Dank voor de waarschuwing, die heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ai noh.
Trouwens de hokjesman bij de marinies op Texel, nu op 3.
Ik vind die oldskool filmpjes van Smit Loyd wel baas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Is deze slaapverwekkender dan?
Jah, die had ik een andere keer al gezien. Leuke aflevering.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ai noh.
Trouwens de hokjesman bij de marinies op Texel, nu op 3.
Die Deen heeft behoorlijk cohones.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:
Leest Lightning nog mee? Dit zijn pas skills jonguh!
Dat is teveel informatiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is u schoenmaat?
285
9 1/2 US
10 UK
550 Chinees
Aardig staaltje helicopteren.quote:
quote:
quote:Dan Walker 3 months ago
That helicopter must weigh a ton with the weight of the pilots balls up front.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind die oldskool filmpjes van Smit Loyd wel baas.
Toch maar goed dat hij de Chinook Executive EcoTurbo had genomen met achteruitkijkcamera en parkeersensoren.quote:
Je ballen willen niet indalenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Toch maar goed dat hij de Chinook Executive EcoTurbo had genomen met achteruitkijkcamera en parkeersensoren.
Morgen maar eens ff met de dok bellen, kom eigenlijk nooit bij de huisarts maar toch maar eens vragen waarom ik nu al maanden willekeurig een lichtelijke stekende pijn in m'n linker onderbuik en lies heb.
Nee, want dan zou het alleen m'n linker zijn. En we weten allebei dat je op zowel m'n linker als m'n rechter bal hebt gesabbeld.quote:
Ik zit hier al furieus achter m'n PC te fappen, geen tijd voor Canvasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
Tetten op Canvas.
Vergeet alleen niet het geluid uit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |