Volgens mij heb ik 3 slokken water gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb geen Rennies gehad. Ik heb wel te weinig water gedronken, en dat merk ik meteen aan mijn huid. Ik heb in ieder geval genoten. De weegkater komt later.
Dank!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
[img=400] aan het begin ipv die andere img tag.
Lemon Coolers van de Oxfam Novibquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 3 slokken water gehad.
De rest van mijn water kwam uit het bier. En de ijsblokjes in de cocktails.
Jane Bug bij de Charlie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lemon Coolers van de Oxfam Novib
Hamburgerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jane Bug bij de Charlie.
Sex on the beach.
SPOILER: hoe ik 2 kilo aankwam :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziet er allemaal lekker uit. Op de varkensknie naSPOILER: hoe ik 2 kilo aankwam :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
2 kilo maar?SPOILER: hoe ik 2 kilo aankwam :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Hoe langer ik bezig was met de foto's, hoe knapper ik het vond van mezelfquote:
volgens mij was L_S nou net weer niet op Lowlandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Een Berg. Bij Biddinghuizen? De befaamde bergketen daar?
Nee, die was in Tsjechiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij was L_S nou net weer niet op Lowlands
! Oh, ik ging er al vanuit dat iedereen naar Lowlands is geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij was L_S nou net weer niet op Lowlands
Die varkensknie komt elke vakantie een keer terug, dit was de 4e keer. De eerste keer ging ik bijna over mijn nek toen hij hem aan het eten was, echt te goor als het velletje eraf komt. Ik ben er inmiddels aan gewend en ben blij voor hem als het hem goed smaakt. Die van dit jaar was echt prachtig, het vel was onwijs knapperig. Maar die van vorig jaar was alleen gekookt, toen heb ik mijn toch al niet bijzondere eten laten staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
! Oh, ik ging er al vanuit dat iedereen naar Lowlands is geweestMaar sommige mensen zijn ook 'gewoon' op vakantie geweest natuurlijk
(vandaar de varkenspoot, vond het al niet echt Lowlands, maar wel apart
)
Balansdagidee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Myraela het volgende:
Als jullie een balansdagje houden, hoe streng zijn jullie dan voor jezelf? Ik vind het lastig om te bepalen.Ik zorg in ieder geval voor een redelijk licht avondmaal. Een salade met bonen, tomaat, ui en sla. En daarbij heb ik nog een hele wijting om te bakken. Misschien is dat wel te veel. Ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
! Oh, ik ging er al vanuit dat iedereen naar Lowlands is geweestMaar sommige mensen zijn ook 'gewoon' op vakantie geweest natuurlijk
(vandaar de varkenspoot, vond het al niet echt Lowlands, maar wel apart
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |