Maandag vrij. Dinsdag ook gedeeltelijk. Ik ben compleet naar klote, mijn stem is weg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
Een algemeen vraagje:
Hadden jullie aansluitend een vrije dag genomen (maandag) na het LowLands gebeuren?
Ik kan mij voorstellen als je zondagavond laat thuiskomt en alles uitpakt en de volgende dag weer aan de slag moet,dat je dan liever een vrije maandag hebt om even bij te komen i.p.v. direct weer aan het werk te gaan, al of niet gaar.
Cool. Rekening houden met andere reizigers, stukje algemene hygiëne, etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In het vervolg zullen we eerst ff alles uitwassen e.d. bij de wasmachines op het lowlands terrein, voordat we de trein instappen. Sorry.
Ik heb me kapot gelachen om die gasten. Hoeveel er wel niet dachten dat de 'haringen' van de alpha een bekertje was.... Om de haverklap probeerden ze ze op te rapen. En ook mensen die kapotte bekertjes zo neer legden zodat het een heel bekertje leek. Gotcha!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef kciR het volgende:
Telleurstellingen
-de bekerrapers (ik snap dat het lekker cashen is, maar het waren er echt veel en best irritant tijdens optredens)
Ik neem aan dat jij vandaag in minstens 10 verschillende treinen hebt gezeten om tot dit oordeel te komen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cool. Rekening houden met andere reizigers, stukje algemene hygiëne, etc.
In plaats van het NL rapers las ik dus de Engelse betekenis. Vond het al vreemdquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef µ het volgende:
Ik heb een bekerrapersval gemaakt dit jaar.
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vandaag in minstens 10 verschillende treinen hebt gezeten om tot dit oordeel te komen?
Ik was een van deze lelystad-opstappers, maar ik heb nergens last van gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.
Zeikerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
3. Maar het gaat er om dat er HEEL veel in Lelystad opstappen. En de treinen die uit Lelystad vertrekken rijden helemaal naar Leeuwarden en zelfs naar Vlissingen. Dat is een behoorlijk end. Veel tussenstations. Veel mensen die in de trein stappen en niet weten waar te zitten.
Het wordt een vies boeltje als de lowlanders instappen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:16 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik was een van deze lelystad-opstappers, maar ik heb nergens last van gehad.
Vond die Ella Bandita wel goed. De rest nogal vrap.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar Nevermimd geweest? Vond DeWolff en Kensington het erg goed doen de rest was bagger overigens.
We kwamen aanlopen tijdens de Opposites nummers. Snel doorgelopen naar SEEED, wat gelijk één van mijn hoogtepunten wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog naar Nevermimd geweest? Vond DeWolff en Kensington het erg goed doen de rest was bagger overigens.
Sorry? Elle Bandita stak er bovenuit imo. DeWolff vond ik een goede tweede.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Excuses, volgend jaar zal ik 130 km naar huis lopen zodat jij geen last hebt van mij in de trein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee net zelf gemaakt haha. Ik weet echt niet wat dat was met ge-slayer heel de tijd, maar vond t wel grappigquote:
Cool, thanks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
Excuses, volgend jaar zal ik 130 km naar huis lopen zodat jij geen last hebt van mij in de trein.
Ik heb wel iemand gezien met een bekertje aan een visdraad die hij heel de tijd wegtrok als er een bekerraper aankwamquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef µ het volgende:
Ik heb een bekerrapersval gemaakt dit jaar.
Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb verder helemaal niks met lowlands of welk festival dan ook. Maar ik moet wel iets kwijt.
Jullie hebben de NS treinen belachelijk smerig achtergelaten hoor
Overal modder en zand en weet ik veel wat. En de treinen stonken
Ik baalde echt zó ZO hard!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
London Grammar die gecancelled had![]()
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop jij op je blote voeten door de trein dat je er last van hebt?
In roze rokje, checkquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef friekin_ het volgende:
EN OOK HIJ WAS ER WEER!
[ afbeelding ]
Stats ;Dquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef µ het volgende:
Toch veel mobieltjes gestolen tijdens Lowlands
Ondanks een oproep van de organisatie van Lowlands om alert te zijn op zakkenrollers hebben 115 festivalbezoekers aangifte gedaan van gestolen of verloren mobiele telefoons. Tijdens het festival in Biddinghuizen werden afgelopen weekend wel ruim dertig procent minder arrestaties verricht dan vorig jaar, meldt de politie maandag.
Dan ga je toch lekker staan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Koekwous, ik heb het dus ook over de zitplaatsen. Vooral de zitplaatsen.
Held.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef µ het volgende:
Ik ging als één na laatste bezoeker van het festivalterrein af.
we hebben m gemistquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Zondag in de Alpha ook, voor Fall Out Boy.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Die heb ik ook nog gezien, een stel mensen die hun draadje ook bedekten met afval zodat het draadje niet zichtbaar was, die was errug leukquote:
En dit, uitleg por favor?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:23 schreef Zyron het volgende:
Ik heb dat hele gedoe wat betreft 'de ontmaagding van jelle' gemist. Iemand die me even kan vertellen hoe/wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |