Zijn we het vandaag gewoon weer eens eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door een Smoothie! Godenontbijt
3 minuutjes werkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voor
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....quote:
Hoe maak je het dan? Met whiskey?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ben blij dat het niet zoiets doms als zo'n onesie blijkt te zijn
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoontequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe maak je het dan? Met whiskey?
Lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoonte
Als man zou met dat wel lukken....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lastig als je moet piesen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als man zou met dat wel lukken....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
Wat is die kerel met zijn hand aan het doen?
Volgens mij zijn dat open zakken in de Yoghurtpakken ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe voelen of ie d'r nog zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |