Natuurlijkquote:
Dat geeft niks. Ik heb het zondagochtend licht zien worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merkte wel pijnlijck dat ik geen 17 meer ben en heb derhalve zondagochtend mijn boeltje gepakt en ben teruggereden![]()
![]()
Moet je doen! Het is zo leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, erg goed! En mijn man () wonderwel ook! Dus misschien gaan we nog wel een keer
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:
Ik merkte ook dat ik geen 17 meer was. Ik heb zoveel gedronken dat deze Lowlands minstens een dag korter leek door alle gaten in mijn geheugen!
Ja, + 0,7 geloof ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
iemand ondertussen al op de weegschaal durven staan?
Morgen. Ik denk trouwens echt dat het wel meevalt. Ja, je drinkt je naar de tering, maar je eet relatief weinig en beweegt relatief veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jagermeister.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Zeester het volgende:
En mijn fles jagermeister was donderdagavond al op, en heb de rest vh festival rondgelopen met heel groot 'Jagermeister?' op m'n arm
ja, kilo er bij, viel me erg meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb de hele zaterdagnacht/zondagochtend bij de partytent gezeten met nog een zooitje anderen. Toen werd het ook half 6.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik ging dus zaterdagnacht/zondagochtend pissen om 5 uur (ik moet elke nacht pissen, erg fijn) en toen waren er echt teringveel mensen op de been die nog aan het feesten waren. Ik sliep al 5,5 uur. Toen voelde ik me wel serieus oud!!!
Ik had bijna wafels gehaald, maar niets van dat alles. Ook geen friet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb churro's staan nassen zaterdagavond![]()
De hot sandwichquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
En zondagavond had ik een broodje dat onder een warmteplaat vandaan kwam met daarop: kaas, kruidenkaas, kaas, andere kaas, een dikke plak beenham en bovenop het broodje nog kaas. Dikke boeie.
Hier is er anderhalve strip Rennies ingegaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die kaasfondue was ook chill, jammer dat ik een uur later over de grond lag te rollen van de darmkrampen
Mijn maagleverdarmstelsel is het nooit zo eens met dit soort weekenden![]()
Hier ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Hier is er anderhalve strip Rennies ingegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |