Zo, bij deze een mini verslagje:
Lowlands was fantastisch! Ik kwam vanwege verplichtingen en het OV pas rond 16:30 aan op donderdagmiddag, maar dankzij vrienden alsnog een supergoede plek op camping 3 weten te bemachtigen. Donderdagavond al fijn gechilld onder de partytent, samen met de buren (die bleken uit dezelfde stad te komen!) en waren zeer leuke mensen, dus dat waren onze festivalbuddies de rest van het weekend. Uiteindelijk waren we met zo'n 20 man. Vrijdag begon het feest pas echt, ik heb het hele weekend zoveel gezien dat ik niet denk dat ik alles kan opnoemen.
Hoogtepunten waren voor mij Hurts en Nero. Bij allebei front row gestaan, en man wat heb ik genoten. Bij allebei een uur voor aanvang bij het podium zitten wachten voor de beste plekken, en het was het zó waard. Bij Hurts een uur lang als verliefd staan luisteren en zingen en alles (en een paar keer oogcontact met Theo, de zanger

). Bij Nero gewoon een heel dik feestje gebouwd, samen met twee onwijs leuke gasten die we daar hebben ontmoet tijdens het wachten, nog wel vaker mee opgetrokken. Op zondagnacht een geweldige nacht in de Bravo gehad, daarna staan feesten naast het toiletgebouw van camping 3, en doorgegaan naar 2 en 4 (dat getrommel op vuilnisbakken ja, sorry als daar mensen mee wakker zijn gemaakt). Van 6 tot half 8 doorgefeest in de 24-uurstent, daarna lekker een ontbijtje gekocht, tas ingepakt en naar huis gegaan. Lang gewacht in de regen op de pendelbus, maar ja, we waren toch al vies en nat en moe dus het maake allemaal niet uit. 2 uur in de trein geslapen (hulde voor de schouders van een vriend), en maandag lekker nagenoten en bijgeslapen. Nog steeds een beetje brak en geen stem meer over.
Verder gezien: Tame Impala, Gold Panda, AlunaGeorge, De Jeugd van Tegenwoordig, Julio Bashmore, Boningen, Siriusmo, Nevermind, SEEED, Mount Kimbie, Empire of the Sun, Major Lazor, Bonobo, Nick Cave and The Bad Seeds, Borgman (een afgrijselijk slechte maar wel humoristisch film. Het Lowlandspubliek dat ging klappen en juichen op bepaalde momenten maakte een hoop goed

), Prototje & The Indiggnation, Noisia, Calyx & Teebee ft Mc Ad, Black Sun Empire, en vast nog meer waar ik nu niet op kan komen. Ook elke ochtend Tai Chi gedaan, lekker wakker worden met je brakke hoofd.
Zelfs de enorm harde regen op vrijdagavond kon het niet verpesten, samen met een vriendin staan rennen en dansen in de regen terwijl we keihard "I don't care, I love it" zongen.
Ik heb genoten, nu al zin in volgend jaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 15:37:04 ]