Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb verder helemaal niks met lowlands of welk festival dan ook. Maar ik moet wel iets kwijt.
Jullie hebben de NS treinen belachelijk smerig achtergelaten hoor
Overal modder en zand en weet ik veel wat. En de treinen stonken
Ik baalde echt zó ZO hard!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
London Grammar die gecancelled had![]()
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?
In roze rokje, checkquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef friekin_ het volgende:
EN OOK HIJ WAS ER WEER!
[ afbeelding ]
Stats ;Dquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef µ het volgende:
Toch veel mobieltjes gestolen tijdens Lowlands
Ondanks een oproep van de organisatie van Lowlands om alert te zijn op zakkenrollers hebben 115 festivalbezoekers aangifte gedaan van gestolen of verloren mobiele telefoons. Tijdens het festival in Biddinghuizen werden afgelopen weekend wel ruim dertig procent minder arrestaties verricht dan vorig jaar, meldt de politie maandag.
Dan ga je toch lekker staan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.
Held.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef µ het volgende:
Ik ging als één na laatste bezoeker van het festivalterrein af.
we hebben m gemistquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Zondag in de Alpha ook, voor Fall Out Boy.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Die heb ik ook nog gezien, een stel mensen die hun draadje ook bedekten met afval zodat het draadje niet zichtbaar was, die was errug leukquote:
En dit, uitleg por favor?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef Zyron het volgende:
Ik heb dat hele gedoe wat betreft 'de ontmaagding van jelle' gemist. Iemand die me even kan vertellen hoe/wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |