Oke, dus. Wel een EHBO bezoek gehad dit jaar, dikke blaar onder mijn voet die het verdiende om te sterven. Verder tot de conclusie gekomen dat fokkers best gezellig zijn, er nieuwe smaken hot sandwich te krijgen waren (kalkoen en caprese biiiiitch), planningen nooit lopen zoals je hoopt, regen puik is, camping 5 fijn is, het weer een duur grapje is.
Empire of the sun had de meest kitcherige show in jaaaaaren. De playbackzanger en de Prince look a like gitarist. Maar het was wel leuk. Verder vond ik Forest Swords mooi, jammer van het publiek dat zijn bakkes niet kon houden. Robert Delong was top, mooi hoe het kereltje het toch maar even deed, Dizzee zoog (zoals verwacht) behoorlijk kont, Araabmusik was wel dik. DJ Koze was episch lekker, evenals de man van het weekend, Kendrick. Ik heb staan bouncen alsof er geen morgen was.
Ik baalde wel enorm van het afzeggen van XXYYXX en London Grammar. Ik had me verheugd erop, en toen puntje bij paaltje kwam was het echt een gemis.
Hacienda was redelijk, vannacht nog even gestaan. Alpha vermeden, ik heb alleen djvt en Editors (een stukje) daar gezien.
Zo, en nu ga ik alle recensies lezen