quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef µ het volgende:
Ik ging als één na laatste bezoeker van het festivalterrein af.
Wat was dat nog vet vannacht zegquote:
Ik stond er vanochtend ook om half 8 nog, en nu lig ik in m'n eigen bedje, ver van Biddinghuizenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was dat nog vet vannacht zeg![]()
Raar idee dat ik rond de klok van 7 vanochtend nog gewoon stond te springen de de 24u
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik stond er vanochtend ook om half 8 nog, en nu lig ik in m'n eigen bedje, ver van Biddinghuizendoor het niet slapen van vannacht is m'n hele ritme nog erger geworden hehe.
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was dat nog vet vannacht zeg![]()
Raar idee dat ik rond de klok van 7 vanochtend nog gewoon stond te springen de de 24u
Ik doelde op de 24 uurs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.
Just Blaze?! Grootste deceptie van het festival. Zo'n goede hiphopproducer, en dan draait hij alleen maar vlakke commerciële rap, tenenkrommende eurodance-crossovers. Om nog maar te zwijgen over hoe hij dat draaide. Zelden zo veel losse eindjes gehoord. Spanningsboog van een 3-jarige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het programma vannacht echt enorm tegenvallen eerlijk gezegd. Alleen die negert uit de VS kon ik nog wel waarderen in de Bravo.
Ik heb Just Blaze helaas gemist, maar zo te horen niet al te veel laten schieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Just Blaze?! Grootste deceptie van het festival. Zo'n goede hiphopproducer, en dan draait hij alleen maar vlakke commerciële rap, tenenkrommende eurodance-crossovers. Om nog maar te zwijgen over hoe hij dat draaide. Zelden zo veel losse eindjes gehoord. Spanningsboog van een 3-jarige.
Was hij datquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_'s befaamde dikke lip-foto was gisteren nog metershoog te zien op het Grolsch scherm, net voor Bonobo.
Het was de foto van mijn beste vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Was hij datVet dat je daar werd laten zien
Wij stapten om 9.21 in de auto en om 9.24 waren we op de weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:11 schreef Chell het volgende:
Ik heb heimwee! De normale wereld is stom!
Ow, de parkeerplaatsfile duurde gisteren op de minuut af 4 uur. Om 10.21 stapten we in de auto, om 14.21 raakten de wielen van de auto het asfalt.
Hoe laat ben jij weg gegaan uit de Bravo dan? Ik ben voor Noisia er heen gekomen en toen gebleven tot het einde, van 01:45 tot 05:00 waren er echt een stel fangastische DnB artiesten, ik vond het geen tegenvaller.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt afwachten of Mojo daar wat anders mee durft of denkt te liften op het lowlands succes. Ze hebben dit jaar het Inspire festival geprobeerd voor ~100 euro per ticket. Daarvoor krijg je dan jamie lidell, tungg, spinvis, aggrolites en nog meer onbekends en workshops enz. Festival ging niet door vanwege slechte ticketverkoop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef friekin_ het volgende:
"En we hebben een nieuw festival aangekondigd he. Subtiel, maar toch. Ik raad iedereen aan daar naar te kijken en er wat mee te doen." Van Eerdenburg vertelde zondagavond aan Michiel Veenstra in de 3FM studio dat Lowlands in 2014 het nieuwe Down The Rabbit Hole organiseert. Het festival vindt plaats op de Wouwse Plantage tussen Bergen op Zoom en Roosendaal. Meer wilde hij er niet over kwijt, behalve dat mensen pakketjes of ideeën kunnen opsturen naar:
Down The Rabbit Hole
Postbus 98
4700 AB
Wouwse Plantage
Ben eens benieuwd, weer een extra festival erbij op de toch al te drukke festival-agenda.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef friekin_ het volgende:
"En we hebben een nieuw festival aangekondigd he. Subtiel, maar toch. Ik raad iedereen aan daar naar te kijken en er wat mee te doen." Van Eerdenburg vertelde zondagavond aan Michiel Veenstra in de 3FM studio dat Lowlands in 2014 het nieuwe Down The Rabbit Hole organiseert. Het festival vindt plaats op de Wouwse Plantage tussen Bergen op Zoom en Roosendaal. Meer wilde hij er niet over kwijt, behalve dat mensen pakketjes of ideeën kunnen opsturen naar:
Down The Rabbit Hole
Postbus 98
4700 AB
Wouwse Plantage
Jep, een soort LL classic. Melanie zou er staan, veel 60's en 70's geluid. Ook gecancelled vanwege slechte kaartverkoop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Basp1 het volgende:
Een paar jaar geleden hadden ze toch ook het idee het lowlands terrein een weekend later nogmaals me een iets ander festival vol te zetten, wat ook vanwege slechte voorverkoopcijfers alsnog afgeblazen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |