quote:Een groep Nederlandse militairen heeft in de nacht van maandag op dinsdag voor de nodige commotie gezorgd op de Gemmenicherweg in Aken.
Een bewoner zag rond 01.00 uur enkele duistere figuren met zaklampen op straat rondlopen. Omdat de Akenaar dacht met inbrekers van doen te hebben, belde hij de politie. Toen Akense agenten de mannen tot stoppen hadden gemaand, bleek het te gaan om Nederlandse militairen die deelnamen aan een oefening. De soldaten waren op weg van Eindhoven naar het Drielandenpunt in Vaals, maar hadden zonder dat ze er erg in hadden de Duitse grens gepasseerd. Volgens een woordvoerder van de Akense politie zijn de soldaten begeleid naar Nederlands grondgebied.
http://www.limburger.nl/a(...)per_ongeluk__Aken_inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
je faalde een beetje toen je de bron van het artikeltje toe probeerde te voegen
Er is wel een foto van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Nee en die zegt ook niet waar je links- of rechtsaf moet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een kompas geeft sowieso al geen landsgrenzen aan.
Nouja stel ze mogen geen smartphone met navigatie gebruiken, kan ik me voorstellen, ik bedoel er staan overal wegwijzers?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
je moet sowieso de basis kennen, technologie werkt niet overal namelijk
deze jongens moeten nog ff oefenen
het is geen romatische wandeling ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja stel ze mogen geen smartphone met navigatie gebruiken, kan ik me voorstellen, ik bedoel er staan overal wegwijzers?!
Volg gewoon de bordjes man! Zo een moeilijke route is dat niet.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is geen romatische wandeling ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |