dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die cockpit er nog af? Denk dattie dan wel mooier is. Nice bike verder
als je uit de wind wil zitten moet je geen naked kopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
Maar is wel fijner rijden met scherm. Zou zelf meer kiezen voor praktisch ipv mooi.
mijn GSR had ook een klein schermpje maar dat was meer afdekking van de digitale tellerunit. Met analogen tellers is het mooier zonderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
een motor met een scherm vind ik geen naked
Heb ik idd ook op me Z750quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn GSR had ook een klein schermpje maar dat was meer afdekking van de digitale tellerunit. Met analogen tellers is het mooier zonder
Ja maar dat is net zoiets als dat ik een naveltruitje zou kopen omdat het Dolce & Gabbana is. Het zit voor geen meter, maar het is wel D&G.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je uit de wind wil zitten moet je geen naked kopen.
bedankt voor de MI van jou in een naveltruitjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoiets als dat ik een naveltruitje zou kopen omdat het Dolce & Gabbana is. Het zit voor geen meter, maar het is wel D&G.
Mag wel es een nieuw voorbandje opquote:
een transalpband zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag wel es een nieuw voorbandje op
Niet zo jaloers jij hč.quote:
Lijkt erger dan het isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
weet je wat dat kost!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met zijn vieren 1300cc, dus dat iele valt wel meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus
enerzijds vind ik de cilinders wel gaaf, maar anderzijds zo iel.
0-200 in heel weinig tijd ook al geprobeerd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:33 schreef Maegrim het volgende:
lekker een uur of 2 bochtjes opgezocht net, fijn ding hoor
dat kuipie laat ik voorlopig zitten, misschien haal ik em er een keer af
Valt wel mee hoorquote:
neuh, wel 160 bij het invoegen op de snelwegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
0-200 in heel weinig tijd ook al geprobeerd?![]()
Ik wil ook wel eens een ruitje proberen, maar dan zonder kuip, allen zijn die dingen zó debiel prijzig dat 'proberen' wel een duur geintje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |