Maar die van jou is biologisch natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had dezelfde![]()
[ afbeelding ]
Hou eens op met hetzelfde te posten als ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O nee de mijnese is Biologisch rechts gedraaid
Ouderen onder ons ...quote:
dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die van jou is biologisch natuurlijk
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op met hetzelfde te posten als ik
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die is ook niet Biologischquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had deze onder de paste maar was hm vergeten..
ik zag het, ik blijf maar even wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
tok tok tokkies, post verwijderd uit het sabia topic...![]()
dat weet ik gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouderen onder ons ...![]()
Bedoel natuurlijk van Lowlands... Kan het wel op gaan zoeken... Maar jij het het antwoord voor handen
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is ook niet Biologisch
het was een grapjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...
Das lief van je en als jij vegetarische voor me zou koken , zou ik het etenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
het was een grapjevan mij mag jij eten wat jij wil
bezoek wat yoghurt serveert?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit yoghurt.. Moet ik me dan die ene keer dat ik het wel eet of het biologisxh is? Ik heb het zelf de laatste 10 jaar al niet meer gekocht.. Dus dan eet eet ik het eventueel als ik ergens op bezoek ben en dan ga ik daar niet moeilijk over doen ...
post verwijderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
tok tok tokkies, post verwijderd uit het sabia topic...![]()
dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das lief van je en als jij vegetarische voor me zou koken , zou ik het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |