Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:
onbeperkt sushi ookhet een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
True story, bro! True story!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...
Een van leven ga je dood enzo.
Ik ben het met _Dido_ eens hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een meningquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
Maar dat is het toch ook, haar meningquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening
En all you can eat tapas zijn altijd lekker. Dat lijkt me ook wat voorbarig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening
zij zegt dat zij eten in een all-you-can-eat restaurant niet lekker vind, prima toch... Blijft er meer sushi voor ons overquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
onbeperkt sushi ookhet een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
Zeg ik overigens ook weer niet goed, want ook daarin zijn er genoeg uitzonderingen. Mijn stief-oom zit in de catering, en die zet op filmsets buffetten neer waar ik totaal geen problemen mee zou hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
Klik op je naam, kies dm, klik op je ui. Dmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |