Wat een boefjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef Yreal het volgende:
over luide uitlaten, maatje gister gepakt en hij produceerde 20 db teveel
rest van het team neem de spullen mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?
En wat mag niet? Daarheen rijden, of daar duiken?
Vrees dat hij behoorlijk rood gaat kleuren als ze zo door gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:22 schreef Salatrel het volgende:
Last minuten naar de rode zee is ook voor een prikkie te krijgen momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:35 schreef stinkie het volgende:
Gespot in het wilddie wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijdt vast beter dan een choppert, ja.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..], kreeg wel een super aanbod op me sjopper, een barterdeal voor een website met geheel eigen huistijl en logo.
130 geboden !quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg 125 euro voor m'n motor, dat was echt geweldig.
Ik betwijfel het. Vierkante voorband en beide delen leken een eigen koers te kiezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rijdt vast beter dan een choppert, ja.
Sarcasmequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Vierkante voorband en beide delen leken een eigen koers te kiezen.
Voor de volledigheid zat er dan weer wel een war gezette neger op.
tering! welke band is het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, Motoport even gebeld. Is dus 180 euro voor een nieuwe achterband. Zit er nog geen binnenband bij
Ik had niet gevraagd wel. Maar het is voor een Transalpquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had niet gevraagd wel. Maar het is voor een Transalp
*ik had niet gevraagd welkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |