30 tonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een en hetzelfde liedje volgens mij .... Met de vlam in de pijp scheur ik over de Brenner pas .. Met mn 14 tonnen diesel ...
Ik haal(de) die twee altijd door de war en ze lijken niet eens op elkaarquote:
Die heb ik zelfs ooit nog eens live gezien.... Samen met de Dolly Dots in Grunnquote:
Die krijgt nog een zware dobber aan die periode,,,, Studeren is minder makkelijk dan 1 pilsje per weekquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
Wat moet er van deze student terecht gaan komen? LIF / Schade van alcohol?
Lijkt me een toekomstig Wajongklantjequote:Op zondag 18 augustus 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
Wat moet er van deze student terecht gaan komen? LIF / Schade van alcohol?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijgt nog een zware dobber aan die periode,,,, Studeren is minder makkelijk dan 1 pilsje per week
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.quote:
Dat de meeste studenten zich klem zuipenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, zal wel aan mijn hersenbeschadiging liggen, maar ik snap het niet
Ik heb geen idee wat dat precies inhoud.... Chinees wokken dacht ik altijd aan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.
Volgens mij doet hij behoorlijk z'n best hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel zijn best doen, want de Wajongregeling wordt flink aangescherpt.
Heb ik nooit gedaan ... dat was een andere periode .... 9 jaar over mn studie gedaan , waar ik verder niets mee heb gedaan ....quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de meeste studenten zich klem zuipen
Dat kun je ook gewoon niet doen als je een alcoholangststoornis hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de meeste studenten zich klem zuipen
9 jaar over 1 studie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan ... dat was een andere periode .... 9 jaar over mn studie gedaan , waar ik verder niets mee heb gedaan ....
Die jongen komt er welquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij behoorlijk z'n best hoor
Nu is het een biertje, volgende week is hij bang van de uitlaatgassen van snorfietsers
Ik heb vijf opleidingen gedaan in 9 jaarquote:
Ben wel Drs en heb er een ex aan over gehoudenquote:
Beetje vogels kijken enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
Ben wel Drs en heb er een ex aan over gehoudenen mijn liefde voor de natuurwetenschappen...
8 ... 1e jaar had ik fysio geprobeerd ...Maar dat werd het toch niet... Ondanks al het verplichte vleselijke contact...quote:
Lol, beetje 8 jaar lang op steentjes rammenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Harde hamer .... Geologie .... Old Skool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |