ben je nou echt zo naïef?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, een goede band en daaruit de goedkoopste
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Makkelijke prooi voor Motoport
Zo'n Cheng Shin bandjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikdie krijgt dus gewoon de band met de grootste marge voor motoport
Nouquote:
echt hard durf ik niet, bovendien niet echt het materiaal voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PTA / [aanmelden] 1e Allroad Motorrit! 13-10-2013
Nee, ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
echt hard durf ik niet, bovendien niet echt het materiaal voor
het gaat ook niet "echt hard" en het zijn gewoon wegen die ook op een kaart staan open voor verkeer en zijn gewoon met tourance en anakee achtige banden te rijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga je nu alweer afzeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoezo? ik rijd ook met een bakbeest van 250 kilo meeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf baas noemt, heb je een behoorlijke dosis faalhaas in je aura rondzwemmen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouzit me niet zo te pesten allemaal
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij durft alleen hard op een dijk tussen de supersports
toch maar even crashbars monteren danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het gaat ook niet "echt hard" en het zijn gewoon wegen die ook op een kaart staan open voor verkeer en zijn gewoon met tourance en anakee achtige banden te rijdenniet zeuren gewoon aanmelden
Zijspanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kunnen Yreal en Juicy niet samen op één brommertje meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |