SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Die zou om 22.00 open gaan, las ik. Of dat ook is gebeurd weet ik niet, maar ik hoop over een uur of drie, vier daar plaats te nemen.quote:
Idemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 04:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zou om 22.00 open gaan, las ik. Of dat ook is gebeurd weet ik niet, maar ik hoop over een uur of drie, vier daar plaats te nemen.
Have fun bij tnght!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Nick Cave!!!!!!![]()
Morgen meernu is richting Bravo.
Maar het optreden was fantastisch!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
de berichten op nu.nl stemmen mij somber, lege tent voor nick cave
Ik ben blij dat we vannacht nog zijn gegaan. Al was het zwaar.. ik was constant aan het knikkebollen. Gelukkig reed ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Chell het volgende:
Het was epic! De parkeerplaatsfile nu echter niet...duurtlang!
Ook weer thuis..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef Basp1 het volgende:
Weer lekker gedoucht thuis. Nick cave was erg gaaf, maar natuurlijk geen feestelijke afsluiter.
Heb wel eens van 11 tot 4 vast gestaan op het parkeerterreinquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Chell het volgende:
Het was epic! De parkeerplaatsfile nu echter niet...duurtlang!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef fathank het volgende:
Zaterdagnacht in de bravo 5 doven die ruzie hadden met een vrouw die niet doof was. Zag er kapotgrappig uit.
Beugelbar
Die groep staat elk jaar op LL. Maar idd, ik heb ze ook vervloektquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een kerel zien pitten bij de HEMA stand, die was denk daar in slaapgevallen van de vorige nacht, sliep overal doorheen.
O en wie was er op het idee te gekomen om een paar van die gelovige uit te nodigen op camping 5 (bij de uitgang daar). Die gasten werden continu afgezeken door iedereen, en begonnen daarna ook terug te reageren over de hel en zo.
Nee 6 was het geworden dit jaar, maar ben daar langs naar buiten gegaan vanochtend. Vooral dat vrouwtje met grijs haar en die jongen met het baardje gingen er flink tegenin.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die groep staat elk jaar op LL. Maar idd, ik heb ze ook vervloekt. Kon er wel gratis koffie en koekjes krijgen
Stond jij op 5?
Ik heb 3 blaren...valt nog mee gelukkig..quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heeft de EHBO gisteren bij mij mogen doen. Echt zonne dikke onder mijn grote teen
Inderdaad ja, smsjes kwamen vaak veel te laat binnen. Verder top gehad, vooral bij Little Green Cars, Foals, Franz Ferdinand en Villagers. Ook veel in de Juliët geweest, wat top was. Grote tegenvaller: Tame Impala. Bizar slecht: Empire Of The Sun.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:41 schreef kikoooooo het volgende:
Het was een top Lowlands
Absolute minpunt was het totaal kutte mobiele netwerk. Is toch echt wel handig om af te spreken met mensen. Andere jaren was dit nooit een probleem.
Heb echt genoten
Met die twee tegenvallers ben ik het ook eens! Vooral Empire of the Sun. Tame Impala is not my cup of tea, maar begrijp wel dat mensen het goed vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Inderdaad ja, smsjes kwamen vaak veel te laat binnen. Verder top gehad, vooral bij Little Green Cars, Foals, Franz Ferdinand en Villagers. Ook veel in de Juliët geweest, wat top was. Grote tegenvaller: Tame Impala. Bizar slecht: Empire Of The Sun.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef fathank het volgende:
Vannacht ook gekkenhuis bij de toiletten op camping 3. Hele tent vol met Volk, springen op de hokjes in de wasbakken herrie maken met tentstokken tegen de muren. Wat een Chaos.
Mooie foto's! Welke zijn van jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat was het weer leuk![]()
LL in beeldjes
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
De artiesten, dan zie je mijn naam en kan je ook wat sfeer beelden eruit halenquote:
Vet dat je bij We Came As Romans was! Die band verdient echt meer aandacht. Mooie foto van Kerry King ook!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De artiesten, dan zie je mijn naam en kan je ook wat sfeer beelden eruit halen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Peunage het volgende:
Ik heb verder helemaal niks met lowlands of welk festival dan ook. Maar ik moet wel iets kwijt.
Jullie hebben de NS treinen belachelijk smerig achtergelaten hoor
Overal modder en zand en weet ik veel wat. En de treinen stonken
Natuurlijk niet. Maar zoals het vandaag wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, want treinen zijn normaal het toonbeeld van proper en schoon, treinmongool.
In het vervolg zullen we eerst ff alles uitwassen e.d. bij de wasmachines op het lowlands terrein, voordat we de trein instappen. Sorry.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar zoals het vandaag was
Wasbakken zijn gewoon fucking afgebroken. Wat een debielen daar zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef fathank het volgende:
Vannacht ook gekkenhuis bij de toiletten op camping 3. Hele tent vol met Volk, springen op de hokjes in de wasbakken herrie maken met tentstokken tegen de muren. Wat een Chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |