Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat je al ingelicht was
Dat staat wel in de planning.quote:
Je zal niet de eerste zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..
Ik heb er tientallen zien gaan voordat ze een smaca hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen
Ja, maar ik ben al door m'n opleiding heenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen zien gaan voordat ze een smaca hadden.
Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Hehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw
Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw
Waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.
Zakmesje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :p
Beiden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.
Krijg je verstrekt hequote:
Anders gedraag je je eens een keer niet als een fucking IWAB en neem je maar van me aan dat dat NIET verstrekt wordt zoals al meerdere malen in deze topicreeks is aangegeven door mij en andere mensen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WaaromDat krijg je allemaal verstrekt
Wel de EOD versie, hè.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Krijg je verstrekt heAl zou een nieuwe leatherman geen verrassingen zijn als die ineens word aangeschaft
haha, heb me er nog niet in verdiept.quote:
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
Na 2 jaar zelf de klote schoenpoets moeten kopen voor mn m90s, begin ik er al helemaal niet aan voor de meindls, wat ik ook heb gezegd tijdens mn intro gesprek. Defensie regelt het maar.
Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
Dan mag je ze weer inlopen. En ik zorg gewoon liever goed voor m'n spullenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |