abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130268480
Dat Inspire trok me dan ook helemaal niet, maar het filmpje van Down The Rabbit Hole ziet er wel aantrekkelijk uit, ik ben er ook best wel benieuwd naar, zeker gezien het mysterieuze sfeertje dat er om heen hangt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:07:01 #227
192683 AMDB
Visionair.
pi_130268898
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:53 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Anders ik wel :(
INDIAAN GEVONDEN

[ afbeelding ]
Cute meisje O+

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef friekin_ het volgende:
EN OOK HIJ WAS ER WEER!

[ afbeelding ]
Haha, ook een paar keer gespot.

Straks maar eens aan m'n verslag werken, maar ben nog steeds een beetje gedesoriënteerd. Alsof m'n hoofd nog alle indrukken aan het verwerken is van afgelopen weekend.
pi_130269889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wij stapten om 9.21 in de auto en om 9.24 waren we op de weg. :P

Ik ben blij dat we eens op tijd vertrokken waren als ik het zo weer lees, alhoewel onze auto ook goed in de buurt van een zijuitgang stond.. _O-
Wij stapten om 10.10 in de auto en zaten om 11.20 op de A6 naar het noorden. Vond het best meevallen :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:25 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_130270412
Zelf inderdaad ook ruim 3 uur in de file (o wacht, ik kwam zelfs geen meter vooruit) voordat ik eindelijk in de eerste versnelling moest zitten
pi_130270416
Gister na thuiskomst direct mn bed in gedoken. Nu net wakker. Ben idioot gaar. Moet nog douchen. Heb net een aantal reviews gelezen. Lees veel negatieve reacties over optredens, maar heb daar niks van gemerkt. Heb vrij weinig uit het boekje aangekruist dat ik wilde zien. Ben veel wezen struinen en heb met super veel mensen gepraat. Zaten vast ook wel een aantal fokkers tussen. Was een goed feest.

Donderdag om ~09:00u op de dijk, liep met een andere gast helemaal voor op in de stoet naar de polsbandjes. We stonden helemaal rechts. Toen het hek in het midden open ging hebben we het hek rechts ook maar open gebeukt en rende we massaal richting de polsbandjes. We waren als één van de eerste binnen en plempte onze tent op camping drie. De rest is een waas van feest en gezelligheid. Heel veel toffe mensen, heel gemoedelijk, heel veel leuke dingen. Zo veel mooie meisjes O+

De beveiliging was zeer relaxed dit jaar, de regen was maar een beetje jammer. Volgend jaar weer :D
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:52:11 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130270598
Wat was het weer tof *O* _O_ Wel helemaal kapot zoals altijd :')

Hoogtepunten: Editors O+ Franz Ferdinand *O* Balthazar O+ Unknown Mortal Orchestra die zelf stonden te soundchecken in de India :s)
Dieptepunten: Major Lazer, wat een ontzettende paupermuziek is dat zeg :') Heb me wel vermaakt want het was een feestje maar muzikaal echt heel kut. Ook Disclosure viel tegen, had me daar wel op verheugd.

Geen last van files heen en terug gehad vanwege parkeerplek op de minder valide parkeerplaats. Binnen een uur waren we binnen en hadden de tent opgezet en binnen 5 minuten reden we weer weg. En we hoefden die kutbrug niet over _O_
5 - 28 februari Thailand O+
pi_130272882
Is het verhaal van de deephouse mama nog ergens te vinden? >:)
pi_130272993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef louter_genieten het volgende:
Daar hebben wij ook stevig om moeten lachen. Ik hoop voor haar dat ze er geen problemen mee krijgt.
Hello, my name is Oliver
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:59:07 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130273068
quote:
Politie bevestigt: Lowlandsbezoeker overleden | ThePostOnline

Een bezoeker van Lowlands is nadat hij onwel is geworden op het festival in een ziekenhuis overleden. Dat bevestigt Sven van der Burg, woordvoerder van Politie Flevoland tegenover ThePostOnline. De doodsoorzaak is nog onbekend.

De man werd in de nacht van vrijdag op zaterdag aangeboden bij de medische post, waarna hij is overgebracht naar een ziekenhuis in Flevoland. Vervolgens is hij naar een ziekenhuis in Amsterdam overgebracht, waar hij is overleden.

Woordvoerder Van der Burg geeft aan dat de gang van zaken niet volgens protocol is gegaan: “Er is geen sprake geweest van tussenkomst van de politie, terwijl dat wel zou moeten gebeuren. Wij hoorden pas veel te laat van dit nieuws, en hebben dan ook weinig details.”

Bron: nieuws.thepostonline.nl
pi_130273129
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef louter_genieten het volgende:
http://www.livexs.nl/rece(...)ag-17-augustus-2013/
Hello, my name is Oliver
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:02:51 #236
192683 AMDB
Visionair.
pi_130273298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:02 schreef AMDB het volgende:
Deephouse mama?
http://issuu.com/livexs/d(...)13?e=2645951/4447466

Rechtsonder
Hello, my name is Oliver
pi_130273344
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wut? Is dat die dude van camping 3? Er werd er één laveloos aangetroffen in een stoeltje.. Even later kwam er security en werd met de ambu weggebracht. Hij was alles behalve aanspreekbaar.
pi_130273413
quote:

[..]

Shit zeg
pi_130273426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.
Het hele zondagnachtprogramma viel tegen
pi_130273434
quote:

[..]

Wauw..
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130273633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Het hele zondagnachtprogramma viel tegen
Zondagnacht ben ik niet in de Bravo geweest. Zaterdagnacht ook niet. De tering, kan die tent niet wat groter :D. Vrijdagnacht en zaterdagnacht wel de hele nacht aan de zijkant van de Bravo dansjes gemaakt :).
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:18:03 #244
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_130273670
De x-ray zondagnacht was anders prima.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_130273786
Oh oh oh wat een heerlijk festival is lowlands toch. Het was een jaar of 4 geleden dat ik er voor het laatst was, te lang eigenlijk. Wel een stuk drukker geworden in de Bravo / X-ray, 's nachts. Vroeger kon je daar gewoon even naar binnen lopen, maar dat was dit jaar wel anders. Heb enkele optredens gemist omdat de bravo gewoon overvol was. Maar de laatste nacht in de Bravo was wel geniaal. Vanaf Nero in de Bravo gestaan, 1 groot feest, 10 uur lang :P
pi_130273875
Ik vond de Bravo anders ook insane druk itt de voorgaande jaren. Zal waarschijnlijk ook met de regen te maken hebben gehad.
pi_130273961
Is er nog iemand bij Protoje & the Indiggnation geweest?

Ongelooflijk cliché reggaebandje, maar wel heel leuk.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:32:02 #248
20720 brother52
Dus..........
pi_130274094
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
Is er nog iemand bij Protoje & the Indiggnation geweest?

Ongelooflijk cliché reggaebandje, maar wel heel leuk.
Ja, ik heb ze gezien. Was inderdaad erg leuk.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:33:12 #249
192683 AMDB
Visionair.
pi_130274140
Maar even mijn verslag dan:

Donderdagochtend als één van de eerste bij de bushalte op Lelystad. Om 11.30 kwam de eerste bus al. Die overigens netjes een stuk aan mocht sluiten bij de file. De rij was kut en lang, en m'n rugzak veel te zwaar. Was helemaal kapot toen m'n tent stond. Donderdag verder weinig gedaan. Beetje 24-uurs, gemeet met FOK!kers en verder om een uurtje of 3 gaan slapen.

Vrijdag begonnen bij AlunaGeorge, wát een stem! Verder vond ik het muzikaal maar matig. Dus eerder weggegaan om loempia's te gaan happen en daarna nog even naar binnen gelopen voor White Noise. Toen was Seasick Steve - geweldige muziek, relaxt naar gekeken om vervolgens door te gaan naar James McCartney. Die was echt dramatisch saai. Wat een kutliedjes. Vervolgens Tame Impala. Die waren briljant, maar wat was die Alpha leeg zeg... De rock-acts trekken echt geen ene flikker aan publiek meer tegenwoordig. Vervolgens een stukje Crystal Fighters gezien - dra-ma-tisch! Wat een takkemuziek maken die gasten zeg -O- Toen De Jeugd van Tegenwoordig, leuk trucje, leuk feestje, maar had het halverwege wel weer gezien. De avond afgesloten bij Disclosure. Geweldig begin, maar het was er zó druk! Daarnaast is het naast de hitjes ook niet heel bijster interessant, dus toen weer weggegaan.

Bij onze tent nog gezeik gehad, stond ineens een tent onder onze partytent, deze maar mooi verplaatst. Toen stond ineens de eigenaar om 6 uur 's nachts mensen uit hun tent te trekken (vertelden vrienden me in ieder geval). Hele punt bleek ineens dat zijn tent maar liefst twee keer was verplaatst: iemand anders had hem dus bij ons onder de partytent gezet. Overigens waren degene die hij wakker maakte ook net niet degene die hem verplaatst hadden. De vrijdagnacht niet erg laat geworden, uurtje of 3, na een stuk TokiMonsta gaan slapen.

Zaterdag begonnen bij Balthazar, geweldige band maar wel een beetje saai soms. Vervolgens doorgegaan naar The Veils wat erg mooi was, maar ook saai. Toen kwam één van de hoogtepunten: Miles Kane - ik had hem al drie keer eerder gezien en begon me een beetje te ergeren aan zijn shows, maar dit was echt geweldig! In het begin een tam publiek, en we zijn bij het tweede nummer maar lekker asociaal naar voren gebeukt om tussen de 16-jarige meisjes te gaan springen. Op een gegeven moment werd het steeds drukker en ontstond er een spontane circle pit. Op het moment dat iedereen er in rende struikelde ik over iemand voor me die viel en lag ik er dus ook op de grond. Gelukkig niks aan over gehouden maar was wel even schrikken. Verder nog een tweede circle pit en een sit down (ook spontaan). Miles reageerde er goed op en volgens mij ging de hele Bravo plat _O_

Daarna naar Maxim Hartman gelopen, maar dat zat vol. Dus toen door naar Chvrches die een puike show gaven. Benieuwd of het album wat is, maar het klonk iig prima :) . Toen langs Major Lazer gelopen. Wat een drama. Waarom willen mensen dit? Dit kun je toch niet serieus nemen?
Toen als afsluiter Moderat gezien - dat was echt heel gaaf! Die nacht doorgebracht in de Bravo voor een uurtje en een stukje Kill All Hipsters, maar toen was ik inmiddels zo moe en dronken dat ik gewoon naar bed ben gegaan (een maat waar ik mee was gewoon achtergelaten op het terrein kennelijk :') ).

Op zondag begonnen bij LowSofie met Ad Verbrugge - heerlijk, kan iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken! Even weg van de muziekimpulsen en je hoofd laten ontploffen. Vervolgens Deap Vally "gezien" - klonk best oké maar dat podium van de X-ray is te laag! Zeker als de mensen die erop staan anderhalve meter groot zijn. Vervolgens doorgegaan naar Alabama Shakes - superstem, maar erg eentonig na een paar nummers. Wederom erg leeg bij de Alpha. Toen was het tijd voor het voorvak van Franz Ferdinand - hóe vet was dat?! Wat een geweldig feest, volgens mij heeft de hele Alpha van begin tot eind staan springen, ik in ieder geval wel! Vierde optreden op mijn lijstje.

Daarna de twee beste acts van het hele festival - de acts waar ik al maanden naar uit keek, en waar ik lang bang was voor overlap. The Knife was bizar, geniaal en shockerend. Met live zang en zang vanaf tape. De live zang geplaybacked door een man verkleed als vrouw, en een groot scherm met een hoofd erop die ook leek te zingen. De meest dansbare nummers met dansers die stil staan op het podium. The Knife is alles wat Lowlands voor mij is: gek, kunstzinnig, vrijzinnig, experimenteel en últiem fucking dansbaar _O_ _O_ *O* Met stip op één dus. Toen naar Nick Cave - ik dacht dat hij verkeerd stond geprogrammeerd, dat hij zou wegvallen in de Alpha en dat Lowlands een feestafsluiter verdiende. Maar wat had ik het verkeerd - mensen die zeggen dat Nick Cave geen headliner was zijn de mensen die er niet bijgeweest zijn (en jammer genoeg waren dat er veel). De Alpha was halfleeg, maar man wat een optreden! Intens en bizar, mooi, klassiek, maar toch ook vies.

De nacht afgesloten meet een stukje SuperStijl en 90's Alternative. Heb weer leuke feestjes meegemaakt, maar toch was dit niet mijn favoriete editie. Weinig hele gekke dingen meegemaakt en de feestjes waren het niet helemaal dit jaar. Was donderdag en vrijdag ook echt supermoe omdat ik een hele drukke week achter de rug had, pas zaterdag en zondag voelde ik me weer beter, maar toen nooit helemaal 100% in de echte feeststemming gekomen voor m'n gevoel.

Zin in volgend jaar _O_ Zit nu gedesorïenteerd achter m'n pc door vermoeidheid. Moet alles nog even op me in laten werken denk ik :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:33:30 #250
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_130274157

Eindelijk gezichten
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')