Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....quote:
In ieder geval geen strandstoel.quote:
Nee dat rijmt niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval geen strandstoel.
quote:
quote:
Enig sarcasme is mij niet vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij altijd al , ga me nu niet vertellen dat trippytrippy daar de oorzaak van is ..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....
Ik denk wettelijk aansprakelijk ivm met splintersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, een Willem Alexander misschien?
Je luistert iets dat je leuk vindt en klikt daarna op de links die je aangeboden worden door Joetoep en zo raak je van het een in het ander en toep je de hele musical wereld rond van achter je computer/laptop/tablet/phone ....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:25 schreef sig000 het volgende:
Joetoepen is de beste uitvinding op het internet.![]()
nou nee bedanktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou mn dochter kunnen zijn, dus in dat opzicht ja ...
ow dat is jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar mn dochter woont ver weg en ik zie dr maar 1 of 2 keer per jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |