Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
maar ik heb dan ook handkappen + ik kan mijn mouwen strakker zetten indien nodig,
Dat vind ik nou juist van handkappenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat echt geen porem. Handschoenen over de mouwen heen.
Volgens mij zijn jouw kappies ook iets korter aan de onderkant dan de originele, ofnie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.
De mensen die nu hebben gereageerd dat ze handkappen hebben, hebben een allroadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van handkappen
behalve bij crossmotoren dan
Lekker koude handen hebben, maar wel mooi voor de dag komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van handkappen
behalve bij crossmotoren dan
niet zeuren over insecten en steentjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ook handkappen, maar deze reis heb ik naast wind ook insecten en steentjes in m'n mouwen gehad heur.
Ja, anders zie je de spam niet meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Salatrel het volgende:
deze meneer draagt handschoenen over zijn mouwen en heeft handkappen...
[ afbeelding ]
Koude handen? Daar heb ik echt nooit last van. Handvatverwarming is ideaal jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lekker koude handen hebben, maar wel mooi voor de dag komen.
Nee dankje, dan liever handkappen.Nog mooier handvatverwarming.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
De mensen die nu hebben gereageerd dat ze handkappen hebben, hebben een allroad.
Ben je een mooiweerrijder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koude handen? Daar heb ik echt nooit last van. Handvatverwarming is ideaal ja
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegquote:Handkappen zijn wel ideaal tijdens een hagelbui. Ik heb vorig jaar blauwe plekken op mijn knokkels gehad toen ik op de snelweg reed en het ineens snoeihard begon te hagelen
Plakken die pilot powers goed aan de weg? Moet binnenkort ook weer nieuw setje er onder hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb Alpinestars SP2 en dat zit prima, rij in volledig leren pak dus wel handig om over de mouwen te schuiven.
vandaag trouwens nieuwe bandjes om de motor laten leggen, Michelin Pilot Powers, kunnen we over 100km weer bochtjes leren maken!
Dat was vast duur! 2x 180 euro ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:31 schreef Tommzzz het volgende:
Ik heb Alpinestars SP2 en dat zit prima, rij in volledig leren pak dus wel handig om over de mouwen te schuiven.
vandaag trouwens nieuwe bandjes om de motor laten leggen, Michelin Pilot Powers, kunnen we over 100km weer bochtjes leren maken!
Jij komt nooit buiten als het hagelt, of welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten als het hagelt, of wel?
Mietjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je een mooiweerrijder?
[..]
Met hagel heb je niks te zoeken op de wegLekker glad als die hagelsteentjes zijn platgereden door automobilisten. Ontzettend gevaarlijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
Oh wat zal ik heerlijk lachen als er weer iemand de sloot is ingereden dat het hagelt.
Ik schuil wel even als het regent ja. Ga niet voor m'n plezier door de regen rijden. En meestal heb ik dan toch niet zoveel haast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg het idee dat juicyhill niet heel veel KM's maakt, bij zand in de ankers, hagel dan heb je niks op de weg te zoeken. Ik gok dat regen ook rechtsomkeert betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |