http://nos.nl/livestream/index/id/2156/quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg van huis
Dat kan ik toch niet zienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/index/id/2156/
Ja, maar dan moet de interesse er wel zijn, en die is er dus echt niet qua wat ze aanbieden aan opleiding. Sowieso zijn er maar 2 MBO opleidingen waarover ik getwijfeld heb, de rest was allemaal HBOquote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
b zelf besloten om verder te gaan voor mbo4 en wellicht daarna hbo, als enige van mn oud ict klasgenoten. Over 2 jaar heb ik al een mbo4 diploma, en tegen de tijd dat hun eerste fase afloopt hoop ik al richting afronding van mn hbo te gaan of in ieder geval enkele extra certificaten in mn zak te hebben met een baan.
CIOS was de 2e idd. Maar lees mijn quote van gister even, zou graag je mening willen horen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
BB, als ik jongens van jouw leeftijd 1 tip mag geven is het de CIOS.
Zo krijg je:
1. een zeer goede basisconditie.
2. een mbo-diploma om op terug te vallen mocht defensie het voor wat voor reden niet worden.
3. een ideale uitgangspositie om na de VVO voor marinier sportinstructeur te gaan, waardoor jij jezelf nog beter in de kijker speelt.
Of je sleurt je propedeuse het eerste jaar hbo binnen, ben je ook klaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Voordelen havo:
Hoger diploma
Directe toegang HBO
2 jaar tijd om het te fixen
echter zou je hogerop willen bij KMarns, heb je toch een VWO nodig, die ik dus never ga halen. Dus dan heb je een havo diploma, en dan moet je erachteraan een HBO doen van rond de 4 jaar.
1. sporturen/intensiteit vallen flink tegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
BB, als ik jongens van jouw leeftijd 1 tip mag geven is het de CIOS.
Zo krijg je:
1. een zeer goede basisconditie.
2. een mbo-diploma om op terug te vallen mocht defensie het voor wat voor reden niet worden.
3. een ideale uitgangspositie om na de VVO voor marinier sportinstructeur te gaan, waardoor jij jezelf nog beter in de kijker speelt.
Ho ho, ik was er niet bijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ook mooi om te zien wat de toevoeging is van de 4 (ex-)mods aan zo'n discussie...
Zo eventjes naar schiphol en dan een papier winkeltje invulllen voor mn PO morgen.quote:
Suc6 man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo eventjes naar schiphol en dan een papier winkeltje invulllen voor mn PO morgen.
PO als in Psychologisch Onderzoek?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo eventjes naar schiphol en dan een papier winkeltje invulllen voor mn PO morgen.
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PO als in Psychologisch Onderzoek?
Heb wel gewerkt bij de baasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar je werkte toch al bij 'de baas'?
En nu weer terug?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb wel gewerkt bij de baasIs alleen alweer zo'n 3 jaar geleden.
Had jij geen exit-gesprek vanmiddag?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op z'n weg er naartoe in ieder geval ja
Nee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had jij geen exit-gesprek vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |