Nope, niks van gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
wel een goeie dag uitgekozen met city racing? nog last van gehad?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Cirkel is rond8182 km door 13 landen, en nu weer thuis. reisverslag komt m.i.v. donderdag denk, en dan steeds per 2 dagen van de reis
een paar dagen... Dan kunje gewoon dat zelfde rondje als deka rijden toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef stinkie het volgende:
Maar ik ga een paar dagen met de motor weg. Even een solo tripje
Welcome home!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Cirkel is rond8182 km door 13 landen, en nu weer thuis. reisverslag komt m.i.v. donderdag denk, en dan steeds per 2 dagen van de reis
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een paar dagen... Dan kunje gewoon dat zelfde rondje als deka rijden toch?
[..]
Kisten erop en huppeta.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef stinkie het volgende:
Ik wilde naar Kroatië rijden als ik daar ga duiken, maar dat heeft BE verboten
Val je op motor en alsnog gelanceerd worden daar die kraan die van je fles afspringt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch sowieso je spullen niet mee? Of ga je daar wat huren?
En wat mag niet? Daarheen rijden, of daar duiken?
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je op motor en alsnog gelanceerd worden daar die kraan die van je fles afspringt.
Of je worst lust.quote:
die van mij hebben er inmiddels ruim 12k opzitten eind september begin oktober ga ik ze vervangen voor de allroadrit want de achterband is inmiddels wel een straat band gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:53 schreef Dekatria het volgende:
Dat ik terug ben wil nog niet zeggen dat het hier weer een pleuriszooi wordt hea [ afbeelding ]
De Alp gaat komend weekend weer voor kleppen en carbs, maar de banden zijn nog dermate goed dat ik die maar laat denk. Het verbaast me echt hoeveel profiel er nog op die Tourances zit.
All in good timequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Salatrel het volgende:
Zet je verbazing eens in de ijskast en schiet op met die foto's en video's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |