Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermijd all you can eat concepts zo veel mogelijk! En bij een wokrestaurant (wil mijn familie nog wel eens naar toe) neem ik geen rijst, nasi of bami.
Dankje....quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, sterkte...
En 'happy grill' ken ik nietWel Melvin's bbq restaurant in de vroegere Kei
Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.
Nee, maar laat weten hoe het was, want ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Kent iemand trouwens de tapasboot in Rotterdam?
Daar ga ik over een paar weken heen, ben erg benieuwd.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten.
Onbeperkt tapas zijn wel lekker.
Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
En naar die in Pesse zijn we met de familie regelmatig geweest. Dat was toch Wok Palace oid? Was op een gegeven moment echt een enorme vreetschuur. Afgeladen vol op bijv een zondag (kwam daar met schoonfamilie terecht. bleh).
Als ik al ga dan is dat de beslissing van bijv mijn ouders hoor, dus dan heb ik niets te zeggen over de dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef Mokkels het volgende:
Ja zoiets.. geen idee hoe het precies heette want ik ben er nooit geweest zover ik me kan herinneren. Bij Happy Grill is het ook altijd mega druk maar meer omdat het zo goed bekend staat. Sowieso niet in het weekend gaan!
Dat had ik kunnen zeggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.
Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
WALK AWAY FROM THE PIZZA!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
Ja dat laatste had ik Vrijdag ook. MikeyMo wilde perse pizza van Domino's. Nou, okeeeej. En echt, halverwege was ik misselijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Interessante observatie is trouwens dat ik écht niet meer kan eten wat ik vroeger deed. Qua maagzuur niet, en qua maag niet. Als ik nu bestel wat ik een jaar geleden echt zo naar binnen had geschoven bij de Burger King zit ik nu halverwege kreunend te bedenken waar ik het moet laten. En zelfde met pizza, ik heb net nog niet eens een halve bestelpizza op en ik hoef gewoon niet meer!
Jup, reumaquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
Qwea, als ik het goed heb is jouw koets door ontstekingen? Dan weet je dat het geen virus is en dan kan het wel.
Het gaat om virusinfecties en het voorkomen van virale myocarditis...
Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, reumaEn idd, virale infectie is dat niet nee
![]()
Maar goed, hartspier ontsteking kun je ook krijgen van wondjes op je handen
Me too... Daarom landen we heel veel alsnog thuis aan tafel als we eigenlijk een avond uit eten zouden gaan. Dan weet ik dat het lekker is en ben ik voor 20 euro incl wijn klaar ipv 80quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zeggen(en ik weet zeker dat ik dat al regelmatig op FOK! gedaan heb in de afgelopen jaren
)
onbeperkt sushi ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso liever ergens iets lekkers eten, dan ergens eten waar het eten matig is maar je wel enorm veel kunt eten.
Onbeperkt tapas zijn wel lekker.
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:
onbeperkt sushi ookhet een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
True story, bro! True story!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uh huh, maar het is bekend dat sporten het risico op verspreiding in je lichaam verhoogt...
Een van leven ga je dood enzo.
Ik ben het met _Dido_ eens hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een meningquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou voor haar invullen? Dit is wat zij vindt...
Maar dat is het toch ook, haar meningquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening
En all you can eat tapas zijn altijd lekker. Dat lijkt me ook wat voorbarig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zij zegt dat je niet lekker kunt eten in een all you can eat restaurant. Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Tenzij je alle all you can eat restaurants van het land hebt gehad. En dan is het nog steeds een mening
zij zegt dat zij eten in een all-you-can-eat restaurant niet lekker vind, prima toch... Blijft er meer sushi voor ons overquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
onbeperkt sushi ookhet een sluit het ander niet uit en zo doe je het nu wel voorkomen.
Zeg ik overigens ook weer niet goed, want ook daarin zijn er genoeg uitzonderingen. Mijn stief-oom zit in de catering, en die zet op filmsets buffetten neer waar ik totaal geen problemen mee zou hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van sushi, maar dat kan ik me voorstellen. Buffeten en wok is niet zo mijn ding.
Klik op je naam, kies dm, klik op je ui. Dmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, kun je ook zelf een dm versturen op mobiel, of kun je alleen reageren? /offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |