abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130253573
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. Vrije dag en die zo stom ingepland dat ik net pas op de bank zit. Mijn vriend en ik hebben mijn leven gehackt op vakantie en een aantal nieuwe regeltjes voor me gemaakt. Moet van mezelf natuurlijk, niet van hem.
Maar goed, ik 'moet' dus een uur voor ik naar bed ga de tablet en mobiel neerleggen. En na het eten een eetlijstje maken voor morgen. Ik ga over 3 kwartier slapen, wil hier even klagen en weet niet meer hoe ik een lijstje moet maken. En mijn Duitse blauwe bessen zijn melig.

:{
Kom op L_S, dat lijstje lukt je wel.
Ontbijt, lunch, diner. 2-3 tussendoortjes en wellicht nog wat sport? Denk aan je groenten en fruit en gezond doch lekker voedsel.

Je kan het *O*
pi_130253610
Alle schermen uitzetten een uur voordat je gaat slapen is wel een goede, zou je een stuk beter van moeten gaan slapen.
pi_130254024
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
Alle schermen uitzetten een uur voordat je gaat slapen is wel een goede, zou je een stuk beter van moeten gaan slapen.
Het is meer stoppen met internetten terwijl ik tv kijk :')
Spoilers!
pi_130254115
Oh. Nouja, het is een begin. :') Ik doe het zelf overigens ook niet. :@
pi_130254374
Ok, toch maar even proberen. Ik ga alles behalve het avondeten nog niet klaar maken dus dat is een klein faaltje maar het is pas de eerste dag :')

O: smoothie met blauwe bessen, mango, kwark en amandelmelk.
T: crackers ofzo met smeerkaas, philadelphia oid
L: 3 bruin met sellerie, kaas. Glas tomatensap als dat er nog is.
S: half uur wandelen
T: paprika, komkommer, en nog iets onbekends
S: Jillian
A: wraps/gordita's/taco's met gehakt en veel groente
T: rode bessen

Ok, dat was niet eens zo heel moeilijk als je eenmaal een begin hebt. Nu de rest van mijn nagels nog lakken. Ik ben echt vermoeiend vandaag zeg.
Spoilers!
pi_130254446
Goedzo L_S :*
pi_130254499
Huh, gekke zin hierboven. Het plan was dus om mijn lijstje te bedenken en zoveel mogelijk van te voren klaar te maken voor de volgende dag.
Spoilers!
pi_130254590
Dat geeft niet. Je planning is er iig ^O^
pi_130254953
Ik snap niet dat sommige mensen proppen (Sorry las het een tijd geleden, kon toen even niet replyen) als je wil afvallen lijkt het me de makkelijkste stap de dingen die je niet meer wil eten te laten staan :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 22:19:46 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130255022
Mijn lijstje van vandaag
O: 2 volkoren, pindakaas
T: banaan, pruim
L: Griekse yoghurt, kersen, lijnzaad, kokosolie
T: meergranenstokbrood pannenkoek met lik nutella
D: couscous, gegrilde courgette, gegrild speklapje
S: uur Zumba
T: wel zin in koekje ofzo maar hou het bij thee met honing :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 19-08-2013 22:40:27 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130255609
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen proppen (Sorry las het een tijd geleden, kon toen even niet replyen) als je wil afvallen lijkt het me de makkelijkste stap de dingen die je niet meer wil eten te laten staan :?
ja met die pizza bedoel je? Dat snapte ik ook niet helemaal nee..
My salvation lies in your love..
pi_130255614
O: 2 sneetjes vlk brood met oude kaas, halve beker melk, 1 senseo
S: 12 km fietsen in 25 min
T: appel 2 mandarijnen
L: kommetje muesli met halfvolle vanille yochurt + sneetje wasa vezelrijk met heinz sandwichspread
T: mueslireep
S: 40 km fietsen in 90 min
D: makreel - aardappelsalade, augurken en tomaten, peer waterijsje toe
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130255657
Meergranenstokbrood pannenkoek? Que?
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 22:40:01 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130255827
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meergranenstokbrood pannenkoek? Que?
Autocorrect :') meergranen pannenkoek
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130255880
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet niet precies op welke post/discussie je doelt. Maar goed punt ja. Al heb ik dat mezelf wel weer moeten leren hoor. Dat ik mijn bord niet leeg hoef te eten en dat de pannen niet leeg moeten.
pi_130255898
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Autocorrect :') meergranen pannenkoek
:D Die zag ik echt niet he. Bij elke nieuwe telefoon wordt autocorrect gelijk uitgeschakeld. Waar bemoeit zo'n ding zich mee :{w
Spoilers!
pi_130256557
Ik heb een beetje moeite met lekkere dingen laten staan, daarom eet ik ze normaal niet. Dingen als pizza en burgerking mag ik natuurlijk sowieso niet als ik op dieet ben (of het moet een gezonde zelfgemaakte variant zijn) en dan mag ik het van mezelf bij uitzondering in zo'n feestweekend wel, en dan wil ik ook tot het gaatje ervan genieten. Zelfs al zegt m'n lijf al 'nee, het is genoeg.' Maar dat moet ik natuurlijk maar af gaan leren!
pi_130257087
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben net thuis van het sporten. Vanmiddag niets meer gegeten, ook totaal geen honger.
Nu MOET ik iets eten van mezelf.

Moet trouwens ook niet overgeven of veel naar het toilet. Dus snap echt niet wat het is.

Het is dus echt slecht. Maar heb maar 3 boterhammen en een minneola vandaag.. En een uur flink gesport.
Maar denk dat mijn lijf wel genoeg reserves heeft :)
Misschien heeft je lichaam niet genoeg reserves
De laatste tijd ben je volgens mij vaker ziek geweest
pi_130257724
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet niet precies op welke post/discussie je doelt. Maar goed punt ja. Al heb ik dat mezelf wel weer moeten leren hoor. Dat ik mijn bord niet leeg hoef te eten en dat de pannen niet leeg moeten.
Vind ik ook makkelijker gezegd dan gedaan. Dat wil zeggen, ik ben enorm voorgeprogrammeerd om mijn bord leeg te eten doordat het bij ons thuis zo hoorde. Niet dat het moest van mijn ouders, maar het was een gewoonte. De borden werden zelfs afgelikt en niets ging de prullenbak in. Ik merk dat ik nog steeds de neiging heb mijn bord leeg te eten of om zelfs wat van het bord van mijn lief te eten als hij dingen laat staan, met name als het vlees of vis is. Want dat gooi je toch niet weg!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130257795
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien heeft je lichaam niet genoeg reserves
De laatste tijd ben je volgens mij vaker ziek geweest
Ik vind het wel grappig dat je dat zegt, want ik ben nooit zo ziek, zwak en misselijk geweest als toen ik dikker was. Nu gaat het qua gezondheid heel aardig en dat schrijf ik voor het gemak maar toe aan regelmatig bewegen, gezond eten en het slikken van vitamine D en een multivitamine. Ik heb echt het idee dat alles elkaar beïnvloedt, het me fysiek sterk voelen en het me daardoor ook mentaal sterk voelen en daardoor niet ziek worden. Misschien is het dikke onzin, maar ik houd het mezelf graag voor. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130263518
Even duimen voor mijn nichtje, die krijgt vandaag haar gastric bypass. Kan ze ook eindelijk eens slank worden O+ Ze vertelde me nog wel dat ze in de voorlichtingsbijeenkomsten allerlei dingen had geleerd die ze niet wist over afvallen, terwijl ze daar toch al 26 jaar mee bezig was geweest... Maar goed, ze was dan ook meer het type van dieethype naar dieethype (vooral van de pillen, triltherapie en ahornsiroop varianten) dan van het gezond verstand afvallen.

Hier alweer ontbeten en een wandeling gemaakt en straks weer een dagje werken. Nog 4 dagen daar werken :o Wel vreemd hoor, wan tik ga mijn ontzettend leuke collega's wel heel erg missen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:09:11 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130263865
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat laatste had ik Vrijdag ook. MikeyMo wilde perse pizza van Domino's. Nou, okeeeej. En echt, halverwege was ik misselijk :') heb echt lopen stouwen om alles naar binnen te krijgen :')
Deze snap ik niet hoor... Als je gaat zitten proppen en je bent halverwege de pizza al misselijk, waarom eet je dan door :?

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
In de restaurants waar ik naartoe ga, zijn de porties meestal juist aan de kleine kant. Behalve dan in Italië en dat is meteen een succesrecept voor veel aankomen. }:|
Uhm, misschien zou dat een eye-opener kunnen zijn dat de porties die we zelf maken eigenlijk aan de grote kant zijn? Al weet ik natuurlijk niet in wat voor restaurants jij gaat eten... Ik merk in restaurants dat ik vaak minder eet dan thuis en dat ik me er dan wel opeens bewust van word dat ik thuis best veel eet. In hoeveel restaurants krijg je niet een stukje aardappelgratin of twee aardappelkroketjes bij je vlees/vis en groente? Dat is eigenlijk best prima, alleen eten wij thuis met z'n tweeën een halve zak aardappelkroketjes (en dat is dan al de helft van wat we vroeger aten).

Lijstje!
O: 3 volkoren. 2 lv smeerkaas, 1 aardbeien. 250 ml lv kwark, aardbeien. Theelepeltje suiker.
T: Crackertjes of een appel.
L: 4 volkoren. 2 gerookte kipfilet, 2 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of crackertjes.
D: Maaltijdsalade met pasta, zongedroogde tomaatjes, gegrilde courgette, olijfjes (als die nog goed zijn), croutons, 1/2 plakje 30+kaas, honingmosterddressing of vinaigrette en misschien wat stukjes gegrilde kip.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130263970
Dilemma van vandaag, ik wil eigenlijk iets ontbijten van m'n boodschapjes, maar die komen tussen 8 en 2, dus met een beetje geluk staan ze zo voor de deur, met een beetje pech pas in de middag. Ik heb niets in huis zo'n beetje. Behalve misschien wat eieren. En kan niet even langs de bakker of iets.
pi_130264165
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Uhm, misschien zou dat een eye-opener kunnen zijn dat de porties die we zelf maken eigenlijk aan de grote kant zijn? Al weet ik natuurlijk niet in wat voor restaurants jij gaat eten... Ik merk in restaurants dat ik vaak minder eet dan thuis en dat ik me er dan wel opeens bewust van word dat ik thuis best veel eet. In hoeveel restaurants krijg je niet een stukje aardappelgratin of twee aardappelkroketjes bij je vlees/vis en groente? Dat is eigenlijk best prima, alleen eten wij thuis met z'n tweeën een halve zak aardappelkroketjes (en dat is dan al de helft van wat we vroeger aten).
Volgens mij is restauranteten er op gemaakt dat er nog een voorafje en dessert bij past.
Spoilers!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:43:20 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130264272
Hmmz, what teh fuck. 77,1. Ik woog 76,5 gisteren
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')