Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....quote:
In ieder geval geen strandstoel.quote:
Nee dat rijmt niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval geen strandstoel.
quote:
quote:
Enig sarcasme is mij niet vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij altijd al , ga me nu niet vertellen dat trippytrippy daar de oorzaak van is ..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik ben alleen en geen aap en postman om me heen ... Dus ik moet het helemaal in mn eentje zien te doen ... Ja en 7 dagen in de week hosselen trek ik niet meer ....
Ik denk wettelijk aansprakelijk ivm met splintersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, een Willem Alexander misschien?
Je luistert iets dat je leuk vindt en klikt daarna op de links die je aangeboden worden door Joetoep en zo raak je van het een in het ander en toep je de hele musical wereld rond van achter je computer/laptop/tablet/phone ....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:25 schreef sig000 het volgende:
Joetoepen is de beste uitvinding op het internet.![]()
nou nee bedanktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou mn dochter kunnen zijn, dus in dat opzicht ja ...
ow dat is jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar mn dochter woont ver weg en ik zie dr maar 1 of 2 keer per jaar...
Volgende maand ga ik weer die kant op ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik weer die kant op ...
ohh daar helemaal. Ik dacht ergens in frieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bad habit for ..
Dan had ik dr wel vaker gezien....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ohh daar helemaal. Ik dacht ergens in friesland
nee helemaal de andere kant van frieslandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had ik dr wel vaker gezien....
Kom jij uit Friesland?
Ah ok dan heb je een zachte G of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee helemaal de andere kant van friesland
Nah dat was niet de intentie van mn antwoord.. weet je zelf ook ... Maar wie weet gaat ie nu gevonden worden ...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De G-spot van Trippy-Trip-Trip?
Dat doen we ook mopquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef trippy_trippy het volgende:
ouwe viezerds, gedraag je naar jullie leeftijd
ja, ja was een grapjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah dat was niet de intentie van mn antwoord..
Ja eigenlijk gewoon eerlijk ervoor uit komen dat we ons gedragen als perverts... Benidorm Bastards 50+ ... Pas maar opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doen we ook mop
Op onze leeftijd is de G-spot inmiddels verschrompeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef trippy_trippy het volgende:
ouwe viezerds, gedraag je naar jullie leeftijd
Denk dat ie wat minder aandacht krijgt ..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op onze leeftijd is de G-spot inmiddels verschrompeld
Jij denkt teveelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie wat minder aandacht krijgt ..
Sorry, ik weet niet hoe verschrompelde G-spot nog functioneren ... Misschien nog wel beter ... Ik hoop er achter te komenquote:
Succes met zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe verschrompelde G-spot nog functioneren ... Misschien nog wel beter ... Ik hoop er achter te komen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je ... Binnenkort weer naar Spanje...
Pools, Roemeens, prehistorisch, wel of geen spinnenwebben:quote:
Vandaag ook 4 km gelopen. Interval training, dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Vandaag weer deelgenomen aan een 4km trimloop. En in tegenstelling tot de vorige keer nu wel 1 een keer uitgelopen en ook gewoon in een prima tijd van 25 min 5 seconden..
Dit smaakt naar een loop over een langere afstand![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |