Jij heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
ik zit eindelijk eens de fotos van schotland na te bewerkenomdat het zo lang doet voordat deka eeens fotos online gooit doe ik het zelf maar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan stop je toch even bij een bezinepomp ofzo.Ik bedoel, je gaat toch niet jezelf met opzet doodrijden. Of wat?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wat voor motor heb je eigenlijk Juicy? Een Goldwing of een Piaggio MP3?
Niet zo pestenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Wel met transalpbanden eh?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Salatrel het volgende:
misschien wat zijwieltjes aan die alp vastlassen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef Rossdale het volgende:
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En hagel dan! en zand? levensgevaarlijk dat motorrijden!
Ik zie een bilspleet !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Regen? Geen probleem, gewoon de achterste voetsteunen gebruiken en doorrijden.
[ afbeelding ]
Zand? Geen probleem, is juist awesome! Oh... en handkappen zijn overrated
[ afbeelding ]
Ik kwam er eergisteren eentje tegen; Wel een helm dragen, maar geen pak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als hij nou een BMW C1 haalt, hoeft ie niet te stoppen in de regen
[ afbeelding ]
Ja.. totdat de adrenaline is gezaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Niks gevaarlijks aan motorrijden. Na een crash loop je gewoon verder
mijn zomerhandschoenen zijn ook aan baklappen, al een jaar eigenlijk, ik heb gewoon nieuwe, maar die oude zitten zo lekkerquote:
Je vraagt er niet om ook gelukkigquote:
Hij is niet dom, maar wel volslagen krankzinnig. Beetje als Ted Kaczynsky.quote:
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
JH heeft Bridgestone's eronder, dan zou ik ook niet durven rijden als het regent.
Ja, volgens mij iets wat rond en zwart is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar hij had toch om een goeie band gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |