abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:03:49 #1
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130082842
:)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 01:04:21 #2
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130082852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:02 schreef Rave_NL het volgende:
Sowieso, jij bevind je nu in een situatie waarin je alles wat doet nog puur voor jezelf is.
Over een paar jaar heb je die luxe niet meer en zul je nooit meer de tijd kunnen besteden om toekomst veilig te stellen als je nu hebt.
Laatste post van Rave in het vorige topic
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 01:05:11 #3
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130082865
@TT True, ik zou wel wat dingen anders gedaan hebben, denk dat ik uiteindelijk alsnog op de plek terecht gekomen zou zijn waar ik nu als burger zit.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:06:07 #4
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130082888
Ik zou waarschijnlijk nog steeds een held zijn...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130082908
zo word je geboren rave...
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130082917
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rave_NL het volgende:
toch gaat voor je havo of een mbo, ipv een V&V waarin je totaal geen kut hebt mocht je je militaire opleiding niet halen.
Havo zou een mogelijkheid zijn, mbo sluit ik uit. Heb er zelf aardig lang over getwijfeld tussen havo/V&V.

Voordelen havo:

Hoger diploma
Directe toegang HBO
2 jaar tijd om het te fixen

echter zou je hogerop willen bij KMarns, heb je toch een VWO nodig, die ik dus never ga halen. Dus dan heb je een havo diploma, en dan moet je erachteraan een HBO doen van rond de 4 jaar.

V&V geeft indien je slaagt op niveau 3 gelijk toegang tot OOF functie's, dat is 1 van de redenen voor mij om nu voor V&V te kiezen. Voor de rest heb je er inderdaad geen kut aan naast dat je een MBO 4 kan beginnen wat ik eigenlijk toch al kan ( is meer voor vmbo-k ). Mocht V&V niet lukken ga ik alsnog havo doen. Mocht het wel lukken en heb ik een baan bij DEF, heb ik nog steeds een VMBO diploma en een MBO waar ik niks aan heb. Ik wil sowieso nog een HBO fixen tijdens, voor of na diensttijd.

Maar je maakt het me nu wel moeilijk :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:08:02 #7
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130082926
Ik werd niet geboren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130082948
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Rave_NL het volgende:
Ik werd niet geboren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Dat was pumaaa toch? (die had ooit zo'n naam topic)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 01:09:47 #9
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130082974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

:') Dat was pumaaa toch? (die had ooit zo'n naam topic)
DEF / [DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 01:14:22 #10
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130083090
Ik ga pitten, mag vandaag om 0730 weer wat bloedverstrekken en de kosten van de gezondheidszorg om hoog jagen :(
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:19:47 #11
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130083237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Havo zou een mogelijkheid zijn, mbo sluit ik uit. Heb er zelf aardig lang over getwijfeld tussen havo/V&V.

Voordelen havo:

Hoger diploma
Directe toegang HBO
2 jaar tijd om het te fixen

echter zou je hogerop willen bij KMarns, heb je toch een VWO nodig, die ik dus never ga halen. Dus dan heb je een havo diploma, en dan moet je erachteraan een HBO doen van rond de 4 jaar.
Met HAVO kun je als Marn met ervaring POTOM kort model doen, en dus officier worden.

quote:
V&V geeft indien je slaagt op niveau 3 gelijk toegang tot OOF functie's, dat is 1 van de redenen voor mij om nu voor V&V te kiezen. Voor de rest heb je er inderdaad geen kut aan naast dat je een MBO 4 kan beginnen wat ik eigenlijk toch al kan ( is meer voor vmbo-k ).
Mocht V&V niet lukken ga ik alsnog havo doen. Mocht het wel lukken en heb ik een baan bij DEF, heb ik nog steeds een VMBO diploma en een MBO waar ik niks aan heb.
Wie zegt dat je niks aan een MBO hebt?
Hoopjes collega's van mij waarvan hun contract niet verlengd werd kwamen op straat te staan, en diegene met een relevant MBO-diploma konden gelijk doelgericht solliciteren..

quote:
Ik wil sowieso nog een HBO fixen tijdens, voor of na diensttijd.
En Achja wil een kinderloze echtgenote met 84 miljoen op de bank en nog 7 maanden te leven...

Je realiseert toch wel dat hoe eerder je hogere papieren hebt, hoe meer werkervaring jij op kan doen op dat niveau en hoe beter jij in de arbeidsmarkt komt te liggen?

quote:
Maar je maakt het me nu wel moeilijk :')
Nee, ik ben kritisch en ik verwacht dat jij kritisch over jezelf bent.

Ik werk in m'n hoofd met een 1, 5 en 10 jaren plan. Ik weet waar ik wil komen en ik werk daar naartoe. En dan kritisch.

Waar wil jij zijn over tien jaar?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:21:03 #12
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130083268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

:') Dat was pumaaa toch? (die had ooit zo'n naam topic)
Van mijn hand.

Dat was volgens mij de eerste DEF SC met een titel. :Y
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130083313
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:19 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Met HAVO kun je als Marn met ervaring POTOM kort model doen, en dus officier worden.

[..]

Wie zegt dat je niks aan een MBO hebt?
Hoopjes collega's van mij waarvan hun contract niet verlengd werd kwamen op straat te staan, en diegene met een relevant MBO-diploma konden gelijk doelgericht solliciteren..

[..]

En Achja wil een kinderloze echtgenote met 84 miljoen op de bank en nog 7 maanden te leven...

Je realiseert toch wel dat hoe eerder je hogere papieren hebt, hoe meer werkervaring jij op kan doen op dat niveau en hoe beter jij in de arbeidsmarkt komt te liggen?

[..]

Nee, ik ben kritisch en ik verwacht dat jij kritisch over jezelf bent.

Ik werk in m'n hoofd met een 1, 5 en 10 jaren plan. Ik weet waar ik wil komen en ik werk daar naartoe. En dan kritisch.

Waar wil jij zijn over tien jaar?
Bron? :o
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:26:06 #14
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130083399
Godverdomme zes jaar ervaring en twee aanbevelingsbrieven. De kanker hé...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130083703
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nee, ik was zo godvergeten stom om van atheneum naar havo te gaan halverwege de middelbare omdat ik te puberaal was om in te zien dat ik lachend mijn vwo had gehad als ik meer zou doen dat het absolute minimum.

Dat ik daar achteraf zo spijt van heb dat ik me in mijn eigen tijd heb afgebeuld om toch op universitair te beginnen, fokking 7 (!) jaar later dan ik zou hebben gedaan als ik niet zo'n kankerettertje was.

Wat zoals net al iemand zei, niemand geeft er een fucking stuiver voor dat "je ooit op een niveau hebt gezeten wat te moeilijk is voor 90%".
Ze zien alleen maar een jong broekje met een VMBO met blijkbaar een gigantisch gebrek aan inzet en motivatie, waarvan er in NL dertien in een dozijn zijn.

Ik hoop dat je die wijsheid inziet.

Ik hoop nog meer voor je dat je toch gaat voor je havo of een mbo, ipv een V&V waarin je totaal geen kut hebt mocht je je militaire opleiding niet halen.
Laat je niet in de luren leggen over mogelijkheden en kansen, grote kans is dat je eindigt over 4 jaar bij de poortjes van de Hema, met een "had-ik-maar" van jewelste.

Geloof me.
Afgezien van het feit dat Atheneum zonder natuurkunde, scheikunde en wiskunde B natuurlijk ook helemaal geen fuck voorstelt, helemaal eens. En daarbij overigens props voor het in je eigen tijd puur op wilskracht en doorzettingsvermogen fixen van een opleiding, respect my friend, respect.
pi_130083818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:26 schreef Rave_NL het volgende:
Godverdomme zes jaar ervaring en twee aanbevelingsbrieven. De kanker hé...
Ik zal er over nadenken
pi_130083877
En inderdaad BB. Denk aan je toekomst. Ik snap dat het verleidelijk is. Ik had ook ooit een brandend verlangen om beroeps te worden, nog steeds (hoewel wel wat minder). Maar denk aan hoe onstabiel defensie nu is en probeer ondanks je brandende verlangen toch rationeel te blijven. Ik ben ook van mening dat je het beste óf HAVO kan doen óf een nuttig MBO diploma kan halen waar je binnen (en als niet binnen dan buiten) def nog wat mee kan.

Think about it. Zoals men hier zegt.
pi_130084013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:26 schreef Rave_NL het volgende:
Godverdomme zes jaar ervaring en twee aanbevelingsbrieven. De kanker hé...
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
En inderdaad BB. Denk aan je toekomst. Ik snap dat het verleidelijk is. Ik had ook ooit een brandend verlangen om beroeps te worden, nog steeds (hoewel wel wat minder). Maar denk aan hoe onstabiel defensie nu is en probeer ondanks je brandende verlangen toch rationeel te blijven. Ik ben ook van mening dat je het beste óf HAVO kan doen óf een nuttig MBO diploma kan halen waar je binnen (en als niet binnen dan buiten) def nog wat mee kan.

Think about it. Zoals men hier zegt.
Ik heb wel wat bedacht, op moment suprême zeggen: "ik doe het niet" wil ik niet en kan ik ook niet maken. Ik ga eerst deze opleiding fixen (mocht dat niet lukken, dan zal het ook niet lukken bij DEF, dus endex en diplomatjes halen, uitzonderingen mogelijk uiteraard) Na 2.5 jaar V&V heb je een diploma, je bent niet verplicht om meteen te solliciteren en je diploma blijft geldig totdat je de maximale leeftijd bereikt hebt om op een onderdeel in te kunnen stromen. Dat wilt dus zeggen dat ik altijd nog die OOF zekerheid heb (als je de rest ook fixed natuurlijk). Dan na V&V havo fixen, of wat met de baas proberen te regelen om deeltijd havo te fixen. Mij lijkt het een strak plan. Nu jullie mening graag.
pi_130084179
Zekerheid. Meest overschatte woord sinds 2011.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130084940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]


[..]

Ik heb wel wat bedacht, op moment suprême zeggen: "ik doe het niet" wil ik niet en kan ik ook niet maken. Ik ga eerst deze opleiding fixen (mocht dat niet lukken, dan zal het ook niet lukken bij DEF, dus endex en diplomatjes halen, uitzonderingen mogelijk uiteraard) Na 2.5 jaar V&V heb je een diploma, je bent niet verplicht om meteen te solliciteren en je diploma blijft geldig totdat je de maximale leeftijd bereikt hebt om op een onderdeel in te kunnen stromen. Dat wilt dus zeggen dat ik altijd nog die OOF zekerheid heb (als je de rest ook fixed natuurlijk). Dan na V&V havo fixen, of wat met de baas proberen te regelen om deeltijd havo te fixen. Mij lijkt het een strak plan. Nu jullie mening graag.
Je hoeft niet eens te stoppen met de opleiding. zoals ik al zovaak heb gezegd, volg een technische uitstroomrichting.

Dan krijg je gewoon een volwaardig en nuttig diploma na die 2,5 jaar. Je hebt gewoon geen zak aan dat grop diploma als je een burger baan wilt. Echt niet. Gewoon niks.

Ik heb een oud ict klasgenoot die nu infanterist is bij lumbl, een oud zorg, daarna grop (niet afgemaakt) klasgenoot die ook bij lumbl terecht is gekomen. Een ander die in hetzelfde schuitje zat, zit nu bij gnk.

En kijk ik naar de grop klas waar ik afgelopen 3/4 bij aangeklikt zat, zijn er van de stuk of 10 die het probeerden slechts 1 heeft zn rode baret laatst gehaald, de rest van die 10 zijn nu sld bij een ander onderdeel of gestopt.

Ik heb zelf besloten om verder te gaan voor mbo4 en wellicht daarna hbo, als enige van mn oud ict klasgenoten. Over 2 jaar heb ik al een mbo4 diploma, en tegen de tijd dat hun eerste fase afloopt hoop ik al richting afronding van mn hbo te gaan of in ieder geval enkele extra certificaten in mn zak te hebben met een baan.

Reden was dat als ik nog hbo wilde gaan doen, of mbo4, dan zou ik 24 zijn tegen de tijd dat ik zou beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aapsoldaat op 15-08-2013 03:55:46 ]
pi_130085176
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 03:16 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens te stoppen met de opleiding. zoals ik al zovaak heb gezegd, volg een technische uitstroomrichting.

Dan krijg je gewoon een volwaardig en nuttig diploma na die 2,5 jaar. Je hebt gewoon geen zak aan dat grop diploma als je een burger baan wilt. Echt niet. Gewoon niks.

Ik heb een oud ict klasgenoot die nu infanterist is bij lumbl, een oud zorg, daarna grop (niet afgemaakt) klasgenoot die ook bij lumbl terecht is gekomen. Een ander die in hetzelfde schuitje zat, zit nu bij gnk.

En kijk ik naar de grop klas waar ik afgelopen 3/4 bij aangeklikt zat, zijn er van de stuk of 10 die het probeerden slechts 1 heeft zn baret laatst gehaald.

Ik heb zelf besloten om verder te gaan voor mbo4 en wellicht daarna hbo, als enige van mn oud ict klasgenoten. Over 2 jaar heb ik al een mbo4 diploma, en tegen de tijd dat hun eerste fase afloopt hoop ik al richting afronding van mn hbo te gaan of in ieder geval enkele extra certificaten in mn zak te hebben met een baan.

Reden was dat als ik nog hbo wilde gaan doen, of mbo4, dan zou ik 24 zijn tegen de tijd dat ik zou beginnen.
Word my friend, word.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 06:22:36 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:52:24 #23
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130086511
Dag pokemontrainers.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 08:54:20 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:03:18 #25
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130086673
Gaan er nog fokkertjes naar de Indiëherdenking?
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 09:04:48 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:16:26 #27
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130086857
mogguh ransapen!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:18 #28
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130087428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg van huis ;(
http://nos.nl/livestream/index/id/2156/
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 09:54:09 #29
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:02:37 #30
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_130087622
Mogguh :O
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_130087748
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 03:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
b zelf besloten om verder te gaan voor mbo4 en wellicht daarna hbo, als enige van mn oud ict klasgenoten. Over 2 jaar heb ik al een mbo4 diploma, en tegen de tijd dat hun eerste fase afloopt hoop ik al richting afronding van mn hbo te gaan of in ieder geval enkele extra certificaten in mn zak te hebben met een baan.

Ja, maar dan moet de interesse er wel zijn, en die is er dus echt niet qua wat ze aanbieden aan opleiding. Sowieso zijn er maar 2 MBO opleidingen waarover ik getwijfeld heb, de rest was allemaal HBO
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:18:04 #32
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130087962
BB, als ik jongens van jouw leeftijd 1 tip mag geven is het de CIOS.
Zo krijg je:
1. een zeer goede basisconditie.
2. een mbo-diploma om op terug te vallen mocht defensie het voor wat voor reden niet worden.
3. een ideale uitgangspositie om na de VVO voor marinier sportinstructeur te gaan, waardoor jij jezelf nog beter in de kijker speelt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:19:23 #33
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130087987
Ook mooi om te zien wat de toevoeging is van de 4 (ex-)mods aan zo'n discussie...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130088100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
BB, als ik jongens van jouw leeftijd 1 tip mag geven is het de CIOS.
Zo krijg je:
1. een zeer goede basisconditie.
2. een mbo-diploma om op terug te vallen mocht defensie het voor wat voor reden niet worden.
3. een ideale uitgangspositie om na de VVO voor marinier sportinstructeur te gaan, waardoor jij jezelf nog beter in de kijker speelt.
CIOS was de 2e idd. Maar lees mijn quote van gister even, zou graag je mening willen horen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:46:02 #35
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130088591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Voordelen havo:

Hoger diploma
Directe toegang HBO
2 jaar tijd om het te fixen

echter zou je hogerop willen bij KMarns, heb je toch een VWO nodig, die ik dus never ga halen. Dus dan heb je een havo diploma, en dan moet je erachteraan een HBO doen van rond de 4 jaar.
Of je sleurt je propedeuse het eerste jaar hbo binnen, ben je ook klaar.
pi_130088706
Lees 't straks allemaal wel, werken nu.
pi_130088730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
BB, als ik jongens van jouw leeftijd 1 tip mag geven is het de CIOS.
Zo krijg je:
1. een zeer goede basisconditie.
2. een mbo-diploma om op terug te vallen mocht defensie het voor wat voor reden niet worden.
3. een ideale uitgangspositie om na de VVO voor marinier sportinstructeur te gaan, waardoor jij jezelf nog beter in de kijker speelt.
1. sporturen/intensiteit vallen flink tegen.
2. dat zeker! En CIOS = naamsbekendheid
3. onbekend.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:01:39 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130089149
Lekker bootjes verhuren/gummienekken
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130089187
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef m.k het volgende:
Lekker bootjes verhuren/gummienekken
Zo eventjes naar schiphol en dan een papier winkeltje invulllen voor mn PO morgen.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130089258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Zo eventjes naar schiphol en dan een papier winkeltje invulllen voor mn PO morgen.
Suc6 man.

Hier zijn net een paar Friezen in een boot gestapt, ben benieuwd hoe stug die zijn. _O-
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:16:07 #42
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130089762
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

PO als in Psychologisch Onderzoek?
Correct en tevens juist.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 11:32:23 #44
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130089983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong, maar je werkte toch al bij 'de baas'? :@
Heb wel gewerkt bij de baas :) Is alleen alweer zo'n 3 jaar geleden.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:34:00 #47
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130091551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En nu weer terug? :)
Op z'n weg er naartoe in ieder geval ja :)
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:35:40 #49
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130091699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Had jij geen exit-gesprek vanmiddag?
Nee? :P
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:46:03 #51
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130091926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh shit, ik dacht dat je al ingelicht was :@
Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe.. :')
pi_130091978
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En nu weer terug? :)
Dat staat wel in de planning.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:48:44 #54
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:48:57 #55
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130092007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe.. :')
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 12:53:54 #57
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130092907
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen :P
Ja, maar ik ben al door m'n opleiding heen :P. Dat bedoel ik. Hij was misschien wel 2 weken, maar nog steeds: ik ben ''operationeel''.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 13:23:36 #59
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130093212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb er tientallen zien gaan voordat ze een smaca hadden.
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130093217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 13:24:47 #62
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130093260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :p
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130093271
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw :P
Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 13:27:19 #65
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130093332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.
Waarom :') Dat krijg je allemaal verstrekt :')
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :p
Zakmesje? :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.
Beiden.
pi_130093420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:27 schreef jitzzzze het volgende:


[..]

Zakmesje? :)


Krijg je verstrekt he :P Al zou een nieuwe leatherman geen verrassingen zijn als die ineens word aangeschaft
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130093470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Waarom :') Dat krijg je allemaal verstrekt :')
Anders gedraag je je eens een keer niet als een fucking IWAB en neem je maar van me aan dat dat NIET verstrekt wordt zoals al meerdere malen in deze topicreeks is aangegeven door mij en andere mensen.

Achterlijke broodmongool.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:41:48 #68
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130093840
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Krijg je verstrekt he :P Al zou een nieuwe leatherman geen verrassingen zijn als die ineens word aangeschaft
Wel de EOD versie, hè.
pi_130093988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wel de EOD versie, hè.
Zolang er maar een flesopener op zit.
Blood Sugar Sex Magik
pi_130094215
Na 2 jaar zelf de klote schoenpoets moeten kopen voor mn m90s, begin ik er al helemaal niet aan voor de meindls, wat ik ook heb gezegd tijdens mn intro gesprek. Defensie regelt het maar.
pi_130095015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wel de EOD versie, hè.
haha, heb me er nog niet in verdiept.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130095644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
Na 2 jaar zelf de klote schoenpoets moeten kopen voor mn m90s, begin ik er al helemaal niet aan voor de meindls, wat ik ook heb gezegd tijdens mn intro gesprek. Defensie regelt het maar.
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
pi_130096198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.
pi_130098044
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.
Dan mag je ze weer inlopen. En ik zorg gewoon liever goed voor m'n spullen ;(
I find peace in cleaning and maintaining my gear
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:23 #75
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:48:51 #76
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130098507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
Yep, vooral bij de Natres. :)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130098596
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Yep, vooral bij de Natres. :)
Door het elke keer weer aan te trekken en jezelf in de spiegel te bewonderen slijt het wel snel he
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 15:52:59 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:53:13 #79
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130098656
Laat staan het stuk boven de hak door het uiteinde van het veldbedje.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130098765
Ze laten wrs ook de uniformpjes stomen :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:57:29 #81
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130098811
Ja, nu is de grap wel weer voorbij. Bedankt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130100154
^ Kutlui.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dan mag je ze weer inlopen. En ik zorg gewoon liever goed voor m'n spullen ;(
I find peace in cleaning and maintaining my gear
Tuurlijk zorg ik liever goed voor m'n spullen, maar de baas moet zorgen dat ik dat ook kan doen. Ik heb een schoenpoets set gekregen, dus met de borstels lukt het wel, maar als niemand mij schoenpoets verstrekt, dan ga ik het zeker niet zelf aanschaffen.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
Je mag mijn gear ook wel even cleanen (8>
Je peutert maar lekker zelf dat smegma uit dat vieze matrozenpakje van je ! :(
pi_130100254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
^ Kutlui.

[..]

Tuurlijk zorg ik liever goed voor m'n spullen, maar de baas moet zorgen dat ik dat ook kan doen. Ik heb een schoenpoets set gekregen, dus met de borstels lukt het wel, maar als niemand mij schoenpoets verstrekt, dan ga ik het zeker niet zelf aanschaffen.
Ik snap het. Maar ik vind het jammer om, omdat de baas het ons niet verstrekt, de levensduur van die schoenen drastisch te verminderen. Dat leer heeft voeding nodig, anders dan komen daar op den duur scheurtjes in, en dat is niet goed.

Dus dat heb ik er zelf wel voor over.
pi_130100378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik snap het. Maar ik vind het jammer om, omdat de baas het ons niet verstrekt, de levensduur van die schoenen drastisch te verminderen. Dat leer heeft voeding nodig, anders dan komen daar op den duur scheurtjes in, en dat is niet goed.

Dus dat heb ik er zelf wel voor over.
Dan is die levensduur maar minder, vul ik een VRA in en dan zien we het wel. Maar voordat het zover mocht zijn over enkele jaren, heb ik al behoorlijk wat af lopen zeuren bij m'n sgt/ luit om schoenpoets.
pi_130100604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Dan is die levensduur maar minder, vul ik een VRA in en dan zien we het wel. Maar voordat het zover mocht zijn over enkele jaren, heb ik al behoorlijk wat af lopen zeuren bij m'n sgt/ luit om schoenpoets.
Tja, ik vind het gewoon milieutechnisch etc. niet verantwoord om zo om te springen met spul, zelfs als de baas me het spul niet geeft. Natuurlijk kan je als ze kapot zijn een VRA'tje invullen, maar daar wordt de wereld niet veel beter van, een paar kisten dat met wat sporadisch onderhoud gewoon nog bruikbaar was geweest belandt op de vuilnisbelt.

En dat spul is ook niet zo duur, dus ik vind het een gerechtvaardigde besteding. Het is wat anders dan peppie spulletjes waar je ook zonder kunt.

Maar ja.
pi_130103485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef AchJa het volgende:
Ik hoef geen onderhoudsmiddelen voor die dingen... Ze slijten toch niet...

Ze zitten alweer in de doos en staan op de kast.
Zo kan het natuurlijk ook :P
pi_130103575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Zo kan het natuurlijk ook :P
Ik was na een week klaar met die dingen. Het zal bij mij straks wel zo'n spelletje zijn dat ik de laatste op de kazerne ben met M90's en ik opdracht krijg om die Meindl's aan te trekken... :')

Voorlopig heb ik nog iets van 4 paar M90 dus ik kan nog wel een paar jaar vooruit.
pi_130104147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik was na een week klaar met die dingen. Het zal bij mij straks wel zo'n spelletje zijn dat ik de laatste op de kazerne ben met M90's en ik opdracht krijg om die Meindl's aan te trekken... :')

Voorlopig heb ik nog iets van 4 paar M90 dus ik kan nog wel een paar jaar vooruit.
Als je maat 285B hebt wil ik ze best omruilen voor een goed onderhouden paar M90's en HAIX met dubbelleer, dus niet die enkel leer troep die ze hebben verstrekt bij Defensie. Ook goed onderhouden, natuurlijk. ^O^
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 19:19:20 #90
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130104927
quote:
Welke fregatten zijn dat?
Blood Sugar Sex Magik
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:24:14 #92
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130104947
quote:
Huil je nu nog om die twee schrootbakken oude fregatten? :@
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:23 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Welke fregatten zijn dat?
Tromp en de De Ruyter
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130104968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Huil je nu nog om die twee schrootbakken? :@

[..]

Tromp en de De Ruyter
Die zijn toch nog gewoon in de vaart?
Blood Sugar Sex Magik
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:27:13 #94
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130105057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Die zijn toch nog gewoon in de vaart?
Deze twee niet meer. Tromp klasse.
Deze zijn vervangen door de huidige LCF's van de Zeven Provinciënklasse
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:31:14 #95
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130105216
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130105294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Deze twee niet meer. Tromp klasse.
Deze zijn vervangen door de huidige LCF's van de Zeven Provinciënklasse
Ah wacht dit zijn de schuitjes uit de Seventies. Niet gedacht dat die daar nog ronddobberden.
Blood Sugar Sex Magik
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:34:14 #97
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130105326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Ah wacht dit zijn de schuitjes uit de Seventies. Niet gedacht dat die daar nog ronddobberden.
Ze dobberen ook niet meer, Jitzzze was denk ik in zijn oude fotoalbum aan het bladeren vandaar de :'(
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 19:38:36 #98
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130105511
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:12:23 #99
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:12:42 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:13:14 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130106808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:34 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ze dobberen ook niet meer, Jitzzze was denk ik in zijn oude fotoalbum aan het bladeren vandaar de :'(
Precies. Ze zijn ergens eind '80 begin '90 vakkundig gesloopt ergens rond Rotterdam.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:15:44 #102
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130106905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja :(
:D Stakker :*
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Precies. Ze zijn ergens eind '80 begin '90 vakkundig gesloopt ergens rond Rotterdam.
Noop, Tromp is in 1999 uit dienst gehaald, de de Ruyter in 2001.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:16:09 #103
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:16:53 #104
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130106939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Jij met je wikipedia :(
de NL wikipedia is net iets wat ik nooit gebruik als ik naar feiten op zoek ben ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:17:42 #105
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:23:22 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:32:23 #108
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:33:12 #109
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:34:30 #110
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130107601
:O
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:37:46 #111
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:38:27 #112
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130107760

Hier valt Rave vast wel rustig van in slaap :Y
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:39:55 #113
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:41:51 #114
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130107883
Sunnex en bingopraaitjes... :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:42:02 #115
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130107889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Pff, daar is echt weinig leuks aan
:6
Is deze slaapverwekkender dan?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:43:33 #116
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130108090
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:48:51 #118
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130108145
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Bij elke golf waar je zo doorheen beukt, trilt heel het schip.
Wil ik best geloven.
Nederland heeft geloof ik nooit marine schepen verloren aan orkanen, de VS tijdens WO II toch wel een paar destroyers.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:48:57 #119
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130108152
Ways to Simulate Navy Life at Home

Lock all friends and family outside. Your only means of communication should be with letters that your neighbors have held for at least three weeks, discarding two of five.
Surround yourself with 200 people that you don't really know or like: people who smoke, snore like Mack trucks going uphill, and use foul language like a child uses sugar on cereal.
Unplug all radios and TVs to completely cut yourself off from the outside world. Have a neighbor bring you a Time, Newsweek, or Proceedings from five years ago to keep you abreast of current events.
Monitor all home appliances hourly, recording all vital information (ie: plugged in, lights come on when doors open, etc.)
Do not flush the toilet for five days to simulate the smell of 40 people using the same commode.
Lock the bathroom twice a day for a four-hour period.
Wear only military uniforms. Even though nobody cares, clean and press one dress uniform and wear it for 20 minutes.
Cut your hair weekly, making it shorter each time, until you look bald or look like you lost a fight with a demented sheep.
Work in 19-hour cycles, sleeping only four hours at a time, to ensure that your body does not know or even care if it is day or night.
Listen to your favorite CD six times a day for two weeks, then play music that causes acute nausea until you are glad to get back to your favorite CD.
Cut a twin mattress in half and enclose three sides of your bed. Add a roof that prevents you from sitting up (about ten inches is a good distance) then place it on a platform that is four feet off the floor. Place a small dead animal under the bed to simulate the smell of your bunkmate's socks.
Set your alarm to go off at ten-minute intervals for the first hour of sleep to simulate the various times the watchstanders and nightcrew bump around and wake you up. Place your bed on a rocking table so you are tossed around the remaining three hours. Make use of a custom clock that randomly simulates fire alarms, police sirens, helicopter crash alarms, and a new-wave rock band.
Have week old fruit and vegetables delivered to your garage and wait two weeks before eating them.
Prepare all meals blindfolded using all the spices you can grope for, or none at all. Remove the blindfold and eat everything in three minutes.
Periodically, shut off all power at the main circuit breaker and run around shouting "Fire! Fire! Fire!" and then restore power.
At least once a month, force the commode to overflow to simulate a "black water system" boo-boo.
Buy a gas mask and smear it with rancid animal fat. Scrub the faceshield with steel wool until you can no longer see out of it. Wear this for two hours every fifth day especially when you are in the bathroom.
Study the owner's manual for all household appliances. Routinely take an appliance apart and put it back together.
Remove all plants, pictures and decorations. Paint everything gray, white, or the shade of hospital smocks.
Buy 50 cases of toilet paper and lock up all but two rolls. Ensure one of these two rolls is wet all the time.
Smash your forehead or shins with a hammer every two days to simulate collision injuries sustained onboard Navy ships.
When making sandwiches, leave the bread out for six days, or until it is hard and stale.
Every ten weeks, simulate a visit to another port. Go directly to the city slums wearing your best clothes. Find the worst looking place, and ask for the most expensive beer that they carry. Drink as many as you can in four hours. Take a cab home taking the longest possible route. Tip the cabby after he charges you double because you dress funny and don't speak right.
Use fresh milk for only two days after each port visit.
Keep the bedroom thermostat at 2 deg C and use only a thin blanket for warmth.
Ensure that the water heater is connected to a device that provides water at a flow rate that varies from a fast drip to a weak trickle, with the temperature alternating rapidly from -2 to 95 deg C.
Use only spoons which hold a minimum of 1/2 cup at a time.
Repaint the interior of your home every month, whether it needs it or not.
Remind yourself every day: "It's not just a job, It's An Adventure!
Mix kerosene with your water supply to simulate the de-sal plant on the ship picking up jp5 in the intake -- if a lit match thrown into your coffee pot doesn't ignite it, add more kerosene.
Stand outside at attention at dawn and have the poorest reader you know read the morning paper out loud. Be sure to have him skip over anything pertinent.
Every four hours, check the fluid level in your car's radiator. Check the tire pressure and replace air lost from excessive pressure checks. Be sure to place red tag on ignition stating "DANGER: DO NOT OPERATE" while you perform these checks. Inform your neighbor as to the results of these checks, have him tell you to repeat the checks because he did not see you perform them.
Paint your house gray (exterior) include windows except for rooms you do not frequent, paint your car gray, paint your driveway a different shade of gray.
Clean your house until there's absolutely not a speck of dust anywhere. Call on a stranger to come inspect your house. Ensure stranger sees dust that has collected in the time it took to find him. Stranger cannot leave until he finds irrational fault with your house/belongings.
More Ways to Simulate Navy Life at Home

Buy a dumpster, paint it gray and live in it for 6 months straight.
Run all of the piping and wires inside your house on the outside of the walls.
Pump 10 inches of nasty, crappy water into your basement, then pump it out, clean up, and paint the basement "deck gray."
Every couple of weeks, dress up in your best clothes and go the scummiest part of town, find the most run down, trashy bar you can, pay $10 per beer until you're hammered, then walk home in the freezing cold.
Perform a weekly disassembly and inspection of your lawnmower.
On Mondays, Wednesdays, and Fridays turn your water temperature up to 200 degrees, then on Tuesday and Thursday turn it down to 10 degrees. On Saturdays, and Sundays declare to your entire family that they used too much water during the week, so all showering is secured.
Raise your bed to within 6 inches of the ceiling.
Have your next door neighbor come over each day at 5am, and blow a whistle so loud that Helen Keller could hear it and shout "Reveille, Reveille, all hands heave out and trice up."
Have your mother-in-law write down everything she's going to do the following day, then have her make you stand in the back yard at 6am and read it to you.
Eat the raunchiest Mexican food you can find for three days straight, then lock the bathroom door for 12 hours, and hang a sign on it that reads "Secured - contact OA DIV at X-3053."
Submit a request form to your father-in-law, asking if it's ok for you to leave your house before 3pm.
Invite 200 of your not-so-closest friends to come over, then board up all the windows and doors to your house for 6 months. After the 6 months is up, take down the boards, and since you're on duty, wave at your friends and family through the front window of your home...you can't leave until the next day.
Shower with above-mentioned friends.
Make your family qualify to operate all the appliances in your home (i.e. Dishwasher operator, blender technician, etc)
Walk around your car for 4 hours checking the tire pressure every 15 minutes.
Sit in your car and let it run for 4 hours before going anywhere. This is to ensure your engine is properly "lit off".
Empty all the garbage bins in your house, and sweep your driveway 3 times a day, whether they need it or not.
Repaint your entire house once a month.
Cook all of your food blindfolded, groping for any spice and seasoning you can get your hands on.
Have your neighbor collect all your mail for a month, randomly losing every 5th item.
Spend $20,000 on a satellite system for your TV, but only watch CNN and the Weather Channel.
Have your 5-year-old cousin give you a haircut with goat shears.
Sew back pockets to the front of your pants.
Spend 2 weeks in the red-light districts of Europe, and call it "world travel."
Attempt to spend 5 years working at McDonald, and NOT get promoted.
Needle gun the aluminum siding on your house after your neighbors have gone to bed.
When your children have been in bed for 3 hours, run into their room with a megaphone, and shout at the top of your lungs that your home is under attack, and order them to man their battle stations.
Post a menu on the refrigerator door informing your family that you are having steak for dinner. Then make them wait in line for at least an hour, when they finally get to the kitchen, tell them that you are out of steak, but you have dried ham or hot dogs. Repeat daily until they don't pay attention to the menu any more, they just ask for hot dogs.
In the middle of January, place a podium at the end of your driveway. Have you family stand watches at the podium, rotating at 4-hour intervals.
Lock yourself and your family in your house for 6 weeks. Then tell them that at the end of the 6th week you're going to take them to Disneyland for "weekend liberty". When the end of the 6th week rolls around, inform them that Disneyland has been canceled due to the fact that they need to get ready for E-cert, and that it will be another week before they can leave the house.
Even More Ways to Simulate Navy Life at Home

Sleep on the shelf in your closet.
Replace the door with a curtain.
Four hours after you go to sleep, have your wife whip open the curtain, shine a flashlight in your eyes, and mumble, "Sorry wrong rack".
Build a wall across the middle of your bathtub and move the showerhead down to your chest level.
When you take showers make sure you turn off the water while soaping.
Every time there is a thunderstorm, go sit in a wobbly rocking chair and rock as hard as you can until you're nauseous.
Put lube oil in your humidifier instead of water and set it to "high".
Don't watch TV except for movies in the middle of the night. Also, have your family vote on which movie to watch, and then show a different one.
Leave your lawnmower running in your living room for 24 hours a day for the proper noise level.
Have the paperboy give you a haircut.
Once a week blow compressed air up your chimney, making sure the wind carries the soot across to your neighbor's house. Laugh at him when he curses you.
Eake up every night and have a peanut butter and jelly sandwich on stale bread. Optional: canned ravioli or cold soup.
Set your alarm clock to go off at random times during the night. When it goes off, jump out of bed, get dressed as fast as you can, then run into your backyard and break out the garden hose.
Once a month take apart every major appliance and then put them back together again.
Use 18 scoops of coffee per pot and allow it to sit for 5-6 days before drinking.
Invite 100+ people you don't really like to come and visit for a couple of months.
Install a fluorescent lamp on the bottom of your coffee table and lie under it to read books.
Raise the threshold and lower the top sills on your front and back doors so that you either trip over the threshold or hit your head on the sill every time you pass through.
Every so often, throw your cat into the swimming pool, shout "man overboard, ship recovery!", run into the kitchen and sweep all the pots/pans/dishes off the counter onto the floor, then yell at your wife for not having the place "stowed for sea".
Put on the headphones from your stereo (don't plug them in). Go stand in front of your stove. Say (to no one in particular) "stove manned and ready". Stand there for 3-4 hours. Say (once again to nobody) "stove secured". Roll up the headphone cord and put it away.
When it rains. Get two empty coke bottles, tie them together, and hang them around your neck. Go outside and stand in the rain for four hours. From time to time look through the coke bottles and observe the horizon and lightning.
Put on a clean white suit, then go change the oil in your car.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:52:10 #120
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130108292
Pfff, dat je nog de moeite genomen hebt om te knippen en te plakken en niet gewoon het linkje gegeven hebt :D
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:55:40 #121
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 20:58:45 #122
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130108569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
Die is echt al heel oud.
Klopt, ik las hem voor het eerst toen ik in de USA zat. De site zelf bestaat al sinds 1993.
Maar hij blijft wel leuk :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:59:00 #123
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130108580
De Peliconjo is oud.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 21:00:35 #124
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:03:50 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130108789
Een schip dat in 2006 in dienst is gekomen al oud noemen. :D
(Ik neem tenminste aan dat de ZRMS Pelikaan bedoeld wordt)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:04:17 #126
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130108812
Ai noh.

Trouwens de hokjesman bij de marinies op Texel, nu op 3.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:04:30 #127
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130108819
Ook oud.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 21:05:47 #128
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:05:52 #129
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130108877
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ai noh.

Trouwens de hokjesman bij de marinies op Texel, nu op 3.
Dank voor de waarschuwing, die heb ik nog niet gezien.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 21:23:37 #132
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:25:37 #133
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130109585
Mariniers krijgen blijkbaar mediatraining. Ik ben blijkbaar tegenwoordig maar 'slechts' een WaBu.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 21:27:14 #134
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130109885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ai noh.

Trouwens de hokjesman bij de marinies op Texel, nu op 3.
Jah, die had ik een andere keer al gezien. Leuke aflevering.
pi_130109934
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:

Leest Lightning nog mee? Dit zijn pas skills jonguh!
Die Deen heeft behoorlijk cohones.
Blood Sugar Sex Magik
pi_130110018
Wat is u schoenmaat?

285
9 1/2 US
10 UK
550 Chinees
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:38:01 #138
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130110049
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is u schoenmaat?

285
9 1/2 US
10 UK
550 Chinees

Dat is teveel informatie :D
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:39:30 #139
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130110097
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 21:40:41 #140
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130110435
quote:
quote:
Dan Walker 3 months ago
That helicopter must weigh a ton with the weight of the pilots balls up front.
:D
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:54:15 #142
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130110712
Goeie aflevering best wel :Y

Rave bedankt voor mijn benzine :P
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 21:58:11 #143
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130110897
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik vind die oldskool filmpjes van Smit Loyd wel baas.

_O_ Bazen
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:58:22 #144
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130110909
Nederlandse vlootofficier bij België 1?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130111001
''Fuck me once, shame on you.. fuck me twice, shame on me.'' - Lieutenant Cedric Daniels (The Wire) :D
pi_130111147
quote:
Toch maar goed dat hij de Chinook Executive EcoTurbo had genomen met achteruitkijkcamera en parkeersensoren.

Morgen maar eens ff met de dok bellen, kom eigenlijk nooit bij de huisarts maar toch maar eens vragen waarom ik nu al maanden willekeurig een lichtelijke stekende pijn in m'n linker onderbuik en lies heb.
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 22:04:43 #147
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130111169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Toch maar goed dat hij de Chinook Executive EcoTurbo had genomen met achteruitkijkcamera en parkeersensoren.

Morgen maar eens ff met de dok bellen, kom eigenlijk nooit bij de huisarts maar toch maar eens vragen waarom ik nu al maanden willekeurig een lichtelijke stekende pijn in m'n linker onderbuik en lies heb.
Je ballen willen niet indalen ;(
pi_130111206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je ballen willen niet indalen ;(
Nee, want dan zou het alleen m'n linker zijn. En we weten allebei dat je op zowel m'n linker als m'n rechter bal hebt gesabbeld. :*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:08:18 #149
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130111289
Tetten op Canvas.

Vergeet alleen niet het geluid uit te zetten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130111354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
Tetten op Canvas.

Vergeet alleen niet het geluid uit te zetten.
Ik zit hier al furieus achter m'n PC te fappen, geen tijd voor Canvas :D
pi_130112256
Avond
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:30:31 #152
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130112304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Avond
Correct en Juist
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130112466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Correct en Juist
Dank voor de bevestiging
pi_130112578
Thaboel al voor gek verklaard bij het GO?
pi_130112612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Thaboel al voor gek verklaard bij het GO?
Zou niet best zijn als die op het GO voor gek verklaard wordt :P
pi_130112686
Oh wacht, PO
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:38:42 #157
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130112693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Thaboel al voor gek verklaard bij het GO?
PO ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130112788
even stomme vraag misschien word er binnen het def topic nog wat gedaan met fotografie van de krijgsmachtonderdelen?
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130112874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
even stomme vraag misschien word er binnen het def topic nog wat gedaan met fotografie van de krijgsmachtonderdelen?
Nu met punten en komma's.

Momenteel alleen open dagen.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:43:14 #160
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130112939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
even stomme vraag misschien word er binnen het def topic nog wat gedaan met fotografie van de krijgsmachtonderdelen?
Hoe bedoel je precies?
In de diverse topics worden wel foto's gepost, ook die door mensen zelf gemaakt zijn, met name tijdens open dagen of bijv. veteranendag.
Er is niet een centraal topic voor foto's van/over krijgsmachtsonderdelen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nu met punten en komma's.

Momenteel alleen open dagen.
Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militair
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130113058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militair
Ah, nee sorry, heb ik niks mee.
pi_130113174
Wil deze onderlaatst gemaakte foto op de heide bij Oirschot toch even delen hier .De foto is genomen in een laagvlieg gebied terwijl de apache een bocht wilde maken van af een hoger naar een lager punt waardoor je mooi in de cockpit op de piloten neer kijkt.

Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130113197
Netjes
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:49:17 #165
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militair
Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?

Ik op zich zou het best interessant vinden om topics hier te hebben die voorzien worden van eigen geschoten foto's van bijv, marine schepen of in jouw geval vliegtuigen/helicopters.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?

Ik op zich zou het best interessant vinden om topics hier te hebben die voorzien worden van eigen geschoten foto's van bijv, marine schepen of in jouw geval vliegtuigen/helicopters.
Kijk je wel eens op DDP?
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:50:11 #167
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
Wil deze onderlaatst gemaakte foto op de heide bij Oirschot toch even delen hier .De foto is genomen in een laagvlieg gebied terwijl de apache een bocht wilde maken van af een hoger naar een lager punt waardoor je mooi in de cockpit op de piloten neer kijkt.

[ afbeelding ]
Wow _O_
Dank voor het delen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
kpit op de piloten neer kijkt.
Ziet er goed uit hoor! ^O^
pi_130113282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
Wil deze onderlaatst gemaakte foto op de heide bij Oirschot toch even delen hier .De foto is genomen in een laagvlieg gebied terwijl de apache een bocht wilde maken van af een hoger naar een lager punt waardoor je mooi in de cockpit op de piloten neer kijkt.

[ afbeelding ]
Mooie foto!

Sluitertijd is perfect, niet helemaal bevroren maar toch de snelheid erin gehouden, laat me raden. Burst totdat die propellors perfect stonden :P
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:51:27 #170
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Kijk je wel eens op DDP?
Dutch Defense Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113347
A
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Dutch Defence Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.
Licht er aan wat voor copyright, op die van mij staat ook copyright, mag toch gedeeld worden :)
pi_130113366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Dutch Defense Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.
Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:53:36 #173
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.
Ahum, zeer recentelijk werd ik nog even gecorrigeerd omdat ik iets poste waar gezeik mee kon komen in de vorm van copyright claims ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?

Ik op zich zou het best interessant vinden om topics hier te hebben die voorzien worden van eigen geschoten foto's van bijv, marine schepen of in jouw geval vliegtuigen/helicopters.
Het meer en deel wat ik voor de lens krijg is Nederlands maar buitenlands vind ik ook geen probleem daarom probeer ik ook altijd wel 2 a 3 airshows per jaar te bezoeken.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Mooie foto!

Sluitertijd is perfect, niet helemaal bevroren maar toch de snelheid erin gehouden, laat me raden. Burst totdat die propellors perfect stonden :P
Bedankt met de rotorbladen was echt geluk hebben ze hebben deze pas meerdere keren gedaan maar dit was toch wel de beste.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130113563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.
DDP heeft volledig auteursrecht, niks mag dus ( officieel )
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:59:22 #176
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Het meer en deel wat ik voor de lens krijg is Nederlands maar buitenlands vind ik ook geen probleem daarom probeer ik ook altijd wel 2 a 3 airshows per jaar te bezoeken.

[..]

Bedankt met de rotorbladen was echt geluk hebben ze hebben deze pas meerdere keren gedaan maar dit was toch wel de beste.
Ik vind het een aardig idee om een apart foto-topic te openen voor eigen geschoten foto's van defensie materieel. De weinige foto's die ik maak plemb ik meestal hier neer, tenzij er al een topic over het onderwerp waar ik foto's van gemaakt heb is.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130113787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik vind het een aardig idee om een apart foto-topic te openen voor eigen geschoten foto's van defensie materieel. De weinige foto's die ik maak plemb ik meestal hier neer, tenzij er al een topic over het onderwerp waar ik foto's van gemaakt heb is.
Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130113846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.
Ga je gang zou ik zeggen :)
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:03:49 #179
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130113929
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.
Ik zit even te broeden, sommige topics hier kunnen ondanks goede bedoelingen plots heel erg uit de bocht vliegen. Dus er moet wel een goede OP komen met de bedoelingen van het topic.
Het zou zonde zijn als je een topic opent en die constant door de modjes gebezemd moet worden.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:07:22 #180
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130114102
DEF / Het grote defensie foto topic

Gooi er maar nieuw leven in. :)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:08:13 #181
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114141
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
DEF / Het grote defensie foto topic

Gooi er maar nieuw leven in. :)
^O^
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130114215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik zit even te broeden, sommige topics hier kunnen ondanks goede bedoelingen plots heel erg uit de bocht vliegen. Dus er moet wel een goede OP komen met de bedoelingen van het topic.
Het zou zonde zijn als je een topic opent en die constant door de modjes gebezemd moet worden.
zat zelf hier aan te denken:

In de slowchat is het idee ontstaan om te beginnen met een speciaal defensie fototopic te gaan beginnen. Het is van belang vooraf te weten dat er geen beeldmateriaal geplaatst mag worden waar defensie eventueel niet blij mee kan zijn (evt gevoelige onderwerpen als personeel, infrastructuur van defensielocaties en beveilingsobjecten.) en dat de foto’s zelf gemaakt zijn.

Respecteer elkanders werken en vooral heb plezier.
(eventuele op of aanmerkingen zijn altijd welkom)

Maar zie dat er inmiddels een topic afgestoft kan gaan worden.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:10:35 #183
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

zat zelf hier aan te denken:

In de slowchat is het idee ontstaan om te beginnen met een speciaal defensie fototopic te gaan beginnen. Het is van belang vooraf te weten dat er geen beeldmateriaal geplaatst mag worden waar defensie eventueel niet blij mee kan zijn (evt gevoelige onderwerpen als personeel, infrastructuur van defensielocaties en beveilingsobjecten.) en dat de foto’s zelf gemaakt zijn.

Respecteer elkanders werken en vooral heb plezier.
(eventuele op of aanmerkingen zijn altijd welkom)

Maar zie dat er inmiddels een topic afgestoft kan gaan worden.
Sommigen hier zitten al zo diep onder het stof dat ze echt een baas genoemd mogen worden :Y
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:12:11 #184
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130114359
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

^O^
Wandelende DEF-encyclopedie.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:14:36 #185
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114490
quote:
9s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wandelende DEF-encyclopedie.
Tssss, 't is toch wat, en dan nog niet eens blauw :D
Alhoewel, GVT zal jou waarschijnlijk toch wel beter staan ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130114524
The fuck, ER met een glock _O-
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:17:06 #187
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
The fuck, ER met een glock _O-
Wat is daar bijzonder aan?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130114720
quote:
9s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wandelende DEF-encyclopedie.
Waarom heb je je foto's laten verwijderen?
pi_130114741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Wat is daar bijzonder aan?
Dat zie je niet elke dag
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:20:45 #190
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114776
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom heb je je foto's laten verwijderen?
Waarom wil jij dat weten?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130114791
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Waarom wil jij dat weten?
Omdat ik ze graag had gezien??
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:21:28 #192
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114799
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dat zie je niet elke dag
Öw, ik kijk er niet van op hoor, ER met een glock of een FAL, lood om oud ijzer (auch)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:24:06 #193
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130114911
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Omdat ik ze graag had gezien??
Ben je een vrouw of zo dat je zo nieuwsgierig bent?
Ik zag alleen verwijderd, en heb zoiets van OK, prima. Ik sta er niet eens verder bij stil.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130114994
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ben je een vrouw of zo dat je zo nieuwsgierig bent?
Ik zag alleen verwijderd, en heb zoiets van OK, prima. Ik sta er niet eens verder bij stil.
Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
Bergtraining, Schotland in mooi, en beter weer.. :')
pi_130115032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Thaboel al voor gek verklaard bij het GO?
Dat is voor morgen haha
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130115064
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dat is voor morgen haha
S6 man, krijg je gelijk uitslag?
pi_130115090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

S6 man, krijg je gelijk uitslag?
Volgens mij wel.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130115114
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Dan kom je morgen lachend of huilend naar buiten :P
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:28:50 #199
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130115115
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
Bergtraining, Schotland in mooi, en beter weer.. :')
Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.
Leer er mee leven :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130115146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.
Leer er mee leven :)
Het was maar een vraag :')
pi_130115310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.
Leer er mee leven :)
Jezus anders reageer je even over :P. Hij stelde alleen maar een vraag: ik was ook al benieuwd naar waarom Rave z'n foto's had weggeëdit, had ze ook graag gezien.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:35:36 #202
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130115387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jezus anders reageer je even over :P. Hij stelde alleen maar een vraag: ik was ook al benieuwd naar waarom Rave z'n foto's had weggeëdit, had ze ook graag gezien.
Ik ben wat dat betreft lekker simpel. Als iemand verzoekt om foto's weg te editen dan zal hij/zij daar wel een reden voor hebben :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:45:43 #203
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130115772
Inderdaad.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130115778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft lekker simpel. Als iemand verzoekt om foto's weg te editen dan zal hij/zij daar wel een reden voor hebben :)
Nee, daar heb je gelijk in, maar de vraag van BB was niet achterbaks of buitenproportioneel opdringerig ofzo.
pi_130115798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
Inderdaad.
En natuurlijk hoef je geen antwoord te geven :D
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:47:47 #206
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130115865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in, maar de vraag van BB was niet achterbaks of buitenproportioneel opdringerig ofzo.
Dat heb ik ook niet beweerd. Ik stel mijzelf de vraag alleen al niet eens meer ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130115900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet beweerd. Ik stel mijzelf de vraag alleen al niet eens meer ;)
Oh zo, right'o. Nee ik denk het tegenwoordig meestal alleen, nieuwsgierig van aard, maar stel de vraag zelf ook vrijwel nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door samthegreat5 op 15-08-2013 23:56:09 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:50:53 #208
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130115976
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Oh zo, right'o. Nee ik denk het tegenwoordig meestal alleen, nieuwschierig van aard, maar stel de vraag zelf ook vrijwel nooit meer.
Ik ben trouwens ook nieuwsgierig en misschien kan jij de vraag beantwoorden. Anders moet ik nog 2 wkn wachten -O-
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130116101
Zojuist de foto's in het def foto topic geplaatst bereid je voor op een flinke reeks.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:54:46 #210
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130116143
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Fotografie.vink het volgende:
Zojuist de foto's in het def foto topic geplaatst bereid je voor op een flinke reeks.
Mobiel niet te doen :N
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130116172
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Fotografie.vink het volgende:
Zojuist de foto's in het def foto topic geplaatst bereid je voor op een flinke reeks.
Hier

http://www.flickr.com/photos/jordy_g

Misschien vind je nog wat leuks :)
pi_130116226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook nieuwsgierig en misschien kan jij de vraag beantwoorden. Anders moet ik nog 2 wkn wachten -O-
Wait, welke vraag? :o
Dat van Rave weet ik niet.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:57:39 #213
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130116289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wait, welke vraag? :o
Dat van Rave weet ik niet.
:D dat van Rave vraag ik mij niet af, heeft er eerder mee te maken dat jij biologie studeerd ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130116319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D dat van Rave vraag ik mij niet af, heeft er eerder mee te maken dat jij biologie studeerd ;)
Welke vraag dan ;(
pi_130116351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Welke vraag dan ;(
Hoe ging dat ook al weer met de bloemetjes en de bijtjes? ;(
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 23:59:18 #216
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130116368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Welke vraag dan ;(
Waarom wil men dat je nuchter (en nuchter als in niet eten drinken) bloed laat prikken terwijl dat volgens de papieren alleen maar nodig is als er ook voor cholesterol geprikt wordt?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:00:11 #217
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130116417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hoe ging dat ook al weer met de bloemetjes en de bijtjes? ;(
Geen idee, you tell me
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130116481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Geen idee, you tell me
Ik ben geen bioloog.
pi_130116583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hier

http://www.flickr.com/photos/jordy_g

Misschien vind je nog wat leuks :)
leuke serie van de marine dagen vooral de demonstraties zijn leuk
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130116601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

leuke serie van de marine dagen vooral de demonstraties zijn leuk
Fotografeer je ook onweer? :P
pi_130116784
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Fotografeer je ook onweer? :P
Onderlaatst wel geprobeerd maar ik zit met het probleem dat de gemeente het leuk vind lantaren palen (bijna recht voor mijn deur) de hele nacht aan te laten terwijl er niemand door de straat komt.
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
pi_130116807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Waarom wil men dat je nuchter (en nuchter als in niet eten drinken) bloed laat prikken terwijl dat volgens de papieren alleen maar nodig is als er ook voor cholesterol geprikt wordt?
Nuchter prikken gebeurt omdat als je net gegeten hebt en er zijn een aantal waarden in je bloedbeeld verhoogd t.o.v. referentiewaarden, dan zegt dit niks (want een aantal stoffen die verhoogd zijn in concentratie in je bloed na een maaltijd dat is normaal). Als je nuchter gaat bloedprikken en een waarde is verhoogd t.o.v. een referentiewaarde, dan is die uitkomst al veel minder arbitrair.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:10:46 #223
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130116893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nuchter prikken gebeurt omdat als je net gegeten hebt en er zijn een aantal waarden in je bloedbeeld verhoogd t.o.v. referentiewaarden, dan zegt dit niks (want een aantal stoffen die verhoogd zijn in concentratie in je bloed na een maaltijd dat is normaal). Als je nuchter gaat bloedprikken en een waarde is verhoogd t.o.v. een referentiewaarde, dan is die uitkomst al veel minder arbitrair.
Ze lopen bij mij alleen maar te zeiken over mijn Calcium die te laag is :(
Als je dat toch al weet waarom mij dan honger laten lijden om nuchter bloed te laten geven?
Misschien dat juist als ik wél gegeten heb dat calcium goed is?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130116940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef Fotografie.vink het volgende:

[..]

Onderlaatst wel geprobeerd maar ik zit met het probleem dat de gemeente het leuk vind lantaren palen (bijna recht voor mijn deur) de hele nacht aan te laten terwijl er niemand door de straat komt.
Misschien fotograferen vanaf 1 hoog? Het probleem in NL is dat je niet zoveel stevige onweersbuien hebt, echt mooie foto's zul je dus nooit maken tenzij je echt storm hebt. Meestal heb je 3 flitsen in een uur en dan moet je maar net geluk hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:13:43 #225
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117029
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Misschien fotograferen vanaf 1 hoog? Het probleem in NL is dat je niet zoveel stevige onweersbuien hebt, echt mooie foto's zul je dus nooit maken tenzij je echt storm hebt. Meestal heb je 3 flitsen in een uur en dan moet je maar net geluk hebben.
:D genoeg mooie onweersfoto's in Nederland gemaakt in WKN gezien hoor
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130117046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ze lopen bij mij alleen maar te zeiken over mijn Calcium die te laag is :(
Als je dat toch al weet waarom mij dan honger laten lijden om nuchter bloed te laten geven?
Misschien dat juist als ik wél gegeten heb dat calcium goed is?
Haha :( :@
Die ''normale'' calcium waarde waar ze van uitgaan is de ''gezonde'' waarde voor iemand die niet heeft gegeten in principe. Dus als je eet en je Ca2+ is goed wil dat nog niet meteen zeggen dat het nuchter in orde is, met andere woorden: met een maaltijd op kunnen problemen verbloemd worden.
pi_130117107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D genoeg mooie onweersfoto's in Nederland gemaakt in WKN gezien hoor
Ik bedoel echt goede



Dus 10 flitsen achter elkaar, dat zul je in NL nooit zien.
pi_130117134
YOoo0o rave! Waarom hebt je die picca's weggehaalt dan jonguh?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:17:14 #229
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117168
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Haha :( :@
Die ''normale'' calcium waarde waar ze van uitgaan is de ''gezonde'' waarde voor iemand die niet heeft gegeten in principe. Dus als je eet en je Ca2+ is goed wil dat nog niet meteen zeggen dat het nuchter in orde is, met andere woorden: met een maaltijd op kunnen problemen verbloemd worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Haha :( :@
Die ''normale'' calcium waarde waar ze van uitgaan is de ''gezonde'' waarde voor iemand die niet heeft gegeten in principe. Dus als je eet en je Ca2+ is goed wil dat nog niet meteen zeggen dat het nuchter in orde is, met andere woorden: met een maaltijd op kunnen problemen verbloemd worden.
OK, maar na 3 jaar iedere 3 maanden nuchter bloedprikken waarbij iedere keer mijn Ca2+ te laag was, dan kan je er nu toch vanuit gaan dat als die bij níet nuchter wél in orde is, nog steeds bij nuchter te laag is?
En als Ca2+ bij normaal eten wél normaal is zien ze toch ook dat ik doormiddel van voeding wel degelijk mijn best doe om het aan te vullen?
Kut artsen :(
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130117262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

[..]

OK, maar na 3 jaar iedere 3 maanden nuchter bloedprikken waarbij iedere keer mijn Ca2+ te laag was, dan kan je er nu toch vanuit gaan dat als die bij níet nuchter wél in orde is, nog steeds bij nuchter te laag is?
En als Ca2+ bij normaal eten wél normaal is zien ze toch ook dat ik doormiddel van voeding wel degelijk mijn best doe om het aan te vullen?
Kut artsen :(
Moet je elke 3 maanden alleen maar voor je Ca2+ levels bloedprikken? :P
Verder geen medicatie ofzo?
pi_130117298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik bedoel echt goede

[ afbeelding ]

Dus 10 flitsen achter elkaar, dat zul je in NL nooit zien.
das wel een leuke ja
Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:21:35 #232
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Moet je elke 3 maanden alleen maar voor je Ca2+ levels bloedprikken? :P
Elke drie maanden totale checkup, Calcium is wel de grootste zorgfactor. Eigenlijk de enige voor wat ik begrijp, de rest van mijn bloedwaardes zijn als die van een jonge vrouw van net in de 20 :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:21:58 #233
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik bedoel echt goede

[ afbeelding ]

Dus 10 flitsen achter elkaar, dat zul je in NL nooit zien.
Onmogelijk in nederland te maken.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130117392
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Onmogelijk in nederland te maken.
Ik heb wel een een 9 fork gezien
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:24:46 #235
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef m.k het volgende:

[..]

Ik heb wel een een 9 fork gezien
Ik ook aan het Gardameer. Onweersstormen die dit soort beelden in NL teweeg brengen zijn echt zeer zeer zeldzaam en dan nog voornamelijk gecaptured met highspeed cameras.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130117516
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ook aan het Gardameer. Onweersstormen die dit soort beelden in NL teweeg brengen zijn echt zeer zeer zeldzaam en dan nog voornamelijk gecaptured met highspeed cameras.
De enige zware onweersstorm die ik kan herinneren was 2 jaar geleden rond 9 juni volgensmij. Alleen geen cam toen dus niet op te nemen :{
  † In Memoriam † vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:29:41 #237
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130117632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

De enige zware onweersstorm die ik kan herinneren was 2 jaar geleden rond 9 juni volgensmij. Alleen geen cam toen dus niet op te nemen :{
Is een paar topics terug aan de orde geweest. AchJa heeft toen de posts uit WKN weer omhoog gehaald, was ergens in augustus, een LI van > 4000 en de enige keer dat ik mij bewust een groene onweerswolk boven Amsterdam kan herinneren.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130117984
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Elke drie maanden totale checkup, Calcium is wel de grootste zorgfactor. Eigenlijk de enige voor wat ik begrijp, de rest van mijn bloedwaardes zijn als die van een jonge vrouw van net in de 20 :)
Ok, kleine verlaging in Calcium is niet zo erg.
pi_130118413
Sammie, dit is wel een geil CT hé :9~

pi_130118461
:')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130118612
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Sammie, dit is wel een geil CT hé :9~

[ afbeelding ]
US Marine Dress Blues
pi_130118631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

US Marine Dress Blues
Ah dankje, dan weet je vast ook wel de naam van 't KMarns CT. (hebben ze ook aan bij de eed)
pi_130118661
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ah dankje, dan weet je vast ook wel de naam van 't KMarns CT. (hebben ze ook aan bij de eed)
Ja, Barathea. Ook een prachtig uniform. Die bies op de broek is vooral prachtig in combinatie met de witte pet.
pi_130118698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, Barathea. Ook een prachtig uniform. Die bies op de broek is vooral prachtig in combinatie met de witte pet.
bies?
pi_130118739
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

bies?
Das ne rooie streep op de broek jonguh.
pi_130118776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:09 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Das ne rooie streep op de broek jonguh.
Exact
pi_130118781
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:09 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Das ne rooie streep op de broek jonguh.
Ooh dat, ziet er goed uit idd. Heb me te pletter gezocht op dat CT, "KMarns CT" deed Google blijkbaar niet zoveel :')
pi_130118819

Some bad motherfuckers here y'all, warfaces (8>
pi_130118820
't is volgens mij Kmar of Marns.
pi_130118847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
't is volgens mij Kmar of Marns.
Kmar = blauwe maffia

Marns kan ook, zeg standaard KMarns dan weet iedereen wat er wordt bedoeld :P
pi_130118897
Je snapt m'n punt niet, omdat je zei kmarns, zei ik of je bedoelt de Kmar, onze blauwe vrinden, of de mariniers. ;)
pi_130118954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2009 19:44 schreef Esses het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon op MPbundels noemen, overal waar marine genoemt word worden KMarns en vloot apart genoemd. KMarns word ook als KMarns benoemt. Dus gewoon de militaire wetgeving staat het overal in vermeld, lijkt mij an sich wel duidelijk genoeg.
pi_130118961

En daarom, lieve mensen, mag Jitze niet meer binnen een straal van 100 meter van een plas met water komen met mensen erin.

@ BB 't Zal me jeuken, ik heb het gewoon goed ! :(
pi_130119023
quote:
0s.gif [b]Op
@ BB 't Zal me jeuken, ik heb het gewoon goed ! :(
"Als de sergeant zegt dat de tafel rond is, ook al is die vierkant, is de tafel gvd rond" _O-
pi_130119239
Thaboel op zijn brommert gespot

pi_130119325
Lekker kippetje
pi_130119365
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Lekker kippetje
[ afbeelding ]
Way too old
pi_130119395
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Way too old
Voor een kleuter als jij wel :P
pi_130119643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 01:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Thaboel op zijn brommert gespot

jwz
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:57:36 #260
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130119774
Hela
pi_130119805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 02:57 schreef Nibb-it het volgende:
Hela
Hola
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130119826
hey stomme paxen
pi_130119861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 03:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
hey stomme paxen
kutlul
pi_130119904
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

kutlul
lulkut
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130119908
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 03:21 schreef Thaboel het volgende:

[..]

lulkut
balzak
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:47:15 #266
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:22:51 #267
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130120948
Mogguh
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:50:21 #268
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130121261
Vanavond weer naar Engeland :)
Hoop dan wel dat ik me beter voel :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:55:56 #269
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:58:38 #270
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130121383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
ER :(
Wat is er loos?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:00:11 #271
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:01:04 #272
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130121423
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:00 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het begint met een 'M' :(
Ohh, de M90's. :@
Ja klopt. Moet ik nog opsturen, ben de afgelopen dagen ziek geweest zoals je wel hebt gemerkt ivm mijn afwezigheid.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_130122006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ohh, de M90's. :@
Ja klopt. Moet ik nog opsturen, ben de afgelopen dagen ziek geweest zoals je wel hebt gemerkt ivm mijn afwezigheid.
9 LETTERS, 2 WOORDEN.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:33:22 #274
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130122023
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:32 schreef Thaboel het volgende:

[..]

9 LETTERS, 2 WOORDEN.
:?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_130122102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

:?
Duurt lang.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:39:29 #276
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130122133
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:37 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Duurt lang.
Tja, voor ¤6,75 een stel vrijwel hagelnieuwe M90's :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_130122166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Tja, voor ¤6,75 een stel vrijwel hagelnieuwe M90's :')
In de verkeerde maat natuurlijk!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:41:21 #278
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130122170
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:40 schreef Thaboel het volgende:

[..]

In de verkeerde maat natuurlijk!
275M, moet passen voor gewoon kantoorwerk :Y
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:03:15 #279
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130122641
M90's voor kantoorwerk.
Juist.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:03:33 #280
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130122650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Rave_NL het volgende:
M90's voor kantoorwerk.
Juist.. :')
Wat is daar mis mee?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_130122679
PO positief bevonden!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:05:23 #282
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:12 #283
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130122703
Ik mis de context.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:08:35 #284
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:09:11 #285
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130122769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:05 schreef Thaboel het volgende:
PO positief bevonden!
Is dat positief of negatief ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_130122889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief ;)
psychische keuring gehaald :p

@jitz ja zoiets haha
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:33:54 #287
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_130123396
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Thaboel het volgende:

[..]

psychische keuring gehaald :p

@jitz ja zoiets haha
^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:45:58 #288
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130124874
29e medische keuring
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130125439
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Thaboel het volgende:

[..]

psychische keuring gehaald :p

@jitz ja zoiets haha
Psychologisch Onderzoek!! :(
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:42:17 #291
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130125580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wanneer ben jij aan de beurt?
Ik ben al geweest, maar heb de psycholoog vermoord, in een zak naar huis meegenomen, en gebraden en opgegeten. Dus ik weet niet, maar volgens mij ben ik niet geslaagd of gezakt. ;(
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:45:50 #293
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130125608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik ben al geweest, maar heb de psycholoog vermoord, in een zak naar huis meegenomen, en gebraden en opgegeten. Dus ik weet niet, maar volgens mij ben ik niet geslaagd of gezakt. ;(
Het was zeker een maandagmorgenpsycholoog die jouw PO uitvoerde :')
pi_130125631
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het was zeker een maandagmorgenpsycholoog die jouw PO uitvoerde :')
How'd you figure? :')
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:46:59 #295
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130125668
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Misschien was ik het wel zelf :@
Je bent terug van de dood!? :o
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:48:08 #297
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:49:22 #298
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_130125713
Vast een stagiair geweest die Sam heeft gekeurd.
pi_130125894
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef Schild het volgende:
Vast een stagiair geweest die Sam heeft gekeurd.
Inderdaad.
Die stagiair was er die dag.. B-) GEWEEST!

:')
pi_130125902
Slechtste pun ooit in da house :')
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:56:17 #301
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')