Ik ben gelukkig alle drie niet.... dood, geen auto of arbeids-ongeschikt.... Geldkloppers zijn het die verzekeraarsquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo! Dan ben je mooi fucked!
'Verzekeraars discrimineren mensen met ADHD'
Impuls zegt tientallen meldingen te hebben gekregen van mensen met een gedragsstoornis, die geen uitvaart-, arbeidsongeschiktheids- of autoverzekering kregen, of daarvoor een veel hogere premie moesten betalen.
''Het gaat hier vaak om mensen die gewoon werken en prima functioneren'', aldus Tessa de Reus van Impuls. ''Maar dan krijgen ze bijvoorbeeld te horen dat ADHD'ers spanningzoekers zijn en daardoor vaak risicovoller gedrag vertonen.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ensen-met-adhd-.html
Maar ook geen ADHD-er neem ik aan?quote:
Nee ik ben de rust zelve ... Geen ADHD hier ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ook geen ADHD-er neem ik aan?
Ik zit op de grenstenminste volgens zo'n stomme internettest
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben de rust zelve ... Geen ADHD hier ...
Denk ook dat het wel mee valt.... Ja soms wat druk was mn indruk... Niet hyper... Maar op onze leeftijd moet je je vooral niet druk meer maken .... Dingen komen zoals ze komen ... En dan zien we wel weer hoe we er mee omgaan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik albij mij valt het ook reuze mee, vind ik zelf dan
soms misschien een
beetje druk maar dat is ook maar bij vlagen.
Ik dacht eerst dat het een vogeltje was, maar na inzoomen zag ik dat het dat niet was, maar wat het wel is.....?quote:
Werken doe ik nog omdat het hobby is en hoef me niet druk te maken over pensioen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:16 schreef Iwanius het volgende:
En nu zijn we in 2013: En wat is daar nog allemaal van over? Kortom... zit je er nu warmpjes bij?
Vandaag maar weer eens wat bijgestort in mijn hiaat....quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werken doe ik nog omdat het hobby is en hoef me niet druk te maken over pensioen.
het hiaat in je liefdesleven?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag maar weer eens wat bijgestort in mijn hiaat....
Gewoon te laat voor eenmalige aanbieding ....quote:
Splinters in je kontquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
Beter dan een balk in het oogquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
ik krijg 2 stoelen en splinters in mijn kont volgens Soury
Of een treinquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter dan een balk in het oog
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een trein in je oog?![]()
Die uitdrukking ken ik niet
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.
Maar daar ga je niet dood vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijk
Of een toxoplasmosepoepje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er wel blind van wordenals ie met zijn snaveltje in je oog komt dan heh...
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandelingquote:
Maar die zijn er toch ook niet, naast haar dagelijkse beslommeringen ....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandeling
je doet iets niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet dagelijks een avontuur.....
strandstoel of waquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |