abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130274645
quote:
Haha wat vet! Ik had er veel mensen grappen over horen maken, had niet verwacht dat hij er nog zou zijn. Toch nog even die laatste dag, haha.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:17:19 #252
52513 whosvegas
The Trickster
pi_130275634
Wat was het vet
De sfeer was fantastisch

Alleen 's-nachts wat te veel dance, wat na een tijdje toch wel begon te vervelen. Ze moeten het gewoon wat afwisselen, af en toe wat rock tussen door. Maar heb me prime vermaakt :)
We viel het me op dat veel mensen strak stonden van de drugs, hoe later het was, hoe erger het werd. In de 24 uurs tent waren wij volgens mij de enigste die geen drugs op hadden.
Maar zo lang er geen op gefokte sfeer onstaat vind ik alles best :)
Are you nuts??
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:25:11 #253
95752 crew  Chell
Kluns
pi_130275942
Mijn Lowlands

Lowlands was: Tom Odell, The Joy Formidable, The 1975, Hurts, Band of Horses, Villagers, James McCartney, Mikal Cronin, Slayer, Nine Inch Nails, Mister And Mississippi, Daughter, Nevermind, Half Moon Run, Little Green Cars, Maison du Malheur, Imagine Dragons, The Opposites, The Lumineers, Chase And Status, Editors, The World Orchestra, Jake Bugg, Frightened Rabbit, Noah And The Whale, Foals, Patchanka en Fiddlers Green.

Maar ook: picknicken bij de tent, weirde ontmoetingen bij de Nedap Meetingpoints, dansen op rock and roll. En op house. En op Grease en Dirty Dancing. Feesten in de 24-uurs. En de HEMA. Alleen rondslenteren. Heel veel lol met vrienden. Oude bekenden tegenkomen. Nieuwe bekenden tegenkomen. Bekenden helemaal niet tegenkomen. Facebooken, Whatsappen, Instagrammen, Twitteren, want internetbereik! Daardoor ook uurtjes besteden bij oplaadpalen. Bellen blazen. Een blaar. Op zaterdag om 7 uur opstaan om te gaan douchen. Pas 24 uur later weer naar bed gaan. Random letters op je lijf. Of toch maar niet. Regen. Zon. En alles daartussen. Modder. Ontbijten met paracetamol. Witte wijn. Slapen op de Alpha heuvel. Schommelen bij de Mike. Mooie mannen op schoot. "Broek uit op je hoofd!”. Happy hardcore met een gitaar. Facebookduimpjes in stickervorm opplakken op alle leuke mannen die we zagen. En op de festivaldirecteur. ENORM feesten in de Lima. Op “straat” dansen op 90’s Alternative. Niet fotograferen. En dan toch fotograferen met een telefoon. In recordtempo tenten afbreken. In slakkentempo van de parkeerplaats wegkomen. Gered worden door de wegenwacht. De wegenwacht redden. Backstreet Boys op de parkeerplaats. Lowlands bezoekers spotten bij de Burger King. Keelpijn.
pi_130276015
Iemand nog in het spookhuis geweest?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:27:41 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_130276039
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:26 schreef WeirdWestMan het volgende:
Iemand nog in het spookhuis geweest?
Nee! Ik wilde heel graag, maar er was een rij van 2,5 uur ofzo. Dat vond ik echt zonde van mijn tijd.
pi_130276365
Zo, bij deze een mini verslagje:

Lowlands was fantastisch! Ik kwam vanwege verplichtingen en het OV pas rond 16:30 aan op donderdagmiddag, maar dankzij vrienden alsnog een supergoede plek op camping 3 weten te bemachtigen. Donderdagavond al fijn gechilld onder de partytent, samen met de buren (die bleken uit dezelfde stad te komen!) en waren zeer leuke mensen, dus dat waren onze festivalbuddies de rest van het weekend. Uiteindelijk waren we met zo'n 20 man. Vrijdag begon het feest pas echt, ik heb het hele weekend zoveel gezien dat ik niet denk dat ik alles kan opnoemen.

Hoogtepunten waren voor mij Hurts en Nero. Bij allebei front row gestaan, en man wat heb ik genoten. Bij allebei een uur voor aanvang bij het podium zitten wachten voor de beste plekken, en het was het zó waard. Bij Hurts een uur lang als verliefd staan luisteren en zingen en alles (en een paar keer oogcontact met Theo, de zanger O+ ). Bij Nero gewoon een heel dik feestje gebouwd, samen met twee onwijs leuke gasten die we daar hebben ontmoet tijdens het wachten, nog wel vaker mee opgetrokken. Op zondagnacht een geweldige nacht in de Bravo gehad, daarna staan feesten naast het toiletgebouw van camping 3, en doorgegaan naar 2 en 4 (dat getrommel op vuilnisbakken ja, sorry als daar mensen mee wakker zijn gemaakt). Van 6 tot half 8 doorgefeest in de 24-uurstent, daarna lekker een ontbijtje gekocht, tas ingepakt en naar huis gegaan. Lang gewacht in de regen op de pendelbus, maar ja, we waren toch al vies en nat en moe dus het maake allemaal niet uit. 2 uur in de trein geslapen (hulde voor de schouders van een vriend), en maandag lekker nagenoten en bijgeslapen. Nog steeds een beetje brak en geen stem meer over. :)

Verder gezien: Tame Impala, Gold Panda, AlunaGeorge, De Jeugd van Tegenwoordig, Julio Bashmore, Boningen, Siriusmo, Nevermind, SEEED, Mount Kimbie, Empire of the Sun, Major Lazor, Bonobo, Nick Cave and The Bad Seeds, Borgman (een afgrijselijk slechte maar wel humoristisch film. Het Lowlandspubliek dat ging klappen en juichen op bepaalde momenten maakte een hoop goed :P ), Prototje & The Indiggnation, Noisia, Calyx & Teebee ft Mc Ad, Black Sun Empire, en vast nog meer waar ik nu niet op kan komen. Ook elke ochtend Tai Chi gedaan, lekker wakker worden met je brakke hoofd.

Zelfs de enorm harde regen op vrijdagavond kon het niet verpesten, samen met een vriendin staan rennen en dansen in de regen terwijl we keihard "I don't care, I love it" zongen.

Ik heb genoten, nu al zin in volgend jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 15:37:04 ]
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:47:19 #257
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_130276730
Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over het nieuwe plotselinge knelpunt: de brug op donderdag.
Waarom duurde dat allemaal 5 keer langer dan normaal?
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:53:42 #258
192683 AMDB
Visionair.
pi_130277005
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over het nieuwe plotselinge knelpunt: de brug op donderdag.
Ik dacht dat ik er normaal al voorbij was voordat het zo druk werd. Maar wel irritant!
pi_130277087
Iemand trouwens enig idee wat die ambulance op camping 2 deed op zaterdagavond? Rond een uurtje of .. 21 dacht ik. Not sure.

Ook was er nog sprake van een afgeschoten vuurpijl op camping 2 waarbij iemand gewond zou zijn geraakt? Was later, ik geloof ook op de zaterdagavond.

Oja, en de brug. WTF? Inderdaad op donderdag 15 minuten staan wachten tussen de polsbandjes en de brug. Veel meer steekkarretjes dan normaal en het werkte gewoon niet. Paupers.
Hooray for beer.
pi_130277197
quote:
Als je toevallig wat groepen mensen met van die bolderkarren voor je hebt die allemaal aan het tillen zijn dan schiet het niet op. :D

Ik snap nog steeds niet dat men gewoon de genie inzet en daar een brug voor het verkeer neerlegt die maar 2 meter hoog hoeft te zijn en de lowlanders er onder door sturen.
pi_130277294
quote:
Het was ook een afgrijselijke troep op de eerste 10 treden van de brug toen ik er was, vuilniszakken en andere troep met modder, waardoor je er heel langzaam overheen moest lopen wilde je niet op je plaat gaan. Ik denk dat dat ook wel meespeelde. Ik had er overigens zelf niet zo'n last van, zo'n 2 uur in de rij gestaan voor de polsbandjes, ik was al lang blij dat ik daar door heen was _O-
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:03:59 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_130277442
Die vuilniszakken enzo op de brug waren levensgevaarlijk! Het is echt zinloos ook om die direct na de bandjes uit te delen, want het merendeel van de mensen laat ze meteen uit hun handen flikkeren aangezien je handen al vol hebt aan je bagage.
pi_130278072
Heb ik trouwens nog met een fokker gespringtouwd bij de lima zaterdagavond?
pi_130278888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Ooi86 het volgende:
Heb wel even staan kijken :p
pi_130278914
quote:
Ik heb wel staan kijken, want mooie meisjes. Daar was jij er een van? :P
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:41:29 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130278935
quote:
Volgens mij heb ik daar nog wat foto's van gemaakt. Eens zoeken van de week.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130280626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik heb wel staan kijken, want mooie meisjes. Daar was jij er een van? :P
Ik heb wel gespringtouwd, maar schaar mijzelf niet onder die noemer :@
pi_130281363
quote:
Zoals zovelen heb ik wel gekeken! :D Maar ik moest weer door dus kon niet mee doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]

:')_!
He een emogif op de foto :D Zijn dit fokkers? :9
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:35:56 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130282054
Mensen die haten op Major Lazer omdat het ´paupermuziek´ is of wat dan ook :')

Ja kllopt, is het ook. Daarom ga je er juist heen. Even geen pretentieus gelul over 3e wereld problemen van een of ander hippiebandje maar gewoon met 15.000 man compleet los gaan op foute dancehall/reggeaton weet ik veel wat. Party Machen.

Maxim Hartman viel echt enorm tegen wat mij betreft. Een uur 'college' geven in z'n eentje is niet z'n ding. Hij is sterker als ie meer interactie heeft met een gesprekspartner. Ben zelfs eerder weggegaan. Heb 1 keer moeten grijnzen en dat was over z'n kutcakes-grap.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130282153
quote:
ik denk ook met mij dan, maar ik heb op meer plaatsen staan springen :')

wat was seeed trouwens ontzettend vet, ik ben instant fan _O_
en seasick steve was ook fantastisch ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_130282357
volgende keer sleep ik overigens minder zooi mee naar de camping, had er niet op geteld dat het zo ver lopen was ondanks waarschuwingen van anderen vooraf :')
wat een hel was het, had geen gevoel meer in mijn armen over :'(
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:46:30 #273
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_130282389
Weet iemand of er opnames zijn gemaakt van de show van Moderat? Want wow die lichtshow was erg epic, met name die 3d-achtige effecten bij Bad Kingdom.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_130282490
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weet iemand of er opnames zijn gemaakt van de show van Moderat? Want wow die lichtshow was erg epic, met name die 3d-achtige effecten bij Bad Kingdom.
ik was daar maar geen 3d gezien.. wel 3 schermen
--- ҉ ---
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:00:27 #275
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_130282879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef Wells.p het volgende:

[..]

ik was daar maar geen 3d gezien.. wel 3 schermen
Het was ook geen echte 3d, maar doordat ze delen van die afbeeldingen op de verschillende schermen tegelijk lieten zien, leek het een beetje 3d.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')