Dat heb je na de eerste keer meestal snel genoeg door, je leert ook een stuk efficiënter inpakken en alles dragen. Hoewel sommige dat laatste nooit leren en altijd blijven slepen met enorm veel spul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
volgende keer sleep ik overigens minder zooi mee naar de camping, had er niet op geteld dat het zo ver lopen was ondanks waarschuwingen van anderen vooraf![]()
wat een hel was het, had geen gevoel meer in mijn armen over
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je na de eerste keer meestal snel genoeg door, je leert ook een stuk efficiënter inpakken en alles dragen. Hoewel sommige dat laatste nooit leren en altijd blijven slepen met enorm veel spul.
zo een had ik bij gelukkigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.
Dat probleem had ik ook, ik had heel handig een backpack mij me met slaapzak/matje/tent er ook aan (die veel te zwaar was), maar ik had iig wel m'n handen gewoon vrij. Komt er een vriendin met een rugzak, leren weekendtas, en 2 van die grote AH boodschappentas. Mocht ik er een gaat dragen, godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog erger is als je vrienden hebt die hardleers zijn en wederom teveel zooi meenemen en dat jij met je efficient ingepakte spullen dan een arm over hebt om nog iets van hun teringzooi te dragen.
Precies, ik vind die muziek ook normaal niet veel soeps maar ik heb een fantastisch feestje gebouwd bij Major Lazor, ondanks dat we ons in een mega-sauna bevonden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:35 schreef fathank het volgende:
Mensen die haten op Major Lazer omdat het ´paupermuziek´ is of wat dan ook
Ja kllopt, is het ook. Daarom ga je er juist heen. Even geen pretentieus gelul over 3e wereld problemen van een of ander hippiebandje maar gewoon met 15.000 man compleet los gaan op foute dancehall/reggeaton weet ik veel wat. Party Machen.
Inderdaad. Terplekke ontvriend op FB die mensenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja James Blake ook niet. Daar kwam mijn kartonnen olifant volgens mij goed in beeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat Nick Cave niet uitgezonden is, had ik graag terug willen zien. Wat was dat goed![]()
Zo is NIN terug kijken, alleen geluid op youtube is erg zacht bij NIN.
Alleen vrijdag toch? Andere dagen was die gewoon open.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Na moderat gingen ze weer die flappen naar beneden doen aan de achterkantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alleen vrijdag toch? Andere dagen was die gewoon open.
Volgens mij doen ze dat om het geluid iets te dempen, er hing ook een zwart laken aan die dichte kant van de Bravoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
de bravo in de nacht was ook veelste warm echt niet uit te houden. En dan doen ze die tent ook meer dichtIemand een idee waarom?
Heeft met de vergunning van Lowlands te maken. 's Nachts mogen ze niet zoveel geluid produceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Wells.p het volgende:
Dan ga je maar naar decibel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Crimyclown het volgende:
Voor 's nachts had ik het wel lekker gevonden als er 1 hardstyle/hardcore tent zou zijn, die techno is me net te langzaam. Even lekker beuken in de nacht.
Maar gaat waarschijnlijk nooit gebeuren omdat het ander volk trekt wat de organisatie van Lowlands niet wil.
Wel eens geweest, maar hoeft voor mij niet 3 dagen lang. Voor af en toe is het wel lekker, en het is een muziekstyle die Lowlands nog mist.quote:
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wel eens geweest, maar hoeft voor mij niet 3 dagen lang. Voor af en toe is het wel lekker, en het is een muziekstyle die Lowlands nog mist.
Ik zie het al voor me, loop je op LL ineens tussen van die stampertjes met ID&T-truien en zo'n zilveren ketting erbovenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.
Trekt volk aan dat Lowlands inderdaad niet wil denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Past totaal niet in de sfeer die er hangt imo.
Noisia zondag nacht heeft dacht ik ook wel eens op Defqon gedraait. Is toch alweer wat harder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Faazz het volgende:
Darkraver heeft ook wel eens gedraaid in de X-Ray en ergens in 2008/2007 toen de X-Ray nog kleiner was en stond waar de lima nu staat, speelde er ook nog een zeer populaire hardcore DJ. Weet de naam niet meer.
Dat was Promo, tent stond toen stampvol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Faazz het volgende:
Darkraver heeft ook wel eens gedraaid in de X-Ray en ergens in 2008/2007 toen de X-Ray nog kleiner was en stond waar de lima nu staat, speelde er ook nog een zeer populaire hardcore DJ. Weet de naam niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |