Gewoon te laat voor eenmalige aanbieding ....quote:
Splinters in je kontquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
Beter dan een balk in het oogquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef sacha het volgende:
ik krijg 2 stoelen en splinters in mijn kont volgens Soury
Of een treinquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter dan een balk in het oog
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een trein in je oog?![]()
Die uitdrukking ken ik niet
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood.
Maar daar ga je niet dood vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en van een parkietje in je oog wordt je vast ook niet vrolijk
Of een toxoplasmosepoepje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er wel blind van wordenals ie met zijn snaveltje in je oog komt dan heh...
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandelingquote:
Maar die zijn er toch ook niet, naast haar dagelijkse beslommeringen ....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen zetten mij nou echt niet aan tot een 'de avonturen van sacha' verhandeling
je doet iets niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet dagelijks een avontuur.....
strandstoel of waquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef sacha het volgende:
kijk eens wat iemand voor mij gaat maken, dat is pas liefde![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |