Alleen mijn mocro vrienden zijn voor PSV en die willen nooit gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja weetniet. Je gaat ook in je eentje naar de bios. Kan toch als je geen vrienden hebt die voor PSV staan ofzo. Zie ze wel vaker
Salaris meetellen? Die heb je sowieso, want ze geven iets terug (diensten dus). Dus is echt onzin om dat mee te tellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is winst?
Je moet zijn salaris betalen en als hij plotseling door Chelsea in de winterstop weer weggehaald zou worden voor 5 miljoen moet je heel snel op zoek naar een vervanger.
Geeft weinig rust zulke dingen.
Kanjer Palestijnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef remlof het volgende:
Israël is een kutland, geroofd van de Palestijnen, maar dat was hier vast al gezegd.
Gelukkig kent iedereen hier precies de historiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef remlof het volgende:
Israël is een kutland, geroofd van de Palestijnen, maar dat was hier vast al gezegd.
Snap ik. Kost geld. WHAHAHAHHAquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen mijn mocro vrienden zijn voor PSV en die willen nooit gaan.
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Salaris meetellen? Die heb je sowieso, want ze geven iets terug (diensten dus). Dus is echt onzin om dat mee te tellen.
Ik typquote:
Ik heb er niet genoeg kennis over om een echte mening te vormen. Maar de kanjer joden hebben daar alleen een stukje land gekregen omdat het Amerika toch wel goed uit kwam daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef remlof het volgende:
Gewoon geen die hard PSV fans meenemen en ze worden meteen verliefdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap ik. Kost geld. WHAHAHAHHA
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet genoeg kennis over om een echte mening te vormen. Maar de kanjer joden hebben daar alleen een stukje land gekregen omdat het Amerika toch wel goed uit kwam daar.
einde bericht
Was Engeland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet genoeg kennis over om een echte mening te vormen. Maar de kanjer joden hebben daar alleen een stukje land gekregen omdat het Amerika toch wel goed uit kwam daar.
einde bericht
Niet met kanjer schelden alsjeblieft. M'n oma is laatst van de trap afgekanjert...quote:
Redelijk dom.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde bericht
Als hun heilige land tussen Duitsland en Nederland had gelegen hadden ze het nooit gekregen.quote:
Oh.quote:
Gast, de "Palestijnen" hebben nooit een natie gehad. Palestina is niet iets arabisch, de romeinen, zelfs de grieken, noemden het al Palestina.quote:
Zijn niet echt die hard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet met kanjer schelden alsjeblieft. M'n oma is laatst van de trap afgekanjert...
..
.
Oke
Waarom dan stylo?
Ze hebben het ook niet zomaar gekregen, in de jaren '30 kochten joden al veel land in dat gebied. Gewoon gekocht ja. Toen waren er ook al problemen tussen joden en palestijnen daar. Het was een britse kolonie en het land is nooit geweest van de palestijnen/arabieren. Daarvoor was het namelijk van het Ottomaanse rijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hun heilige land tussen Duitsland en Nederland had gelegen hadden ze het nooit gekregen.
[..]
Oh.
Mooi. Merk ik ook ja. Mijn mocro en anti matties worden ook altijd opgewonden als er 'een van hun' het goed doet bij PSVquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn niet echt die hard.
Maar nu door Bakkali wel. Ik ga nu misschien wel met mijn mocro vrienden.
Laat gaan man. Wordt toch nooit goed daar. Er is ook niet echt een objectieve verhaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Toen de Joden het "kregen" van de VN/Engelsen of "stolen" van de Palestijnen was een groot gebied al gewoon van de joden.
Ik wist dit tot op zekere hoogte, dacht alleen dat Amerika er ook wat mee te maken had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet zomaar gekregen, in de jaren '30 kochten joden al veel land in dat gebied. Gewoon gekocht ja. Toen waren er ook al problemen tussen joden en palestijnen daar. Het was een britse kolonie en het land is nooit geweest van de palestijnen/arabieren. Daarvoor was het namelijk van het Ottomaanse rijk.
Wat ik wilde zeggen is dat als Israël niet zo gunstig lag voor ''het Westen'' ze niet de steun zouden krijgen die ze nu al jaren krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
Toen de Joden het "kregen" van de VN/Engelsen of "stolen" van de Palestijnen was een groot gebied al gewoon van de joden.
Het lag helemaal niet gunstig in die tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist dit tot op zekere hoogte, dacht alleen dat Amerika er ook wat mee te maken had.
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat als Israël niet zo gunstig lag voor ''het Westen'' ze niet de steun zouden krijgen die ze nu al jaren krijgen.
Verder is het hier wat te laat voor.![]()
kanjer joden
Dat wel ja. Hun zijn ook nooit echt voor een club, maar voor een speler.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooi. Merk ik ook ja. Mijn mocro en anti matties worden ook altijd opgewonden als er 'een van hun' het goed doet bij PSV
Trusten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen. Morgen vroeg op
Want?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het lag helemaal niet gunstig in die tijd.
Want wat? Waren er toen problemen met moslims? Nee. Was het toen al bekend als een olierijk gebied? Nee. Was het dicht bij de Soviets? Nee. Wat was er gunstig aan dan?quote:
Ze zijn sowieso wel voor PSV hoor. Alleen staan ze op de banken als 'een Ibi', of 'een Gini' het goed doet ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hun zijn ook nooit echt voor een club, maar voor een speler.
quote:Trusten.
Een stukje controle in zo'n gebied is echt wel gunstig, ook in de jaren 30 al. Maar goed ik zei al, het is hier te laat voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want wat? Waren er toen problemen met moslims? Nee. Was het toen al bekend als een olierijk gebied? Nee. Was het dicht bij de Soviets? Nee. Wat was er gunstig aan dan?
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een stukje controle in zo'n gebied is echt wel gunstig, ook in de jaren 30 al. Maar goed ik zei al, het is hier te laat voor.
Oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als een stukje controle gunstig was, hadden de britten het gewoon zelf moeten houden.
Hoe kom je daar nu bij joh?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.
Dan hadden ze het niet moeten beloven als het zo gunstig was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat konden ze niet. Hadden het al beloofd aan de Zionisten. Konden geen kant op.
Kan nooit vinden man. Als ik op 'cute girls' 'hot girls' zoek, dan vind je alleen fakerds.quote:
quote:
Ga Evil Dead kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik ben klaar met The Sopranos. Wat nu
had nooit moeten kijken man helemaal loco nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om te pitten denk ik
later boelers
Shutter Island hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had nooit moeten kijken man helemaal loco nu
nu ben ik bang dat ik dat ook hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shutter Island hè?Geniale film.
Dat dacht ik ook na die filmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu ben ik bang dat ik dat ook heb
14e of 15equote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ben ik jarigHebben jullie al je cadeautjes gekocht?
15, anders was ik nu jarig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
14e of 15e
even voor alle duidelijkheid
Dat heb ik bij de Trueman show.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na die filmDat mijn hele leven een psychose is.
Ja een nachtje met Strootman voor jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat ook ja. Fucking filmsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de Trueman show.
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bekkenstootcursus van JR en een bedreiging/songtekst per dm van Mikey.
Voor de CL of alleen PSV-Milan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel analyticus voor de NOS. Zeg het maar, jongens.
Typisch schijnt wat bier voor je te hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my BOOMSTICK!quote:
Ik zal wat leuke citaten van VI voorbereidenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Die laatste zin doet vermoeden dat ie vanaf nu bij het panel hoort.quote:Mark van Bommel is komend seizoen tóch van de partij in de Champions League: de 79-voudig international gaat namelijk voor de NOS aan de slag als analyticus.
Van Bommel, die na de afgelopen voetbaljaargang een punt zette achter zijn actieve carrière, begint volgende week dinsdag met de kraker tussen zijn twee oude clubs PSV en AC Milan. Van Bommel staat in Eindhoven, samen met presentator Jack van Gelder, aan de rand van het speelveld en Bert van Marwijk zit als analyticus bij Tom Egbers in de studio in Hilversum.
De equipe van NOS-analytici voor de Champions League bestaat nu uit: Mark van Bommel, Bert van Marwijk en Youri Mulder.
Wat voor medicijnen neem jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Peggy Bundy lag te neuken, vervolgens gingen we in een achtbaan waarvan bekend was dat die kon crashen en daarna vond ik een parkiet.
Helemaal top weer
Gewoon tussen [img] en [ /img] tags (zonder spatie tussen [ en / ), het plaatje moet uiteraard al een gif zijn, anders werkt het nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leg nou 's per DM uit hoe ik een gif plaats. Ik snap het nog altijd niet
De komende wedstrijd wordt dus wat veel vinger in zijn hol, geen idee of hij neutrale wedstrijden van een behoorlijke analyse kan voorzien maar CL kijk ik normaliter op Sport1.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Die laatste zin doet vermoeden dat ie vanaf nu bij het panel hoort.
Hij lulde zijn laatste seizoen in het veld 5 kwartier in een uur. Mag toch hopen dat Sjek hem kan afkappen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
De komende wedstrijd wordt dus wat veel vinger in zijn hol, geen idee of hij neutrale wedstrijden van een behoorlijke analyse kan voorzien maar CL kijk ik normaliter op Sport1.
Negeer je mijn request gewoon?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Sport1 vind ik qua CL veel prettiger, al hebben we hier geen abo meer op Sport1.
Kelly of Al kan ik nog inkomen maar Peggyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Peggy Bundy lag te neuken, vervolgens gingen we in een achtbaan waarvan bekend was dat die kon crashen en daarna vond ik een parkiet.
Helemaal top weer
Nja, ik noem haar altijd Peggy omdat ik haar echte naam altijd vergeetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kelly of Al kan ik nog inkomen maar Peggy
Ze doet ook de stem van Leela uit Futurama.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nja, ik noem haar altijd Peggy omdat ik haar echte naam altijd vergeetZe had die absurde rode pruik iig niet op
Weet ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze doet ook de stem van Leela uit Futurama.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk, dat zijn de kadootjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een nachtje met Strootman voor jou.
hoi lavjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Kijk, dat zijn de kadootjes
fijn om bij tante lavje te zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacky, jammer dat de vakantie voorbij is he?
Of toch ook wel weer fijn om hier te zijn?
Nou, dan heb je afgelopen weekend niet de documentaire over Pocho de krokodil gezien op National Geographic Channel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst alle afleveringen gezien. Beste docu aller tijden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog lekker nagedacht over de film?
Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dan heb je afgelopen weekend niet de documentaire over Pocho de krokodil gezien op National Geographic Channel.
Dat was echt meesterlijk, dat meen ik serieus. Gaat over een tamme krokodil van 5 meter lang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
puushkwaliteit ja, normaal gesproken is het gewoon goede kwaliteit. Normaal lig ik het in bed te kijken maar op TV kapt het er na 4 minuten ermeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke scene is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima serie he?![]()
Is dat carice?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wilde ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genot ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu seizoen 2 downloaden
Wie is dat?quote:
Oblivion heeft ook goede CGI.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel by far de beste qua special effects en al dat soort shit.
nee vriend van mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is dat?
Jaja, snel wissen he? Was jij die lelijke boi met roze hoedje op?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
under the dome is een goeie serie
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
Sow, stoer ben jij zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
probeer er geen enkele te volgen, gaat aardig goed. alleen south park somsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
Dat ze maar kapot geschopt wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Denemarken - Polen met Boilesen, Eriksen & Fischer in de basis.
Dat ze allemaal hun kruisbanden afscheuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Denemarken - Polen met Boilesen, Eriksen & Fischer in de basis.
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ze allemaal hun kruisbanden afscheuren.
hebben ze straks maar 5 spelers om op te stellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.
Hoe kun je dat je eigen landgenoten toewensen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.
Zal het even controleren zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Een seizoen van 3, nogwat GB is wat aan de kleine kant.
3 GB is geen HD, dakhaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de torrentnaam stond dat het HD was, ga het zo nakijken dikkie
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
Laat ze maar lullen Stijn, is prima te kijken zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Een seizoen van 3, nogwat GB is wat aan de kleine kant.
HDTV ja, maar zolang er geen 720p of 1080p bijstaat dan is t meestal geen HDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de torrentnaam stond dat het HD was, ga het zo nakijken dikkie
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.Oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
puushkwaliteit ja, normaal gesproken is het gewoon goede kwaliteit. Normaal lig ik het in bed te kijken maar op TV kapt het er na 4 minuten ermee
Okéquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
HDTV ja, maar zolang er geen 720p of 1080p bijstaat dan is t meestal geen HD
Dan heeft Ajax meteen gewonnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben ze straks maar 5 spelers om op te stellen
Stijn zei dat het prima te kijken was voor hem, ik zie dan het probleem niet. Veel plezier met deze post.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door puush gaat de beeldkwaliteit niet achteruit.
Voor een serie wel. Daar kun je al 720p hebben met 550mb oid, voor series van 45min zit je rond de 1,2gbquote:
Jawel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door puush gaat de beeldkwaliteit niet achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt ontzettend mee
En ik geef hem advies hoe het nog beter te kijken is. Veel plezier met dit antwoord op jouw post.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn zei dat het prima te kijken was voor hem, ik zie dan het probleem niet. Veel plezier met deze post.
hij download een heel seizoen héquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor een serie wel. Daar kun je al 720p hebben met 550mb oid, voor series van 45min zit je rond de 1,2gb
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij download een heel seizoen hé
10 afleveringen van 45/50 min in HD lijkt me niet 3GB
haha GGMM zie je datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een kut serie is ben ik boos op smoofie.
dvdripquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
ga je het op je gameboy advanced kijken of wat?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij download een heel seizoen hé
10 afleveringen van 45/50 min in HD lijkt me niet 3GB
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]die foto is te klein om te beoordelen, of kijk je op zo kleine scherm naar de serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
die foto is te klein om te beoordelen, of kijk je op zo kleine scherm naar de serie?
34 gb, zal wel goed zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
nou je moet gewoon even bij de eerste aflevering prioriteit hoog zetten, de rest laagquote:
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ga het even kijken hoe 't op mijn TV is, anders neem ik die van GGMM
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.
boks stijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
en aan beeldkwaliteit stoor ik me niet zo.
Bij mij zijn ze inderdaad ook een 1,5 GB per aflevering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.
Jij vindt het postzegelformaat ja. Jouw mening is niet altijd de waarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, bekijk je postzegelformaat dan maar.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel wonderen verricht dat gewoon niet, zit meer in je hoofd dan dat het daadwerkelijk veel uitmaaktquote:
Vikings heb ik er nog staan ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
vikings
under the dome
lost
prison break
suits is ook lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings heb ik er nog staan ja.
Ik download nu Suits.
Euhm nee man. Zit niet in je hoofd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel wonderen verricht dat gewoon niet, zit meer in je hoofd dan dat het daadwerkelijk veel uitmaakt
Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ze maar kapot geschopt worden
Person of Interest is ook een gave serie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vikings heb ik er nog staan ja.
Ik download nu Suits.
Gisteren die laatste aflevering gezien op NL2? Wat prachtig hé!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Natuurlijk is het goed maar hij heeft zichzelf overbelast, daar helpen die eiwitten echt niet tegen, als je beweert van wel kom dan maar met wetenschappelijk bewijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm nee man. Zit niet in je hoofd.
is ook 4:3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wou ook The Wire gaan kijken, maar dat is niet in HD te vinden
Mm die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Person of Interest is ook een gave serie.
heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bederft voor mij het plezier.
Ja, anders ga ik me er echt aan ergeren. Een slappe film kan nog wel in een DVD-rip, maar goede films of series wil ik wel in HD zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ligt een beetje aan het formaat tv. Ik heb een 42" dan ziet een dvd-rip er echt niet uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die persé alles in überkwaliteit willen bekijkenDoe mij maar DVD-rips, da's genoeg voor me (en een stuk rustiger voor m'n ogen ook).
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja dat is kut en een geldige reden. De rest zijn gewoon sukkels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel echt het "user kan er niet mee om gaan" bij überHD trouwens. Komt veel te levensecht op me over en dat vind ik niet prettig. Wederom bedankt, neuro-coeliakie
Nee, want ik vind Smoofie niet stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Jij bent echt stoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
wtf.. hoe kom je daaraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download alles in HD. Waarom niet? ik download 1gb per minuut.
Ik ben ook een stoere boy.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie allemaal al gezegd hoe stoer Smoofie is?
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/squote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
15 mb/s is tegenwoordig echt niet meer zo bijzonder hoor.
17quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier 1.4 MB/s. Aw yeahquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wel. Mijn record was hier 7 MB/s
Leer het nou maar eerst goed te schrijven voordat je wijs gaat doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveelquote:
Het is patat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leer het nou maar eerst goed te schrijven voordat je wijs gaat doen.
quote:
Nee UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel.
Dan zit je vast op glasvezel met een normaal Ziggo of UPC abonnement kom je daar niet zo snel aan.
UPC is momenteel 3.8 mijn max en dat is niet eens het goedkoopste pakket.
Fout.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Pimpen met je internetsnelheid is echt voor mensen met een hele kleine piemel.
Gewoon altijd "pimpen" met alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Pimpen met je internetsnelheid is echt voor mensen met een hele kleine piemel.
Precies volgens mij kan dat ook helemaal niet. Zelfs die duurste zit je op wat, 8 -9 mb als max?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC 150 maar haal bij lange na niet wat jij haalt, (wireless).
Ik heb ook geen wireless, en er wordt hier niet geknepen door UPC.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook UPC 150 maar haal bij lange na niet wat jij haalt, (wireless).
Nee man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies volgens mij kan dat ook helemaal niet. Zelfs die duurste zit je op wat, 8 -9 mb als max?
Wtf dat is wel ziek snel man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Haal gewoon de volledige snelheid hier.
En janken als ze het over de WK-Finale hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vast weer een paar open deuren opentrappen.
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En janken als ze het over de WK-Finale hebben.
Nee, ik heb hem zelf gedownload. Maar inderdaad een pareltje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren die laatste aflevering gezien op NL2? Wat prachtig hé!
Wel als Ajax speeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar analyses van de NPO kijken
quote:‘René heeft niks verkeerds gezegd, ik ben het roerend met hem eens’
Analyticus Johan Boskamp staat achter René van der Gijp en diens uitspraken over homo’s in het voetbal. De tv-coryfee merkte op dat voetbal geen sport is voor homo’s en dat zij waarschijnlijk beter passen in een kapperszaak. Er ontstond nogal wat tumult na de uitlatingen van Van der Gijp op televisie, maar collega en vriend Boskamp snapt niet waar iedereen zich druk om maakt.
Boskamp noemt alle ophef ‘flauwekul’ in gesprek met Nieuwe Revu. Volgens hem zat Van der Gijp niet fout toen hij zijn uitspraken deed aan tafel bij het tv-programma Voetbal International. “Hij mag zeggen wat hij wil. Ik ben het roerend met hem eens! Wat moet je anders zeggen als je al die bootjes ziet? In België speelt deze discussie helemaal niet.”
“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond, of ik ben stekeblind geweest, dat kan natuurlijk ook. Maar al die boze reacties, wat een zielige mensen”, concludeert Boskamp. Vanuit de KNVB werd vorige week al gesproken van ‘onzinnige teksten’ van Van der Gijp.
Dat die jongen een steekje los heeft zitten lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..
Eh... Bossie?quote:“Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond,
Denk wel dat die het meende en waarom ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog altijd niet of dat nou geacteerd was of dat die gast een beetje autistisch is..
nieuwe gaygatequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij drukt zich wat onhandig uit.
Wat slecht weer.quote:
Romanticus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
De liefde van een boerin gaat door de maag. Al had ik inderdaad beter met een speklap/steak kunnen komen.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Die schelpen zijn niet eetbaar he.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Het avondeten voor vandaag.
Met dat gebit van mij is het net waarmee ze die krengen opvissen nog de pineut, als het moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schelpen zijn niet eetbaar he.
Gr gr
Hoe gemaakt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey JojoortjeIk heb net een gehaktbal op.
Niks mis met een maatje 44.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
Van alles en nog wat. Zolang het nog maar kneedt toch.quote:
Goed bezig. Alweer aan het voetballen met de nieuwe banden>?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe zo weer varkenshaasje in zelfgemaakte championnenroomsaus.
En morgen een pan zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met zalmfilet etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |