SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar zie je me voor aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo jaloers he, jochie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.
Dat past nooit tussen de topkofferquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die topkoffer moet je dan ook gewoon lekker thuislaten
daar heb ik mijn bumbag voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fair enough. Ik wil opzich nog wel een tanktas, maar die zijn allemaal te groot voor de kle.
De fuckquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bikestop.co.uk/givi-t429-tank-bag.html
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.
zal ik eens een heel fijne suggestie doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn flesje water meenemen?
nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zal ik eens een heel fijne suggestie doen?
mis ik iets?quote:
jammer weer ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ergens waar de zon niet schijnt.
Blijft het lekker koel ook.
Waar bedoel je dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ergens waar de zon niet schijnt.
Blijft het lekker koel ook.
Maar daar hebben ze toch heul geen water?quote:
Dat is ook waar...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch heul geen water?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch heul geen water?
In b4 "Ontopic gaarne"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
De rotsachtige kern van Jupiter heeft een diameter van 14.000 km, bestaat deels uit nikkel-ijzer (een mengsel van circa 90% ijzer en circa 8% nikkel) en deels uit gesteente en heeft een temperatuur van 25.000 K. Daar omheen bevindt zich een ongeveer 40.000 km dikke laag van metallisch waterstof (90%) en helium (10%). Door een relatief dunne overgangslaag wordt deze laag gescheiden van de buitenste laag van vloeibaar moleculair waterstof die een dikte van 20.000 km heeft waarbij naar binnen toe de temperatuur en druk toenemen. Behalve waterstof en helium komen in lagere concentraties ook methaan, ethaan en koolstofdioxide voor.
Bron
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
De rotsachtige kern van Jupiter heeft een diameter van 14.000 km, bestaat deels uit nikkel-ijzer (een mengsel van circa 90% ijzer en circa 8% nikkel) en deels uit gesteente en heeft een temperatuur van 25.000 K. Daar omheen bevindt zich een ongeveer 40.000 km dikke laag van metallisch waterstof (90%) en helium (10%). Door een relatief dunne overgangslaag wordt deze laag gescheiden van de buitenste laag van vloeibaar moleculair waterstof die een dikte van 20.000 km heeft waarbij naar binnen toe de temperatuur en druk toenemen. Behalve waterstof en helium komen in lagere concentraties ook methaan, ethaan en koolstofdioxide voor.
Bron
Moet je de alp effe naar links laten overhellen, heb je zo weer 1,5 liter erbij!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overigens m'n afspraak om m'n achterband te laten vervangen maar naar zaterdag verzet. Was zo stom om m'n portemonnee te vergeten waardoor ik niet met het OV kon. En altijd vervelend als je dan precies niet meer veel benzine in je tank hebt.
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Moet je de alp effe naar links laten overhellen, heb je zo weer 1,5 liter erbij!
Komt door die vage vorm van de tank, er blijft heel wat benzine zitten aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.Maar als je op een drukke A10 rijdt, is dat wat lastig
Morgenochtend maar ff langs de Makro hier rijden. En dan ff jouw trucje proberen
Gewoon effe een afslagje pakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat trucje had ik al eerder gehoord inderdaad.Maar als je op een drukke A10 rijdt, is dat wat lastig
Morgenochtend maar ff langs de Makro hier rijden. En dan ff jouw trucje proberen
en dan met een ontzettende bocht naar rechts de snelweg weer opdraaien?quote:
Bijna alles in Amsterdam komt wel uit op iets waar je weer linksaf kan, desnoods een rotondequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan met een ontzettende bocht naar rechts de snelweg weer opdraaien?
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef pindaplukker het volgende:
Als je boete via officier van justitie gaat, krijg je dan een acceptgiro thuis gestuurd?![]()
Ff snel gegoogledquote:
Ja klopt ongeveer. Nja echt een domme actie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:06 schreef KYC het volgende:
[..]
Ff snel gegoogled
http://www.om.nl/onderwer(...)-0/snelheid/bereken/
even vanuit gaande dat je buiten de bebouwde kom reed
er staat dan
Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overschrijding op de snelweg: ¤ 351,-.
dus ga er maar vanuit dat het rond 350-400 euro gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |