )
pi_130270678
Als jullie een balansdagje houden, hoe streng zijn jullie dan voor jezelf? Ik vind het lastig om te bepalen. :') Ik zorg in ieder geval voor een redelijk licht avondmaal. Een salade met bonen, tomaat, ui en sla. En daarbij heb ik nog een hele wijting om te bakken. Misschien is dat wel te veel. Ik weet het niet. :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:56:23 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130270743
Oeh, ik had net voor het eerst speltbrood :9 vult beter dan volkoren heb ik het idee.
pi_130270783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

! Oh, ik ging er al vanuit dat iedereen naar Lowlands is geweest _O- Maar sommige mensen zijn ook 'gewoon' op vakantie geweest natuurlijk 8-) (vandaar de varkenspoot, vond het al niet echt Lowlands, maar wel apart :') )
Die varkensknie komt elke vakantie een keer terug, dit was de 4e keer. De eerste keer ging ik bijna over mijn nek toen hij hem aan het eten was, echt te goor als het velletje eraf komt. Ik ben er inmiddels aan gewend en ben blij voor hem als het hem goed smaakt. Die van dit jaar was echt prachtig, het vel was onwijs knapperig. Maar die van vorig jaar was alleen gekookt, toen heb ik mijn toch al niet bijzondere eten laten staan.
Spoilers!
pi_130270806
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Myraela het volgende:
Als jullie een balansdagje houden, hoe streng zijn jullie dan voor jezelf? Ik vind het lastig om te bepalen. :') Ik zorg in ieder geval voor een redelijk licht avondmaal. Een salade met bonen, tomaat, ui en sla. En daarbij heb ik nog een hele wijting om te bakken. Misschien is dat wel te veel. Ik weet het niet. :')
Balansdagidee?

O: melk met muesli, pompoenpitjes, lijnzaad, chiazaad (ik laat de extra rozijnen en honing dan weg)
T: -
L: salade (veel groente, aangemaakt met olijfolie en azijn) met kip of vis of eieren (2)
T: bakje kwark met een stuk fruit
D: salade (veel groente, aangemaakt met olijfolie en azijn) met een stuk gegrilde kipfilet of kabeljauw oid.

Ik neem wel grote stukken vis of kip overigens. Als ik tonijn neem dan dus een heel blikje (groot, niet klein blikje) en een hele kipfilet.

Zo doe ik het als balansdag, maar niet al te vaak.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:04:23 #300
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130271015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht het ook even hoor :P

Ik heb vorig jaar in Madrid in een beroemd restaurant varken gegeten. Het staartje zat er nog aan :'(
And eternity in an hour.
pi_130271862
Dicht dan maar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')