Crankquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef JK het volgende:
Hehe die geanimeerde antwoorden.
Alles? Damn... dus jullie vervoeren ook crank?
ik wil je best een crank vervoerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Crank
[fiets] - Een crank, of in het Nederlands kruk, is het verbindingsstuk tussen de trapas van de fiets en het pedaal. De cranks en de twee of drie daaraan gemonteerde kettingwielen (voorbladen) vormen tezamen het "crankstel". Deze kettingwielen zijn afneembaar, zodat het versnellingsvermogen eenvoudig veranderd kan worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Cirkel is rond8182 km door 13 landen, en nu weer thuis. reisverslag komt m.i.v. donderdag denk, en dan steeds per 2 dagen van de reis
gaafquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Cirkel is rond8182 km door 13 landen, en nu weer thuis. reisverslag komt m.i.v. donderdag denk, en dan steeds per 2 dagen van de reis
Gelijk maar weer lessen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Nice man, welcome home!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom thuis reizigertquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom terug! Kom maar op met dat verslagquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen! Het enige wat je tegenhoudt ben je eigenlijk zelfquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
Gelijk maar weer lessen?
Tof van je reis! WIL IK OOK!
Vroeger vervoerden MC's crystal meth, verborgen in het motorblok, hence the name 'crank'. Al is het niet vergelijkbaar met wat het nu is qua kwaliteit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Crank
[fiets] - Een crank, of in het Nederlands kruk, is het verbindingsstuk tussen de trapas van de fiets en het pedaal. De cranks en de twee of drie daaraan gemonteerde kettingwielen (voorbladen) vormen tezamen het "crankstel". Deze kettingwielen zijn afneembaar, zodat het versnellingsvermogen eenvoudig veranderd kan worden.
[ afbeelding ]
hoe laat was je uiteindelijk bij de kuip?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
13.00h, toevallig genoegquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe laat was je uiteindelijk bij de kuip?
Nope, niks van gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
wel een goeie dag uitgekozen met city racing? nog last van gehad?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
een paar dagen... Dan kunje gewoon dat zelfde rondje als deka rijden toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef stinkie het volgende:
Maar ik ga een paar dagen met de motor weg. Even een solo tripje
Welcome home!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een paar dagen... Dan kunje gewoon dat zelfde rondje als deka rijden toch?
[..]
Kisten erop en huppeta.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik wilde naar Kroatië rijden als ik daar ga duiken, maar dat heeft BE verboten
Val je op motor en alsnog gelanceerd worden daar die kraan die van je fles afspringt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?
En wat mag niet? Daarheen rijden, of daar duiken?
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je op motor en alsnog gelanceerd worden daar die kraan die van je fles afspringt.
Of je worst lust.quote:
die van mij hebben er inmiddels ruim 12k opzitten eind september begin oktober ga ik ze vervangen voor de allroadrit want de achterband is inmiddels wel een straat band gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:53 schreef Dekatria het volgende:
Dat ik terug ben wil nog niet zeggen dat het hier weer een pleuriszooi wordt hea [ afbeelding ]
De Alp gaat komend weekend weer voor kleppen en carbs, maar de banden zijn nog dermate goed dat ik die maar laat denk. Het verbaast me echt hoeveel profiel er nog op die Tourances zit.
All in good timequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Salatrel het volgende:
Zet je verbazing eens in de ijskast en schiet op met die foto's en video's![]()
Wat een boefjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef Yreal het volgende:
over luide uitlaten, maatje gister gepakt en hij produceerde 20 db teveel
rest van het team neem de spullen mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?
En wat mag niet? Daarheen rijden, of daar duiken?
Vrees dat hij behoorlijk rood gaat kleuren als ze zo door gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:22 schreef Salatrel het volgende:
Last minuten naar de rode zee is ook voor een prikkie te krijgen momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:35 schreef stinkie het volgende:
Gespot in het wilddie wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijdt vast beter dan een choppert, ja.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..], kreeg wel een super aanbod op me sjopper, een barterdeal voor een website met geheel eigen huistijl en logo.
130 geboden !quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg 125 euro voor m'n motor, dat was echt geweldig.
Ik betwijfel het. Vierkante voorband en beide delen leken een eigen koers te kiezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijdt vast beter dan een choppert, ja.
Sarcasmequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Vierkante voorband en beide delen leken een eigen koers te kiezen.
Voor de volledigheid zat er dan weer wel een war gezette neger op.
tering! welke band is het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, Motoport even gebeld. Is dus 180 euro voor een nieuwe achterband. Zit er nog geen binnenband bij
Ik had niet gevraagd wel. Maar het is voor een Transalpquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had niet gevraagd wel. Maar het is voor een Transalp
*ik had niet gevraagd welkequote:
Vandaar mijnquote:
hij is rond en zwart. zegt dat iets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vandaar mijnwant je wil toch wel weten welke band er dan op komt? Lijkt me dan nog belangrijker dan de prijs.
Nou ja, een goede band en daaruit de goedkoopstequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vandaar mijnwant je wil toch wel weten welke band er dan op komt? Lijkt me dan nog belangrijker dan de prijs.
Jou brommer alweer compleet?quote:
ben je nou echt zo naïef?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, een goede band en daaruit de goedkoopste
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Makkelijke prooi voor Motoport
Zo'n Cheng Shin bandjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikdie krijgt dus gewoon de band met de grootste marge voor motoport
Nouquote:
echt hard durf ik niet, bovendien niet echt het materiaal voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden] 1e Allroad Motorrit! 13-10-2013
Nee, ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
echt hard durf ik niet, bovendien niet echt het materiaal voor
het gaat ook niet "echt hard" en het zijn gewoon wegen die ook op een kaart staan open voor verkeer en zijn gewoon met tourance en anakee achtige banden te rijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga je nu alweer afzeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoezo? ik rijd ook met een bakbeest van 250 kilo meeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouzit me niet zo te pesten allemaal
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij durft alleen hard op een dijk tussen de supersports
toch maar even crashbars monteren danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het gaat ook niet "echt hard" en het zijn gewoon wegen die ook op een kaart staan open voor verkeer en zijn gewoon met tourance en anakee achtige banden te rijdenniet zeuren gewoon aanmelden
Zijspanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar zie je me voor aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo jaloers he, jochie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.
Dat past nooit tussen de topkofferquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die topkoffer moet je dan ook gewoon lekker thuislaten
daar heb ik mijn bumbag voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fair enough. Ik wil opzich nog wel een tanktas, maar die zijn allemaal te groot voor de kle.
De fuckquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bikestop.co.uk/givi-t429-tank-bag.html
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.
zal ik eens een heel fijne suggestie doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?
nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zal ik eens een heel fijne suggestie doen?
mis ik iets?quote:
jammer weer ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ergens waar de zon niet schijnt.
Blijft het lekker koel ook.
Waar bedoel je dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ergens waar de zon niet schijnt.
Blijft het lekker koel ook.
Maar daar hebben ze toch heul geen water?quote:
Dat is ook waar...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch heul geen water?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch heul geen water?
In b4 "Ontopic gaarne"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
De rotsachtige kern van Jupiter heeft een diameter van 14.000 km, bestaat deels uit nikkel-ijzer (een mengsel van circa 90% ijzer en circa 8% nikkel) en deels uit gesteente en heeft een temperatuur van 25.000 K. Daar omheen bevindt zich een ongeveer 40.000 km dikke laag van metallisch waterstof (90%) en helium (10%). Door een relatief dunne overgangslaag wordt deze laag gescheiden van de buitenste laag van vloeibaar moleculair waterstof die een dikte van 20.000 km heeft waarbij naar binnen toe de temperatuur en druk toenemen. Behalve waterstof en helium komen in lagere concentraties ook methaan, ethaan en koolstofdioxide voor.
Bron
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
De rotsachtige kern van Jupiter heeft een diameter van 14.000 km, bestaat deels uit nikkel-ijzer (een mengsel van circa 90% ijzer en circa 8% nikkel) en deels uit gesteente en heeft een temperatuur van 25.000 K. Daar omheen bevindt zich een ongeveer 40.000 km dikke laag van metallisch waterstof (90%) en helium (10%). Door een relatief dunne overgangslaag wordt deze laag gescheiden van de buitenste laag van vloeibaar moleculair waterstof die een dikte van 20.000 km heeft waarbij naar binnen toe de temperatuur en druk toenemen. Behalve waterstof en helium komen in lagere concentraties ook methaan, ethaan en koolstofdioxide voor.
Bron
Moet je de alp effe naar links laten overhellen, heb je zo weer 1,5 liter erbij!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overigens m'n afspraak om m'n achterband te laten vervangen maar naar zaterdag verzet. Was zo stom om m'n portemonnee te vergeten waardoor ik niet met het OV kon. En altijd vervelend als je dan precies niet meer veel benzine in je tank hebt.
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Moet je de alp effe naar links laten overhellen, heb je zo weer 1,5 liter erbij!
Komt door die vage vorm van de tank, er blijft heel wat benzine zitten aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.Maar als je op een drukke A10 rijdt, is dat wat lastig
Morgenochtend maar ff langs de Makro hier rijden. En dan ff jouw trucje proberen
Gewoon effe een afslagje pakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.Maar als je op een drukke A10 rijdt, is dat wat lastig
Morgenochtend maar ff langs de Makro hier rijden. En dan ff jouw trucje proberen
en dan met een ontzettende bocht naar rechts de snelweg weer opdraaien?quote:
Bijna alles in Amsterdam komt wel uit op iets waar je weer linksaf kan, desnoods een rotondequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan met een ontzettende bocht naar rechts de snelweg weer opdraaien?
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef pindaplukker het volgende:
Als je boete via officier van justitie gaat, krijg je dan een acceptgiro thuis gestuurd?![]()
Ff snel gegoogledquote:
Ja klopt ongeveer. Nja echt een domme actie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:06 schreef KYC het volgende:
[..]
Ff snel gegoogled
http://www.om.nl/onderwer(...)-0/snelheid/bereken/
even vanuit gaande dat je buiten de bebouwde kom reed
er staat dan
Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overschrijding op de snelweg: ¤ 351,-.
dus ga er maar vanuit dat het rond 350-400 euro gaat worden.
bedankt voor de mededeling. en nu?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef KYC het volgende:
OUCH...blijft toch oppassen..
zag gisteren bij wegmisbruikers echt zo'n domme motorrijder...
zijn rijbewijs werdt ingenomen en er werden meerdere verkeersovertredingen geconstateerd:
- Door doorgetrokken strepen rijden
- Vluchtstroken pakken om te rijden/inhalen
- Gevaarlijk inhalen
- Snelheid buiten bebouwde kom
- Rechts inhalen
Politie gaf aan dat hij een hertest mag doen bij het CBR omdat die blijkbaar zijn theorie niet beheerst.
Domme Motorrijder antwoordt: OH IK WIST NIE DAT JE NIET OP VLUCHTSTROKEN MOCHT RIJDEN!?!?
Politie agent: Wat denk je zelf.....daar mag je niet op rijden
Domme Motorrijder: Ja voor wie dan wel!?!
Politie agent: ....(denkt van...is he serious?)
Hij gaat wel in de versnelling, gaat alleen niet meer vooruit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Dekatria het volgende:
Kon je hem nou niet of wel in de versnelling zetten? Beetje vaag verhaal
mazzel: koppelingsplaten, -cilinder of -huisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:37 schreef MaximumRush het volgende:
Kutzooi, motor kapot laten staan bij de tankstation. Wanneer ik gas gaf deed hij helemaal niks meer, kon hem zelfs in z'n versnelling zetten, koppeling loslaten en sloeg niet af niks. Zo even ophalen met een aanhanger.
Iemand enig idee waar het aan zou liggen en hoeveel het me zou gaan kosten? Gaat om een R1 uit 2000.
Oh ja. Goeie, ik ook.quote:
Nadeel van die cross dingen is dat het 0,0 doet voor een schuiver bij asfalt toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie, ik ook.
Ik heb nog wel een redelijk nieuw paar, maar de naden die naar binnen zitten in die handschoenen zitten steeds onder mijn nagels. En als ik dan mijn hand beweeg, voelt het alsof mijn nagel gaat dubbelklappen. Dus ik ga die handschoenen gewoon gebruiken voor als ik in de tuin werk.
En ik wil graag weer cross-handschoentjes, dus misschien is het beter als ik eens naar een crosszaak ga, zodat ik wat meer keuze heb.
Het is inderdaad niet zo veiligquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nadeel van die cross dingen is dat het 0,0 doet voor een schuiver bij asfalt toch?
Ik wil zoiets als ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo veilig.
Maar het zijn de enige handschoenen die ik lekker vind zitten en waarvan mijn handen niet gaan slapen; Ik heb ook leren, met bescherming, en winterhandschoenen, maar dat zit gewoon kut. Daarnaast heb ik weer het maat-probleem; Ze hebben bijna nergens xxs en zo wel; dan heb je dus weinig keus. Bij crosshandschoenen hebben ze alle maten van de wereld.
Ow, maar die bescherming op de vingers heb ik ook al (muv van de knokkels volgens mij)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil zoiets als dit
http://www.motorcentrumei(...)morene.html?sef=hcfp
Beetje van beide soorten
Jij draagt je handschoenen over je mouwen heenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef pindaplukker het volgende:
Krijg je dan niet enorm veel wind je mouwen in geblazen met dat soort handschoenen?
Of je mouwen strakker maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef pindaplukker het volgende:
Krijg je dan niet enorm veel wind je mouwen in geblazen met dat soort handschoenen?
Mouwen zijn strak, maar dat beetje wind dat naar binnenschiet kietelt als een mallequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of je mouwen strakker maken.
Of juist wel erg relaxed.
Edit: ohja en handkappen
Bij 1 van mijn twee jassen kan ik gewoon de mouwen zo strak maken als ik wil....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mouwen zijn strak, maar dat beetje wind dat naar binnenschiet kietelt als een malle![]()
Die van mij gaan net over mijn mouwen heen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
maar ik heb dan ook handkappen + ik kan mijn mouwen strakker zetten indien nodig,
Dat vind ik nou juist van handkappenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat echt geen porem. Handschoenen over de mouwen heen.
Volgens mij zijn jouw kappies ook iets korter aan de onderkant dan de originele, ofnie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.
De mensen die nu hebben gereageerd dat ze handkappen hebben, hebben een allroadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van handkappen
behalve bij crossmotoren dan
Lekker koude handen hebben, maar wel mooi voor de dag komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van handkappen
behalve bij crossmotoren dan
niet zeuren over insecten en steentjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.
Ja, anders zie je de spam niet meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Salatrel het volgende:
deze meneer draagt handschoenen over zijn mouwen en heeft handkappen...
[ afbeelding ]
Koude handen? Daar heb ik echt nooit last van. Handvatverwarming is ideaal jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lekker koude handen hebben, maar wel mooi voor de dag komen.
Nee dankje, dan liever handkappen.Nog mooier handvatverwarming.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
De mensen die nu hebben gereageerd dat ze handkappen hebben, hebben een allroad.
Ben je een mooiweerrijder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koude handen? Daar heb ik echt nooit last van. Handvatverwarming is ideaal ja
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegquote:Handkappen zijn wel ideaal tijdens een hagelbui. Ik heb vorig jaar blauwe plekken op mijn knokkels gehad toen ik op de snelweg reed en het ineens snoeihard begon te hagelen
Plakken die pilot powers goed aan de weg? Moet binnenkort ook weer nieuw setje er onder hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb Alpinestars SP2 en dat zit prima, rij in volledig leren pak dus wel handig om over de mouwen te schuiven.
vandaag trouwens nieuwe bandjes om de motor laten leggen, Michelin Pilot Powers, kunnen we over 100km weer bochtjes leren maken!
Dat was vast duur! 2x 180 euro ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb Alpinestars SP2 en dat zit prima, rij in volledig leren pak dus wel handig om over de mouwen te schuiven.
vandaag trouwens nieuwe bandjes om de motor laten leggen, Michelin Pilot Powers, kunnen we over 100km weer bochtjes leren maken!
Jij komt nooit buiten als het hagelt, of welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten als het hagelt, of wel?
Mietjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je een mooiweerrijder?
[..]
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
Oh wat zal ik heerlijk lachen als er weer iemand de sloot is ingereden dat het hagelt.
Ik schuil wel even als het regent ja. Ga niet voor m'n plezier door de regen rijden. En meestal heb ik dan toch niet zoveel haast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg het idee dat juicyhill niet heel veel KM's maakt, bij zand in de ankers, hagel dan heb je niks op de weg te zoeken. Ik gok dat regen ook rechtsomkeert betekent.
Mijn verzekering heeft winterstop, maar vanaf maart zit ik op de motor. Nouja niet altijd want ik heb er gewoon een auto naast, maar een mooiweerrijder zou ik me niet noemen.quote:
Ik ga opzettelijk door hagel rijden jaquote:Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn verzekering heeft winterstop, maar vanaf maart zit ik op de motor. Nouja niet altijd want ik heb er gewoon een auto naast, maar een mooiweerrijder zou ik me niet noemen.
[..]
Ik ga opzettelijk door hagel rijden jaIk zeg toch net dat ik op de snelweg reed en het toen begon te hagelen. Weer verandert wel eens buiten he. Dat als je vertrekt, het weer 15 min later wel eens anders kan zijn. je kent het wel, een buitje ofzo, of dat er zomaar ineens zo'n deksels duivels wolkje voor de zon gaat hangen. Het is niet heel erg zeldzaam ofzo, het komt best regelmatig voor! Als je vaker op de fiets zit, kom je het misschien wel een keer tegen. Koester het moment, als je het niet vaak meemaakt is het best bijzonder zo'n weersverandering.
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:43 schreef Dekatria het volgende:
Schuilen als het regent? Wat is deze?
Doe eens niet zo drama-queen-erig. Godsamme zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.Ik bedoel, je gaat toch niet jezelf met opzet doodrijden. Of wat?
Ik ben dus niet alleenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Anne het volgende:
Jammer dat ik geen foto heb van een SD op de grond met een drift-rondje in de sneeuw.
Dat moment had ik moeten koesteren en vast moeten leggen, want tegenwoordig is het ook een mooi-weer-rijdert geworden..
Als het fucking glad is in de regen met je motor, moet je misschien toch eens andere banden nemen dan die "transalp-banden".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.
het is niet de actie van door de hagel rijden waardoor je op je bek gaat maar de reactie op hey, het begint te hagelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.
Ik vind dat zo handig aan de snelweg inderdaad, als het hagelt staan ze opeens overal langs de weg! zo hoef je nooit door de hagelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.Ik bedoel, je gaat toch niet jezelf met opzet doodrijden. Of wat?
Ja, alleen rijdt SD dan niet alleen met mooi weer omdat 't een schijterd zou zijn (want dat is ie verre vanquote:
Nou ik moet ze nog inrijden, maar qua recensies schijnen het heerlijke bandjes te zijn voor de wat sportievere rijder. De Michelin Pilot Road 3 schijnen ook top te zijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Plakken die pilot powers goed aan de weg? Moet binnenkort ook weer nieuw setje er onder hebben.
Nou ja, gewone tourbanden toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Als het fucking glad is in de regen met je motor, moet je misschien toch eens andere banden nemen dan die "transalp-banden".
Van die mobiele benzinepompen die achter je aanrijden, handig manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo handig aan de snelweg inderdaad, als het hagelt staan ze opeens overal langs de weg! zo hoef je nooit door de hagel
Nee 200 voor een setje (nieuw), inclusief montage. Had ik bij aanschaf van de motor al geregeld omdat de achterband al redelijk vlak gereden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was vast duur! 2x 180 euro ofzo?
Oke! We wachtenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Dekatria het volgende:
In Griekenland, daar is het pas glad. Ik zou eens een gifje moeten maken van m'n wegtest in Ioannina, waar ik laat zien hoe glad de wegen daar zijn.
ja dat was op Rhodos ook zo ergquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Dekatria het volgende:
In Griekenland, daar is het pas glad. Ik zou eens een gifje moeten maken van m'n wegtest in Ioannina, waar ik laat zien hoe glad de wegen daar zijn. Leek wel een dansvloer.
Was grapjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Nee 200 voor een setje (nieuw), inclusief montage. Had ik bij aanschaf van de motor al geregeld omdat de achterband al redelijk vlak gereden was.
Jij heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
ik zit eindelijk eens de fotos van schotland na te bewerkenomdat het zo lang doet voordat deka eeens fotos online gooit doe ik het zelf maar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wat voor motor heb je eigenlijk Juicy? Een Goldwing of een Piaggio MP3?
Niet zo pestenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wel met transalpbanden eh?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Salatrel het volgende:
misschien wat zijwieltjes aan die alp vastlassen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!
Ik zie een bilspleet !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Regen? Geen probleem, gewoon de achterste voetsteunen gebruiken en doorrijden.
[ afbeelding ]
Zand? Geen probleem, is juist awesome! Oh... en handkappen zijn overrated
[ afbeelding ]
Ik kwam er eergisteren eentje tegen; Wel een helm dragen, maar geen pak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
Ja.. totdat de adrenaline is gezaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevaarlijks aan motorrijden. Na een crash loop je gewoon verder
mijn zomerhandschoenen zijn ook aan baklappen, al een jaar eigenlijk, ik heb gewoon nieuwe, maar die oude zitten zo lekkerquote:
Je vraagt er niet om ook gelukkigquote:
Hij is niet dom, maar wel volslagen krankzinnig. Beetje als Ted Kaczynsky.quote:
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
JH heeft Bridgestone's eronder, dan zou ik ook niet durven rijden als het regent.
Ja, volgens mij iets wat rond en zwart is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij iets wat rond en zwart is.
HI preformance!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Doet het ook goed als het nat is, kijk maar.En dat voor de ongelovelijke prijs van ¤180, het is niet te geloven Jim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Piles het volgende:
Heeft juicyhill eigenlijk een zwarte transalp? Best kans dat ik m net inhaalde op de Vechtbrug bij Muiden (half 7).
nee want jij wil nooit beelden zien van landen waar je nog naartoe wilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Dekatria het volgende:
Mwooh, mooie machines zijn dat. Link?
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want jij wil nooit beelden zien van landen waar je nog naartoe wil
hij komt op een gegeven moment wel een cb tegen die al sinds eind jaren 60 van dezelfde eigenaar is die er inmiddels meer dan 500k op gereden heeftquote:
Het hagelde zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vandaag een gemiddelde snelheid van 46 km/u gedaan volgens mijn tom
quote:
quote:
Kan bestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Piles het volgende:
Heeft juicyhill eigenlijk een zwarte transalp? Best kans dat ik m net inhaalde op de Vechtbrug bij Muiden (half 7).
Leuk, ben benieuwd naar je rij/reisverslag!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:27 schreef Dekatria het volgende:
Vandaag een proloog van Griekenland online gezet, morgen begint het reisverslag
Hihi, dat vond ik ook al. Ruit/kuip hoort niet op een naked. Weg ermee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die cockpit er nog af? Denk dattie dan wel mooier is. Nice bike verder
dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die cockpit er nog af? Denk dattie dan wel mooier is. Nice bike verder
als je uit de wind wil zitten moet je geen naked kopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
Maar is wel fijner rijden met scherm. Zou zelf meer kiezen voor praktisch ipv mooi.
mijn GSR had ook een klein schermpje maar dat was meer afdekking van de digitale tellerunit. Met analogen tellers is het mooier zonderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
een motor met een scherm vind ik geen naked
Heb ik idd ook op me Z750quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn GSR had ook een klein schermpje maar dat was meer afdekking van de digitale tellerunit. Met analogen tellers is het mooier zonder
Ja maar dat is net zoiets als dat ik een naveltruitje zou kopen omdat het Dolce & Gabbana is. Het zit voor geen meter, maar het is wel D&G.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je uit de wind wil zitten moet je geen naked kopen.
bedankt voor de MI van jou in een naveltruitjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoiets als dat ik een naveltruitje zou kopen omdat het Dolce & Gabbana is. Het zit voor geen meter, maar het is wel D&G.
Mag wel es een nieuw voorbandje opquote:
een transalpband zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag wel es een nieuw voorbandje op
Niet zo jaloers jij hè.quote:
Lijkt erger dan het isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet je wat dat kost!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met zijn vieren 1300cc, dus dat iele valt wel meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus
enerzijds vind ik de cilinders wel gaaf, maar anderzijds zo iel.
0-200 in heel weinig tijd ook al geprobeerd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:33 schreef Maegrim het volgende:
lekker een uur of 2 bochtjes opgezocht net, fijn ding hoor
dat kuipie laat ik voorlopig zitten, misschien haal ik em er een keer af
Valt wel mee hoorquote:
neuh, wel 160 bij het invoegen op de snelwegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
0-200 in heel weinig tijd ook al geprobeerd?![]()
Ik wil ook wel eens een ruitje proberen, maar dan zonder kuip, allen zijn die dingen zó debiel prijzig dat 'proberen' wel een duur geintje is.
rechts is de tijd, links is de rest; totaalstand, en 2x trip, resetten door links op de desgewenste meter ingedrukt te houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
neuh, wel 160 bij het invoegen op de snelweg
moet nog ff met de boordcomputer worstelen, bij het instellen van de tijd wat knoppies teveel ingedrukt denk ik, ik kan het kilometrage enzo niet meer zien
wel de stopwatch, woo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |