uhuh...quote:
Die Crocs ben ik niet benieuwd naar, Lowlands staat hier ook op... Maar pittig kort in een yoghurtpak welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
uhuh...
ik zit in mijn yoghurtpak met mijn crocs aan en mijn pittig kort kapsel op de bank naar Lowlands te kijken
Ik drink een in elkaar geshakedte cocktail, van Absinth, Malibu met Crystalclear Lemon and Ice .... Niet eens slechtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
en ik eet een biologisch verantwoord toastje
gewoon een rood wijntjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink een in elkaar geshakedte cocktail, van Absinth, Malibu met Crystalclear Lemon and Ice .... Niet eens slecht
OK das duidelijk.... Yoghurtpak zal wel een foute pyjama zijn of zo en dat pittig korte haar, verkeerd uitgevallen .... ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef sacha het volgende:
alleen Lowlands en het toastje klopt...
Geil!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
uhuh...
ik zit in mijn yoghurtpak met mijn crocs aan en mijn pittig kort kapsel op de bank naar Lowlands te kijken
ik lees dat met veel plezierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hilarisch topic toch!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Live op Televisoe 101TV of heg je dat niet daar bij jpuw?
jah, vroegah...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
Lowlands begint steeds meer op het Tros muziekfeest te lijken.
de eerste en 2002 nog een keertjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Ik nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |