Ik heb er niet zoveel kijk op, maar was wel het minste concert wat ik in de kuip heb gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:42 schreef sig000 het volgende:
U2 was een leuk bandje toen ze nog in kleine clubs speelden en daar kwam een boel energie vandaan, je kon al zien dat die het nog ver zouden schoppen.
Ik ben nog nooit in de kuip geweest. En toch ben ik beetje Feijenoord supporter omdat de zus van mijn vader om de hoek woonde en ze de 1e Europacup voor NL wonnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel kijk op, maar was wel het minste concert wat ik in de kuip heb gezien.
Ik ga altijd met mijn vrouw en die kan niet zo goed tegen grote menigtes, de laatste keer dat ik voor groot publiek ging draaien was haar al teveel, dat is wel jammer soms.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef cafca het volgende:
Heb de Stones en Bowie in de kuip gezien. Allebei wel tof, al vind ik kleinere concerten wel leuker
Dat was inderdaad ook niet bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
Van de concerten die ik in de kuip heb gezien, vond ik Madonna in 1985 wel het minste.
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef sig000 het volgende:
Concerten op zijn hoogst paar honderd man en anders was het festivals.
Nou, meestal heb je bij een concert wel een voorprogramma. Maar een festival zijn er wel meerdere, jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?
Een concert met een of twee voorprogramma's noem ik geen festival.:)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 band is een concert, meerdere is een festival, of niet?
U2 had in 1992 (of 1997) Skunk Anansie én Claw Boys Claw.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een concert met een of twee voorprogramma's noem ik geen festival.:)
Kijk ! Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef sacha het volgende:
ooit een klap op mijn hoofd gekregen met de dokter in het voorprogrammaen de buurman allen te Lutjewinkel...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik nog eens een voorzetje geven?
Joh, moet ik al die kut filmpjes aanklikken on te weten waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
JE STINKT UIT JE BEK ALS EEN BEER UIT ZIJN REET!
ach welnee, niet doen hoor, das niet des Soury, dat zingt ie gewoonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh, moet ik al die kut filmpjes aanklikken on te weten waarom
Toch wel...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh, moet ik al die kut filmpjes aanklikken on te weten waarom
misschien heb je wel gelijkquote:
We hebben dus het huis van mijn ouders gekocht, en de zolderkamer (die vroeger mijn kamer was) wordt N z'n mancave.... was hij gisteren rails van de muur aan het halen, rails meegeverfd, schroeven meegeverfd, en toen de rails er eindelijk af waren bleek de muur eronder bruin te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wel degelijk![]()
Of denk je dat hij zo'n alto is die tegen bruine muren met oranje plinten aan wil gaan staren
Bruin in de 80's? Was het niet 10 jaar eerder?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben dus het huis van mijn ouders gekocht, en de zolderkamer (die vroeger mijn kamer was) wordt N z'n mancave.... was hij gisteren rails van de muur aan het halen, rails meegeverfd, schroeven meegeverfd, en toen de rails er eindelijk af waren bleek de muur eronder bruin te zijn.
Ik; ja!! Die heb ik in 1980 nog persoonlijk bruin geverfd![]()
Ja dat kan ik me voorstellen .... Back to memories Leandra ... Hoop dat het gaat bevallen ... Ik kom wel een keer kijken als jullie er klaar voor zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het in 1980 geverfd.... dat werd MIJN kamer, ik mocht m'n gang gaan, dus ik wilde toen bruin.
Volgens mij kwam er wel al rap een ander kleurtje overheen trouwens, want dat bruin was toch niet heel prettig
Ja je gaat er als single weg met een paar dozen en komt 30 jaar later met zn 3en weer terug met 30 jaar in dozen ,,,, Ja wat wil je nog meer ....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
Het gaat iig al de goede kant op, de parketvloer is prachtigen het Novilon boven staat ook heel fraai.... en is een stuk frisser dan de tapijttegels die er lagen.
Verder zijn de plafonds en (bijna alle) muren geverfd, dus wat dat betreft is het ook weer lekker fris.
Nu die miljoenmiljard verhuisdozen nog uitpakken
Euh... Die musical is hier nog niet geland, in ieder geval niet bij mij...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
MM, ik zit nu pas (schaam) het musical awards gala van 2010 te kijken. En ik ben meteen gelukkig!! Jou als musicalliefhebber moet het ook een groot genoegen doen dat ze een Sondheim musical hebben aangepakt in Nederland:' A Sunday in the Park with George'. Een van zijn mooiste![]()
ik zit hier tranen met tuiten te janken!! Schitterend!!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... Die musical is hier nog niet geland, in ieder geval niet bij mij...
Heel typisch idd.... Bij ons vroeger geen bruin gezien, wel een ribfluwelen bankstelquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:48 schreef Senzune het volgende:
Toch wel gaaf hoe de gemiddelde woonkamer er toen uitzag.
[ afbeelding ]
De "donkere" inrichting is in de jaren 80 nog even doorgegaan maar de plastic/houten stoelen, servies etc is nog wel even doorgegaan. De schrootjes muur bij ons in de hal is bij ons (en de buren) halverwegen de jaren 80 verdwenen.
Als je nog niet zenuwachtig was, dan wordt je het dus last minute alsnog...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Mijn huisarts heeft zijn wacht- en praktijkruimte oranje/bruin ingericht, een bruin houtnerfbehang op de muur en oranje en wit meubilair, heel retro.
oh dit hadden we thuis ook vroeger, met een oranje staande asbakquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:48 schreef Senzune het volgende:
Toch wel gaaf hoe de gemiddelde woonkamer er toen uitzag.
[ afbeelding ]
De "donkere" inrichting is in de jaren 80 nog even doorgegaan maar de plastic/houten stoelen, servies etc is nog wel even doorgegaan. De schrootjes muur bij ons in de hal is bij ons (en de buren) halverwegen de jaren 80 verdwenen.
Nee helemaal niet, het is een leuke rustgevende ruimte, al zou je dat niet verwachten met dat oranje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nog niet zenuwachtig was, dan wordt je het dus last minute alsnog...
Nederland kent veel Oranje-fans , dus het zal idd wel meevallenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het is een leuke rustgevende ruimte, al zou je dat niet verwachten met dat oranje.
uhuh...quote:
Die Crocs ben ik niet benieuwd naar, Lowlands staat hier ook op... Maar pittig kort in een yoghurtpak welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
uhuh...
ik zit in mijn yoghurtpak met mijn crocs aan en mijn pittig kort kapsel op de bank naar Lowlands te kijken
Ik drink een in elkaar geshakedte cocktail, van Absinth, Malibu met Crystalclear Lemon and Ice .... Niet eens slechtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
en ik eet een biologisch verantwoord toastje
gewoon een rood wijntjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink een in elkaar geshakedte cocktail, van Absinth, Malibu met Crystalclear Lemon and Ice .... Niet eens slecht
OK das duidelijk.... Yoghurtpak zal wel een foute pyjama zijn of zo en dat pittig korte haar, verkeerd uitgevallen .... ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef sacha het volgende:
alleen Lowlands en het toastje klopt...
Geil!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
uhuh...
ik zit in mijn yoghurtpak met mijn crocs aan en mijn pittig kort kapsel op de bank naar Lowlands te kijken
ik lees dat met veel plezierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hilarisch topic toch!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Live op Televisoe 101TV of heg je dat niet daar bij jpuw?
jah, vroegah...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
Lowlands begint steeds meer op het Tros muziekfeest te lijken.
de eerste en 2002 nog een keertjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Ik nooit...
Maar die van jou is biologisch natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had dezelfde![]()
[ afbeelding ]
Hou eens op met hetzelfde te posten als ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O nee de mijnese is Biologisch rechts gedraaid
Ouderen onder ons ...quote:
dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die van jou is biologisch natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op met hetzelfde te posten als ik
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die is ook niet Biologischquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had deze onder de paste maar was hm vergeten..
ik zag het, ik blijf maar even wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
tok tok tokkies, post verwijderd uit het sabia topic...![]()
dat weet ik gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouderen onder ons ...![]()
Bedoel natuurlijk van Lowlands... Kan het wel op gaan zoeken... Maar jij het het antwoord voor handen
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is ook niet Biologisch
het was een grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...
Das lief van je en als jij vegetarische voor me zou koken , zou ik het etenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
het was een grapjevan mij mag jij eten wat jij wil
bezoek wat yoghurt serveert?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...
post verwijderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
tok tok tokkies, post verwijderd uit het sabia topic...![]()
dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das lief van je en als jij vegetarische voor me zou koken , zou ik het eten
Zijn we het vandaag gewoon weer eens eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door een Smoothie! Godenontbijt
3 minuutjes werkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voor
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....quote:
Hoe maak je het dan? Met whiskey?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ben blij dat het niet zoiets doms als zo'n onesie blijkt te zijn
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoontequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe maak je het dan? Met whiskey?
Lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoonte
Als man zou met dat wel lukken....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lastig als je moet piesen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als man zou met dat wel lukken....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
Wat is die kerel met zijn hand aan het doen?
Volgens mij zijn dat open zakken in de Yoghurtpakken ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe voelen of ie d'r nog zit
Op NL3 gaat het aardig snel, dat is nog wel vol te houden om toch een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
NL3?
Ik word echt te oud voor die bagger...
NIN nu, dat vond ik een jaar of 10 geleden nog wel leuk...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op NL3 gaat het aardig snel, dat is nog wel vol te houden om toch een beetje op de hoogte te blijven.
Net niet muziek vind ik dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NIN nu, dat vond ik een jaar of 10 geleden nog wel leuk...
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was te laat bij de muziekketting en ik had deze![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...
Woonde al op mijn 22e samen en op mijn 24e heb ik het wettelijk gemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...
Ben getrouwd in Las Vegas in een Ajax-polo, spijkerbroek en op All Stars.quote:
Las Vegas?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben getrouwd in Las Vegas in een Ajax-polo, spijkerbroek en op All Stars.
Vroeg die trouwdoos daar of we ons nog om wilden kleden. Tuurlijk niet...
Nee, die wilden we niet betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Las Vegas?Met zo'n nep Elvis?
9/11 (9 sept) 85 dan wel ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse liefde was net 18 en ik was 23 ...
Sorry Dees, ook al komt ie uit Grunn ik ie het niet ... Of ken zn nummer niet...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens aan Henk Wijngaard denken als ik de tt zie
"Het is te laat, het is te laaaaaat!"
Ik ken alleen: "Met de vlam in de pijp" en dan iets met Brenner pas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Dees, ook al komt ie uit Grunn ik ie het niet ... Of ken zn nummer niet...
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken alleen: "Met de vlam in de pijp" en dan iets met Brenner pas.
Koos Alberts.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens aan Henk Wijngaard denken als ik de tt zie
"Het is te laat, het is te laaaaaat!"
Die kent volgens mij iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...
30 tonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...
Ik haal(de) die twee altijd door de war en ze lijken niet eens op elkaarquote:
Die heb ik zelfs ooit nog eens live gezien.... Samen met de Dolly Dots in Grunnquote:
Die krijgt nog een zware dobber aan die periode,,,, Studeren is minder makkelijk dan 1 pilsje per weekquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
Wat moet er van deze student terecht gaan komen? LIF / Schade van alcohol?
Lijkt me een toekomstig Wajongklantjequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
Wat moet er van deze student terecht gaan komen? LIF / Schade van alcohol?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijgt nog een zware dobber aan die periode,,,, Studeren is minder makkelijk dan 1 pilsje per week
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.quote:
Dat de meeste studenten zich klem zuipenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, zal wel aan mijn hersenbeschadiging liggen, maar ik snap het niet
Ik heb geen idee wat dat precies inhoud.... Chinees wokken dacht ik altijd aan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.
Volgens mij doet hij behoorlijk z'n best hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.
Heb ik nooit gedaan ... dat was een andere periode .... 9 jaar over mn studie gedaan , waar ik verder niets mee heb gedaan ....quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de meeste studenten zich klem zuipen
Dat kun je ook gewoon niet doen als je een alcoholangststoornis hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de meeste studenten zich klem zuipen
9 jaar over 1 studie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan ... dat was een andere periode .... 9 jaar over mn studie gedaan , waar ik verder niets mee heb gedaan ....
Die jongen komt er welquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij behoorlijk z'n best hoor
Nu is het een biertje, volgende week is hij bang van de uitlaatgassen van snorfietsers
Ik heb vijf opleidingen gedaan in 9 jaarquote:
Ben wel Drs en heb er een ex aan over gehoudenquote:
Beetje vogels kijken enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
Ben wel Drs en heb er een ex aan over gehoudenen mijn liefde voor de natuurwetenschappen...
8 ... 1e jaar had ik fysio geprobeerd ...Maar dat werd het toch niet... Ondanks al het verplichte vleselijke contact...quote:
Lol, beetje 8 jaar lang op steentjes rammenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Harde hamer .... Geologie .... Old Skool
Dat ging ik met mijn opa weleens doen toen ik nog erg jong was en het heeft geholpen, ik zie het verschil tussen een koolmees en een mus.quote:
Ik ook, ben een beun-Ornitholoogquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ging ik met mijn opa weleens doen toen ik nog erg jong was en het heeft geholpen, ik zie het verschil tussen een koolmees en een mus.
Drs. schreef ik eerder dus Uni (de Vu de laatste jaren )quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, beetje 8 jaar lang op steentjes rammen
HBO, mag ik hopen
Oh, tegenwoordig is een HBO MA toch ook gelijk aan Drs?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
Drs. schreef ik eerder dus Uni (de Vu de laatste jaren )
Maar weet je nou ook waar je bijvoorbeeld edelmetalen, diamanten en andere waardevolle stenen kunt vinden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Drs. schreef ik eerder dus Uni (de Vu de laatste jaren )
Ik was de laatste van de oude school... Daarna ging het hele studiestelsel over de schop ( Het was al begonnen maar 1989 was deadlinequote:Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig is een HBO MA toch ook gelijk aan Drs?
En ik zeg 'tegenwoordig' omdat je er een jaar of 20 over gedaan hebt
Fuck stenen, goud zit gewoon verwerkt in al die servers in een datacentrum volgens mij, net zoals in mobieltjesquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar weet je nou ook waar je bijvoorbeeld edelmetalen, diamanten en andere waardevolle stenen kunt vinden?![]()
Dat hebben we vroeger wel min of meer geleerd,,, maar tegenwoordig Google je het gewoon... Maar daarnaast bestaat wel de kick om een nieuwe vindplek te vinden of een nieuw fossiel te ontdekken ... of weten waar heel veel olie zit...quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar weet je nou ook waar je bijvoorbeeld edelmetalen, diamanten en andere waardevolle stenen kunt vinden?![]()
Ja en mn wijlen pa was vroeger tandarts en had een potje met verwijderde gouden kronenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck stenen, goud zit gewoon verwerkt in al die servers in een datacentrum volgens mij, net zoals in mobieltjes
Ik neem aan dat er nog wel de nodige studiegenoten hun vak uitoefenen bij exploitatie van delfstoffen en zo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben we vroeger wel min of meer geleerd,,, maar tegenwoordig Google je het gewoon... Maar daarnaast bestaat wel de kick om een nieuwe vindplek te vinden of een nieuw fossiel te ontdekken ... of weten waar heel veel olie zit...
Ja sommige nog wel maar echt niet iedereen ... In die periode was het crisis dus hard aan de bak komen... Ik heb 1,5 jaar lopen solliciteren ... Bij alle maatschappijen .... nada ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog wel de nodige studiegenoten hun vak uitoefenen bij exploitatie van delfstoffen en zo?
Zo ging dat in de jaren 80, het lijkt wel wat op de huidige situatie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige nog wel maar echt niet iedereen ... In die periode was het crisis dus hard aan de bak komen... Ik heb 1,5 jaar lopen solliciteren ... Bij alle maatschappijen .... nada ...
Alle fossielen die ik vond waren al bekend ... Zelfs dat botje van de eerste "vogel" Maar het was een zeer vermakeljke studie....quote:
Ja dat dacht ik 1.5 jaar geleden ook ... Wel of niet voor een ontslagpremie van een jaar of zo... en op de laatste dag besloten om op te zeggen ( per 1 maand later) .... 1 dag later werd ik al weer gevraagd en binnen 1.5 week een nieuwe tijdelijke job (dat wel en nog steeds) En dat met 50+ was het meeste waar ik tegen op zag... ( 4 maanden twijfels/ tot ontslagregeling positief uitviel(verdubbeling))quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo ging dat in de jaren 80, het lijkt wel wat op de huidige situatie.
Ik heb 20 jaar gewerkt in een bedrijfstak die inmiddels bijna verdwenen is en heb in 2005 een hele dikke oprotpremie geregeld daar na wat verschil van inzicht over mijn functie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik 1.5 jaar geleden ook ... Wel of niet voor een ontslagpremie van een jaar of zo... en op de laatste dag besloten om op te zeggen ( per 1 maand later) .... 1 dag later werd ik al weer gevraagd en binnen 1.5 week een nieuwe tijdelijke job (dat wel en nog steeds) En dat met 50+ was het meeste waar ik tegen op zag... ( 4 maanden twijfels/ tot ontslagregeling positief uitviel(verdubbeling))
Elke bedrijfstak heeft zo zn issues en top dat je er volgens mij 200% gebruikt van hebt gemaakt... Ik heb binnen 10 jaar 2 keer een jaarsalaris als oprotpremie mogen genieten ..quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar gewerkt in een bedrijfstak die inmiddels bijna verdwenen is en heb in 2005 een hele dikke oprotpremie geregeld daar na wat verschil van inzicht over mijn functie.
Ik had geluk dat ik dankzij die baan in 87 een huis kon kopen dat 10 jaar later aardig wat meer opbracht , daarna volgende huis nog een keer mooi op tijd verkocht in 2007.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke bedrijfstak heeft zo zn issues en top dat je er volgens mij 200% gebruikt van hebt gemaakt... Ik heb binnen 10 jaar 2 keer een jaarsalaris als oprotpremie mogen genieten ..
Soms loopt het goed ... idd.. Mij hoor je nog niet klagen.. Moet alleen mn huis zo snel mogelijk afbetalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had geluk dat ik dankzij die baan in 87 een huis kon kopen dat 10 jaar later aardig wat meer opbracht , daarna volgende huis nog een keer mooi op tijd verkocht in 2007.
Dat had ik nooit gedacht dat het zo zou lopen toen ik in 1986 wegtrok van mijn geboorteplaats en plek waar ik toch 27 jaar gewoond had.
Dat gekloot op zo'n klein schermpje is niets voor mij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
Mobile phone struggle / new tech / new OS ....
I will wait 1 more year at least as my mobile stays working
Nee achteraf ook niet voor mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gekloot op zo'n klein schermpje is niets voor mij.
In 1997 kon je bijna niets verkeerd doen, tussen de huizen in had ik aardig wat om te investeren op de beurs en dat gaf ook aardig wat winst zodat 2e huis stuk groter werd met stallen erbij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms loopt het goed ... idd.. Mij hoor je nog niet klagen.. Moet alleen mn huis zo snel mogelijk afbetalen
Lucky period ... Voor mij kwam het in de verkeerde periode ... ( zat er niet in in dat investing)quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
In 1997 kon je bijna niets verkeerd doen, tussen de huizen in had ik aardig wat om te investeren op de beurs en dat gaf ook aardig wat winst zodat 2e huis stuk groter werd met stallen erbij.
Je moet ook gewoon beetje geluk hebben en als ik kijk wat voor geld ik gemaakt heb in 2x 10 jaar is dat redelijk absurd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucky period ... Voor mij kwam het in de verkeerde periode ...
Ik ben gelukkig alle drie niet.... dood, geen auto of arbeids-ongeschikt.... Geldkloppers zijn het die verzekeraarsquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo! Dan ben je mooi fucked!
'Verzekeraars discrimineren mensen met ADHD'
Impuls zegt tientallen meldingen te hebben gekregen van mensen met een gedragsstoornis, die geen uitvaart-, arbeidsongeschiktheids- of autoverzekering kregen, of daarvoor een veel hogere premie moesten betalen.
''Het gaat hier vaak om mensen die gewoon werken en prima functioneren'', aldus Tessa de Reus van Impuls. ''Maar dan krijgen ze bijvoorbeeld te horen dat ADHD'ers spanningzoekers zijn en daardoor vaak risicovoller gedrag vertonen.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ensen-met-adhd-.html
Maar ook geen ADHD-er neem ik aan?quote:
Nee ik ben de rust zelve ... Geen ADHD hier ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ook geen ADHD-er neem ik aan?
Ik zit op de grenstenminste volgens zo'n stomme internettest
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben de rust zelve ... Geen ADHD hier ...
Denk ook dat het wel mee valt.... Ja soms wat druk was mn indruk... Niet hyper... Maar op onze leeftijd moet je je vooral niet druk meer maken .... Dingen komen zoals ze komen ... En dan zien we wel weer hoe we er mee omgaan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik albij mij valt het ook reuze mee, vind ik zelf dan
soms misschien een
beetje druk maar dat is ook maar bij vlagen.
Ik dacht eerst dat het een vogeltje was, maar na inzoomen zag ik dat het dat niet was, maar wat het wel is.....?quote:
Werken doe ik nog omdat het hobby is en hoef me niet druk te maken over pensioen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:16 schreef Iwanius het volgende:
En nu zijn we in 2013: En wat is daar nog allemaal van over? Kortom... zit je er nu warmpjes bij?
Vandaag maar weer eens wat bijgestort in mijn hiaat....quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werken doe ik nog omdat het hobby is en hoef me niet druk te maken over pensioen.
het hiaat in je liefdesleven?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag maar weer eens wat bijgestort in mijn hiaat....
Gewoon te laat voor eenmalige aanbieding ....quote:
Splinters in je kontquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
Beter dan een balk in het oogquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
ik krijg 2 stoelen en splinters in mijn kont volgens Soury
Of een treinquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter dan een balk in het oog
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een trein in je oog?![]()
Die uitdrukking ken ik niet
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.
Maar daar ga je niet dood vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijk
Of een toxoplasmosepoepje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er wel blind van wordenals ie met zijn snaveltje in je oog komt dan heh...
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandelingquote:
Maar die zijn er toch ook niet, naast haar dagelijkse beslommeringen ....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandeling
je doet iets niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet dagelijks een avontuur.....
strandstoel of waquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....quote:
In ieder geval geen strandstoel.quote:
Nee dat rijmt niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval geen strandstoel.
quote:
quote:
Enig sarcasme is mij niet vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij altijd al , ga me nu niet vertellen dat trippytrippy daar de oorzaak van is ..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....
Ik denk wettelijk aansprakelijk ivm met splintersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, een Willem Alexander misschien?
Je luistert iets dat je leuk vindt en klikt daarna op de links die je aangeboden worden door Joetoep en zo raak je van het een in het ander en toep je de hele musical wereld rond van achter je computer/laptop/tablet/phone ....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:25 schreef sig000 het volgende:
Joetoepen is de beste uitvinding op het internet.![]()
nou nee bedanktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou mn dochter kunnen zijn, dus in dat opzicht ja ...
ow dat is jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar mn dochter woont ver weg en ik zie dr maar 1 of 2 keer per jaar...
Volgende maand ga ik weer die kant op ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik weer die kant op ...
ohh daar helemaal. Ik dacht ergens in frieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bad habit for ..
Dan had ik dr wel vaker gezien....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ohh daar helemaal. Ik dacht ergens in friesland
nee helemaal de andere kant van frieslandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had ik dr wel vaker gezien....
Kom jij uit Friesland?
Ah ok dan heb je een zachte G of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee helemaal de andere kant van friesland
Nah dat was niet de intentie van mn antwoord.. weet je zelf ook ... Maar wie weet gaat ie nu gevonden worden ...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De G-spot van Trippy-Trip-Trip?
Dat doen we ook mopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef trippy_trippy het volgende:
ouwe viezerds, gedraag je naar jullie leeftijd
ja, ja was een grapjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah dat was niet de intentie van mn antwoord..
Ja eigenlijk gewoon eerlijk ervoor uit komen dat we ons gedragen als perverts... Benidorm Bastards 50+ ... Pas maar opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doen we ook mop
Op onze leeftijd is de G-spot inmiddels verschrompeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef trippy_trippy het volgende:
ouwe viezerds, gedraag je naar jullie leeftijd
Denk dat ie wat minder aandacht krijgt ..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op onze leeftijd is de G-spot inmiddels verschrompeld
Jij denkt teveelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie wat minder aandacht krijgt ..
Sorry, ik weet niet hoe verschrompelde G-spot nog functioneren ... Misschien nog wel beter ... Ik hoop er achter te komenquote:
Succes met zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe verschrompelde G-spot nog functioneren ... Misschien nog wel beter ... Ik hoop er achter te komen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je ... Binnenkort weer naar Spanje...
Pools, Roemeens, prehistorisch, wel of geen spinnenwebben:quote:
Vandaag ook 4 km gelopen. Interval training, dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Vandaag weer deelgenomen aan een 4km trimloop. En in tegenstelling tot de vorige keer nu wel 1 een keer uitgelopen en ook gewoon in een prima tijd van 25 min 5 seconden..
Dit smaakt naar een loop over een langere afstand![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |