Ah oke, zag het al helemaal voor mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef msacras het volgende:
Geen Albert Heijn kar bedoel ik dan hemaar zo'n Oma karretje weetjewel. Wielen hebben web diameter van 15-20 cm, komt wel goed op t gras.
Met een Albert Heijn kar de brug over, kan gewoonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, zag het al helemaal voor me
ja, maar wel maar 0,6mm dus dat is echt helemaal nietsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:22 schreef Breuls het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
90% regen vandaag; goed om te weten als je staat te wachten op de dijk.
Good. Een beetje regen is prima, maar als het grotendeels comfortabel droog-ish blijft ben ik blij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:34 schreef Into het volgende:
[..]
ja, maar wel maar 0,6mm dus dat is echt helemaal niets
twitter:sAnexeh twitterde op donderdag 15-08-2013 om 08:51:58Goedemorgen #LL13! #opdedijk #tijdvoorpintjes - http://t.co/mIlfHtvDX1 reageer retweet
Haha netjes!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:53 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Twitter.twitter:sAnexeh twitterde op donderdag 15-08-2013 om 08:51:58Goedemorgen #LL13! #opdedijk #tijdvoorpintjes - http://t.co/mIlfHtvDX1 reageer retweet
Idem.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:13 schreef Breuls het volgende:
Vandaag nog even werken, vannacht nog lekker in m'n eigen bedje, morgen fris op pad!
Gewoon linksaf gaan waar iedereen rechts de dijk op rijdtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:17 schreef Chell het volgende:
Ook nog even werken, vanmiddag die kant op. Zal wel lang in de rij moeten, maar boeien!
Net of er een sluipschutter links zit die ze een voor een neer gaat halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:12 schreef Breuls het volgende:
Ik zag 'm net op Facebook langskomen.
Gewoon ff lenen bij de buren. 't is Lowlands weetjewelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef louter_genieten het volgende:
de campingwinkel heeft luchtbeddopjes toch? 3 jaar gelden iig
Die hangt nu boven Amersfoort en komt jullie kant op...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef robuust89 het volgende:
weer.nl zegt dat een een flinke bui komt rond 13:00.
Jij was al vanmorgen om 09:00 uur daar?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef theodoor9 het volgende:
Waarschuwing:
http://www.speld.nl/2012/(...)wlands-met-optreden/
Ik hoop dat 7 nog niet open is, want daar wil ik morgenochtend aanschuiven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wij rijden ook pas over drie uur weg. Hoop dat 7 al open is.
Gezellig!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoop dat 7 nog niet open is, want daar wil ik morgenochtend aanschuiven.
Hetzelfde hier, lekker relaxed aanschuiven mogenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoop dat 7 nog niet open is, want daar wil ik morgenochtend aanschuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Die zou om 22.00 open gaan, las ik. Of dat ook is gebeurd weet ik niet, maar ik hoop over een uur of drie, vier daar plaats te nemen.quote:
Idemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 04:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zou om 22.00 open gaan, las ik. Of dat ook is gebeurd weet ik niet, maar ik hoop over een uur of drie, vier daar plaats te nemen.
Have fun bij tnght!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Nick Cave!!!!!!![]()
Morgen meernu is richting Bravo.
Maar het optreden was fantastisch!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
de berichten op nu.nl stemmen mij somber, lege tent voor nick cave
Ik ben blij dat we vannacht nog zijn gegaan. Al was het zwaar.. ik was constant aan het knikkebollen. Gelukkig reed ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Chell het volgende:
Het was epic! De parkeerplaatsfile nu echter niet...duurtlang!
Ook weer thuis..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef Basp1 het volgende:
Weer lekker gedoucht thuis. Nick cave was erg gaaf, maar natuurlijk geen feestelijke afsluiter.
Heb wel eens van 11 tot 4 vast gestaan op het parkeerterreinquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Chell het volgende:
Het was epic! De parkeerplaatsfile nu echter niet...duurtlang!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef fathank het volgende:
Zaterdagnacht in de bravo 5 doven die ruzie hadden met een vrouw die niet doof was. Zag er kapotgrappig uit.
Beugelbar
Die groep staat elk jaar op LL. Maar idd, ik heb ze ook vervloektquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een kerel zien pitten bij de HEMA stand, die was denk daar in slaapgevallen van de vorige nacht, sliep overal doorheen.
O en wie was er op het idee te gekomen om een paar van die gelovige uit te nodigen op camping 5 (bij de uitgang daar). Die gasten werden continu afgezeken door iedereen, en begonnen daarna ook terug te reageren over de hel en zo.
Nee 6 was het geworden dit jaar, maar ben daar langs naar buiten gegaan vanochtend. Vooral dat vrouwtje met grijs haar en die jongen met het baardje gingen er flink tegenin.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die groep staat elk jaar op LL. Maar idd, ik heb ze ook vervloekt. Kon er wel gratis koffie en koekjes krijgen
Stond jij op 5?
Ik heb 3 blaren...valt nog mee gelukkig..quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heeft de EHBO gisteren bij mij mogen doen. Echt zonne dikke onder mijn grote teen
Inderdaad ja, smsjes kwamen vaak veel te laat binnen. Verder top gehad, vooral bij Little Green Cars, Foals, Franz Ferdinand en Villagers. Ook veel in de Juliët geweest, wat top was. Grote tegenvaller: Tame Impala. Bizar slecht: Empire Of The Sun.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:41 schreef kikoooooo het volgende:
Het was een top Lowlands
Absolute minpunt was het totaal kutte mobiele netwerk. Is toch echt wel handig om af te spreken met mensen. Andere jaren was dit nooit een probleem.
Heb echt genoten
Met die twee tegenvallers ben ik het ook eens! Vooral Empire of the Sun. Tame Impala is not my cup of tea, maar begrijp wel dat mensen het goed vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Inderdaad ja, smsjes kwamen vaak veel te laat binnen. Verder top gehad, vooral bij Little Green Cars, Foals, Franz Ferdinand en Villagers. Ook veel in de Juliët geweest, wat top was. Grote tegenvaller: Tame Impala. Bizar slecht: Empire Of The Sun.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef fathank het volgende:
Vannacht ook gekkenhuis bij de toiletten op camping 3. Hele tent vol met Volk, springen op de hokjes in de wasbakken herrie maken met tentstokken tegen de muren. Wat een Chaos.
Mooie foto's! Welke zijn van jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat was het weer leuk![]()
LL in beeldjes
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
De artiesten, dan zie je mijn naam en kan je ook wat sfeer beelden eruit halenquote:
Vet dat je bij We Came As Romans was! Die band verdient echt meer aandacht. Mooie foto van Kerry King ook!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De artiesten, dan zie je mijn naam en kan je ook wat sfeer beelden eruit halen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb verder helemaal niks met lowlands of welk festival dan ook. Maar ik moet wel iets kwijt.
Jullie hebben de NS treinen belachelijk smerig achtergelaten hoor
Overal modder en zand en weet ik veel wat. En de treinen stonken
Natuurlijk niet. Maar zoals het vandaag wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, want treinen zijn normaal het toonbeeld van proper en schoon, treinmongool.
In het vervolg zullen we eerst ff alles uitwassen e.d. bij de wasmachines op het lowlands terrein, voordat we de trein instappen. Sorry.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar zoals het vandaag was
Wasbakken zijn gewoon fucking afgebroken. Wat een debielen daar zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef fathank het volgende:
Vannacht ook gekkenhuis bij de toiletten op camping 3. Hele tent vol met Volk, springen op de hokjes in de wasbakken herrie maken met tentstokken tegen de muren. Wat een Chaos.
Maandag vrij. Dinsdag ook gedeeltelijk. Ik ben compleet naar klote, mijn stem is weg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
Een algemeen vraagje:
Hadden jullie aansluitend een vrije dag genomen (maandag) na het LowLands gebeuren?
Ik kan mij voorstellen als je zondagavond laat thuiskomt en alles uitpakt en de volgende dag weer aan de slag moet,dat je dan liever een vrije maandag hebt om even bij te komen i.p.v. direct weer aan het werk te gaan, al of niet gaar.
Cool. Rekening houden met andere reizigers, stukje algemene hygiëne, etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In het vervolg zullen we eerst ff alles uitwassen e.d. bij de wasmachines op het lowlands terrein, voordat we de trein instappen. Sorry.
Ik heb me kapot gelachen om die gasten. Hoeveel er wel niet dachten dat de 'haringen' van de alpha een bekertje was.... Om de haverklap probeerden ze ze op te rapen. En ook mensen die kapotte bekertjes zo neer legden zodat het een heel bekertje leek. Gotcha!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef kciR het volgende:
Telleurstellingen
-de bekerrapers (ik snap dat het lekker cashen is, maar het waren er echt veel en best irritant tijdens optredens)
Ik neem aan dat jij vandaag in minstens 10 verschillende treinen hebt gezeten om tot dit oordeel te komen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cool. Rekening houden met andere reizigers, stukje algemene hygiëne, etc.
In plaats van het NL rapers las ik dus de Engelse betekenis. Vond het al vreemdquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef µ het volgende:
Ik heb een bekerrapersval gemaakt dit jaar.
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vandaag in minstens 10 verschillende treinen hebt gezeten om tot dit oordeel te komen?
Ik was een van deze lelystad-opstappers, maar ik heb nergens last van gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.
Zeikerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.
Het wordt een vies boeltje als de lowlanders instappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:16 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik was een van deze lelystad-opstappers, maar ik heb nergens last van gehad.
Vond die Ella Bandita wel goed. De rest nogal vrap.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar Nevermimd geweest? Vond DeWolff en Kensington het erg goed doen de rest was bagger overigens.
We kwamen aanlopen tijdens de Opposites nummers. Snel doorgelopen naar SEEED, wat gelijk één van mijn hoogtepunten wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar Nevermimd geweest? Vond DeWolff en Kensington het erg goed doen de rest was bagger overigens.
Sorry? Elle Bandita stak er bovenuit imo. DeWolff vond ik een goede tweede.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Excuses, volgend jaar zal ik 130 km naar huis lopen zodat jij geen last hebt van mij in de trein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee net zelf gemaakt haha. Ik weet echt niet wat dat was met ge-slayer heel de tijd, maar vond t wel grappigquote:
Cool, thanks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
Excuses, volgend jaar zal ik 130 km naar huis lopen zodat jij geen last hebt van mij in de trein.
Ik heb wel iemand gezien met een bekertje aan een visdraad die hij heel de tijd wegtrok als er een bekerraper aankwamquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef µ het volgende:
Ik heb een bekerrapersval gemaakt dit jaar.
Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb verder helemaal niks met lowlands of welk festival dan ook. Maar ik moet wel iets kwijt.
Jullie hebben de NS treinen belachelijk smerig achtergelaten hoor
Overal modder en zand en weet ik veel wat. En de treinen stonken
Ik baalde echt zó ZO hard!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
London Grammar die gecancelled had![]()
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?
In roze rokje, checkquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef friekin_ het volgende:
EN OOK HIJ WAS ER WEER!
[ afbeelding ]
Stats ;Dquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef µ het volgende:
Toch veel mobieltjes gestolen tijdens Lowlands
Ondanks een oproep van de organisatie van Lowlands om alert te zijn op zakkenrollers hebben 115 festivalbezoekers aangifte gedaan van gestolen of verloren mobiele telefoons. Tijdens het festival in Biddinghuizen werden afgelopen weekend wel ruim dertig procent minder arrestaties verricht dan vorig jaar, meldt de politie maandag.
Dan ga je toch lekker staan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.
Held.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef µ het volgende:
Ik ging als één na laatste bezoeker van het festivalterrein af.
we hebben m gemistquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Zondag in de Alpha ook, voor Fall Out Boy.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Die heb ik ook nog gezien, een stel mensen die hun draadje ook bedekten met afval zodat het draadje niet zichtbaar was, die was errug leukquote:
En dit, uitleg por favor?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef Zyron het volgende:
Ik heb dat hele gedoe wat betreft 'de ontmaagding van jelle' gemist. Iemand die me even kan vertellen hoe/wat?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef µ het volgende:
Ik ging als één na laatste bezoeker van het festivalterrein af.
Wat was dat nog vet vannacht zegquote:
Ik stond er vanochtend ook om half 8 nog, en nu lig ik in m'n eigen bedje, ver van Biddinghuizenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was dat nog vet vannacht zeg![]()
Raar idee dat ik rond de klok van 7 vanochtend nog gewoon stond te springen de de 24u
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik stond er vanochtend ook om half 8 nog, en nu lig ik in m'n eigen bedje, ver van Biddinghuizendoor het niet slapen van vannacht is m'n hele ritme nog erger geworden hehe.
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was dat nog vet vannacht zeg![]()
Raar idee dat ik rond de klok van 7 vanochtend nog gewoon stond te springen de de 24u
Ik doelde op de 24 uurs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.
Just Blaze?! Grootste deceptie van het festival. Zo'n goede hiphopproducer, en dan draait hij alleen maar vlakke commerciële rap, tenenkrommende eurodance-crossovers. Om nog maar te zwijgen over hoe hij dat draaide. Zelden zo veel losse eindjes gehoord. Spanningsboog van een 3-jarige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.
Ik heb Just Blaze helaas gemist, maar zo te horen niet al te veel laten schieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Just Blaze?! Grootste deceptie van het festival. Zo'n goede hiphopproducer, en dan draait hij alleen maar vlakke commerciële rap, tenenkrommende eurodance-crossovers. Om nog maar te zwijgen over hoe hij dat draaide. Zelden zo veel losse eindjes gehoord. Spanningsboog van een 3-jarige.
Was hij datquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het was de foto van mijn beste vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Was hij datVet dat je daar werd laten zien
Wij stapten om 9.21 in de auto en om 9.24 waren we op de weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Chell het volgende:
Ik heb heimwee! De normale wereld is stom!
Ow, de parkeerplaatsfile duurde gisteren op de minuut af 4 uur. Om 10.21 stapten we in de auto, om 14.21 raakten de wielen van de auto het asfalt.
Hoe laat ben jij weg gegaan uit de Bravo dan? Ik ben voor Noisia er heen gekomen en toen gebleven tot het einde, van 01:45 tot 05:00 waren er echt een stel fangastische DnB artiesten, ik vond het geen tegenvaller.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt afwachten of Mojo daar wat anders mee durft of denkt te liften op het lowlands succes. Ze hebben dit jaar het Inspire festival geprobeerd voor ~100 euro per ticket. Daarvoor krijg je dan jamie lidell, tungg, spinvis, aggrolites en nog meer onbekends en workshops enz. Festival ging niet door vanwege slechte ticketverkoop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef friekin_ het volgende:
"En we hebben een nieuw festival aangekondigd he. Subtiel, maar toch. Ik raad iedereen aan daar naar te kijken en er wat mee te doen." Van Eerdenburg vertelde zondagavond aan Michiel Veenstra in de 3FM studio dat Lowlands in 2014 het nieuwe Down The Rabbit Hole organiseert. Het festival vindt plaats op de Wouwse Plantage tussen Bergen op Zoom en Roosendaal. Meer wilde hij er niet over kwijt, behalve dat mensen pakketjes of ideeën kunnen opsturen naar:
Down The Rabbit Hole
Postbus 98
4700 AB
Wouwse Plantage
Ben eens benieuwd, weer een extra festival erbij op de toch al te drukke festival-agenda.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef friekin_ het volgende:
"En we hebben een nieuw festival aangekondigd he. Subtiel, maar toch. Ik raad iedereen aan daar naar te kijken en er wat mee te doen." Van Eerdenburg vertelde zondagavond aan Michiel Veenstra in de 3FM studio dat Lowlands in 2014 het nieuwe Down The Rabbit Hole organiseert. Het festival vindt plaats op de Wouwse Plantage tussen Bergen op Zoom en Roosendaal. Meer wilde hij er niet over kwijt, behalve dat mensen pakketjes of ideeën kunnen opsturen naar:
Down The Rabbit Hole
Postbus 98
4700 AB
Wouwse Plantage
Jep, een soort LL classic. Melanie zou er staan, veel 60's en 70's geluid. Ook gecancelled vanwege slechte kaartverkoop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Basp1 het volgende:
Een paar jaar geleden hadden ze toch ook het idee het lowlands terrein een weekend later nogmaals me een iets ander festival vol te zetten, wat ook vanwege slechte voorverkoopcijfers alsnog afgeblazen was.
Cute meisjequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Anders ik wel
INDIAAN GEVONDEN
[ afbeelding ]
Haha, ook een paar keer gespot.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef friekin_ het volgende:
EN OOK HIJ WAS ER WEER!
[ afbeelding ]
Wij stapten om 10.10 in de auto en zaten om 11.20 op de A6 naar het noorden. Vond het best meevallenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wij stapten om 9.21 in de auto en om 9.24 waren we op de weg.![]()
Ik ben blij dat we eens op tijd vertrokken waren als ik het zo weer lees, alhoewel onze auto ook goed in de buurt van een zijuitgang stond..
Daar hebben wij ook stevig om moeten lachen. Ik hoop voor haar dat ze er geen problemen mee krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef louter_genieten het volgende:
Is het verhaal van de deephouse mama nog ergens te vinden?
quote:Politie bevestigt: Lowlandsbezoeker overleden | ThePostOnline
Een bezoeker van Lowlands is nadat hij onwel is geworden op het festival in een ziekenhuis overleden. Dat bevestigt Sven van der Burg, woordvoerder van Politie Flevoland tegenover ThePostOnline. De doodsoorzaak is nog onbekend.
De man werd in de nacht van vrijdag op zaterdag aangeboden bij de medische post, waarna hij is overgebracht naar een ziekenhuis in Flevoland. Vervolgens is hij naar een ziekenhuis in Amsterdam overgebracht, waar hij is overleden.
Woordvoerder Van der Burg geeft aan dat de gang van zaken niet volgens protocol is gegaan: “Er is geen sprake geweest van tussenkomst van de politie, terwijl dat wel zou moeten gebeuren. Wij hoorden pas veel te laat van dit nieuws, en hebben dan ook weinig details.”
Bron: nieuws.thepostonline.nl
http://www.livexs.nl/rece(...)ag-17-augustus-2013/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef louter_genieten het volgende:
Is het verhaal van de deephouse mama nog ergens te vinden?
Wut? Is dat die dude van camping 3? Er werd er één laveloos aangetroffen in een stoeltje.. Even later kwam er security en werd met de ambu weggebracht. Hij was alles behalve aanspreekbaar.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
http://issuu.com/livexs/d(...)13?e=2645951/4447466
Rechtsonder
Het hele zondagnachtprogramma viel tegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zondagnacht ben ik niet in de Bravo geweest. Zaterdagnacht ook niet. De tering, kan die tent niet wat groterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Het hele zondagnachtprogramma viel tegen
Ja, ik heb ze gezien. Was inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
Is er nog iemand bij Protoje & the Indiggnation geweest?
Ongelooflijk cliché reggaebandje, maar wel heel leuk.
Haha wat vet! Ik had er veel mensen grappen over horen maken, had niet verwacht dat hij er nog zou zijn. Toch nog even die laatste dag, haha.quote:
Nee! Ik wilde heel graag, maar er was een rij van 2,5 uur ofzo. Dat vond ik echt zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:26 schreef WeirdWestMan het volgende:
Iemand nog in het spookhuis geweest?
Ik dacht dat ik er normaal al voorbij was voordat het zo druk werd. Maar wel irritant!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over het nieuwe plotselinge knelpunt: de brug op donderdag.
Waarom duurde dat allemaal 5 keer langer dan normaal?
Als je toevallig wat groepen mensen met van die bolderkarren voor je hebt die allemaal aan het tillen zijn dan schiet het niet op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over het nieuwe plotselinge knelpunt: de brug op donderdag.
Het was ook een afgrijselijke troep op de eerste 10 treden van de brug toen ik er was, vuilniszakken en andere troep met modder, waardoor je er heel langzaam overheen moest lopen wilde je niet op je plaat gaan. Ik denk dat dat ook wel meespeelde. Ik had er overigens zelf niet zo'n last van, zo'n 2 uur in de rij gestaan voor de polsbandjes, ik was al lang blij dat ik daar door heen wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb wel even staan kijken :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
Heb ik trouwens nog met een fokker gespringtouwd bij de lima zaterdagavond?
Ik heb wel staan kijken, want mooie meisjes. Daar was jij er een van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog wat foto's van gemaakt. Eens zoeken van de week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb wel gespringtouwd, maar schaar mijzelf niet onder die noemerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb wel staan kijken, want mooie meisjes. Daar was jij er een van?
Zoals zovelen heb ik wel gekeken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
He een emogif op de fotoquote:
ik denk ook met mij dan, maar ik heb op meer plaatsen staan springenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
ik was daar maar geen 3d gezien.. wel 3 schermenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand of er opnames zijn gemaakt van de show van Moderat? Want wow die lichtshow was erg epic, met name die 3d-achtige effecten bij Bad Kingdom.
Het was ook geen echte 3d, maar doordat ze delen van die afbeeldingen op de verschillende schermen tegelijk lieten zien, leek het een beetje 3d.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ik was daar maar geen 3d gezien.. wel 3 schermen
Dat heb je na de eerste keer meestal snel genoeg door, je leert ook een stuk efficiënter inpakken en alles dragen. Hoewel sommige dat laatste nooit leren en altijd blijven slepen met enorm veel spul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
volgende keer sleep ik overigens minder zooi mee naar de camping, had er niet op geteld dat het zo ver lopen was ondanks waarschuwingen van anderen vooraf![]()
wat een hel was het, had geen gevoel meer in mijn armen over
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je na de eerste keer meestal snel genoeg door, je leert ook een stuk efficiënter inpakken en alles dragen. Hoewel sommige dat laatste nooit leren en altijd blijven slepen met enorm veel spul.
zo een had ik bij gelukkigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.
Dat probleem had ik ook, ik had heel handig een backpack mij me met slaapzak/matje/tent er ook aan (die veel te zwaar was), maar ik had iig wel m'n handen gewoon vrij. Komt er een vriendin met een rugzak, leren weekendtas, en 2 van die grote AH boodschappentas. Mocht ik er een gaat dragen, godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.
Precies, ik vind die muziek ook normaal niet veel soeps maar ik heb een fantastisch feestje gebouwd bij Major Lazor, ondanks dat we ons in een mega-sauna bevonden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef fathank het volgende:
Mensen die haten op Major Lazer omdat het ´paupermuziek´ is of wat dan ook
Ja kllopt, is het ook. Daarom ga je er juist heen. Even geen pretentieus gelul over 3e wereld problemen van een of ander hippiebandje maar gewoon met 15.000 man compleet los gaan op foute dancehall/reggeaton weet ik veel wat. Party Machen.
Inderdaad. Terplekke ontvriend op FB die mensenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja James Blake ook niet. Daar kwam mijn kartonnen olifant volgens mij goed in beeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat Nick Cave niet uitgezonden is, had ik graag terug willen zien. Wat was dat goed![]()
Zo is NIN terug kijken, alleen geluid op youtube is erg zacht bij NIN.
Alleen vrijdag toch? Andere dagen was die gewoon open.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Na moderat gingen ze weer die flappen naar beneden doen aan de achterkantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alleen vrijdag toch? Andere dagen was die gewoon open.
Volgens mij doen ze dat om het geluid iets te dempen, er hing ook een zwart laken aan die dichte kant van de Bravoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Heeft met de vergunning van Lowlands te maken. 's Nachts mogen ze niet zoveel geluid produceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
Dan ga je maar naar decibel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Crimyclown het volgende:
Voor 's nachts had ik het wel lekker gevonden als er 1 hardstyle/hardcore tent zou zijn, die techno is me net te langzaam. Even lekker beuken in de nacht.
Maar gaat waarschijnlijk nooit gebeuren omdat het ander volk trekt wat de organisatie van Lowlands niet wil.
Wel eens geweest, maar hoeft voor mij niet 3 dagen lang. Voor af en toe is het wel lekker, en het is een muziekstyle die Lowlands nog mist.quote:
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wel eens geweest, maar hoeft voor mij niet 3 dagen lang. Voor af en toe is het wel lekker, en het is een muziekstyle die Lowlands nog mist.
Ik zie het al voor me, loop je op LL ineens tussen van die stampertjes met ID&T-truien en zo'n zilveren ketting erbovenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.
Trekt volk aan dat Lowlands inderdaad niet wil denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.
Noisia zondag nacht heeft dacht ik ook wel eens op Defqon gedraait. Is toch alweer wat harder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Faazz het volgende:
Darkraver heeft ook wel eens gedraaid in de X-Ray en ergens in 2008/2007 toen de X-Ray nog kleiner was en stond waar de lima nu staat, speelde er ook nog een zeer populaire hardcore DJ. Weet de naam niet meer.
Dat was Promo, tent stond toen stampvol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Faazz het volgende:
Darkraver heeft ook wel eens gedraaid in de X-Ray en ergens in 2008/2007 toen de X-Ray nog kleiner was en stond waar de lima nu staat, speelde er ook nog een zeer populaire hardcore DJ. Weet de naam niet meer.
Juist ja! Dat was ook niet meer te doen toenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat was Promo, tent stond toen stampvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |