bedankt voor de mededeling. en nu?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef KYC het volgende:
OUCH...blijft toch oppassen..
zag gisteren bij wegmisbruikers echt zo'n domme motorrijder...
zijn rijbewijs werdt ingenomen en er werden meerdere verkeersovertredingen geconstateerd:
- Door doorgetrokken strepen rijden
- Vluchtstroken pakken om te rijden/inhalen
- Gevaarlijk inhalen
- Snelheid buiten bebouwde kom
- Rechts inhalen
Politie gaf aan dat hij een hertest mag doen bij het CBR omdat die blijkbaar zijn theorie niet beheerst.
Domme Motorrijder antwoordt: OH IK WIST NIE DAT JE NIET OP VLUCHTSTROKEN MOCHT RIJDEN!?!?
Politie agent: Wat denk je zelf.....daar mag je niet op rijden
Domme Motorrijder: Ja voor wie dan wel!?!
Politie agent: ....(denkt van...is he serious?)
Hij gaat wel in de versnelling, gaat alleen niet meer vooruit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Dekatria het volgende:
Kon je hem nou niet of wel in de versnelling zetten? Beetje vaag verhaal
mazzel: koppelingsplaten, -cilinder of -huisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:37 schreef MaximumRush het volgende:
Kutzooi, motor kapot laten staan bij de tankstation. Wanneer ik gas gaf deed hij helemaal niks meer, kon hem zelfs in z'n versnelling zetten, koppeling loslaten en sloeg niet af niks. Zo even ophalen met een aanhanger.
Iemand enig idee waar het aan zou liggen en hoeveel het me zou gaan kosten? Gaat om een R1 uit 2000.
Oh ja. Goeie, ik ook.quote:
Nadeel van die cross dingen is dat het 0,0 doet voor een schuiver bij asfalt toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie, ik ook.
Ik heb nog wel een redelijk nieuw paar, maar de naden die naar binnen zitten in die handschoenen zitten steeds onder mijn nagels. En als ik dan mijn hand beweeg, voelt het alsof mijn nagel gaat dubbelklappen. Dus ik ga die handschoenen gewoon gebruiken voor als ik in de tuin werk.
En ik wil graag weer cross-handschoentjes, dus misschien is het beter als ik eens naar een crosszaak ga, zodat ik wat meer keuze heb.
Het is inderdaad niet zo veiligquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nadeel van die cross dingen is dat het 0,0 doet voor een schuiver bij asfalt toch?
Ik wil zoiets als ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo veilig.
Maar het zijn de enige handschoenen die ik lekker vind zitten en waarvan mijn handen niet gaan slapen; Ik heb ook leren, met bescherming, en winterhandschoenen, maar dat zit gewoon kut. Daarnaast heb ik weer het maat-probleem; Ze hebben bijna nergens xxs en zo wel; dan heb je dus weinig keus. Bij crosshandschoenen hebben ze alle maten van de wereld.
Ow, maar die bescherming op de vingers heb ik ook al (muv van de knokkels volgens mij)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil zoiets als dit
http://www.motorcentrumei(...)morene.html?sef=hcfp
Beetje van beide soorten
Jij draagt je handschoenen over je mouwen heenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef pindaplukker het volgende:
Krijg je dan niet enorm veel wind je mouwen in geblazen met dat soort handschoenen?
Of je mouwen strakker maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:17 schreef pindaplukker het volgende:
Krijg je dan niet enorm veel wind je mouwen in geblazen met dat soort handschoenen?
Mouwen zijn strak, maar dat beetje wind dat naar binnenschiet kietelt als een mallequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of je mouwen strakker maken.
Of juist wel erg relaxed.
Edit: ohja en handkappen
Bij 1 van mijn twee jassen kan ik gewoon de mouwen zo strak maken als ik wil....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mouwen zijn strak, maar dat beetje wind dat naar binnenschiet kietelt als een malle![]()
Die van mij gaan net over mijn mouwen heen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |