Mijn verzekering heeft winterstop, maar vanaf maart zit ik op de motor. Nouja niet altijd want ik heb er gewoon een auto naast, maar een mooiweerrijder zou ik me niet noemen.quote:
Ik ga opzettelijk door hagel rijden jaquote:Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn verzekering heeft winterstop, maar vanaf maart zit ik op de motor. Nouja niet altijd want ik heb er gewoon een auto naast, maar een mooiweerrijder zou ik me niet noemen.
[..]
Ik ga opzettelijk door hagel rijden jaIk zeg toch net dat ik op de snelweg reed en het toen begon te hagelen. Weer verandert wel eens buiten he. Dat als je vertrekt, het weer 15 min later wel eens anders kan zijn. je kent het wel, een buitje ofzo, of dat er zomaar ineens zo'n deksels duivels wolkje voor de zon gaat hangen. Het is niet heel erg zeldzaam ofzo, het komt best regelmatig voor! Als je vaker op de fiets zit, kom je het misschien wel een keer tegen. Koester het moment, als je het niet vaak meemaakt is het best bijzonder zo'n weersverandering.
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:43 schreef Dekatria het volgende:
Schuilen als het regent? Wat is deze?
Doe eens niet zo drama-queen-erig. Godsamme zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.Ik bedoel, je gaat toch niet jezelf met opzet doodrijden. Of wat?
Ik ben dus niet alleenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Anne het volgende:
Jammer dat ik geen foto heb van een SD op de grond met een drift-rondje in de sneeuw.
Dat moment had ik moeten koesteren en vast moeten leggen, want tegenwoordig is het ook een mooi-weer-rijdert geworden..
Als het fucking glad is in de regen met je motor, moet je misschien toch eens andere banden nemen dan die "transalp-banden".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.
het is niet de actie van door de hagel rijden waardoor je op je bek gaat maar de reactie op hey, het begint te hagelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja euh, fucking glad man. Daarnaast duren die buitjes toch vaak maar een paar minuten.
Ik vind dat zo handig aan de snelweg inderdaad, als het hagelt staan ze opeens overal langs de weg! zo hoef je nooit door de hagelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.Ik bedoel, je gaat toch niet jezelf met opzet doodrijden. Of wat?
Ja, alleen rijdt SD dan niet alleen met mooi weer omdat 't een schijterd zou zijn (want dat is ie verre vanquote:
Nou ik moet ze nog inrijden, maar qua recensies schijnen het heerlijke bandjes te zijn voor de wat sportievere rijder. De Michelin Pilot Road 3 schijnen ook top te zijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Plakken die pilot powers goed aan de weg? Moet binnenkort ook weer nieuw setje er onder hebben.
Nou ja, gewone tourbanden toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Als het fucking glad is in de regen met je motor, moet je misschien toch eens andere banden nemen dan die "transalp-banden".
Van die mobiele benzinepompen die achter je aanrijden, handig manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo handig aan de snelweg inderdaad, als het hagelt staan ze opeens overal langs de weg! zo hoef je nooit door de hagel
Nee 200 voor een setje (nieuw), inclusief montage. Had ik bij aanschaf van de motor al geregeld omdat de achterband al redelijk vlak gereden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was vast duur! 2x 180 euro ofzo?
Oke! We wachtenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Dekatria het volgende:
In Griekenland, daar is het pas glad. Ik zou eens een gifje moeten maken van m'n wegtest in Ioannina, waar ik laat zien hoe glad de wegen daar zijn.
ja dat was op Rhodos ook zo ergquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Dekatria het volgende:
In Griekenland, daar is het pas glad. Ik zou eens een gifje moeten maken van m'n wegtest in Ioannina, waar ik laat zien hoe glad de wegen daar zijn. Leek wel een dansvloer.
Was grapjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Nee 200 voor een setje (nieuw), inclusief montage. Had ik bij aanschaf van de motor al geregeld omdat de achterband al redelijk vlak gereden was.
Jij heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
ik zit eindelijk eens de fotos van schotland na te bewerkenomdat het zo lang doet voordat deka eeens fotos online gooit doe ik het zelf maar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wat voor motor heb je eigenlijk Juicy? Een Goldwing of een Piaggio MP3?
Niet zo pestenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wel met transalpbanden eh?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Salatrel het volgende:
misschien wat zijwieltjes aan die alp vastlassen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!
Ik zie een bilspleet !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Regen? Geen probleem, gewoon de achterste voetsteunen gebruiken en doorrijden.
[ afbeelding ]
Zand? Geen probleem, is juist awesome! Oh... en handkappen zijn overrated
[ afbeelding ]
Ik kwam er eergisteren eentje tegen; Wel een helm dragen, maar geen pak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
Ja.. totdat de adrenaline is gezaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevaarlijks aan motorrijden. Na een crash loop je gewoon verder
mijn zomerhandschoenen zijn ook aan baklappen, al een jaar eigenlijk, ik heb gewoon nieuwe, maar die oude zitten zo lekkerquote:
Je vraagt er niet om ook gelukkigquote:
Hij is niet dom, maar wel volslagen krankzinnig. Beetje als Ted Kaczynsky.quote:
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
JH heeft Bridgestone's eronder, dan zou ik ook niet durven rijden als het regent.
Ja, volgens mij iets wat rond en zwart is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |