Zijn we het vandaag gewoon weer eens eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door een Smoothie! Godenontbijt
3 minuutjes werkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik s'ochtends nooit de tijd voor
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....quote:
Hoe maak je het dan? Met whiskey?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet het , maar ik maak meestal fruit smoothies zonder yoghurt of melkprodukten en niet 's ochtends voor naar het werk om 6:10 ....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ben blij dat het niet zoiets doms als zo'n onesie blijkt te zijn
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoontequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe maak je het dan? Met whiskey?
Lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon, banaan kiwi en/of aardbei of iets anders en dat aanviullen met een vruchtensapje ... Mixer aan en gelijk opdrinken... Doe het niet standaard elke dag dus het is geen gewoonte
Als man zou met dat wel lukken....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lastig als je moet piesen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als man zou met dat wel lukken....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
Wat is die kerel met zijn hand aan het doen?
Volgens mij zijn dat open zakken in de Yoghurtpakken ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe voelen of ie d'r nog zit
Op NL3 gaat het aardig snel, dat is nog wel vol te houden om toch een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
NL3?
Ik word echt te oud voor die bagger...
NIN nu, dat vond ik een jaar of 10 geleden nog wel leuk...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op NL3 gaat het aardig snel, dat is nog wel vol te houden om toch een beetje op de hoogte te blijven.
Net niet muziek vind ik dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NIN nu, dat vond ik een jaar of 10 geleden nog wel leuk...
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was te laat bij de muziekketting en ik had deze![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...
Woonde al op mijn 22e samen en op mijn 24e heb ik het wettelijk gemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gehaald, ik was 32 toen ik geringd werd...
Ben getrouwd in Las Vegas in een Ajax-polo, spijkerbroek en op All Stars.quote:
Las Vegas?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben getrouwd in Las Vegas in een Ajax-polo, spijkerbroek en op All Stars.
Vroeg die trouwdoos daar of we ons nog om wilden kleden. Tuurlijk niet...
Nee, die wilden we niet betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Las Vegas?Met zo'n nep Elvis?
9/11 (9 sept) 85 dan wel ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse liefde was net 18 en ik was 23 ...
Sorry Dees, ook al komt ie uit Grunn ik ie het niet ... Of ken zn nummer niet...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens aan Henk Wijngaard denken als ik de tt zie
"Het is te laat, het is te laaaaaat!"
Ik ken alleen: "Met de vlam in de pijp" en dan iets met Brenner pas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Dees, ook al komt ie uit Grunn ik ie het niet ... Of ken zn nummer niet...
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken alleen: "Met de vlam in de pijp" en dan iets met Brenner pas.
Koos Alberts.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet telkens aan Henk Wijngaard denken als ik de tt zie
"Het is te laat, het is te laaaaaat!"
Die kent volgens mij iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |