Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dan heb je afgelopen weekend niet de documentaire over Pocho de krokodil gezien op National Geographic Channel.
Dat was echt meesterlijk, dat meen ik serieus. Gaat over een tamme krokodil van 5 meter lang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
puushkwaliteit ja, normaal gesproken is het gewoon goede kwaliteit. Normaal lig ik het in bed te kijken maar op TV kapt het er na 4 minuten ermeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke scene is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima serie he?![]()
Is dat carice?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst alle afleveringen gezien. Beste docu aller tijden.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wilde ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genot ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu seizoen 2 downloaden
Wie is dat?quote:
Oblivion heeft ook goede CGI.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel by far de beste qua special effects en al dat soort shit.
nee vriend van mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is dat?
Jaja, snel wissen he? Was jij die lelijke boi met roze hoedje op?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
under the dome is een goeie serie
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
Sow, stoer ben jij zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
probeer er geen enkele te volgen, gaat aardig goed. alleen south park somsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Tyron het volgende:
weer een serie erbij
ik volg er nu 323 ofzo
Dat ze maar kapot geschopt wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Denemarken - Polen met Boilesen, Eriksen & Fischer in de basis.
Dat ze allemaal hun kruisbanden afscheuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Denemarken - Polen met Boilesen, Eriksen & Fischer in de basis.
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ze allemaal hun kruisbanden afscheuren.
hebben ze straks maar 5 spelers om op te stellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.
Hoe kun je dat je eigen landgenoten toewensen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor de Feyenoorders die in de basis staan bij Nederland.
Zal het even controleren zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Een seizoen van 3, nogwat GB is wat aan de kleine kant.
3 GB is geen HD, dakhaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de torrentnaam stond dat het HD was, ga het zo nakijken dikkie
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
Laat ze maar lullen Stijn, is prima te kijken zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Een seizoen van 3, nogwat GB is wat aan de kleine kant.
HDTV ja, maar zolang er geen 720p of 1080p bijstaat dan is t meestal geen HDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de torrentnaam stond dat het HD was, ga het zo nakijken dikkie
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.Oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
puushkwaliteit ja, normaal gesproken is het gewoon goede kwaliteit. Normaal lig ik het in bed te kijken maar op TV kapt het er na 4 minuten ermee
Okéquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
HDTV ja, maar zolang er geen 720p of 1080p bijstaat dan is t meestal geen HD
Dan heeft Ajax meteen gewonnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben ze straks maar 5 spelers om op te stellen
Stijn zei dat het prima te kijken was voor hem, ik zie dan het probleem niet. Veel plezier met deze post.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door puush gaat de beeldkwaliteit niet achteruit.
Voor een serie wel. Daar kun je al 720p hebben met 550mb oid, voor series van 45min zit je rond de 1,2gbquote:
Jawel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door puush gaat de beeldkwaliteit niet achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt ontzettend mee
En ik geef hem advies hoe het nog beter te kijken is. Veel plezier met dit antwoord op jouw post.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn zei dat het prima te kijken was voor hem, ik zie dan het probleem niet. Veel plezier met deze post.
hij download een heel seizoen héquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor een serie wel. Daar kun je al 720p hebben met 550mb oid, voor series van 45min zit je rond de 1,2gb
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij download een heel seizoen hé
10 afleveringen van 45/50 min in HD lijkt me niet 3GB
haha GGMM zie je datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een kut serie is ben ik boos op smoofie.
dvdripquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit een kut serie is ben ik boos op smoofie.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
ga je het op je gameboy advanced kijken of wat?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij download een heel seizoen hé
10 afleveringen van 45/50 min in HD lijkt me niet 3GB
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]die foto is te klein om te beoordelen, of kijk je op zo kleine scherm naar de serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
die foto is te klein om te beoordelen, of kijk je op zo kleine scherm naar de serie?
34 gb, zal wel goed zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dvdrip![]()
nou je moet gewoon even bij de eerste aflevering prioriteit hoog zetten, de rest laagquote:
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ga het even kijken hoe 't op mijn TV is, anders neem ik die van GGMM
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.
boks stijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
en aan beeldkwaliteit stoor ik me niet zo.
Bij mij zijn ze inderdaad ook een 1,5 GB per aflevering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij die van mij is één aflevering groter dan jouw hele seizoen.
Jij vindt het postzegelformaat ja. Jouw mening is niet altijd de waarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, bekijk je postzegelformaat dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |