abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130243357
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vermijd all you can eat concepts zo veel mogelijk! En bij een wokrestaurant (wil mijn familie nog wel eens naar toe) neem ik geen rijst, nasi of bami.
Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten. :')

Onbeperkt tapas zijn wel lekker. :9
pi_130243381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, sterkte...

En 'happy grill' ken ik niet :? Wel Melvin's bbq restaurant in de vroegere Kei O+
Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.
Dankje.... :'(

Dat is in Pesse, waar eerder ook zo'n wok restaurant zat maar wat echt bagger was. Nu is het echt (zoals ik anderen hoor zeggen, ik lust niet zoveel) echt goed! Ben er zelf ook één keertje geweest en ze hebben genoeg verschillende dingen.

Melvin's BBQ, zit dat er nog? Daar ben ik als afscheid voor groep 8 heen geweest. Toen was het erg lekker!
pi_130243421
Kent iemand trouwens de tapasboot in Rotterdam?
Daar ga ik over een paar weken heen, ben erg benieuwd.
pi_130243460
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Kent iemand trouwens de tapasboot in Rotterdam?
Daar ga ik over een paar weken heen, ben erg benieuwd.
Nee, maar laat weten hoe het was, want ik ben wel nieuwsgierig. O+
pi_130243481
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten. :')

Helemaal mee eens _O_

En naar die in Pesse zijn we met de familie regelmatig geweest. Dat was toch Wok Palace oid? Was op een gegeven moment echt een enorme vreetschuur. Afgeladen vol op bijv een zondag (kwam daar met schoonfamilie terecht. bleh).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130243489
Ik ga vrijdag bij zo'n hotelletje met heel klein restaurant waar de kok op verzoek echt verrukkelijk lekker vega kookt. Heb er nu al zin in :9
pi_130243493
Melvin's BBQ heet nu geloof ik De Kei Grill of zo. Dat verandert allemaal maar van naam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130243528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens _O_

En naar die in Pesse zijn we met de familie regelmatig geweest. Dat was toch Wok Palace oid? Was op een gegeven moment echt een enorme vreetschuur. Afgeladen vol op bijv een zondag (kwam daar met schoonfamilie terecht. bleh).
Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!
pi_130243556
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.

Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
pi_130243608
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef Mokkels het volgende:

Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!
Als ik al ga dan is dat de beslissing van bijv mijn ouders hoor, dus dan heb ik niets te zeggen over de dag 8-)
pi_130243616
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.

Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
Dat had ik kunnen zeggen :') (en ik weet zeker dat ik dat al regelmatig op FOK! gedaan heb in de afgelopen jaren :D )
pi_130243740
Er is een wezenlijk verschil tussen ergens een hapje eten en uit eten gaan. Uit eten gaan kan op dit moment eigenlijk maar op kosten en initiatief van mijn ouders. Gelukkig denken die er hetzelfde over als ik. Het mag wat kosten, als het het maar waard is *O*

Gelukkig hebben ze ook geen liggende gelden, dus we doen het niet vaak. Een hapje eten is vaak omdat het makkelijker is ivm een avondplanning oid en de ligt zowel de standaard als de rekening een stuk lager. Ik vind het al snel best zolang prijs en kwaliteit maar in verhouding zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130244141
Oh bah, ik weet niet wat ik aan moet doen. Ik loop nu helemaal zwart rond, maar dat is wel erg zwart. :')
Had net rode hoge hakken erbij, maar dat ga ik niet volhouden. :') Wat moet ik nou. ;(
pi_130244315
Hey liefies, ben weer terug van Lowlands. Volgens mij ben ik 1921928 kilo aangekomen, maar dat maakt niet uit want het was heel leuk! Geen stem meer en permanent zure oprispingen nu, maar het is het waard.

Het was heel leuk om Lonaa en SQ (en haar man wat ook een schatje was) te ontmoeten! Nu ga ik nog even bestelpizza eten en dan morgen weer netjes doen :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:12:14 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244316
Ik heb net creme brulee gemaakt B-) Staat nu in de oven *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130244440
Ook welkom terug, Zeester :W O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:20:26 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130244559
Welkom terug Zeester!

Zijn er hier btw nog mensen die (mensen kennen die) behoefte hebben aan banken of eetkamerstoelen? Heb een FHF-topic geopend en een topic in V&A, maar niemand wilt ze hebben... :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130244707
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
pi_130244765
Qwea, als ik het goed heb is jouw koets door ontstekingen? Dan weet je dat het geen virus is en dan kan het wel.

Het gaat om virusinfecties en het voorkomen van virale myocarditis...
Kwak
pi_130244770
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
WALK AWAY FROM THE PIZZA!!

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:32:37 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244922
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Ja dat laatste had ik Vrijdag ook. MikeyMo wilde perse pizza van Domino's. Nou, okeeeej. En echt, halverwege was ik misselijk :') heb echt lopen stouwen om alles naar binnen te krijgen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:33:49 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130244957
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
Qwea, als ik het goed heb is jouw koets door ontstekingen? Dan weet je dat het geen virus is en dan kan het wel.

Het gaat om virusinfecties en het voorkomen van virale myocarditis...
Jup, reuma :) En idd, virale infectie is dat niet nee :)

Maar goed, hartspier ontsteking kun je ook krijgen van wondjes op je handen :+
pi_130245274
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jup, reuma :) En idd, virale infectie is dat niet nee :)

Maar goed, hartspier ontsteking kun je ook krijgen van wondjes op je handen :+
Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...

Een van leven ga je dood enzo.
Kwak
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 18:51:34 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130245532
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik kunnen zeggen :') (en ik weet zeker dat ik dat al regelmatig op FOK! gedaan heb in de afgelopen jaren :D )
Me too... Daarom landen we heel veel alsnog thuis aan tafel als we eigenlijk een avond uit eten zouden gaan. Dan weet ik dat het lekker is en ben ik voor 20 euro incl wijn klaar ipv 80 :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:01:47 #175
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130245862
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

onbeperkt sushi ook :{w het een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130246021
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:

onbeperkt sushi ook :{w het een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 19:08:12 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130246061
Relaxxxxxxx *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:15:19 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130246286
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...

Een van leven ga je dood enzo.
True story, bro! True story!

Kolere, 400gr bloemkool, ik zit stampvol :')
pi_130246311
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het met _Dido_ eens hoor.

Onbeperkt sushi kan absoluut heel lekker zijn.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:18:37 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130246381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening :)
And eternity in an hour.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:22:16 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130246520
Ik vind tapas, sushi, mezzes e.d. zo leuk en lekker omdat je van alles wat kunt proeven :9 ook wel eens risotto gehad in een restaurant, maar daar ben ik na een paar happen ook wel flauw van :@
And eternity in an hour.
pi_130246525
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening :)
Maar dat is het toch ook, haar mening :?
pi_130246542
quote:

[..]

En all you can eat tapas zijn altijd lekker. Dat lijkt me ook wat voorbarig.

Het is soms wel zoeken, maar de goede adresjes bestaan echt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar maandag 19 augustus 2013 @ 19:23:38 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130246560
quote:

[..]

zij zegt dat zij eten in een all-you-can-eat restaurant niet lekker vind, prima toch... Blijft er meer sushi voor ons over :)

Ik ga me eens klaarmaken voor Zumba *)
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:27:10 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130246671
Wokken O+
Groente, geen saus of wat knoflook met zwarte bonen ofzo.
Lekker alles zelf samenstellen, smaakjes zelf ook maken met sambal, wasibi, weet ik veel wat er allemaal staan, blussen met een zelfgemaakte salade, lekkere atjar,
Gegrilde zalm/vis/koteletje met verse bieslook, knoflook e.d.
Mensen, wokken kan je zelf zo vreselijk lekker maken en niet zo doen als de gros: Scheppen met bami, satesaus, babi pangang en zo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130247014
Fok doet bij mij zo raar. Alles is wit, geen lay out.. Ik heb adblock toch afstaan , iemand een idee?
pi_130247553
Flamenco-rok aan *O* klaar voor danstraining
pi_130249672
Wat leuk dat zeester, SQ en lonaa elkaar ook echt even gezien hebben! O+
My salvation lies in your love..
pi_130250621
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
pi_130251435
In de restaurants waar ik naartoe ga, zijn de porties meestal juist aan de kleine kant. Behalve dan in Italië en dat is meteen een succesrecept voor veel aankomen. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130251449
En nu heb ik zin in truffelrisotto.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130251530
Ik ben net thuis van het sporten. Vanmiddag niets meer gegeten, ook totaal geen honger.
Nu MOET ik iets eten van mezelf.

Moet trouwens ook niet overgeven of veel naar het toilet. Dus snap echt niet wat het is.

Het is dus echt slecht. Maar heb maar 3 boterhammen en een minneola vandaag.. En een uur flink gesport.
Maar denk dat mijn lijf wel genoeg reserves heeft :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130251611
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
Zeg ik overigens ook weer niet goed, want ook daarin zijn er genoeg uitzonderingen. Mijn stief-oom zit in de catering, en die zet op filmsets buffetten neer waar ik totaal geen problemen mee zou hebben.

Maar die Hollandse "Chinese" lopende buffetten vind ik pure bagger, behalve dat het geen Chinees eten is, lijkt het er ook niet beter op te worden door halve avonden in een grote bak te liggen wachten.

Ik heb zojuist echt heerlijk gegeten. O+ Allemaal kleine hapjes, Chinees/Japans. Geweldig.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:16:43 #194
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130251734
Nee wokken vind ik ook niets :') dan eet ik ook alleen maar sushi _O- en ijs :9
And eternity in an hour.
pi_130251870
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
Kwak
pi_130251922
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
Klik op je naam, kies dm, klik op je ui. Dmen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130251941
Bovenin op je usericoon klikken, dan krijg je de optie DM.

http://dm.fok.nl/ zou ook moeten werken.
pi_130252184
Thanks
Kwak
pi_130253188
Zo, dat was wel weer een dagje :)

O: 2 zelfgesneden schots en scheve stukken speltbrood met pindakaas :')
T: banaan
L: 3 volkoren met eiersalade en tomaat
T: rijstwafel, peer
D: bietjesrisotto met rucola
S: Evy les 11 (en 20 minuten wandelen van/naar park)
T: Magere kwark met muesli en 3 gedroogde abrikozen.

Kom uit op zo'n 1750 kcal.
pi_130253382
Poeh, ik heb het mezelf moeilijk gemaakt. Vrije dag en die zo stom ingepland dat ik net pas op de bank zit. Mijn vriend en ik hebben mijn leven gehackt op vakantie en een aantal nieuwe regeltjes voor me gemaakt. Moet van mezelf natuurlijk, niet van hem.
Maar goed, ik 'moet' dus een uur voor ik naar bed ga de tablet en mobiel neerleggen. En na het eten een eetlijstje maken voor morgen. Ik ga over 3 kwartier slapen, wil hier even klagen en weet niet meer hoe ik een lijstje moet maken. En mijn Duitse blauwe bessen zijn melig.

:{
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')