Hallo samthegreat5,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
De site der prins peppies!:
http://www.noorloos-se.com/
Niet voor niets SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef m.k het volgende:
Mijn poten doen al pijn door hier naar te kijken...
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"quote:
Je weet hoe dom deze vraag is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Hebben jullie geen idee hoe het er echt aan toe gaat?
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleur toch op man!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"
[..]
Je weet hoe dom deze vraag is?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.wel 100% completion toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh, ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
ER, neem nog een borrel en ga slapen ofzo. Dit gaat namelijk werkelijk nergens over
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Net deze gekocht [ afbeelding ]
Zodat ik alvast weet hoe ik moet handelen in oorlogssituaties enzo, oefenen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzoquote:
Jij speelt amperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
't 'nieuws' is pas 12 uur oud, dus nog jongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
In NWS is men nu ook wakker: NWS / Nederlandse soldaten marcheren per ongeluk Aken in
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzo
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevaltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:
Waarom zou SF iemand niet bevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat jullie die illusie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Uhu, link adres kopieerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
Nee, GS kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
LMB is niet SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vierenquote:
Klopt. Echter MARSOF dan weer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vieren
Zo ga ik voortaan ook al mijn achterlijkheden afduwenquote:
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat meer onterecht is is ER zijn houding tegenover een ieder die niet militair is en geen ervaring heeft met oorlog. Je kan tegenwoordig niks meer posten of er word van de daken geschreeuwd dat we niks waard zijn en niet het recht hebben om er over te spreken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Deed je dat maar vakerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Ja maar... Ja maar nouuuquote:
quote:
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebbenquote:
Ooo, die corrupte bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburgerquote:
Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
als jij de Kmar moet hebben dan doe je het mooi met wat wij leverenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzo
Wat zit er in uwe matszak danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikken
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
en vochtige doekjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zeker. Als je maar niet 10 dagen hetzelfde hebt ()en al helemaal geen linzen
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.quote:
Hij gaat al staan van de gedachtequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik zit te eten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik voel a sudden urge to fap.. ik ben weg
Over de telefoon!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?
Trusten Biermans
mietjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Trusten blauwequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.
Maar goed, beetje nutteloze discussie, het zijn slechts interpretaties van wat woorden op internet waar ik me niet druk om kan maken.
Dit is een groot misverstand heren Wasmachinu en ER.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken, ik stop lekker watjes in m'n oren en luister dit zonder gezeik
Maakt me geen flikker uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?
Aanvaardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn excuses voor mijn lompe gedrag van vannacht.
Ik was zwaar bezopen en kende mijzelf niet toen ik alles, ook via DM, teruglas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mijn, ik ben erin getuind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Even serieus BB waar haal je die advertentie vandaan?
is het niet serieus bedoeld dan? Het is blijkbaar geen defensie dingetje maar alsnog triest dat mensen dit durven te publicerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh mijn, ik ben erin getuind.![]()
http://www.spunk.nl/blog/5576/superhelden-gezocht
Kijk op die site maar bij about daar staat "nepheid in media en marketing, "quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
is het niet serieus bedoeld dan? Het is blijkbaar geen defensie dingetje maar alsnog triest dat mensen dit durven te publiceren
Geen idee, stond gerelateerd op een artikel van V&Vquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
is het niet serieus bedoeld dan? Het is blijkbaar geen defensie dingetje maar alsnog triest dat mensen dit durven te publiceren
Het enige dat je van mij kan innen is een schop onder je hol !quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, ik kom het kijk- en luistergeld innen.
Dan ben je ruim dertien-en-een-half jaar te laatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, ik kom het kijk- en luistergeld innen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het enige dat je van mij kan innen is een schop onder in je hol !
Belediging van een ambtenaar in functiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het enige dat je van mij kan innen is een schop onder je hol !
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belediging van een ambtenaar in functie
wederspannigheid!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Artikel 180quote:
Wetboek van Strafrechtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker duidelijkVan welke wet?
Je hebt zitten tellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Even de top 3 geteld van de emo.gif smiley posters in dit topic
1. BB: 17
2. Jitz: 10
3. Wijnand, Sam, ER: 4
Totaal aantal emo.gifs in dit topic tot nu toe: 47
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Even de top 3 geteld van de emo.gif smiley posters in dit topic
1. BB: 17
2. Jitz: 10
3. Wijnand, Sam, ER: 4
Totaal aantal emo.gifs in dit topic tot nu toe: 47
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dedication my man, she's got it
Alleen de emo.gifs hoor, daar wordt ik zo langzamerhand een beetje emo doorquote:
Nou nouquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen de emo.gifs hoor, daar wordt ik zo langzamerhand een beetje emo door
Ik waterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier Hertog Jantjes aan 't wegtikken hurr
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent zeker al aangeschoten door het lezen van Sam's post
Ja, en half lam als jij wat postquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
BoA dat je bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling van Inceptionquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit Inception te kijken en ik snap er werkelijk helemaal niets van
Ik Universal Soldier, wat een schijtfilmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit Inception te kijken en ik snap er werkelijk helemaal niets van
Voor schijtfilms moet je bij 2 girls 1 cup zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Universal Soldier, wat een schijtfilm
Al zijn films behalve JCVD.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Universal Soldier, wat een schijtfilm
Bij watte?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor schijtfilms moet je bij 2 girls 1 cup zijn
Is je Google stuk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Sam, dit bericht is voor jouquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Harde_Mepper het volgende:
Voor Prins Peppie, morgen t/m zaterdag bij Noorloos alles 30% korting in de showroom.
Jah, ik zag het al op hun site. Maar geld groeit niet aan bomen, zo vaak gebruik ik die shit niet, en die filialen zijn ver wegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Harde_Mepper het volgende:
Voor Prins Peppie, morgen t/m zaterdag bij Noorloos alles 30% korting in de showroom.
Via internet bestellen is soberzo de norm.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ben weleens in Assen in die winkel geweest...wat een trieste bende daarzo. Een grote teringzooi.
Why?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ben weleens in Assen in die winkel geweest...wat een trieste bende daarzo. Een grote teringzooi.
Ah ok. Ik ben er vrijdag toch, dus misschien even binnenhoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Harde_Mepper het volgende:
Erg klein is het daarzo, niks geprijst dus als je iets wilt weten moet je 't aan die kerel vragen die je dan moeilijk aankijkt, handschoenen bv hangen niet op maat gesorteerd maar alles door elkaar. Erg onoverzichtelijk allemaal....
Hehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Voordeel is wel dat de pizzaturk één deur verder is daarzo...
Openingstijden Assen:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ah ok. Ik ben er vrijdag toch, dus misschien even binnenhoppen.
Guess not then ..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Openingstijden Assen:
Maandag: 13.00u tot 18.00u
Dinsdag t/m donderdag: 16.00u tot 21.00u
Vrijdag gesloten
Zaterdag: 9.00u tot 13.00
Maar wél drie avonden koopavondquote:
Terwijl ze maar 1 avond open zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wél drie avonden koopavond
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Terwijl ze maar 1 avond open zijn?
Brilletje nodig?quote:Dinsdag t/m donderdag: 16.00u tot 21.00u
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat een faalapen allemaal deze avond.![]()
Jij bent me een lekkere zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat een faalapen allemaal deze avond.![]()
Ja, nu ben ik de tel kwijtquote:
Apin hèquote:
Auch, bustedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wat je ons allemaal wilt doen geloven
Hosselaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent me een lekkere zeg
BF3 voor 5 dollar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef m.k het volgende:
Dikke shit dit!
https://www.humblebundle.com/
en deadspace 3 en sims 3. Dat alleen als is het waardquote:
Die heb ik hier amper gespeeld met tig uitbreidingen liggen, ik ben blij dat ik toen niet wist dat je een bundle voor $5 kon aanschaffen (maar dat zal toen ook waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
en deadspace 3 en sims 3. Dat alleen als is het waard
Is het dan wel legaal?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef m.k het volgende:
nee is nu net pas ingegaan. Maar bf3 is ook nog steeds een euro of 40 in de winkels, evenals sims3 en deadspace 3
Ja 100% is door EA zelf opgezetquote:
Waarom niet, heb hier ook nog ergens BF1942 liggen en daar ben ik toch wel een aardige tijd zoet mee geweest,quote:
Soberso LVL 100 colonel binnen een weekje.quote:
dat spel ownde ook gewoonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet, heb hier ook nog ergens BF1942 liggen en daar ben ik toch wel een aardige tijd zoet mee geweest,
4.00 k/d eazzyyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Soberso LVL 100 colonel binnen een weekje.
quote:
Sorry, heb even snel gekeken, zag de titels, en dachtquote:
Echt een lijst om trots op te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Kijk deze bazen cijfers dan![]()
[ afbeelding ]
Elke avond als ik in bed lig kijk ik nog even naar dit blad om wat inspiratie en motivatie te kwekenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Echt een lijst om trots op te zijn.
Weer een hoop kwaliteitspost hier in het topic hèquote:
Dadt weed ikke neitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
Een vier voor Nederlands? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hehehehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Royyy het volgende:
Wel tekenend dat een van BB's weinige voldoendes voor Drama is
Altijd dramaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef Royyy het volgende:
Wel tekenend dat een van BB's weinige voldoendes voor Drama is
I sprayed my beer all over my screenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wens je oprecht heel veel succes met een lange loopbaan bij defensie.
Want jouw kans op een arbeidsmarkt waar je wél zelfstandig moet nadenken lijkt mij nihil.
Dankjewel voor het beoordelen van mijn 1e klas rapport op een niveau dat 90% van Nederland niet kan halen, erg knap denkwerk van jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
Want jouw kans op een arbeidsmarkt waar je wél zelfstandig moet nadenken lijkt mij nihil.
Drank misbruikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I sprayed my beer all over my screen
Maar het is zo leeuuheeuuk om de stomme pax uit te hangenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankjewel voor het beoordelen van mijn 1e klas rapport op een niveau dat 90% van Nederland niet kan halen, erg knap denkwerk van je
Is goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.
Minder huilenquote:
Ik hoop dat je realiseert dat Nederlands niet alleen spelling is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een 7 op VMBO in het jaar waar er kritiek was dat zelfs op het vwo eindexamen er niet meer op spelling gelet hoeft te worden.
Chapeau.
Maar goed, je voldoet aan de eis om aan V&V te mogen beginnen. Meer is niet nodig toch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom proberen een 8 te halen als je met een 5.6 al slaagt
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]Sarcasme niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste inspiraationeelu post ooit hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
"Waarom een 8 halen als je met een 5.6 al slaagt" - MaryMouse 2013quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Beste inspiraationeelu post ooit hier
like dis if U cry evry timequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Waarom een 8 halen als je met een 5.6 al slaagt" - MaryMouse 2013
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Fuck this thread I'm out
[ afbeelding ]
Jij dus ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankjewel voor het beoordelen van mijn 1e klas rapport op een niveau dat 90% van Nederland niet kan halen, erg knap denkwerk van je
Ik ook niet nee, te weinig inzet maar geloof het maar, ik ben met dat rapport overgegaan op het zinnetje "Hij kan het wel, maar hij doet het niet" En toen in de 2e het eerste halfjaar precies hetzelfde verhaaltje, lage cijfers. 2e halfjaar harde aanpak gehad en voldoendes fixen enzo, alleen toen was het 1e halfjaar al zo dramatisch dat er niks meer te redden vielquote:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je realiseert dat Nederlands niet alleen spelling is.
Juistem, school is gay. Yolo jeweetz!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, te weinig inzet maar geloof het maar, ik ben met dat rapport overgegaan op het zinnetje "Hij kan het wel, maar hij doet het niet" En toen in de 2e het eerste halfjaar precies hetzelfde verhaaltje, lage cijfers. 2e halfjaar harde aanpak gehad en voldoendes fixen enzo, alleen toen was het 1e halfjaar al zo dramatisch dat er niks meer te redden vielEn dan gaat school motivatie naar beneden, eindigt op telaat komen, docenten uitdagen, lessen verstoren, geschorst worden e.d. Toen op vmbo-t gestrand aangezien ik van bijna elke docent een negatief advies had en dit jaar wouden ze me maar al te graag op de havo hebben
Zo hebben we natuurlijk nooit gedacht hè, Rave was nog op school met de corrigerende tik van de liniaal .quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juistem, school is gay. Yolo jeweetz!
Hoe mooi je het ook weet te vertellen, 1. Het is in ieder geval je eigen schuld, niet die van de docenten en 2. Leuk zo'n verhaal later op sollicitatiegesprekken over wat je allemaal wel niet kon, maar uiteindelijk heb je nog steeds alleen je VMBO. Oftewel, was HAVO gaan doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, te weinig inzet maar geloof het maar, ik ben met dat rapport overgegaan op het zinnetje "Hij kan het wel, maar hij doet het niet" En toen in de 2e het eerste halfjaar precies hetzelfde verhaaltje, lage cijfers. 2e halfjaar harde aanpak gehad en voldoendes fixen enzo, alleen toen was het 1e halfjaar al zo dramatisch dat er niks meer te redden vielEn dan gaat school motivatie naar beneden, eindigt op telaat komen, docenten uitdagen, lessen verstoren, geschorst worden e.d. Toen op vmbo-t gestrand aangezien ik van bijna elke docent een negatief advies had en dit jaar wouden ze me maar al te graag op de havo hebben
Sorry hoor, maar dan quote ik nu toch even mijzelf, en ik verbeter niet de taal- en spellingsfouten in jouw postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En ik kan het helemaal mis hebben, maar volgens mij is dit precies wat in de reportage 'De Uitverkorenen' werd gezegd "We moeten het helaas doen met zeventjes terwijl we achtjes nodig hebben".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
1. Dat ontken ik ook niet, het was zeker mijn schuld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:41 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoe mooi je het ook weet te vertellen, 1. Het is in ieder geval je eigen schuld, niet die van de docenten en 2. Leuk zo'n verhaal later op sollicitatiegesprekken over wat je allemaal wel niet kon, maar uiteindelijk heb je nog steeds alleen je VMBO. Oftewel, was HAVO gaan doen.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan quote ik nu toch even mijzelf, en ik verbeter niet de taal- en spellingsfouten in jouw post
[..]
En ik kan het helemaal mis hebben, maar volgens mij is dit precies wat in de reportage 'De Uitverkorenen' werd gezegd "We moeten het helaas doen met zeventjes terwijl we achtjes nodig hebben".
Nee, ik was zo godvergeten stom om van atheneum naar havo te gaan halverwege de middelbare omdat ik te puberaal was om in te zien als ik met monquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo hebben we natuurlijk nooit gedacht hè, Rave was nog op school met de corrigerende tik van de liniaal .
Nou, dat komt dus aardig overeen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik was zo godvergeten stom om van atheneum naar havo te gaan halverwege de middelbare omdat ik te puberaal was om in te zien als ik met mon
Waarschijnlijk bedoelt ze te zeggen dat als je instelling je hele leven al kut is, waarom zou je het nu dan wel goed gaan doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Dan moet ik verder gaan op persoonlijk vlak en dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ze te zeggen dat als je instelling je hele leven al kut is, waarom zou je het nu dan wel goed gaan doen?
Inb4 'ja maar dit wil ik echt!!!1' want dat heb ik al zoveel gehoord. Serieus een goede vraag voor jezelf om over na te denken.
Correct me if wrong MM
Dan had je nu een aantal sterren gehad. En jou kennende..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef AchJa het volgende:
School zuigt natuurlijk ook big time... Als ik op school een kwart van de inzet had getoond als bij defensie...
Nee, ik was zo godvergeten stom om van atheneum naar havo te gaan halverwege de middelbare omdat ik te puberaal was om in te zien dat ik lachend mijn vwo had gehad als ik meer zou doen dat het absolute minimum.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo hebben we natuurlijk nooit gedacht hè, Rave was nog op school met de corrigerende tik van de liniaal .
Ik denk dat je niet begrijpt wat Rave probeert te zeggen. Voor wat ik begrijp uit zijn halve post zegt hij dat hij achteraf gezien zo dom is geweest om van atheneum naar Havo af te zakken, en daardoor harder heeft moeten knokken voor de baan en positie die hij nu heeft, dan hij had kunnen hebben met een VWO diploma.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, dat komt dus aardig overeen.
Zo zwart wit zou ik het nog niet willen zeggen, maar ja, iemand die van VWO afzakt naar VMBO en dan het advies krijgt Havo te doen (waarmee hoger functies binnen defensie weer binnen beperkt bereik vallen) afslaat en kiest voor VeVa?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ze te zeggen dat als je instelling je hele leven al kut is, waarom zou je het nu dan wel goed gaan doen?
Inb4 'ja maar dit wil ik echt!!!1' want dat heb ik al zoveel gehoord. Serieus een goede vraag voor jezelf om over na te denken.
Correct me if wrong MM
Was je nu generaal geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef AchJa het volgende:
School zuigt natuurlijk ook big time... Als ik op school een kwart van de inzet had getoond als bij defensie...
En ik was met Havo zonder wiskunde alleen nog maar als matroos welkom bij defensie........quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik was zo godvergeten stom om van atheneum naar havo te gaan halverwege de middelbare omdat ik te puberaal was om in te zien dat ik lachend mijn vwo had gehad als ik meer zou doen dat het absolute minimum.
Dat ik daar achteraf zo spijt van heb dat ik me in mijn eigen tijd heb afgebeuld om toch op universitair te beginnen, fokking 7 (!) jaar later dan ik zou hebben gedaan als ik niet zo'n kankerettertje was.
Wat zoals net al iemand zei, niemand geeft er een fucking stuiver voor dat "je ooit op een niveau hebt gezeten wat te moeilijk is voor 90%".
Ze zien alleen maar een jong broekje met een VMBO met blijkbaar een gigantisch gebrek aan inzet en motivatie, waarvan er in NL dertien in een dozijn zijn.
Ik hoop dat je die wijsheid inziet.
Ik hoop nog meer voor je dat je toch gaat voor je havo of een mbo, ipv een V&V waarin je totaal geen kut hebt mocht je je militaire opleiding niet halen.
Laat je niet in de luren leggen over mogelijkheden en kansen, grote kans is dat je eindigt over 4 jaar bij de poortjes van de Hema, met een "had-ik-maar" van jewelste.
Geloof me.
En zo komt het merendeel van de mensen op zijn plaats terecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:59 schreef Wasmachinu het volgende:
Mijn levensloop sluit bijna helemaal aan op die van rave. Een toevoeging, ook nog denken dat je het beter weet dan ouders, docenten etc etc en gewoon je eigen pad gaan. Ben goed terecht gekomen bij de baas maar dat is door knokken en verder leren. Geloof me, dat is een stuk kutter nu dan op je 16e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |