Waar ik altijd zit. Vakkie M op noord. Niet in de hoek. Alhoewel ik waarschijnlijk deze wedstrijd weer op T staquote:
Bruma straalt ook niks uit behalve lelijkheid. Rekik ziet er uit als een otter met down.quote:
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Rekik ziet er uit als een otter met down.
Indi moet je geen ruzie mee maken.
M is in de hoek. Ik zit nooit achter de goal of in de hoekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar ik altijd zit. Vakkie M op noord. Niet in de hoek. Alhoewel ik waarschijnlijk deze wedstrijd weer op T sta
van bruma nog wel eens ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.
Ze vullen elkaar wel mooi aan. Rekik laat Bruma lekker stofzuigen. Heerlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.
Dat je het even weetquote:
Dat heb ik liever dan dat ik naar debielen van het Nederlands elftal ga kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je het even weet.
Neem aan dat jij Denemarken - Peru gaat kijken woensdag om je helden in actie te zien?
Waarom gebruik je geen hoofdletters?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
al is bruma nog niet binnen bij mij. ADO 2-3 was onnodig.
Wat moeten we doen als hij weg gaat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze vullen elkaar wel mooi aan. Rekik laat Bruma lekker stofzuigen. Heerlijk
Ja maar ik zit op het rechte stuk op Noord dus. Niet in de hoek. Precies langs N. Het is dat Oost wel gezellig is, anders vond ik het ook niks inderdaad. S-T-U-M zijn ideaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
M is in de hoek. Ik zit nooit achter de goal of in de hoek
in de nacht doe ik dat nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen hoofdletters?
Hoop het. Denk het niet. Ik denk dat een paar uur van regionale rouw wel van toepassing zijn dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moeten we doen als hij weg gaat?
Al denk ik wel dat City hem nog een jaartje bij PSV wil stallen.
dan is psv weer lek als een mallequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze 2 huurlingen in de verdediging?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
Chelsea kan Bruma terug kopen voor 5 miljoen in 2015.
Einde bericht
Alleen in 2015 of was het tot?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
Chelsea kan Bruma terug kopen voor 5 miljoen in 2015.
Einde bericht
JORRIT HENDRIX, WERELDTOPPERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze 2 huurlingen in de verdediging?
Kunnen ze zelf niks opleiden daar in Eindheuven
Had een Depay of Bakkali graag in Rotterdam gezien hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Pak meestal O/S/E/B als er plek is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar ik zit op het rechte stuk op Noord dus. Niet in de hoek. Precies langs N. Het is dat Oost wel gezellig is, anders vond ik het ook niks inderdaad. S-T-U-M zijn ideaal
Marcellis was naast Alex ook een beest. Spelers kunnen elkaar een stuk beter maken dan ze in werkelijkheid zijn ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Elan het volgende:
Bruma is nooit heel goed geweest flink overrated door zijn fyziek Rekik wel altijd een supertalent ook veel beter dan De Vrij of Indi of welke andere centrale verdediger dan ook op dit moment.
Marcelo terughalen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 huurlingen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuid is toch niks manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pak meestal O/S/E/B als er plek is.
is de opstelling al bekend?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat ik naar debielen van het Nederlands elftal ga kijken
fischer eriksen boilesen staan in de basis
quote:
voor de rest moet je me niets vragentwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 17:20:38Olsen heeft aangekondigd dat de drie Ajacieden - Boilesen, Eriksen en Fischer - namens Denemarken in de basis starten tegen Polen. #ajax reageer retweet
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zuid is toch niks man![]()
In je eentje?
Wat is winst?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 huurlingen?
Met Bruma maken we dan gewoon dikke winst.
Nee. Maar volgens mij zijn alle afleveringen op dag 1 uitgekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Orange Is the New Black (TV Series 2013– ) - IMDb
Goede score wel. Iemand gezien?
Ja weetniet. Je gaat ook in je eentje naar de bios. Kan toch als je geen vrienden hebt die voor PSV staan ofzo. Zie ze wel vakerquote:
Baas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef remlof het volgende:
Israël is een kutland, geroofd van de Palestijnen, maar dat was hier vast al gezegd.
whut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja weetniet. Je gaat ook in je eentje naar de bios. Kan toch als je geen vrienden hebt die voor PSV staan ofzo. Zie ze wel vaker
En misschien wordt hij niet verkocht. Zien we over 2 jaar wel weerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is winst?
Je moet zijn salaris betalen en als hij plotseling door Chelsea in de winterstop weer weggehaald zou worden voor 5 miljoen moet je heel snel op zoek naar een vervanger.
Geeft weinig rust zulke dingen.
boilesen speelt maar 45 minuten, zeker even kijken morgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]voor de rest moet je me niets vragentwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 17:20:38Olsen heeft aangekondigd dat de drie Ajacieden - Boilesen, Eriksen en Fischer - namens Denemarken in de basis starten tegen Polen. #ajax reageer retweet
welke facebook staat dit?quote:
Ja. Dat werd gezegd jongenquote:
Welke zender ga je dat kijken dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boilesen speelt maar 45 minuten, zeker even kijken morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |