Maar het is zo leeuuheeuuk om de stomme pax uit te hangenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wens je oprecht heel veel succes met een lange loopbaan bij defensie.
Want jouw kans op een arbeidsmarkt waar je wél zelfstandig moet nadenken lijkt mij nihil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankjewel voor het beoordelen van mijn 1e klas rapport op een niveau dat 90% van Nederland niet kan halen, erg knap denkwerk van je
Is goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat jouw examenresultaten dan maar zien. Ik kan me jouw motivatiebrief nog wel herinneren, en ik kan me niet voorstellen dat je Nederlands er vooruit op is gegaan.
Minder huilenquote:
Ik hoop dat je realiseert dat Nederlands niet alleen spelling is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een 7 op VMBO in het jaar waar er kritiek was dat zelfs op het vwo eindexamen er niet meer op spelling gelet hoeft te worden.
Chapeau.
Maar goed, je voldoet aan de eis om aan V&V te mogen beginnen. Meer is niet nodig toch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom proberen een 8 te halen als je met een 5.6 al slaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]Sarcasme niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste inspiraationeelu post ooit hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom proberen een 8 te halen als je met een 5.6 al slaagt
"Waarom een 8 halen als je met een 5.6 al slaagt" - MaryMouse 2013quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Beste inspiraationeelu post ooit hier
like dis if U cry evry timequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Waarom een 8 halen als je met een 5.6 al slaagt" - MaryMouse 2013
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Fuck this thread I'm out
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |